abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2016 @ 22:07:38 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160649032
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Blue waffle! :7
_O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 13 maart 2016 @ 22:09:56 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160649126
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wow zelfs ik wist die niet en ik mag mezelf toch wel ervaringsdeskundige noemen dacht ik :D

Het is nooit te laat om te leren :+

Ik heb me trouwens opgegeven voor de borstvoedingsavond samen met mijn man! Ben heel benieuwd. Want heb er wel bepaalde ideeen over maar vraag me af in hoeverre dat werkbaar gaat zijn :+
Zoals? Ben nieuwsgierig :p
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 13 maart 2016 @ 22:10:15 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160649138
Hier al hele weekend kutweekend, en eten komt er weer hard uit en zulks :')

Maar mijn vent doet ook alles voor me, wat vaak helemaal niet helpt, maar is echt heel erg fijn O+
pi_160649392
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:09 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zoals? Ben nieuwsgierig :p
Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat kolven moet zien. Is het een must (in het begin)? Mja voor dat soort dingen kan ik beter even in het bvtopic zijn denk ik.

En hypothetisch gezien wil ik na een maand of 3 weer een (fulltime) baan bemachtigen. Zoals ik er nu in sta zie ik kolven op het werk niet zo zitten.

Maar wie weet word ik wel bloedfanatiek en ga ik voor de whonorm of nog langer :+ .. we zullen zien :)
pi_160649427
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:55 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Oh lord, die van mij is al eens om 5u op de fiets gestapt om waterijsjes te zoeken. Was zo sneu dat de twee tankstations die open waren ze niet hadden (waar we van tevoren wel rekening mee hielden maar toch) :@. En nog meer random momenten van ik moet NU *random specifiek etenswaar* hebben, en dat 'ie het dan gaat halen. O+ En if not ik dan De Grote Terreur ben. Arme vent... Gelukkig was het "maar" 2 maand zo erg.
Wahahaha o my dit laat ik hem straks even lezen :+ .. dat hij weet dat het nog altijd erger kan :D _O-
pi_160649952
Vibi iets met vibrator, haha! Zou denk ik wel een stuk prettiger voelen dan.
Iemand ervaring met indalingsweeen? Nu 2 avonden achter elkaar, pas morgen 36wk... Hoop toch echt niet hier de komende 3 tot 6 weken last van te hebben?
pi_160651603
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:17 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wahahaha o my dit laat ik hem straks even lezen :+ .. dat hij weet dat het nog altijd erger kan :D _O-
Het ergste is nog dat het telkens op momenten was dat de winkels niet open waren. Of het is een of ander recept (waarvan evt 1 ingrediënt mist die niet te halen is), iig iets waar ik geen energie voor heb en uitleggen lukt dan niet :D.
pi_160653336
Meld met baby uit de buik O+ Ons meisje is er!

De ks is heel goed gegaan, fijne ontspannen sfeer, manlief mocht overal bij zijn en iedereen die erbij betrokken was heeft heel erg z'n best gedaan het voor ons en vooral mij zo prettig mogelijk te maken. En dat is gelukt, ik kijk er met een heel goed gevoel op terug en ben ontzettend blij dat het allemaal zo heeft mogen lopen. Het allereerste beeld van onze dochter nog in mijn buik maar ook al op de wereld staat op mijn netvlies gebrand.. Ik kan niet beschrijven hóe bizarbijzondermooi O+

Verder voelt het allemaal als een enorme roze achtbaan (wolk is een misleidend rustig woord mensen ;)), er komt een hoop op me en ons af. Maar ze doet het zo goed O+ En ze is zo mooi O+ En ze is gewoon helemaal van ons O+ Hopelijk snel met z'n drietjes naar huis!
pi_160653350
Jaaaa Ono gefeliciteerd!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160653458
Gefeliciteerd Ono! Ben heel benieuwd naar de naam van jullie meisje... Geniet ervan met z'n drietjes, snel aansterken en lekker naar huis! X
  maandag 14 maart 2016 @ 04:34:10 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160653482
Gefeliciteerd Ono! *O*
pi_160653485
Hallo allemaal, bedankt voor de felicitaties!

De mannen doen het goed voor hun grootte, mijn herstel gaat ook boven verwachting!

[ Bericht 19% gewijzigd door Madivi op 14-03-2016 07:21:34 (Toch maar niet het hele verhaal online :)) ]
pi_160653486
Ono, van harte gefeliciteerd met je dochter, geniet ervan en hopelijk herstel je voorspoedig! O+
  maandag 14 maart 2016 @ 04:42:51 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160653491
Wow, je bent gewoon vaginaal bevallen van beide, en zo snel! Ik kan het me niet voorstellen hoe bizar moet zijn geweest dat het zo hard ging, maar echt, damn, wat ben jij een heldin zeg _O_

En wat fijn dat het zo goed gaat met je zoontjes O+

Nu jij nog opknappen en hopelijk heel veel steun ontvangen van mensen om je heen thuis. Het is allemaal wel enorm veel zo zeg!

Sterkte en geniet van je mini's :*
pi_160653498
Molo, dank je, heel lief om te lezen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Madivi op 14-03-2016 07:21:56 ]
pi_160653503
Nou ja zg, gewoon weer ingehaald! Gefeliciteerd ono! Die achtbaan is wel herkenbaar ja :P

En Madivi, wat ben jij sterk zeg :* Fijn dat je ouders in de buurt zijn en je jongens het goed doen!

Pff, ik word al een aantal dagen heel vroeg wakker en krijg dan allemaal enge gedachten over dat het niet goed gaat met de baby. Gelukkig beweegt ze net wel nog, maar prettig is het niet. Het is natuurlijk ook alleen rond dit soort tijdstippen dat die dingen door je hoofd schieten, maar we hebben gisteren te horen gekregen dat een andere oom van vriend in quarantaine ligt met malaria en nu kan ik alleen maar denken dat al het slechte in 3en komt :{
  maandag 14 maart 2016 @ 04:57:51 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160653504
Begrijp ik hoor, en dat hoef je ook helemaal niet te zeggen hier.

Fijn dat je ouders er zijn, hopelijk kunnen die beetje helpen en lief voor je zijn :)
pi_160653515
Dit, kan me voorstellen dat de stille uurtjes snachts soms tot piekeren aanzetten. Ben niet bijgelezen, wanneer mag je weer op controle, wat is het plan?
  maandag 14 maart 2016 @ 06:04:30 #69
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160653590
Gefeliciteerd Ono *O*

:* voor Madivi
  maandag 14 maart 2016 @ 06:30:53 #70
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160653612
Ono gefeliciteerd! *O*
  maandag 14 maart 2016 @ 06:31:59 #71
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160653615
Gefeliteerd ono! Afgelopen vrijdag geboren?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator maandag 14 maart 2016 @ 06:37:54 #72
269689 crew  Viv
pi_160653628
Ono wat fijn dat het zo gegaan is, gefeliciteerd! O+

Madivi hopelijk snel weer buidelen. :*
pi_160653849
Onom gefeliciteerd! Wat fijn dat de kz een positieve ervaring was!

Madivi wat doen jouw jongens het goed! En ik lees tussen de regels door dat je moeder er is. Fijn, ik heb veel aan je gedacht.

Dot kan ook niet lang meer duren. Spannend hoor.
pi_160653914
Jaa gefeliciteerd ono *O*!
pi_160653986
Gaddle, reveal de gender es hier joh! We zijn benieuwd! :D

Madivi jij stoere vrouw, zo gaaf dat het goed gaat allemaal! Je familie ook wel supertrots zijn O+

Ennnn Ono! *O* *O* Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad, en dat eerste beeld lijkt me ook echt waanzinnig.
pi_160653991
Ono gefeliciteerd *O* wat fijn dat alles zo goed is gegaan!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160654128
Ono gefeliciteerd met jullie dochter O+
Wat fijn dat ze het allemaal zo goed mogelijk hebben gedaan voor jullie en dat je er nu zo positief op terug kijkt. Heerlijk genieten nu van die roze wolk/achtbaan :D

Madivi goed om te lezen dat de jongens het goed doen en je hulp in de buurt hebt ^O^
pi_160654221
Ono wat klink je gelukkig O+ Van harte *O*

Madivi fijn om te horen dat het goed gaat :*
pi_160654250
Ono van harte gefeliciteerd!!

En madivi wat fijn dat het goed gaat met je jongens.

Wanneer heb je weer controle Dot?
S. 2014
J. 2016
pi_160654293
Ono van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet! O+
pi_160654348
Ono, ontzettend gefeliciteerd!! Ik hoopte zo op een fijne bevalling voor jou en dat het net zo mocht gaan als bij mij. En zo goed om te lezen dat je het zo ervaren hebt!! O+
En dat moment wat je beschrijft, zo mooi en herkenbaar *;.
  maandag 14 maart 2016 @ 09:09:41 #82
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_160654450
Whoeps weer heel veel updates gemist!

Madivi, gefeliciteerd met je 2 zoons! O+ O+

Ono, gefeliciteerd met je kleine meid! O+
  maandag 14 maart 2016 @ 09:10:45 #83
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_160654467
Chanty, succes vandaag!
Laat je niet wegjagen als ze zegt dat ze geen tijd heeft he.
:*
pi_160654554
Lieve Ono en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O+ Veel plezier in deze achtbaan rit vol liefde! :*
pi_160654591
Van harte ono! *O* Wat fijn dat het zo'n roze wolk is O+
pi_160654776
Ono heeft eenv erse baby *O*
Ik krijg altijd een beetje de bibbers van een ks. MAar als ik jouw verhaal zo lees is het jullie allemaal prima vergaan ^O^ ... Lekker genieten!

Madivi wat fijn dat je ouders je zo steunen. Dat zul je de komende tijd hard nodig hebben :*
Maar ook dat gaat vast goed komen met de tijd ^O^ ... sterke vrouw ben je zeker!
pi_160654821
Ohh Ono O+ daar is ze! Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat klinkt dat ongelofelijk fijn. Heeft ze een eigen datum gekozen of werd het de geplande datum?

Madivi wat fijn dat de jongens het zo goed doen!

Dot :* herkenbaar... Ik maak mij om weer sneller ongerust over de beweging dit ik voel. Beterschap voor je oom!

Zo dochter op school en vaatwasser leeg. Straks nog ophalen en dan is mijn lijstje voor vandaag weer klaar :') heb al een bakje en een mok gesloopt net dus ik raak niets meer aan :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160654878
Ono en Madivi gefeliciteerd met jullie dochter en zoons!
Heel veel succes met bijkomen en weer op krachten komen!

Madivi, fijn dat het zo goed gaat met jullie alle drie. Fijn dat je hulp en familie in de buurt hebt.

Ono, dat klinkt als een hele mooie en fijne ks.

Dot, nog maximaal een paar dagen! Spannend! Hopelijk kan je die nare gedachten los laten, en kan je helemaal ontspannen beginnen aan de bevalling.

We zijn uit de naam!
En de jongens verhuizen komend weekend naar de zolder, waardoor we aan de slag kunnen met de kamers op de eerste verdieping (eerst werkkamer voor man en dan de babykamer). Hier worden mijn hormonen echt blij van.
Ik ga nog maar even niet denken aan alles wat nu nog moet (opdrachten, tentamens, stage afronden, werken, kledingbeurs die we organiseren, van alles in huis), de baby moet gewoon tot dik 40 weken blijven zitten, anders lukt het me allemaal niet :) :@ :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_160655092
Ono! Wauuuuuw gefeliciteerd! Ben ook benieuwd of ze nog zelf de datum heeft gekozen! Wanneer is ze precies geboren? Ga je pm'tjes de wereld insturen met haar naam? Zo nieuwsgierig!!! O+

Madivi, heb je lange update gemist. Fijn dat het goed gaat met de jongens. En met jou. Wat een driedubbelhectische tijd zeg.
pi_160655158
Ono van harte gefeliciteerd!! *O*
pi_160655806
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Hee gaddle eigenlijk is dat wel een tof idee :D
Hoe heb je dat gedaan? Geslachtsbepalende echo, uitkomst op een briefje laten schrijven en dat aan de bakker gegeven of hoe? :D
Wij hebben een gesloten envelop aan de bakker gegeven met daarin een echofoto. En daar staat dan meisje of jongetje opgeschreven met een pijltje naar waar je het kan zien. Het was een foto van de 20weken echo.
Bij ons was de binnenkant roze. We krijgen een meisje O+ O+ O+
Sorry dames. Ik was even vergeten dat ik wat gepost had. hihi

Ono Gefeliciteerd! *O*
pi_160656051
Tof gaddle! Een meisje! *O*

Ono ook van harte gefeliciteerd! *O*

Madivi ik heb het hele verhaal niet meegekregen maar me dunkt dat je het super doet. Hopelijk heb je veel hulp, 1 ding tegelijk, alles komt goed. O+ :*

Dot, herkenbaar hoor dat wakker liggen. Laat je niet kisten door hormonen! Je baby laat nu vast niet lang meer op zich wachten :).

Chanty sterkte vandaag!

Ik zit met W in de trein naar opa en oma dus ik heb eindelijk even tijd om bij te lezen. Nouja, een beetje dan :'). Het gaat met mij eigenlijk nog best ok! Ik moet mijn grenzen goed bewaken en dus zorgen dat ik even ga liggen als W slaapt, en heel vroeg naar bed (zo. Fecking. Saai. :( ), maar dat samen zorgt voor een stabiele hoeveelheid rugpijn *O* :') hoera, right? Iig kan ik het op deze manier nog wel even uitzingen.

Een lading spullen voor de nieuwe kamer van W is ook binnen dus daar kunnen we ook mee aan de slag binnenkort :7 zodat hij door kan schuiven ruim voor de baby komt. Happy hormones!

Vrijdag SEO! :D ik kijk er enorm naar uit O+ babyspieken
pi_160656148
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:49 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Wij hebben een gesloten envelop aan de bakker gegeven met daarin een echofoto. En daar staat dan meisje of jongetje opgeschreven met een pijltje naar waar je het kan zien. Het was een foto van de 20weken echo.
Bij ons was de binnenkant roze. We krijgen een meisje O+ O+ O+
Sorry dames. Ik was even vergeten dat ik wat gepost had. hihi

Ono Gefeliciteerd! *O*
Wel echt heel leuk zo hoor O+ Van harte, een meisje!

Chanty succes met het gesprek, ik hoop zo dat het een opluchting is straks en dat ze enig begrip tonen. En zo niet, dan heb je er alles aan gedaan en is het klaar met het pleasen, hoop ik.

Wij deden gisteren een naamswitch :o O+
En ik heb per ongeluk een lade ingericht. Niet definitief. Maar omdat het zo leuk is als ik die per ongeluk opendoe en al die kleertjes en knuffels zie. *;
pi_160656211
Gefeliciteerd met jullie dochter ono! O+
Een meisje voor Gaddle! *O*
  maandag 14 maart 2016 @ 11:24:29 #95
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160656317
Gefeliciteerd met je dochter Ono!! *O*

Fijn dat het goed gaat Madivi :*

Meisje voor Gaddle O+
pi_160656340
Een naamswitch! :o ben benieuwd!

Wij hebben nog heel weinig nagedacht over namen, dat word woest heen en weer emailen vanaf vrijdag denk ik :7 hoewel we wel een vermoeden hebben na de NPM, heeft het weinig zin tot we duidelijkheid hebben over wat het is j/m.
pi_160656549
Leuk gaddle een meisje!

Suiker een namenswitch. Ik ben benieuwd, maar moet nog heel veel geduld hebben.

Ben ook benieuwd naar de namen van Madivi en onom!

Crump wat is jullie vermoeden dan?

Ik heb geen zin om te werken. Ik wil naar bed :')
Vannacht weinig geslapen. Tot diep in de nacht was Emmy erg actief en ik vond dat zo gezellig dat ik er niet van kon slapen. Daarna steeds een uurtje geslapen en dan moest ik plassen, had een heftige droom, of had het te heet.

Pff nog 33 werkdagen tot mijn verlof.
  maandag 14 maart 2016 @ 11:40:32 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160656586
Ono: Gefeliciteerd met je meisje & de roze achtbaan! En wat fijn dat je er met zo'n positief gevoel op terugkijkt :s)

Twinkle & Uni: die arme mannen! Die van mij doet ook mee met mijn gevreet en schrikt zich telkens weer een hoedje als ik bijv ineens grote schnitzels heb gekocht. Dat zou ik noooooit eten :D Hij drinkt ook een stuk minder alcohol nu trouwens. Dat is nl toch een sociaal dingetje.

Gaddle, wat een idee!

Suikertante, een naamswitch, wow! Was dat een tweede keus die eerste keus werd? Of een spontane ingeving?

Wij zijn net wezen kennismaken met de gastouder. Samen op maandagochtend, absurd eigenlijk. En volgens mij wordt het een 'go' w/ Hadden besloten om er een 'go/no-go' momentje van te maken, waarbij praktische invulling op de tweede plek kwam, en een goed gevoel bij de gastouder op één. En wat bleek: het is een hele lieve vrouw! Even fijn gebabbeld en zelfs over praktische zaken gehad: ze is flexibeler dan we dachten (eerder halen/brengen, per week/dag kiezen voor x aantal dagen). Daar kan geen kdv tegenop, dus dat is zeker nog een pré. Ze had nu 5 kindjes en haar moeder hielp daarbij. Ertussen huppelde een konijn rond :) Eén minpuntje is dat de tv bleef aanstaan toen we even babbelden en de kids niet meer keken, maar misschien moet ik daar niet te moeilijk over doen. Oja, en ze zag nog niks aan mijn buikje, dat was ook een nadeel }:| Terwijl dit weekend weer een plofweekend was! ;)

Oh en 'de andere baby' (ze mogen er maar max 2 van <1 jr) was er al (net 6 weken). Absurd, dat die dan samen met die van ons gaat 'opgroeien'.

Afijn, we laten het even bezinken, maar de eerste indruk was goed :) Ik denk dat we zo'n match niet meer zo snel treffen.
pi_160656644
Ik ben wel verrast eigenlijk dat de tv überhaupt aanstaat, volgens mij doet mijn gastouder dat eigenlijk nooit! Verder klinkt het heel huiselijk. En die flexibiliteit van een gastouder vind ik ook heel fijn.

De naam was wel eens eerder voorbij gekomen maar het komt niet echt heel veel voor dat we een naam allebei even leuk vinden. En nu is een van ons langzaam van die naam gaan houden, waardoor de ander ineens blij verrast was dat het een optie was. :)
pi_160656691
Wat fijn dat het zo klikte quoi! Ik werk ontzettend flexibel en nooit de zelfde dagen/uren maar wel altijd op zaterdag, dus opvang is lastig voor ons. Wij willen het gaan oplossen met opa's en oma's. Mijn ouders willen beide erg graag oppassen en op zaterdag moet vriend vaak laat beginnen, dus hopelijk wil zijn moeder (die woont in onze woonplaats, mijn ouders in mijn werkplaats) dan een paar uurtjes oppassen. Ik denk dat het wel moet lukken. Ik werk tussen de 1-3 dagen in de week.

Gaddle een meisje! Wat leuk! Wij horen het vanavond O+ O+ Als hij/zij het wil laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')