Ono: Gefeliciteerd met je meisje & de roze achtbaan! En wat fijn dat je er met zo'n positief gevoel op terugkijkt
Twinkle & Uni: die arme mannen! Die van mij doet ook mee met mijn gevreet en schrikt zich telkens weer een hoedje als ik bijv ineens grote schnitzels heb gekocht. Dat zou ik noooooit eten

Hij drinkt ook een stuk minder alcohol nu trouwens. Dat is nl toch een sociaal dingetje.
Gaddle, wat een idee!
Suikertante, een naamswitch, wow! Was dat een tweede keus die eerste keus werd? Of een spontane ingeving?
Wij zijn net wezen kennismaken met de gastouder. Samen op maandagochtend, absurd eigenlijk. En volgens mij wordt het een 'go'

Hadden besloten om er een 'go/no-go' momentje van te maken, waarbij praktische invulling op de tweede plek kwam, en een goed gevoel bij de gastouder op één. En wat bleek: het is een hele lieve vrouw! Even fijn gebabbeld en zelfs over praktische zaken gehad: ze is flexibeler dan we dachten (eerder halen/brengen, per week/dag kiezen voor x aantal dagen). Daar kan geen kdv tegenop, dus dat is zeker nog een pré. Ze had nu 5 kindjes en haar moeder hielp daarbij. Ertussen huppelde een konijn rond

Eén minpuntje is dat de tv bleef aanstaan toen we even babbelden en de kids niet meer keken, maar misschien moet ik daar niet te moeilijk over doen. Oja, en ze zag nog niks aan mijn buikje, dat was ook een nadeel

Terwijl dit weekend weer een plofweekend was!

Oh en 'de andere baby' (ze mogen er maar max 2 van <1 jr) was er al (net 6 weken). Absurd, dat die dan samen met die van ons gaat 'opgroeien'.
Afijn, we laten het even bezinken, maar de eerste indruk was goed

Ik denk dat we zo'n match niet meer zo snel treffen.