Ja, dat snap ik.
Maar dan is ook mijn avond verpest.
Ben 1 keer in mijn leven ongeveer zo boos geweest. Had na het stappen, met een vriendin friet gehaald bij de enige friettent in Arnhem die toen nog open was om die tijd. Achter een luikje. Bestelling was zoiets als "voor 4 gulden friet". Maar eenmaal thuis en hongerig die friet op een bord gekiept om samen aan te vallen bleek het heeeeeeeeel weinig friet. En toen werd ik dus zoooooo boos (nee, er waren geen drugs in het spel, alleen drank) dat ik alles weer inpakte en we samen weer terug die vrieskou zijn ingefietst. En ik was zooooo boos dat ik van plan was die friet door het luikje heen te smijten!
Maar daar aangekomen en helemaal over de rooie mijn "klacht" geuit deed die jongen alleen maar heeeeeeel aardig en ging meteen een enorme bult friet voor ons bakken. Dus er viel niets meer te smijten. En sindsdien kregen we bij dat loket altijd idioot veel waar voor ons geld.

(verder bleek dat de hoeveelheid die hij ons die ene keer had gegeven eigenlijk best normaal was geweest. Ze waren als enige nachttent gewoon best duur)
Eind goed, al goed. Maar als ik zo ver ben dat ik wil gaan smijten met mijn eten, dan is het niet best met me. Zo ver is het nooit meer gekomen.