Oh leuk! Veel plezierquote:Op maandag 14 maart 2016 11:46 schreef Nazil het volgende:
Wat fijn dat het zo klikte quoi! Ik werk ontzettend flexibel en nooit de zelfde dagen/uren maar wel altijd op zaterdag, dus opvang is lastig voor ons. Wij willen het gaan oplossen met opa's en oma's. Mijn ouders willen beide erg graag oppassen en op zaterdag moet vriend vaak laat beginnen, dus hopelijk wil zijn moeder (die woont in onze woonplaats, mijn ouders in mijn werkplaats) dan een paar uurtjes oppassen. Ik denk dat het wel moet lukken. Ik werk tussen de 1-3 dagen in de week.
Gaddle een meisje! Wat leuk! Wij horen het vanavond![]()
Als hij/zij het wil laten zien.
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetjequote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef Nazil het volgende:
Ela vriend denkt jongen, ik merk dat ik daar makkelijk in meega maar ik heb echt geen idee... We zullen het zien!
Hahaha verweking van mn brein herken ik vd vorige keer... ik kan normaal al domme opmerkingen maken maar als ik zwanger ben...quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Ah, TV kriebel ook opgelost. Lees nu het foldertje waar de dagindeling in staat van de gastouder. Als ik die moet geloven is er vanaf 10-11 een uurtje met tv kijken. Erna naar buiten of binnen een spelletje doen. Afijn, we zijn er toch wel uit. Dit wordt het. Kinderopvang: check! What's next?![]()
Ik lees net dat vanaf 16 weken, behalve verweking van je bekken ed, ook verweking van je lichaam en geestkan optreden onder invloed van progesteron. Iemand dit ook duidelijk gemerkt? Aan je huid bijvoorbeeld, of je humeur (ik lees iets over een zachter humeur)?
[..]
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetje
Mijn vriend heeft 3 broers, maar er komt hier toch echt een meisjequote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
Ah, TV kriebel ook opgelost. Lees nu het foldertje waar de dagindeling in staat van de gastouder. Als ik die moet geloven is er vanaf 10-11 een uurtje met tv kijken. Erna naar buiten of binnen een spelletje doen. Afijn, we zijn er toch wel uit. Dit wordt het. Kinderopvang: check! What's next?![]()
Ik lees net dat vanaf 16 weken, behalve verweking van je bekken ed, ook verweking van je lichaam en geestkan optreden onder invloed van progesteron. Iemand dit ook duidelijk gemerkt? Aan je huid bijvoorbeeld, of je humeur (ik lees iets over een zachter humeur)?
[..]
En uit wat voor soort gezin komt je vriend? De echoscopiste begon bij ons daarover en dat het feit dat mijn vriend uit een mannengezin komt + de man degene is die het geslacht bepaalt (want Y chromosoom) een sterke aanwijzing was voor een jongetje
Ik zit weer helemaal onder de pukkels, net als vorige keer. Maar mijn rug is nog pukkelvrij, dat was vorige keer wel anders!quote:Op maandag 14 maart 2016 15:00 schreef elamanilo het volgende:
Ja, mijn huid is heeeeeel lekker zachtVorige zwangerschap had ik dat ook, bijna evenzacht als straks de huid van de baby! Ik zit mezelf de halve dag te aaien..
Mannelijk zaad is wel hetgeen wat uiteindelijk bepaalt of het een jongen of een meisje wordt, de omstandigheden bepalen echter of een mannelijke of vrouwelijke zaadcel samensmelt met de eicel. Bijvoorbeeld de zuurtegraad bij de vrouw en het moment van seks. Mannelijk zaad is 50% vrouwelijk en 50% mannelijk dus het is niet zo dat er meer kans is op een jongen omdat er meer mannelijk zaad is.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, zit het zo. Thanksquote:Op maandag 14 maart 2016 15:20 schreef Mariposas het volgende:
Mannelijk zaad is wel hetgeen wat uiteindelijk bepaalt of het een jongen of een meisje wordt, de omstandigheden bepalen echter of een mannelijke of vrouwelijke zaadcel samensmelt met de eicel. Bijvoorbeeld de zuurtegraad bij de vrouw en het moment van seks. Mannelijk zaad is 50% vrouwelijk en 50% mannelijk dus het is niet zo dat er meer kans is op een jongen omdat er meer mannelijk zaad is.
Ik heb gisteren terug gelezen want ik wist t ook niet meer precies, en daar had ik het rond deze termijn (6.3) heel erg, en nu is t meestal wel te handelen... behalve als je voedselvergiftiging oploopt zoals ik afgelopen zaterdag (quote:Op maandag 14 maart 2016 15:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jullie weten niet wat het wordt, Ela? Spannend! Wisten jullie het bij N?
En ik ben erg benieuwd naar het geboortekaartje. Ik vond die van N zo bijzonder! Ik houd zo van mooie letters.
Ik heb echt nog bijna geen zwangerschapstekenen. Ik kan me niet goed meer herinneren wanneer de misselijkheid de vorige keer begon. Week 6 geloof ik. Nu 5.5. Ben wel enorm duizelig. En emo![]()
(Kijk niet Room in zo'n toestand!) En grieperig. Dus ik weet niet wat waardoor komt. Ik hoop dat ik deze zwangerschap zonder teveel misselijkheid door kom. We gaan het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |