quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:39 schreef Nintex het volgende:
Hillary blijft domme dingen roepen deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortzichtig? Echt goede vertaling kan ik ook niet bedenken. T'is ook een soort van bevooroordeeld zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef berko13 het volgende:
Wat is de nederlandse vertaling voor bigotry?
Ik weet wat ze bedoelen, maar ik vind het nederlandse woord niet.
Zijn Trump-supporters niet eens in staat om zoekmachines te gebruiken? Allemachtig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef berko13 het volgende:
Wat is de nederlandse vertaling voor bigotry?
Ik weet wat ze bedoelen, maar ik vind het nederlandse woord niet.
Wyoming heeft 29 delegates. 12 daarvan worden op het county-niveau gekozen (vandaag), de andere 17 worden op de state convention gekozen (14 april). Die 29 delegates zijn degenen die vervolgens in juli naar de National Convention in Cleveland gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef L3gend het volgende:
[..]
Nee dat zijn state delegates. Kiezers stemmen in dit vage systeem niet rechtstreeks op de kandidaten maar kieze state delegates die een maand later zelf stemmen op de kandidaten, maar weet het niet zeker
Helemaal mee eens. Behalve dan als Hillary een persoonlijke bedankje naar Sanders heeft gestuurd om hem te bedanken voor zijn hulp bij het realiseren van hervormingen op het gebied van sociale gezondheidszorg,, maar no way dat iemand zulke uitspraken doet, als er zo'n brief bestaat en de persoon in kwestie deze zelf ondertekend heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jawel, het is wel aardig voor de satirische nieuwsshows, maar als je denkt dat dit een serieus inhoudelijke miskleun is, dan ben je een beetje simpel natuurlijk.
Wat ben jij voor omhooggevallen stuk verdriet?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn Trump-supporters niet eens in staat om zoekmachines te gebruiken? Allemachtig.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 13-03-2016 om 00:41:57USSS did an excellent job stopping the maniac running to the stage. He has ties to ISIS. Should be in jail! https://t.co/tkzbHg7wyD?ssr=true reageer retweet
quote:Sanders: Don't blame my supporters for violence at Trump rally
Washington (CNN)Bernie Sanders said Saturday that his supporters were not to blame for the unrest that led to the cancellation of a Donald Trump rally in Chicago, instead accusing the Republican front-runner of encouraging violence.
"I don't think our supporters are inciting. What our supporters are doing is responding to a candidate who has, in fact, in many ways, encouraged violence," Sanders said Saturday at a press conference in Chicago. "When he talks about ... 'I wish we were in the old days when you could punch somebody in the head.' What do you think that says to his supporters?"
Sanders also referred to an incident earlier this week in which a black protester was sucker-punched by a Trump supporter as he was being led out of a rally.
"So the issue now is Donald Trump has got to be loud and clear and tell his supporters that violence at rallies is not what America is about and to end it," Sanders said.
RELATED: Trump supporters, protesters clash after Chicago rally postponed
At a campaign event in Dayton, Ohio, on Saturday, Trump accused Sanders supporters -- some of whom chanted the senator's name at the Chicago rally on Friday after it was canceled -- of helping incite violence.
"Some represented Bernie, our communist friend," Trump said.
At a rally in Cleveland later Saturday, Trump doubled down on his accusation when a protester disrupted his event moments after it began.
"You know Bernie was saying Mr. Trump should speak to his crowd," Trump said. "You know where they come from? Bernie's crowd. They're Bernie's crowd," Trump said to cheers from the crowd.
Later at the Cleveland rally, Trump mocked Sanders over an incident last year in which Black Lives Matter protesters confronted Sanders at a campaign event and pressured him into leaving the podium to allow them to speak. Mimicking Sanders, Trump slumped his shoulders, turned around, and danced away from the podium.
And when a protester momentarily disrupted Trump's rally, the GOP front-runner again said the demonstrator was a "Bernie person."
"Get your people in line, Bernie," Trump said.
MoveOn.org, a leading progressive group that has endorsed Sanders, confirmed in a statement that it helped students print signs for the protests at the Chicago rally and recruit members to attend the "student-led protest." But it said the protest was the "direct result of the violence that has occurred at Trump rallies and that has been repeatedly encouraged by Trump himself from the stage."
The Sanders campaign said there was no evidence any Sanders campaign staff was involved in organizing the protests, and Sanders did not apologize on Saturday for the unrest.
In a statement issued later Saturday, Sanders added: "As is the case virtually every day, Donald Trump is showing the American people that he is a pathological liar."
Trump's campaign postponed the Chicago rally amid fights between supporters and demonstrators, protests in the streets and concerns that the environment at the event was no longer safe.
Hundreds of demonstrators packed into an arena, breaking out into protest even before Trump had shown up. At least five sections in the arena were filled with protesters.
The cancellation, which came amid large protests both inside and outside the event at the University of Illinois at Chicago, follows heightened concerns about violence in general at the GOP front-runner's rallies.
http://edition.cnn.com/20(...)ald-trump/index.html
Mwa, vermoed dat ze meer anti-Trump zijn dan pro-Bernie. Ze zien hem echt als een fascist. Verder zie je bij grote groepen supporters altijd wel een bende tuig.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:51 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat is er mis met Bernie supporters? Zelden zo'n agressieve groep supporters gezien.
Bernie supporters veroorzaakten de problemen in Chicago en nu weer. Denk dat het er mee te maken heeft dat Bernie die actie van hen in Chicago impliciet goedkeurde. Gevaarlijke gek.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mwa, vermoed dat ze meer anti-Trump zijn dan pro-Bernie. Ze zien hem echt als een fascist. Verder zie je bij grote groepen supporters altijd wel een bende tuig.
Geloof het of niet, ik was een bernie supporter voor gisteravond, was alleen op bepaalde zaken het met trump eens en vond het interessant om de (sociale) media en diens leugens over hem te volgen. Trump zegt nog steeds een boel waar ik het mee oneens ben, maar na gisteren en vandaag ben ik zeker niet meer voor Sanders.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bernie supporters veroorzaakten de problemen in Chicago en nu weer. Denk dat het er mee te maken heeft dat Bernie die actie van hen in Chicago impliciet goedkeurde. Gevaarlijke gek.
Vandaag ook al een Bernie supporter die bij een rally Trump wilde aanvallen maar werd gestopt door Secret Service. Op Twitter heel veel Bernie supporters die Trump doodwensen. Ongelooflijk hoe radicaal links kan zijn als je niet dezelfde mening deelt.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik was een bernie supporter voor gisteravond, was alleen op bepaalde zaken het met trump eens en vond het interessant om de (sociale) media en diens leugens over hem te volgen. Trump zegt nog steeds een boel waar ik het mee oneens ben, maar na gisteren en vandaag ben ik zeker niet meer voor Sanders.
Hillary sprak zich er iig nog tegen uit.
precies dat soort acties.quote:Op zondag 13 maart 2016 02:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vandaag ook al een Bernie supporter die bij een rally Trump wilde aanvallen maar werd gestopt door Secret Service. Op Twitter heel veel Bernie supporters die Trump doodwensen. Ongelooflijk hoe radicaal links kan zijn als je niet dezelfde mening deelt.
Je ziet geen massale disruptions of aanvallen door Trump supporters bij andere kandidaten.
Dat denk ik ook. En dit zijn slechts de primaries. Als het straks Trump versus Clinton wordt krijgen we flinke rellen te zien, laat staan als Trump officieel president wordt.quote:Op zondag 13 maart 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies dat soort acties.
Sanders blijkt gewoon maar een schaap in wolfskleren, hij weet dat hij black nodig vote heeft en keurt het daarom wss niet af... ach ik weet het ook niet..
Eigenlijk allemaal een hoop treurnis. Wat er ook gebeurd amerika komt heel divided uit deze elections en dat is de schuld van beide kanten.
Bij een voorgaande rally krijgt een demonstrant zonder reden een vuist in zijn gezicht. Wordt net zo min afgekeurd door Trump als Chicago door Sanders. Hij is bewust erg vaag. 'Ik ben geen gewelddadig persoon' en 'ik hoop dat er niemand gewond raakt', geen harde uitspraken dat geweld fout is - van beide kanten. Hillary: "Violence has no place in our politics. We should use our words and deeds to bring Americans together." Dat is toch niet zo moeilijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bernie supporters veroorzaakten de problemen in Chicago en nu weer. Denk dat het er mee te maken heeft dat Bernie die actie van hen in Chicago impliciet goedkeurde. Gevaarlijke gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |