abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160623676
Nog wel een aardig stukje over de favorability ratings onder hispanics:
https://www.washingtonpos(...)r-than-donald-trump/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 23:28:37 #52
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160625907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:39 schreef Nintex het volgende:
Hillary blijft domme dingen roepen deze week

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O-
:'(

:D

Hoeveel Amerikanen zien dit?
pi_160626084
Wat is de nederlandse vertaling voor bigotry?

Ik weet wat ze bedoelen, maar ik vind het nederlandse woord niet.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 23:44:52 #54
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160626457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef berko13 het volgende:

Kortzichtig? Echt goede vertaling kan ik ook niet bedenken. T'is ook een soort van bevooroordeeld zijn.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_160626690
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef berko13 het volgende:

Zijn Trump-supporters niet eens in staat om zoekmachines te gebruiken? Allemachtig.
pi_160627259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef L3gend het volgende:

[..]

Nee dat zijn state delegates. Kiezers stemmen in dit vage systeem niet rechtstreeks op de kandidaten maar kieze state delegates die een maand later zelf stemmen op de kandidaten, maar weet het niet zeker
Wyoming heeft 29 delegates. 12 daarvan worden op het county-niveau gekozen (vandaag), de andere 17 worden op de state convention gekozen (14 april). Die 29 delegates zijn degenen die vervolgens in juli naar de National Convention in Cleveland gaan.

Er wordt ook niet gestemd op de kandidaten, maar op delegates. Je stemt niet op Cruz, maar op John Doe, die zegt dat hij als delegate Cruz zal steunen.

Het interessante aan de delegates van Wyoming is wel dat ze allemaal unbound zijn. Ze worden gekozen op basis van hun voorkeur voor een bepaalde kandidaat, maar zijn niet wettelijk verplicht tijdens de National Convention ook daadwerkelijk op die kandidaat te stemmen. Stel dat Trump of Cruz net geen 50% van alle benodigde delegates weet te halen, dan kunnen zo'n unbound delegates opeens een erg belangrijke rol spelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Royyy op 13-03-2016 00:17:40 ]
pi_160627973
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jawel, het is wel aardig voor de satirische nieuwsshows, maar als je denkt dat dit een serieus inhoudelijke miskleun is, dan ben je een beetje simpel natuurlijk.
Helemaal mee eens. Behalve dan als Hillary een persoonlijke bedankje naar Sanders heeft gestuurd om hem te bedanken voor zijn hulp bij het realiseren van hervormingen op het gebied van sociale gezondheidszorg,, maar no way dat iemand zulke uitspraken doet, als er zo'n brief bestaat en de persoon in kwestie deze zelf ondertekend heeft.

:+
pi_160628002
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zijn Trump-supporters niet eens in staat om zoekmachines te gebruiken? Allemachtig.
Wat ben jij voor omhooggevallen stuk verdriet?
pi_160628082
Andere hoek van de aanval op Trump

Goed ingegrepen door de Secret Service.

Raar figuur en ISIS sympathisant was de dader.

realDonaldTrump twitterde op zondag 13-03-2016 om 00:41:57 USSS did an excellent job stopping the maniac running to the stage. He has ties to ISIS. Should be in jail! https://t.co/tkzbHg7wyD?ssr=true reageer retweet
pi_160628181
quote:
Sanders: Don't blame my supporters for violence at Trump rally
Washington (CNN)Bernie Sanders said Saturday that his supporters were not to blame for the unrest that led to the cancellation of a Donald Trump rally in Chicago, instead accusing the Republican front-runner of encouraging violence.

"I don't think our supporters are inciting. What our supporters are doing is responding to a candidate who has, in fact, in many ways, encouraged violence," Sanders said Saturday at a press conference in Chicago. "When he talks about ... 'I wish we were in the old days when you could punch somebody in the head.' What do you think that says to his supporters?"

Sanders also referred to an incident earlier this week in which a black protester was sucker-punched by a Trump supporter as he was being led out of a rally.

"So the issue now is Donald Trump has got to be loud and clear and tell his supporters that violence at rallies is not what America is about and to end it," Sanders said.

RELATED: Trump supporters, protesters clash after Chicago rally postponed

At a campaign event in Dayton, Ohio, on Saturday, Trump accused Sanders supporters -- some of whom chanted the senator's name at the Chicago rally on Friday after it was canceled -- of helping incite violence.

"Some represented Bernie, our communist friend," Trump said.

At a rally in Cleveland later Saturday, Trump doubled down on his accusation when a protester disrupted his event moments after it began.

"You know Bernie was saying Mr. Trump should speak to his crowd," Trump said. "You know where they come from? Bernie's crowd. They're Bernie's crowd," Trump said to cheers from the crowd.

Later at the Cleveland rally, Trump mocked Sanders over an incident last year in which Black Lives Matter protesters confronted Sanders at a campaign event and pressured him into leaving the podium to allow them to speak. Mimicking Sanders, Trump slumped his shoulders, turned around, and danced away from the podium.

And when a protester momentarily disrupted Trump's rally, the GOP front-runner again said the demonstrator was a "Bernie person."

"Get your people in line, Bernie," Trump said.

MoveOn.org, a leading progressive group that has endorsed Sanders, confirmed in a statement that it helped students print signs for the protests at the Chicago rally and recruit members to attend the "student-led protest." But it said the protest was the "direct result of the violence that has occurred at Trump rallies and that has been repeatedly encouraged by Trump himself from the stage."

The Sanders campaign said there was no evidence any Sanders campaign staff was involved in organizing the protests, and Sanders did not apologize on Saturday for the unrest.

In a statement issued later Saturday, Sanders added: "As is the case virtually every day, Donald Trump is showing the American people that he is a pathological liar."

Trump's campaign postponed the Chicago rally amid fights between supporters and demonstrators, protests in the streets and concerns that the environment at the event was no longer safe.

Hundreds of demonstrators packed into an arena, breaking out into protest even before Trump had shown up. At least five sections in the arena were filled with protesters.

The cancellation, which came amid large protests both inside and outside the event at the University of Illinois at Chicago, follows heightened concerns about violence in general at the GOP front-runner's rallies.

http://edition.cnn.com/20(...)ald-trump/index.html

Sanders respons over zijn aanhang die betrokken waren gister in Chicago :`)
pi_160628253
Bernies people zijn hysterische pc-fanaten. Staatsgevaarlijke cult begint het te worden
pi_160628259

Haha weer vermaak met protestors en trump
pi_160628289
Te belachelijk voor woorden die protestors.
pi_160628323
15 minuten bezig al 12 minuten gezeik met Bernie gekkies :')
pi_160628330
En ze snijden zichzelf nu alleen maar in de vingers
pi_160628334
Wat is er mis met Bernie supporters? Zelden zo'n agressieve groep supporters gezien.
  zondag 13 maart 2016 @ 01:53:44 #67
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628348
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:51 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat is er mis met Bernie supporters? Zelden zo'n agressieve groep supporters gezien.
Mwa, vermoed dat ze meer anti-Trump zijn dan pro-Bernie. Ze zien hem echt als een fascist. Verder zie je bij grote groepen supporters altijd wel een bende tuig.
pi_160628355
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:53 schreef Baszh het volgende:

[..]

Mwa, vermoed dat ze meer anti-Trump zijn dan pro-Bernie. Ze zien hem echt als een fascist. Verder zie je bij grote groepen supporters altijd wel een bende tuig.
Bernie supporters veroorzaakten de problemen in Chicago en nu weer. Denk dat het er mee te maken heeft dat Bernie die actie van hen in Chicago impliciet goedkeurde. Gevaarlijke gek.
pi_160628369
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Bernie supporters veroorzaakten de problemen in Chicago en nu weer. Denk dat het er mee te maken heeft dat Bernie die actie van hen in Chicago impliciet goedkeurde. Gevaarlijke gek.
Geloof het of niet, ik was een bernie supporter voor gisteravond, was alleen op bepaalde zaken het met trump eens en vond het interessant om de (sociale) media en diens leugens over hem te volgen. Trump zegt nog steeds een boel waar ik het mee oneens ben, maar na gisteren en vandaag ben ik zeker niet meer voor Sanders.

Hillary sprak zich er iig nog tegen uit.
pi_160628393
Voor bernie gekkies ben je al een fascist als je niet in open grenzen en abortus gelooft. Fascist is in dat soort kringen codetaal geworden voor iemand met een andere mening. :)

Overigens kan je ook gewoon een keiharde racist, islamhater en antisemiet zijn zonder je aangetrokken te voelen tot het fascisme
pi_160628403
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik was een bernie supporter voor gisteravond, was alleen op bepaalde zaken het met trump eens en vond het interessant om de (sociale) media en diens leugens over hem te volgen. Trump zegt nog steeds een boel waar ik het mee oneens ben, maar na gisteren en vandaag ben ik zeker niet meer voor Sanders.

Hillary sprak zich er iig nog tegen uit.
Vandaag ook al een Bernie supporter die bij een rally Trump wilde aanvallen maar werd gestopt door Secret Service. Op Twitter heel veel Bernie supporters die Trump doodwensen. Ongelooflijk hoe radicaal links kan zijn als je niet dezelfde mening deelt.

Je ziet geen massale disruptions of aanvallen door Trump supporters bij andere kandidaten.
pi_160628412
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:01 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Vandaag ook al een Bernie supporter die bij een rally Trump wilde aanvallen maar werd gestopt door Secret Service. Op Twitter heel veel Bernie supporters die Trump doodwensen. Ongelooflijk hoe radicaal links kan zijn als je niet dezelfde mening deelt.

Je ziet geen massale disruptions of aanvallen door Trump supporters bij andere kandidaten.
precies dat soort acties.

Sanders blijkt gewoon maar een schaap in wolfskleren, hij weet dat hij black nodig vote heeft en keurt het daarom wss niet af... ach ik weet het ook niet..

Eigenlijk allemaal een hoop treurnis. Wat er ook gebeurd amerika komt heel divided uit deze elections en dat is de schuld van beide kanten.
pi_160628421
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

precies dat soort acties.

Sanders blijkt gewoon maar een schaap in wolfskleren, hij weet dat hij black nodig vote heeft en keurt het daarom wss niet af... ach ik weet het ook niet..

Eigenlijk allemaal een hoop treurnis. Wat er ook gebeurd amerika komt heel divided uit deze elections en dat is de schuld van beide kanten.
Dat denk ik ook. En dit zijn slechts de primaries. Als het straks Trump versus Clinton wordt krijgen we flinke rellen te zien, laat staan als Trump officieel president wordt.
pi_160628441
Wow. Man die Trump wilde aanvallen is ISIS-gerelateerd.
  zondag 13 maart 2016 @ 02:11:46 #75
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628447
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Bij een voorgaande rally krijgt een demonstrant zonder reden een vuist in zijn gezicht. Wordt net zo min afgekeurd door Trump als Chicago door Sanders. Hij is bewust erg vaag. 'Ik ben geen gewelddadig persoon' en 'ik hoop dat er niemand gewond raakt', geen harde uitspraken dat geweld fout is - van beide kanten. Hillary: "Violence has no place in our politics. We should use our words and deeds to bring Americans together." Dat is toch niet zo moeilijk.
pi_160628454
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:11 schreef Baszh het volgende:

[..]

Bij een voorgaande rally krijgt een demonstrant zonder reden een vuist in zijn gezicht. Wordt net zo min afgekeurd door Trump als Chicago door Sanders. Hij is bewust erg vaag. 'Ik ben geen gewelddadig persoon' en 'ik hoop dat er niemand gewond raakt', geen harde uitspraken dat geweld fout is - van beide kanten. Hillary: "Violence has no place in our politics. We should use our words and deeds to bring Americans together." Dat is toch niet zo moeilijk.
Ik hoor hem alleen maar zeggen nu wel, dont hurt em dont hit em. Alleen wel arresteren
pi_160628475
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:11 schreef Baszh het volgende:

[..]

''Don't harm them'' 5 minuten geleden nog.

Een man die bewust naar een evenement gaat van politieke tegenstanders om daar de boel te verstoren door te schreeuwen en te schelden krijgt een klap van één supporter. Ik ga niet zeggen dat hij het uitgelokt heeft, maar het was van beide mannen een oliedomme actie.

Dit is absoluut niks vergeleken met de massale protesten gisteravond in Chicago waar je mensen eigenlijk in gevaar brengt door zoveel chaos te creëren.
pi_160628483
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Een man die bewust naar een evenement gaat van politieke tegenstanders om daar de boel te verstoren door te schreeuwen en te schelden krijgt een klap van één supporter. Ik ga niet zeggen dat hij het uitgelokt heeft, maar het was van beide mannen een oliedomme actie.

Dit is absoluut niks vergeleken met de massale protesten gisteravond in Chicago waar je mensen eigenlijk in gevaar brengt door zoveel chaos te creëren.
Eens ja. Geweld sowieso afkeuren iig, maar deze mensen provoceren duidelijk geweld.
  zondag 13 maart 2016 @ 02:32:12 #79
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628526
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Protesteren zonder geweld is nog altijd een legitieme manier om je te laten horen, ook als je met een spandoek tijdens zo'n rally laat merken dat je het oneens bent. Dan mag je door de beveiliging worden afgevoerd maar niet door wat tuig hardhandig worden omgeduwd en in sommige gevallen geslagen/getrapt. Daar mag achteraf ook wel een afkeurende reactie van komen.

quote:
Mooi, als hij maar consistent blijft. Daar staat namelijk tegenover iets als "The audience hit back. That's what we need a little more of."

Bij Chicago werd zijn rally volledig gesaboteerd, dat kan natuurlijk niet. Zou elke kandidaat prijzen om dat af te keuren.
pi_160628528
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:10 schreef KrappeAuto het volgende:
Wow. Man die Trump wilde aanvallen is ISIS-gerelateerd.
En een paar posts terug was het nog een `Bernie-supporter'?
pi_160628536
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:32 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
pi_160628541
quote:

[..]

Waarom sluit het een het ander uit
quote:

[..]

zondag 13 maart 2016 @ 02:40:13 #83
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628547
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
:O
Sanders wil ISIS kapot, ISIS wil Amerika kapot.

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

Theoretisch gezien is het niet onmogelijk. Maar echte ISIS-aanhangers die steunen natuurlijk geen enkele Amerikaanse kandidaat.
pi_160628548
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:32 schreef Baszh het volgende:

[..]

Protesteren zonder geweld is nog altijd een legitieme manier om je te laten horen, ook als je met een spandoek tijdens zo'n rally laat merken dat je het oneens bent. Dan mag je door de beveiliging worden afgevoerd maar niet door wat tuig hardhandig worden omgeduwd en in sommige gevallen geslagen/getrapt. Daar mag achteraf ook wel een afkeurende reactie van komen.
Volgens de wet, ja. Maar rechtvaardigheid is ook buiten de wet te vinden. Niet huilie huilie gaan doen als je een keer een klap krijgt na de boel al schreeuwende te verstoren terwijl je een miljoen andere manieren hebt om te protesteren.
pi_160628556
Nee laten we eerlijk zijn, dat hij een ISIS supporter is, is een hoax.

Misschien wel sanders supporter of niet supporter maakt niet echt uit, blijft een gevaarlijke gek, ik hoop echt dat Bernie hier zich tegen uit spreekt. Hij had een mes bij zich en kwam op het podium. 1 plus 1 is 2 dit was gewoon een aanslag en blijkbaar is de man weer vrij? Daar lijkt me iets niet te kloppen
pi_160628558
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:40 schreef Baszh het volgende:

[..]

:O
Sanders wil ISIS kapot, ISIS wil Amerika kapot.

[..]

Theoretisch gezien is het niet onmogelijk. Maar echte ISIS-aanhangers die steunen natuurlijk geen enkele Amerikaanse kandidaat.
Hoezo niet? Pc-Links wordt al jaren ge/misbruikt door gematigde en extremistische moslims.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 02:44:40 ]
pi_160628563
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:43 schreef skysherrif het volgende:
Nee laten we eerlijk zijn, dat hij een ISIS supporter is, is een hoax.

Misschien wel sanders supporter of niet supporter maakt niet echt uit, blijft een gevaarlijke gek, ik hoop echt dat Bernie hier zich tegen uit spreekt. Hij had een mes bij zich en kwam op het podium. 1 plus 1 is 2 dit was gewoon een aanslag en blijkbaar is de man weer vrij? Daar lijkt me iets niet te kloppen
Had 'ie een mes?

Sowieso wel raar dat ie ISIS gerelateerd is en na zo'n aanval al weer vrij is inderdaad.
pi_160628568
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:46 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Had 'ie een mes?

Sowieso wel raar dat ie ISIS gerelateerd is en na zo'n aanval al weer vrij is inderdaad.
Zijn aanwijzingen dat hij die had ja, maar is allemaal nog te pril om met volle zekerheid te zeggen. Al had hij er geen overigens... aslnog gek dat ie vrij is
pi_160628576

bloed aan die hand
pi_160628582
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zijn aanwijzingen dat hij die had ja, maar is allemaal nog te pril om met volle zekerheid te zeggen. Al had hij er geen overigens... aslnog gek dat ie vrij is
Zou wel heel vreemd zijn als 'ie vrij werd gelaten als er een mes was, dus lijkt me nog niet heel waarschijnlijk. Wel verontrustend sfeertje en ik vrees op zich wel een beetje voor Trump's veiligheid. Hoeft maar één idioot tussen te zitten.
pi_160628585
Oke las overal de geruchten dat hij wss een mes had, maar uiteindelijk is alleen deze foto het bewijs, lijkt me eerdre een nagel oid laten we bij de feiten blijven

alsnog snap ik niet dat deze meneer wordt vrijgelaten.
  zondag 13 maart 2016 @ 03:02:32 #92
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628613
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo niet? Pc-Links wordt al jaren ge/misbruikt door gematigde en extremistische moslims.
Een echte ISIS-aanhanger wil iets heel anders voor de samenleving dan Bernie Sanders. Als hij toch Sanders steunt omdat hij verder geen betere optie ziet dan zegt dat weinig over Sanders of zijn idealen.
pi_160628625
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 03:02 schreef Baszh het volgende:

[..]

Een echte ISIS-aanhanger wil iets heel anders voor de samenleving dan Bernie Sanders. Als hij toch Sanders steunt omdat hij verder geen betere optie ziet dan zegt dat weinig over Sanders of zijn idealen.
Strategisch -met oog op de langere termijn- stemmen bestaat? Die D66-moslim die vorige week aangaf een kogel door Wilders zn kop te willen jagen is ook geen (socialistische) democraat.
pi_160628633
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 03:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strategisch -met oog op de langere termijn- stemmen bestaat? Die D66-moslim die vorige week aangaf een kogel door Wilders zn kop te willen jagen is ook geen (socialistische) democraat.
was dat niet groenlinks? Achja we gaan voorbij aan het punt, ook sanders zal dit hopelijk niet goedkeuren. Die man is een gevaarlijke gek
  zondag 13 maart 2016 @ 03:09:34 #95
202546 Baszh
The Dude abides
pi_160628634
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 03:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ohw nu zitten we opeens in Nederland. Off topic, maar een ding; Als een stel racistische NVU'ers strategisch op Wilders stemmen, dan mogen we dus ook Wilders daar op gaan aanspreken?
pi_160628657
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 03:09 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ohw nu zitten we opeens in Nederland. Off topic, maar een ding; Als een stel racistische NVU'ers strategisch op Wilders stemmen, dan mogen we dus ook Wilders daar op gaan aanspreken?
Je snapt het niet.
pi_160628660
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 03:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

was dat niet groenlinks? Achja we gaan voorbij aan het punt, ook sanders zal dit hopelijk niet goedkeuren. Die man is een gevaarlijke gek
Groenlinks had er ook eentje die met iets soortgelijks kwam aanzetten inderdaad :')
  zondag 13 maart 2016 @ 06:07:35 #98
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160628979
Die hypocrisie ook altijd he. Zoals gewoonlijk zijn het weer de Linksen die het meest gewelddadigst en het meest intolerant zijn.

pi_160629014
Trump is inderdaad niet de man van de beledigende uitspraken en zet vooral niet tot geweld aan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160629058
http://m.dailykos.com/sto(...)lly-No-Joking-Matter

Leuk stukje, wat waarschijnlijk wel weer recht geluld wordt door de Trump josti's hier.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')