Het is geen horeca.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is daar anders aan? Alsof die geen personeelskosten hebben en huur voor een duur pand, bovendien zijn ze nog veel langer open.
Jumbo is ook geen AH, maar als dezelfde cola daar significant goedkoper is dan haal ik het daar.quote:
quote:
waarom meteen al die veroordelen? ik snap dat niet. je hoeft toch niet meteen een scene te schopen in zo'n situatie?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Prima joh. Een fooi van 5ct geven omdat je je bek niet open durft te doen is gewoon zielig.
dus voor jou is iets zeggen over de slechte bediening meteen een scène schoppen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom meteen al die veroordelen? ik snap dat niet. je hoeft toch niet meteen een scene te schopen in zo'n situatie?
Voor mij kost een gewoon gesprekje eigenlijk amper energie. Levert wel meteen duidelijkheid op.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:15 schreef RobinOok het volgende:
Dat is toch geen energie in vergelijking met een exitgesprek?
Maak je niet druk, nIemand vraagt jou je aan te passen aan zijn/haar norm. Integendeel, jij opent dit topic toch juist omdat je graag zou zien dat anderen jouw 5 centnorm overnemen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind het prima hoor, als jij wel die behoefte hebt in zo'n gesprekje. Moet je vooral doen. Maar ik heb dat niet. En ik ga me echt niet aanpassen aan jouw norm. Als ik er niks over wil zeggen, dan zeg ik er niks over. Zo simpel is het gewoon.
Kennelijk was er helemaal niet zoveel mis, want je zat al klaar met je fooi. Vervolgens duurde het lang met de rekening en nu is het opeens allemaal helemaal ruk. Uh-huh.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef RobinOok het volgende:
En ik wil niet uitleggen wat er allemaal mis was met het eten en de service gisteren. Zo makkelijk is het gewoon.
Ja, kijk. Ik had al geen behoefte het aan hun uit te leggen, laat staan aan jou! Haha.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Kennelijk was er helemaal niet zoveel mis, want je zat al klaar met je fooi. Vervolgens duurde het lang met de rekening en nu is het opeens allemaal helemaal ruk. Uh-huh.
Je bent het zelf die kennelijk een bepaald punt wil maken. Je kiest alleen een nogal suffe manier om het over te brengen. Denk je dat je in Wie Is De Mol zit of zo, dat je werkt met verborgen aanwijzingen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:11 schreef RobinOok het volgende:
Waarom denken mensen dat als je geen zin hebt je bek open te doen dat dat is omdat je dat niet durft?
Uiten jullie echt overal alles wat je denkt of voelt? Wat vermoeiend lijkt me dat.
Zijn jullie het ook die bij alles toeteren in het verkeer?
Waarschijnlijk omdat het niet uit te leggen valt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, kijk. Ik had al geen behoefte het aan hun uit te leggen, laat staan aan jou! Haha.
Ja, ik weet het 100% zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:42 schreef Copycat het volgende:
Weet je het zeker dat je het he-le-maal prima vindt? Je komt namelijk nogal gefrustreerd en boos over.
5 cent achterlaten, wat een held ben jij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:48 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, ik weet het 100% zeker.
Ik ben niet boos en niet gefrustreerd. Zelfs niet als mensen denken dat ik een schijterd ben.
Maar al zou ik wel een schijterd zijn, wat dan nog. Waarom zouden schijterds alles op jouw assertieve manier moeten doen? Van mij mogen schijterds zijn en hoeft niet iedereen op cursus om allemasl Hollandse haaibaaien te worden. Lang leve de verschillen.
Stampvoeten? Schelden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:55 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap dat jij of zo'n retauranthouder feedback fijn vindt, maar ik ben dus niet genegen die te geven.
En dan kun jij nu gaan stampvoeten of schelden, maar zo simpel is het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |