abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160666107
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Ah, TV kriebel ook opgelost. Lees nu het foldertje waar de dagindeling in staat van de gastouder. Als ik die moet geloven is er vanaf 10-11 een uurtje met tv kijken. Erna naar buiten of binnen een spelletje doen. Afijn, we zijn er toch wel uit. Dit wordt het. Kinderopvang: check! What's next? >:)

Ik lees net dat vanaf 16 weken, behalve verweking van je bekken ed, ook verweking van je lichaam en geest :') kan optreden onder invloed van progesteron. Iemand dit ook duidelijk gemerkt? Aan je huid bijvoorbeeld, of je humeur (ik lees iets over een zachter humeur)?
Oh ik wou dat ik een zachter humeur ervan krijg. Eerder het tegenovergestelde. Iemand waar ik normaal prima mee om kan gaan, kan ik helemaal niet uitstaan. Vreselijk gewoon.
pi_160666294
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Bagger. Prenatale depressie en zit nu ziek thuis. 21e pas plek bij de praktijkondersteuner bij de huisarts, vanaf daar verder kijken hoe en wat. En tot die tijd heel veel contact met mn vk. Ze is afgelopen zaterdag hier langs geweest, uur zitten praten. Donderdag weer een afspraak en in de tussentijd appen/bellen we als ik daar behoefte aan heb. Dat is wel echt heel fijn O+
Oh jeetje... Heftig zeg. Wat duurt het lang voordat er plek is zeg.
:)
pi_160666348
Sterkte Marjolijntje!

Verder niet bijgelezen en kom ik hier ff egoïstisch binnenwalsen: we krijgen een zoon!

Was een 2d echo maar ze zette de 3d zomaar aan :D en ipv 2 foto's die we zouden krijgen hebben we er 6 :D echt zo mooi allemaal! Die handjes voor de ogen, hij bleef maar lekker ineengedoken liggen. Net zoals ik altijd slaap zei mijn vriend.
  maandag 14 maart 2016 @ 19:20:09 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160666455
Nazil! *O* *O* Ook een piemeltje! Gefeliciteerd! Ik gok dat we het dan ook maar op dezelfde dag doen? ;)

bij een sportmaatje van me zetten ze ook ineens de 3D aan, vertelde ze :o toch ben ik blij dat wij dat niet hebben gehad, want ik vind het altijd een beetje engig
pi_160666700
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:20 schreef Quoi het volgende:
Nazil! *O* *O* Ook een piemeltje! Gefeliciteerd! Ik gok dat we het dan ook maar op dezelfde dag doen? ;)

bij een sportmaatje van me zetten ze ook ineens de 3D aan, vertelde ze :o toch ben ik blij dat wij dat niet hebben gehad, want ik vind het altijd een beetje engig
synchroonbaren ftw :Y) toch zijn de 3d foto's wel het duidelijkst geworden. Denk ook omdat hij zo ineengedoken lag
pi_160666987
Pukkels, check }:| :'(.

Suiker, wij gingen wel met een shortlist de bevalling in hoor! We hadden wel een nr 1- maar wat nou als je kind er helemaal niet uit ziet als een willem-jan maar meer als een kees? :P
  maandag 14 maart 2016 @ 19:41:29 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160666992
Ono van harte gefeliciteerd O+

Madivi fijn dat je jongens het zo goed doen. Klinkt als een heftige bevalling. Sterkte met het herstel en alles :*

Gaddle en meisje *O*

En nazil een jochie *G*

Lief dat jullie aan me gedacht hebben. Vannacht werd ik elk uur wakker omdat ik er tegenop zag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160667031
Nazil een piem0l *O*

Onze geslachtsbepalende echo staat gepland voor 7 april. Duurt nog effe, maar wel leuk om naar uit te kijken! Ben zo benieuwd of mijn gevoel het bij het rechte eind heeft!

Ik had hier voor mijn eerste zwangerschap ook AD Marjolijntje. Dat heb ik afgebouwd voordat we voor poging 1 gingen. Ik snap je overpeinzingen van wel/niet AD. Laat je eerst goed informeren, misschien is het wel helemaal niet nodig :* . In mijn geval als ik nog aan die AD zou zitten (Lexapro in mijn geval), dan was ik zeker medisch geweest. Ik wil perse in het zkh bevallen maar in jouw geval is het een heel ander verhaal. Hoop dat het snel weer wat fijner wordt bij jullie :*
pi_160667071
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:41 schreef Chanty het volgende:
Ono van harte gefeliciteerd O+

Madivi fijn dat je jongens het zo goed doen. Klinkt als een heftige bevalling. Sterkte met het herstel en alles :*

Gaddle en meisje *O*

En nazil een jochie *G*

Lief dat jullie aan me gedacht hebben. Vannacht werd ik elk uur wakker omdat ik er tegenop zag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_160667169
Marjolijntje :*

Chanty het klinkt niet echt alsof je nu lucht krijgt door urenvermindering.. ik zou geloof ik toch iets harder aan de bel trekken. -O-
  maandag 14 maart 2016 @ 19:48:30 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160667176
Chanty, ik vind het top wat je hebt gedaan! Je kunt nu in ieder geval een beetje adempauze zoeken. Je kunt altijd kijken hoe dit gaat na een maandje bijv.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:29 schreef Nazil het volgende:

[..]

synchroonbaren ftw :Y) toch zijn de 3d foto's wel het duidelijkst geworden. Denk ook omdat hij zo ineengedoken lag
Snap ik, anders had je het echt slecht gezien. Speciaal nu hè? Welkom op de blauwe wolk :)
pi_160667194
Ola :W
Alles goed hier. Ik heb veel pijnklachten die ik bij de andere zwangerschappen niet had (zal de leeftijd deels wel zijn), maar tegelijkertijd voel ik me mentaal eigenlijk heel goed :+ .

Dus ik strompel voort (volgende week naar een bekkentherapeut), en geniet ondertussen gewoon van mijn leventje zo, met de lente op komst O+ (en het feit dat mijn beide kinders eindelijk weer beter zijn :') ).
pi_160667329
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:48 schreef Quoi het volgende:
Chanty, ik vind het top wat je hebt gedaan! Je kunt nu in ieder geval een beetje adempauze zoeken. Je kunt altijd kijken hoe dit gaat na een maandje bijv.

[..]

Snap ik, anders had je het echt slecht gezien. Speciaal nu hè? Welkom op de blauwe wolk :)
Ja, zo vreselijk raar om het nu zeker te weten... Het wordt ineens echt. Ik zat ook helemaal beduusd in de auto terug naar huis. In een positieve zin, hoor :P. Vriend heeft al die tijd gelijk gehad! Heb net echt ook een half uur naar die foto's zitten staren. Wauw, wat speciaal. De echoscopiste heeft voor zover ze het nu kon zien niks afwijkends gevonden, ze deed zelf ook 20-weken echo's dus naar die dingen een beetje gekeken. Ze dacht zo dat ze ook niks raars over 4 weken zouden vinden.

Chanty wat goed dat je het gesprek bent aangegaan! En nu kijken hoe het gaat. Nog steeds blijven aangeven hé!

Groof lastig van die pijntjes.. Sterkte daarmee!
pi_160667385
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:16 schreef Dot. het volgende:
...
mocht je nog tijd hebben, mag ik dan een jongetje achter mijn naam? O+
  maandag 14 maart 2016 @ 19:58:21 #165
52229 Chanty
pi_160667428
SPOILER
pi_160667437
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:16 schreef Nazil het volgende:
Sterkte Marjolijntje!

Verder niet bijgelezen en kom ik hier ff egoïstisch binnenwalsen: we krijgen een zoon!
[ afbeelding ]
Was een 2d echo maar ze zette de 3d zomaar aan :D en ipv 2 foto's die we zouden krijgen hebben we er 6 :D echt zo mooi allemaal! Die handjes voor de ogen, hij bleef maar lekker ineengedoken liggen. Net zoals ik altijd slaap zei mijn vriend.
Kijk nou O+

Te gek die foto's :o Dit is met 16 weken? (Ik denk dat ik het ook maar ga doen :@ )
pi_160667453
Goed zo chanty. Thuiswerken en je eigen agenda indelen kunnen al veel lucht geven en bovendien werk je vaak nog efficienter ook.

Wat iemand anders ook al zei: je kunt het een poosje uitproberen en anders weer aan de bel trekken.

Nazil een jochie. Leuk hoor.

Groofs strompelze! Ik denk ook dat deze zwangerschap zwaarder kan zijn, omdat je al 2 kinderen hebt rondlopen. Maar fijn dat je je mentaal goed voelt.
De lente O+
pi_160667539
Neu, dat is niet zo hoor. Vorige keer had ik een dreumes rondlopen die veel meer zorg (tillen, verschonen, etc) nodig had dan mijn duo nu nog nodig heeft. Ze doen zelfs af en toe een boodschapje voor me, helpen me iets halen boven enzo.

Het is echt gewoon mijn bekken. Of eigenlijk, mijn kruis :@ :P . Maar goed, hoewel ik hele rare dingen bijna niet kan (opstappen op mijn fiets bv, of omdraaien in bed), vind ik dit 100 keer beter dan dat beroerd voelen de hele dag van het begin. Hier deal ik wel mee.
pi_160667734
Een jochie voor nazil *O*
Dat (positieve) beduste gevoel is heel herkenbaar :D en dan idd maar blijven staren naar die echo foto O+ Bijzonder is het!
Fijn dat ze nu ook al wat uitgebreider heeft gekeken en jullie dus waarschijnlijk wat relaxter de 20 weken echo in gaan.

:W groof. Goed dat je naar therapie gaat, hopelijk is het tegen die tijd al een stuk minder. Fijn dat beide kinderen weer beter zijn. Laat de lente maar komen idd! Heerlijk

Chanty goed dat je het gesprek aan bent gegaan! Snap dat je er afgelopen nacht wel veel wakker door bent geweest. Is een hele stap vooral voor z'n doorzetter als jij.
Nu is t nog de kunst om je aan die 7 uur te houden ;) En als het niks uithaalt qua druk en harde buiken dan op tijd weer aan de bel trekken hoor :*
pi_160667843
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:58 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Kijk nou O+

Te gek die foto's :o Dit is met 16 weken? (Ik denk dat ik het ook maar ga doen :@ )
Ja precies 16 weken. Ik wist ook niet dat je dan met 3d al zo veel kon zien, ik dacht dat het iets voor later in de zwangerschap was. Echt leuk dat ze dat nog even aanzette. Ze zei er wel bij, even kijken of het mooi wordt. Maar was dus echt mooier dan 2d! We hebben echt een hele rits aan foto's meegekregen. Ik ben ook blij dat we het gedaan hebben, in het zh met 20 weken doen ze dat echt niet. Met 10 weken ook maar 1 foto en een uitvergrote versie daarvan gekregen. En het formaat was ook veel kleiner in het zh. 35 euro meer dan waard!
pi_160669472
jeeh nazil, een jongen! (alsof ik niet jeej zou zeggen als het een meisje werd ;-) )

vervelend dat je pijn hebt groofs. hoop dat dat weer een beetje afzakt!

heb net kraamzorg ingeschreven en bij mijn verzekering eindelijk gevonden hoe je kan aanmelden voor kraamzorg en kraampakket.. alvast twee dingetjes afgevinkt. Nu was ik ook aan het zoeken voor kinderopvang, dagverblijf of gastouder.. maar ik heb geen idee wat ik wil. Heb het idee dat gastouder wat flexibeler is, maar ik vind het moeilijk om dan een goed gastouderbureau of goede gastouder te vinden merk ik al. Genoeg KDV's in de buurt, maar of die plek hebben is dan weer een andere vraag.. Lastige keuzes allemaal :')
pi_160669838
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:56 schreef Nazil het volgende:

[..]

mocht je nog tijd hebben, mag ik dan een jongetje achter mijn naam? O+
Tijd zat! Heb net mn bevalplan maar eens geschreven :') En voor 100 euro bij Next besteld :X

Chanty, het is maar werk he :* Als je iets niet af krijgt dan ligt het er morgen ook nog wel. En als je die 4 uur minder draait moet er ook wel 4 uur minder werk liggen vanuit je LG. Heb je ook mail aan staan op je telefoon enzo? Mij hielp het heel erg om dat allemaal eraf te gooien. Ik merkte dat ik thuis op de dagen dat ik niet hoefde te werken toch nog allerlei dingen ging beantwoorden en die drempel hoger maken om bijv mail te checken zorgde ervoor dat ik makkelijker mijn werk losliet als ik het gebouw uit liep. Wel fijn dat je meer autonomie krijgt. Dat lijkt me idd killing als je vanuit het onderzoek komt om dan aan je handje te worden gehouden in je volgende baan.
pi_160669884
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:11 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja precies 16 weken. Ik wist ook niet dat je dan met 3d al zo veel kon zien, ik dacht dat het iets voor later in de zwangerschap was. Echt leuk dat ze dat nog even aanzette. Ze zei er wel bij, even kijken of het mooi wordt. Maar was dus echt mooier dan 2d! We hebben echt een hele rits aan foto's meegekregen. Ik ben ook blij dat we het gedaan hebben, in het zh met 20 weken doen ze dat echt niet. Met 10 weken ook maar 1 foto en een uitvergrote versie daarvan gekregen. En het formaat was ook veel kleiner in het zh. 35 euro meer dan waard!
Dubbel en dwars waard :Y

Zou dat het ook allemaal waard zijn als je het geslacht niet wil weten? Hoe zouden ze dat doen?
pi_160670001
Ik duim mee dat dit voldoende lucht geeft chanty! Anders op tijd weer aan de bel trekken hè!

Groof dat is zo'n nare pijn idd. Sinds anderhalve week hier ook zo meer bij liezen de pijn. Met klassiek bekken klachten dus. Wel echt fijn dat jou kinderen al groter zijn ook. Met een dreumes of peuter had ik het nu niet gered. Hopelijk helpt de therapie!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160670091
Haha, zelfs mijn ticker is opgehouden met tellen :D
pi_160670649
quote:
Sterkte Marjolijntje!

[ afbeelding ]
quote:
Sterkte Marjolijntje!

[ afbeelding ]
Oh echt prachtig. Gefeliciteerd! :)
  maandag 14 maart 2016 @ 21:40:07 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160670840
Die bekkenklachten klinken stiekem bekend in de oren :X Morgenavond ga ik wel weer hardlopen. Blijft een beetje aftasten, want het maakt soepel, maar belast natuurlijk ook de boel. Het pijnlijke gevoel tussen de benen herken ik en mijn rechterlies trekt een beetje sinds een week. Met fietsen gaat het goed, behalve bij hobbels! :o Mocht dit doorzetten, dan is het gewoon gedaan met het lopen en wordt het evengoed zwemmen oid.

quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:59 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
jeeh nazil, een jongen! (alsof ik niet jeej zou zeggen als het een meisje werd ;-) )

vervelend dat je pijn hebt groofs. hoop dat dat weer een beetje afzakt!

heb net kraamzorg ingeschreven en bij mijn verzekering eindelijk gevonden hoe je kan aanmelden voor kraamzorg en kraampakket.. alvast twee dingetjes afgevinkt. Nu was ik ook aan het zoeken voor kinderopvang, dagverblijf of gastouder.. maar ik heb geen idee wat ik wil. Heb het idee dat gastouder wat flexibeler is, maar ik vind het moeilijk om dan een goed gastouderbureau of goede gastouder te vinden merk ik al. Genoeg KDV's in de buurt, maar of die plek hebben is dan weer een andere vraag.. Lastige keuzes allemaal :')
:D Net de keuzes die ik achter de rug heb. Gewoon lekker veel googlen en dan contact opnemen met de bureaus en kdv's om te komen kijken. In mijn woonplaats waren er drie bureaus echt actief. Ik merk dat de gastouders wel bij alle bureaus staan ingeschreven. Succes & volg je gevoel.

Dot. confronterend, dat je tikker er zelfs mee stopt :D
  maandag 14 maart 2016 @ 21:58:20 #178
52229 Chanty
pi_160671643
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Tijd zat! Heb net mn bevalplan maar eens geschreven :') En voor 100 euro bij Next besteld :X

Chanty, het is maar werk he :* Als je iets niet af krijgt dan ligt het er morgen ook nog wel. En als je die 4 uur minder draait moet er ook wel 4 uur minder werk liggen vanuit je LG. Heb je ook mail aan staan op je telefoon enzo? Mij hielp het heel erg om dat allemaal eraf te gooien. Ik merkte dat ik thuis op de dagen dat ik niet hoefde te werken toch nog allerlei dingen ging beantwoorden en die drempel hoger maken om bijv mail te checken zorgde ervoor dat ik makkelijker mijn werk losliet als ik het gebouw uit liep. Wel fijn dat je meer autonomie krijgt. Dat lijkt me idd killing als je vanuit het onderzoek komt om dan aan je handje te worden gehouden in je volgende baan.
Heb de mailnotificaties uitstaan dus moet echt bewust inloggen. Zodra ik thuis ben, ligt door telefoon op stil in mijn tas die dat gaat wel goed. Mijn grootste probleem is dat ik alles zo snel mogelijk en goed mogelijk wil doen :') dus dan wil ik nog even zus afmaken en iemand vraagt iets en die wil ik dan ook nog te woord staan want dan kunnen zij ook weer verder etc. En dan moet er ook nog vanalles geregistreerd worden. Daar achterstand in oplopen is niet fijn. Dus ja het werk ligt er de dag erna ook nog maar er komt per dag zoveel bij dat je liever alles zsm wegwerkt. En ik word nog ingewerkt die zit qua hoeveelheid werk nog lang niet op volle kracht. Het kost me alleen met tijd nu want nieuw en moet nog zoveel overleggen en laten goedkeuren. Maar daar komt nu hopelijk verandering in.
pi_160672036
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dubbel en dwars waard :Y

Zou dat het ook allemaal waard zijn als je het geslacht niet wil weten? Hoe zouden ze dat doen?
Dat denk ik wel. Zo lang hebben we ook niet naar z'n ding gekeken :') Vriend zag het wel gelijk, dus misschien moet je dat deel dan wel een beetje vermijden. Ik zag niks want ik keek naar hele andere dingen. Met de 20 weken moeten ze het dan toch ook uit beeld houden als je het niet wil zien? Zal wel een beetje het zelfde zijn.

Quoi bekkenklachten.... Oei. Hopen dat hardlopen nog lukt! Ik moet zeggen dat achter de kassa staan mij ook steeds minder goed afgaat. Laat mij maar rondlopen, dat gaat beter. Eerder kon ik wel een middag achter de kassa stilstaan maar na drie kwartier krijg ik nu wel pijntjes.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 05:15:00 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160677484
Niks gebeurd vannacht? :D

Hier vandaag om 5 uur wakker ipv 3. Progress _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160677791
Geen baby's?

Wij mogen om 10.00 vd eerste echo... toch weer spannend...
S. 2014
J. 2016
pi_160678109
Spannend GM!

Oooooh en ik ben zo nieuwsgierig naar Dotbaby en Lambbaby! *O*

Hier 27 weken, jahoeeeee! Afgelopen week is m'n buik dan officieel geploft! Gisteren toch maar wat zwangerschapskledij gekocht. Had van vorige keer 2 broeken en 2 jurkjes, nu ook shirts en zwangerschapsmaillots gekocht, lekker over m'n buik optrekken. :+

Heb veel buikkrampen gehad laatste tijd, werd er wel nerveus van, maar groei is een goede verklaring. Verder komende week eerste date met bekkenfysio! Kreupelheid alom, en ik dacht het wel te kunnen rekken tot na baby maar nu strompel ik echt te erg. :+ af en toe dagje thuiswerken scheelt al onwijs, maar merk dat het niet altijd een grandioos succes is qua zelfdiscipline. :@ :X
pi_160678409
Niks te melden hier :')

Chanty, dat is wel vervelend als er zoveel ligt. Ik ben aangenomen met het verhaal erbij dat het vaak niet lukt om alles af te maken wat er ligt dus dat ik dat vooral ook niet ten koste van mezelf moest gaan proberen, maar ik herken het wel van mijn schoonmoeder die in budgetbeheer zit. Als er cliënten op je wachten is het wel een ander verhaal lijkt me.
pi_160678808
Dot, ga eens baren jij :{w
pi_160678864
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen baby's?

Spannend!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:11:56 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160679745
Zo, die slaap had ik even nodig! Leve de thuiswerkdagen. Ik ben er trouwens wel eentje volgens het boekje hoor. Las dat je va 16 wkn wat minder frequent zou moeten gaan plassen. Et voilá, ik slaap ineens twee nachten gewoon als een roosje door :s)

SPOILER
En de Moeders voor Moeders containers zijn zojuist definitief de deur uit! Driewerf hoera w/ Op het laatst produceerde ik slechts 1 container van de 8. Had er op de een of andere manier weinig zin in :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen baby's?

Je bent nu waarschijnlijk weer vol ongeloof naar dat kloppende hartje aan het kijken ;)
pi_160679877
Oh GM spannend!

Dot :* red je het nog?

Hier ook geen nieuws ;)
Heb kleuter weer op school gekregen en nu dus weer een date met netflix. Ga hard door alle seizoenen van Gossip girl :')
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:09:12 #188
52229 Chanty
pi_160680824
Spannend gm!

Ik heb net mijn eerste gesprek alleen gedaan en dat voelt zo fijn O+

En 26 weken vandaag! Gewoon een half jaar zwanger *O*
pi_160682744
We hadden een knippertje O+ 7.4mm wat overeenkomt met de termijn van 6.4 weken.

Kleine zit helemaal verstopt in mn baarmoederwand dus het was even zoeken (en ondertussen half doodgaan vd zenuwen) :P
S. 2014
J. 2016
pi_160682810
Gm wat fijn! Nu echt genieten nu je weet dat het goed zit.
Chanty wat goed dat je het gesprek alleen gegaan hebt!
Dot duuuuuuuurt lang (geintje)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:02:31 #191
52229 Chanty
pi_160683071
Wat fijn gm *O*
pi_160683540
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We hadden een knippertje O+ 7.4mm wat overeenkomt met de termijn van 6.4 weken.

Kleine zit helemaal verstopt in mn baarmoederwand dus het was even zoeken (en ondertussen half doodgaan vd zenuwen) :P
Hartstikke fijn. Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:32:29 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160683563
Een knippertje voor GM! w/
pi_160683622
Nou fijn gm! Weet je in ieder geval zeker dat die kwaaltjes ergens zin voor hebben ;)

Morgen moet een vriendin van mij terug komen om te kjjken of ze nu wel een knipper hebben. Ze hebben 1 kindje daarna alleen maar een hoop miskramen en ellende. Vorige week een vroege echo waar geen knipper te zien was.. maar het was wel een termijn waarop het aannemelijk is een kloppend hartje te zien. Dus morgen voor de herhaling naar ze moesten er rekening mee houden dat het wederom foute boel zou zijn :{. Vind het plaatsvervangend spannend voor ze :X
  dinsdag 15 maart 2016 @ 14:28:06 #195
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160684407
Gm een knipper *O*

Chanty alweer een half jaar zwanger :o
pi_160687395
GM jaa! Wat fijn!

Mijn slaapkopje heeft vandaag weer weinig zin zich te melden. Altijd al een erg rustige maar lig nu weer op wacht....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160687453
Knipper voor Gm O+

Peuter deed vorige week mee aan de griepgolf en ik geloof dat het bij mij nu ook raak is. -O- Morgen maar een dagje dekentje op de bank terwijl Otje op het kdv is. Nu doorwerken met koorts lijkt me niet zo'n strak plan.
pi_160687492
Lamb :* Otje was ook zo'n rustige dat het me regelmatig niet lekker zat.
pi_160687613
Oh beterschap!! Fijn dat je morgen een dagje kdv kan inzetten!

Heb net een suikerkik gedaan... Paaseitjes :D nom! En 2 laffe duwtjes als reactie... Middag beweging check... Hij mag weer slapen ;)

Gelukkig vaak in de avond wat stevigere beweging. Gisteren met knieën oid over mijn ribben dus hij kan t gelukkig wel
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160687807
Zijn er hier dames die meedoen met een onderzoek naar zwangerschapdiabetes? Dit werd mij vanmorgen gevraagd maar obv wat ik nu gelezen heb sta ik niet te springen... medicatie slikken terwijl ik geen diabetes heb (tnt iig niet) en na de geboorte gaan ze de kleine 2x prikken op glucose.

Mocht ik diabetes ontwikkelen dan is het een ander verhaal natuurlijk maar voor n onderzoek ik mn mini prikken vind ik toch wat minder.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')