Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Robin, heb je echt niet door waarom je zo gefrustreerd over komt?![]()
Als ik face to face iets vertel tegen iemand en ik krijg als reactie 'Geweldig. Fijn voor je.' (zoals jij in dit topic doet) dan zou ik hem of haar heel duidelijk maken dat dat asociaal gedrag is.
Verwachte reactie: 'Nou, ik snap dat niet, je bent gek dat je dat aso vindt. Ik voel me helemaal niet aangevallen en schiet helemaal niet in de verdediging.'
Geen idee in welke wereld jij leeft, maar nog nooit in mijn leven heeft iemand mij aso genoemd als ik zeg dat ik blij voor ze ben. Maar goed, daar was ik al uit, jullie zijn raaaaaar. Heul raar.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Robin, heb je echt niet door waarom je zo gefrustreerd over komt?![]()
Als ik face to face iets vertel tegen iemand en ik krijg als reactie 'Geweldig. Fijn voor je.' (zoals jij in dit topic doet) dan zou ik hem of haar heel duidelijk maken dat dat asociaal gedrag is.
waar krijg je die uberhaupt nog man?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:58 schreef RobinOok het volgende:
Of we doen : 1, 2 of 5 cent!
Kom je ook eens van die 1 en 2 cent muntjes af die niemand wil accepteren.
heb ik *quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:24 schreef derLudolf het volgende:
Met die kleine porties in NL ben ik de theoretische fooi nodig om voedsel voor mezelf te halen
Buitenland.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
waar krijg je die uberhaupt nog man?
okquote:
Even teruglezen, Tem, ze heeft geen zin om het te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:57 schreef Tem het volgende:
Als je het slecht vindt zou ik het gewoon zeggen als je weggaat en geen tip geven.
Oh, naja. Dan gewoon geen tip, weggaan en buiten een willekeurige voorbijganger uitschelden ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even teruglezen, Tem, ze heeft geen zin om het te zeggen.
jij niet dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:59 schreef habitue het volgende:
Betalen jullie altijd de hele rekening ook al was alles compleet ruk?
Ik wel. Iwanius niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:59 schreef habitue het volgende:
Nee ik ook niet. Alhoewel ik heb het ook weleens laten staan en er toch voor heb betaald. Wat ergens wel krom is, want als mn kapper of schoenmaker er een potje van maakt betaal ik er ook niet voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik wel. Iwanius niet.
Maar die raakt het verder ook niet aan.
Komt bij mij vrijwel nooit voor dat ik het laat staan.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:59 schreef habitue het volgende:
Oh, ik wel. Ik betaal eigenlijk altijd wel voor geleverde diensten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat ergens wel krom is, want als mn kapper of schoenmaker er een potje van maakt betaal ik er ook niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |