Oh leuk! Veel plezierquote:Op maandag 14 maart 2016 11:46 schreef Nazil het volgende:
Wat fijn dat het zo klikte quoi! Ik werk ontzettend flexibel en nooit de zelfde dagen/uren maar wel altijd op zaterdag, dus opvang is lastig voor ons. Wij willen het gaan oplossen met opa's en oma's. Mijn ouders willen beide erg graag oppassen en op zaterdag moet vriend vaak laat beginnen, dus hopelijk wil zijn moeder (die woont in onze woonplaats, mijn ouders in mijn werkplaats) dan een paar uurtjes oppassen. Ik denk dat het wel moet lukken. Ik werk tussen de 1-3 dagen in de week.
Gaddle een meisje! Wat leuk! Wij horen het vanavond![]()
Als hij/zij het wil laten zien.
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetjequote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef Nazil het volgende:
Ela vriend denkt jongen, ik merk dat ik daar makkelijk in meega maar ik heb echt geen idee... We zullen het zien!
Hahaha verweking van mn brein herken ik vd vorige keer... ik kan normaal al domme opmerkingen maken maar als ik zwanger ben...quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Ah, TV kriebel ook opgelost. Lees nu het foldertje waar de dagindeling in staat van de gastouder. Als ik die moet geloven is er vanaf 10-11 een uurtje met tv kijken. Erna naar buiten of binnen een spelletje doen. Afijn, we zijn er toch wel uit. Dit wordt het. Kinderopvang: check! What's next?![]()
Ik lees net dat vanaf 16 weken, behalve verweking van je bekken ed, ook verweking van je lichaam en geestkan optreden onder invloed van progesteron. Iemand dit ook duidelijk gemerkt? Aan je huid bijvoorbeeld, of je humeur (ik lees iets over een zachter humeur)?
[..]
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetje
Mijn vriend heeft 3 broers, maar er komt hier toch echt een meisjequote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Ah, TV kriebel ook opgelost. Lees nu het foldertje waar de dagindeling in staat van de gastouder. Als ik die moet geloven is er vanaf 10-11 een uurtje met tv kijken. Erna naar buiten of binnen een spelletje doen. Afijn, we zijn er toch wel uit. Dit wordt het. Kinderopvang: check! What's next?![]()
Ik lees net dat vanaf 16 weken, behalve verweking van je bekken ed, ook verweking van je lichaam en geestkan optreden onder invloed van progesteron. Iemand dit ook duidelijk gemerkt? Aan je huid bijvoorbeeld, of je humeur (ik lees iets over een zachter humeur)?
[..]
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetje
Ik zit weer helemaal onder de pukkels, net als vorige keer. Maar mijn rug is nog pukkelvrij, dat was vorige keer wel anders!quote:Op maandag 14 maart 2016 15:00 schreef elamanilo het volgende:
Ja, mijn huid is heeeeeel lekker zachtVorige zwangerschap had ik dat ook, bijna evenzacht als straks de huid van de baby! Ik zit mezelf de halve dag te aaien..
Mannelijk zaad is wel hetgeen wat uiteindelijk bepaalt of het een jongen of een meisje wordt, de omstandigheden bepalen echter of een mannelijke of vrouwelijke zaadcel samensmelt met de eicel. Bijvoorbeeld de zuurtegraad bij de vrouw en het moment van seks. Mannelijk zaad is 50% vrouwelijk en 50% mannelijk dus het is niet zo dat er meer kans is op een jongen omdat er meer mannelijk zaad is.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, zit het zo. Thanksquote:Op maandag 14 maart 2016 15:20 schreef Mariposas het volgende:
Mannelijk zaad is wel hetgeen wat uiteindelijk bepaalt of het een jongen of een meisje wordt, de omstandigheden bepalen echter of een mannelijke of vrouwelijke zaadcel samensmelt met de eicel. Bijvoorbeeld de zuurtegraad bij de vrouw en het moment van seks. Mannelijk zaad is 50% vrouwelijk en 50% mannelijk dus het is niet zo dat er meer kans is op een jongen omdat er meer mannelijk zaad is.
Ik heb gisteren terug gelezen want ik wist t ook niet meer precies, en daar had ik het rond deze termijn (6.3) heel erg, en nu is t meestal wel te handelen... behalve als je voedselvergiftiging oploopt zoals ik afgelopen zaterdag (quote:Op maandag 14 maart 2016 15:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jullie weten niet wat het wordt, Ela? Spannend! Wisten jullie het bij N?
En ik ben erg benieuwd naar het geboortekaartje. Ik vond die van N zo bijzonder! Ik houd zo van mooie letters.
Ik heb echt nog bijna geen zwangerschapstekenen. Ik kan me niet goed meer herinneren wanneer de misselijkheid de vorige keer begon. Week 6 geloof ik. Nu 5.5. Ben wel enorm duizelig. En emo![]()
(Kijk niet Room in zo'n toestand!) En grieperig. Dus ik weet niet wat waardoor komt. Ik hoop dat ik deze zwangerschap zonder teveel misselijkheid door kom. We gaan het zien
Van dat ouderwetse jodenvetquote:Op maandag 14 maart 2016 15:21 schreef elamanilo het volgende:
Ja echt.. ik moest toch zeker weten of het niet opeens heel fijn zou smaken.....Maar niet dus.. Als iemand tips heeft voor iets kalkerigs, dan houd ik me aanbevolen!
Klinkt wel logischer Mariposas!
Wel foliumzuur toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:51 schreef Quoi het volgende:
De kans op zwangerschapsvergiftiging met 50% verlagen? Wow. Dat is wel een heel groot percentage. Ik slik dus helemaal niks extra's. Ga er vanuit dat ik alles wel uit mijn voeding haal. Maar sowieso kan misschien zo'n multivitamine geen kwaad. Ben daar alleen altijd al erg sceptisch over geweest: als je gevarieerd eet heb je die als het goed is niet nodig, vind ik. Maar met een kindje in mijn buik wil ik alle scepsis met liefde laten varen
http://www.volkskrant.nl/(...)-voorkomen~a4229911/quote:Op maandag 14 maart 2016 15:51 schreef Quoi het volgende:
De kans op zwangerschapsvergiftiging met 50% verlagen? Wow. Dat is wel een heel groot percentage. Ik slik dus helemaal niks extra's. Ga er vanuit dat ik alles wel uit mijn voeding haal. Maar sowieso kan misschien zo'n multivitamine geen kwaad. Ben daar alleen altijd al erg sceptisch over geweest: als je gevarieerd eet heb je die als het goed is niet nodig, vind ik. Maar met een kindje in mijn buik wil ik alle scepsis met liefde laten varen
Yep, vanaf 2e semester. Ik ging er alleen heel raar en vervelend van poepen, dus ik ben maar weer gestopt en drink extra melk (want verslaafd aan nu opeensquote:Op maandag 14 maart 2016 15:51 schreef Quoi het volgende:
Ik slikte multivitamine met extra visolie, want dat eet ik echt niet genoeg. En vanwege de vitamine D, want ik ben niet zo'n buitenmens. Doosje is inmiddels al twee weken op en ik vond het de moeite niet om een nieuwe te halen, maar misschien had ik dat best kunnen doenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:51 schreef Quoi het volgende:
Tot de tiende week, daarna niet meer.quote:
Ligt er een trauma en grondslag aan je PND? Want dat is wel 'voorwaarde' voor succes van EMDR.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:09 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, medicatie is wel mogelijk, maar dit wil ik wel goed overleggen met mn vk, want met sommige medicijnen wordt de zwangerschap gelijk medisch met ziekenhuisbevalling en observatie na de bevalling enzo. En als er iets is wat ik niet wil... Ik hoop het zonder medicatie te kunnen, maar als het echt nodig is, dan is het niet anders.
Verder had de vk het over dat EMDR ook nog wel iets zou kunnen zijn voor me. En heel veel praten denk ik. Ik zie er behoorlijk tegenop, maar doorgaan zoals nu kan ook echt niet.
Normaal zou ik nu trouwens naar de POP-poli gestuurd worden, maar juist omdat bij het ziekenhuis een enorme trigger ligt voor me, zijn ze nu andere wegen aan het zoeken, dus het is even kijken en afwachten hoe en wat het gaat worden.
Ik drink wel een aanzienlijke hoeveelheid volle melk ('s ochtends een grote smoothie, 's middags met crueslie). Maar ik durf calcium in tabletten niet zo goed aan omdat ik daar in het verleden wel eens heel erg depressief van ben geworden. En nu was mijn geestelijke gesteldheid tot voor kort ook niet heel optimaal.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ela, heeft je lijf niet meer behoefte aan calcium? Ik slik nu calcium tabletten (op aanraden van de vk, kan de kans op zwangerschapsvergiftinging met 50% verlagen), je hebt schijnbaar 1 gram per dag "nodig" en veel vrouwen halen dat niet.
Verder geen cravings hier, nog steeds nergens trek in en niks smaakt me. Hang ook nog steeds rond mn laagste gewicht deze zwangerschap. Morgen 19 weken. En mn humeur zeg ik niks over verderMaar dat heeft een andere oorzaak, helaas..
Hee, daar had ik echt nog nooit van gehoord! Is dat lekker kalkerig ja? Dan ga ik eens checken waar ik dat vandaan kan halen.quote:
Krampachtig als in: ik ga ongesteld worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:05 schreef Mazou het volgende:
Ik heb al 2 dagen last van een beetje een kramp-achtig gevoel in mn onderbuik. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik zaterdag een hele strakke broek aan had gehadmaar het blijft maar aanhouden. Wordt er een beetje onzeker van
.
Verder is er niks aan de hand behalve dat het me opvalt dat ik best vaak moet plassen en dan steeds maar heel weinig dus ik zal even urine inleveren morgen bij de huisarts.
Maar stom gevoel dithet helpt ook niet dat ik bij de tandarts vanochtend een vrouw sprak die ook zwanger was en vrolijk vertelde dat het bij haar al regelmatig fout was gegaan rond de termijn waar ik nu rond zit (5/6 weken)
![]()
Bleh
kraamzorg heb ik met zestien weken geregeld, niets te vroeg geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben al een heel poosje niet meer geweest hier, was echt uitgeput van de stress op werk dus continue als ik thuis was aan het slapen.. deze week nog druk en daarna zal het hopelijk iets minder worden.
vandaag wel de 10w echo gehad, precies 10w vandaaghet was zo bijzonder om te zien! kindje lag super mooi en bewoog ook nog even flink, grappig hoor dat je er nog niets van voelt. Alles lijkt oke te zijn, twee armpjes en beentjes (ik wilde zeggen vier armpjes en beentjes, dat zou toch wat minder zijn
).
wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld, moet/kan dat nu al? en wanneer moet je eigenlijk je verzekering melden dat je zwanger bent? ik heb al op de site zitten zoeken maar ik kan het niet zo goed vinden, ook niet hķe je het daar moet melden :S
Ono gefeliciteerd met je dochter, Madivi ook met je zoontjes, hoop dat alles goed komt met jou en je ventjes.
gaddle, wat leuk een meisje en wat een leuk idee om het zo te weten te komen, die ga ik onthouden!
ik zal proberen om vanaf nu weer wat beter mee te lezen
mijn verloskundige zegt dat je tussen 10-12 weken kraamzorg al moet regelen volgens mij als ik hun site goed begrijpquote:Op maandag 14 maart 2016 17:55 schreef Angst het volgende:
[..]
kraamzorg heb ik met zestien weken geregeld, niets te vroeg geloof ik.
Ook zwangerschapsgymnastiek moet je rond die tijd regelen.
Ik heb de Kraamzorg via de site van Univé geregeld, dus dan zijn die nu ook op de hoogte denk ik. Je kon dan wel gewoon Kraamzorg kiezen hoor.
Kun je gewoon nu al regelen hoor. Fijn dat de echo goed was!quote:Op maandag 14 maart 2016 17:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben al een heel poosje niet meer geweest hier, was echt uitgeput van de stress op werk dus continue als ik thuis was aan het slapen.. deze week nog druk en daarna zal het hopelijk iets minder worden.
vandaag wel de 10w echo gehad, precies 10w vandaaghet was zo bijzonder om te zien! kindje lag super mooi en bewoog ook nog even flink, grappig hoor dat je er nog niets van voelt. Alles lijkt oke te zijn, twee armpjes en beentjes (ik wilde zeggen vier armpjes en beentjes, dat zou toch wat minder zijn
).
wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld, moet/kan dat nu al? en wanneer moet je eigenlijk je verzekering melden dat je zwanger bent? ik heb al op de site zitten zoeken maar ik kan het niet zo goed vinden, ook niet hķe je het daar moet melden :S
Ono gefeliciteerd met je dochter, Madivi ook met je zoontjes, hoop dat alles goed komt met jou en je ventjes.
gaddle, wat leuk een meisje en wat een leuk idee om het zo te weten te komen, die ga ik onthouden!
ik zal proberen om vanaf nu weer wat beter mee te lezen
Ik heb geen idee, dit is wat de vk met de huisarts heeft besproken en wat ik dus zo geregeld heb daar. Ik ben te moe en te chaotisch in mijn hoofd om er verder over na te denken dus ik vertrouw hier maar op. Die ene week buffel ik ook nog wel door.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:23 schreef Arja het volgende:
Marjolijntje: sterkte. Ik vind het wel gek dat je pas de 21e bij de praktijkondersteuner terecht kan, want dat is denk ik ook niet meteen de juiste plek? Sta je niet al ergens aangemeld bij een psycholoog of psychiater ofzo die ook emdr doet etc?
Oh ik wou dat ik een zachter humeur ervan krijg. Eerder het tegenovergestelde. Iemand waar ik normaal prima mee om kan gaan, kan ik helemaal niet uitstaan. Vreselijk gewoon.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Oh jeetje... Heftig zeg. Wat duurt het lang voordat er plek is zeg.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Bagger. Prenatale depressie en zit nu ziek thuis. 21e pas plek bij de praktijkondersteuner bij de huisarts, vanaf daar verder kijken hoe en wat. En tot die tijd heel veel contact met mn vk. Ze is afgelopen zaterdag hier langs geweest, uur zitten praten. Donderdag weer een afspraak en in de tussentijd appen/bellen we als ik daar behoefte aan heb. Dat is wel echt heel fijn
synchroonbaren ftwquote:Op maandag 14 maart 2016 19:20 schreef Quoi het volgende:
Nazil!![]()
Ook een piemeltje! Gefeliciteerd! Ik gok dat we het dan ook maar op dezelfde dag doen?
bij een sportmaatje van me zetten ze ook ineens de 3D aan, vertelde zetoch ben ik blij dat wij dat niet hebben gehad, want ik vind het altijd een beetje engig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:41 schreef Chanty het volgende:
Ono van harte gefeliciteerd![]()
Madivi fijn dat je jongens het zo goed doen. Klinkt als een heftige bevalling. Sterkte met het herstel en alles![]()
Gaddle en meisje![]()
En nazil een jochie![]()
Lief dat jullie aan me gedacht hebben. Vannacht werd ik elk uur wakker omdat ik er tegenop zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, anders had je het echt slecht gezien. Speciaal nu hč? Welkom op de blauwe wolkquote:Op maandag 14 maart 2016 19:29 schreef Nazil het volgende:
[..]
synchroonbaren ftwtoch zijn de 3d foto's wel het duidelijkst geworden. Denk ook omdat hij zo ineengedoken lag
Ja, zo vreselijk raar om het nu zeker te weten... Het wordt ineens echt. Ik zat ook helemaal beduusd in de auto terug naar huis. In een positieve zin, hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 19:48 schreef Quoi het volgende:
Chanty, ik vind het top wat je hebt gedaan! Je kunt nu in ieder geval een beetje adempauze zoeken. Je kunt altijd kijken hoe dit gaat na een maandje bijv.
[..]
Snap ik, anders had je het echt slecht gezien. Speciaal nu hč? Welkom op de blauwe wolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Kijk nouquote:Op maandag 14 maart 2016 19:16 schreef Nazil het volgende:
Sterkte Marjolijntje!
Verder niet bijgelezen en kom ik hier ff egoīstisch binnenwalsen: we krijgen een zoon!
[ afbeelding ]
Was een 2d echo maar ze zette de 3d zomaar aanen ipv 2 foto's die we zouden krijgen hebben we er 6
echt zo mooi allemaal! Die handjes voor de ogen, hij bleef maar lekker ineengedoken liggen. Net zoals ik altijd slaap zei mijn vriend.
Ja precies 16 weken. Ik wist ook niet dat je dan met 3d al zo veel kon zien, ik dacht dat het iets voor later in de zwangerschap was. Echt leuk dat ze dat nog even aanzette. Ze zei er wel bij, even kijken of het mooi wordt. Maar was dus echt mooier dan 2d! We hebben echt een hele rits aan foto's meegekregen. Ik ben ook blij dat we het gedaan hebben, in het zh met 20 weken doen ze dat echt niet. Met 10 weken ook maar 1 foto en een uitvergrote versie daarvan gekregen. En het formaat was ook veel kleiner in het zh. 35 euro meer dan waard!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:58 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Kijk nou
Te gek die foto'sDit is met 16 weken? (Ik denk dat ik het ook maar ga doen
)
Tijd zat! Heb net mn bevalplan maar eens geschrevenquote:Op maandag 14 maart 2016 19:56 schreef Nazil het volgende:
[..]
mocht je nog tijd hebben, mag ik dan een jongetje achter mijn naam?
Dubbel en dwars waardquote:Op maandag 14 maart 2016 20:11 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja precies 16 weken. Ik wist ook niet dat je dan met 3d al zo veel kon zien, ik dacht dat het iets voor later in de zwangerschap was. Echt leuk dat ze dat nog even aanzette. Ze zei er wel bij, even kijken of het mooi wordt. Maar was dus echt mooier dan 2d! We hebben echt een hele rits aan foto's meegekregen. Ik ben ook blij dat we het gedaan hebben, in het zh met 20 weken doen ze dat echt niet. Met 10 weken ook maar 1 foto en een uitvergrote versie daarvan gekregen. En het formaat was ook veel kleiner in het zh. 35 euro meer dan waard!
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:16 schreef Nazil het volgende:
Sterkte Marjolijntje!
Verder niet bijgelezen en kom ik hier ff egoīstisch binnenwalsen: we krijgen een zoon!
[ afbeelding ]
Was een 2d echo maar ze zette de 3d zomaar aanen ipv 2 foto's die we zouden krijgen hebben we er 6
echt zo mooi allemaal! Die handjes voor de ogen, hij bleef maar lekker ineengedoken liggen. Net zoals ik altijd slaap zei mijn vriend.
Oh echt prachtig. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:16 schreef Nazil het volgende:
Sterkte Marjolijntje!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:59 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
jeeh nazil, een jongen! (alsof ik niet jeej zou zeggen als het een meisje werd ;-) )
vervelend dat je pijn hebt groofs. hoop dat dat weer een beetje afzakt!
heb net kraamzorg ingeschreven en bij mijn verzekering eindelijk gevonden hoe je kan aanmelden voor kraamzorg en kraampakket.. alvast twee dingetjes afgevinkt. Nu was ik ook aan het zoeken voor kinderopvang, dagverblijf of gastouder.. maar ik heb geen idee wat ik wil. Heb het idee dat gastouder wat flexibeler is, maar ik vind het moeilijk om dan een goed gastouderbureau of goede gastouder te vinden merk ik al. Genoeg KDV's in de buurt, maar of die plek hebben is dan weer een andere vraag.. Lastige keuzes allemaal
Heb de mailnotificaties uitstaan dus moet echt bewust inloggen. Zodra ik thuis ben, ligt door telefoon op stil in mijn tas die dat gaat wel goed. Mijn grootste probleem is dat ik alles zo snel mogelijk en goed mogelijk wil doenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Tijd zat! Heb net mn bevalplan maar eens geschrevenEn voor 100 euro bij Next besteld
![]()
Chanty, het is maar werk heAls je iets niet af krijgt dan ligt het er morgen ook nog wel. En als je die 4 uur minder draait moet er ook wel 4 uur minder werk liggen vanuit je LG. Heb je ook mail aan staan op je telefoon enzo? Mij hielp het heel erg om dat allemaal eraf te gooien. Ik merkte dat ik thuis op de dagen dat ik niet hoefde te werken toch nog allerlei dingen ging beantwoorden en die drempel hoger maken om bijv mail te checken zorgde ervoor dat ik makkelijker mijn werk losliet als ik het gebouw uit liep. Wel fijn dat je meer autonomie krijgt. Dat lijkt me idd killing als je vanuit het onderzoek komt om dan aan je handje te worden gehouden in je volgende baan.
Dat denk ik wel. Zo lang hebben we ook niet naar z'n ding gekekenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Dubbel en dwars waard
Zou dat het ook allemaal waard zijn als je het geslacht niet wil weten? Hoe zouden ze dat doen?
Spannend!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen baby's?
Wij mogen om 10.00 vd eerste echo... toch weer spannend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Moeders voor Moeders containers zijn zojuist definitief de deur uit! Driewerf hoeraOp het laatst produceerde ik slechts 1 container van de 8. Had er op de een of andere manier weinig zin in
Je bent nu waarschijnlijk weer vol ongeloof naar dat kloppende hartje aan het kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen baby's?
Wij mogen om 10.00 vd eerste echo... toch weer spannend...![]()
Hartstikke fijn. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We hadden een knippertje7.4mm wat overeenkomt met de termijn van 6.4 weken.
Kleine zit helemaal verstopt in mn baarmoederwand dus het was even zoeken (en ondertussen half doodgaan vd zenuwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |