abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:15:58 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160608389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Frappant dat jij een nieuw stopwoordje hebt ontwikkeld wat al een jaar of 3 uit de mode is :D
Wat ben jij vershrikkelijk vervelend in zo'n beetje elk topic in NWS wat ik open zeg.

Kan je nou niet één keer inhoudelijk iets proberen te posten ipv een domlinks oneliner?
Laffe huichelaar
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:16:49 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160608397
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

gelukkig is het goedpraten van intimidatie bij het doen van aangifte in de (linkse) mode
Wie kwalificeer je in dit topic allemaal als links en wie praat volgens jou intimidatie goed dan?
Laffe huichelaar
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:16:51 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160608398
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat ben jij vershrikkelijk vervelend in zo'n beetje elk topic in NWS wat ik open zeg.

Kan je nou niet één keer inhoudelijk iets proberen te posten ipv een domlinks oneliner?
Domlinks _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160608409
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie kwalificeer je in dit topic allemaal als links en wie praat volgens jou intimidatie goed dan?
dven
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:20:16 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160608435
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:17 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

dven
Dus ondat één iemand iets doet, is het meteen 'de linkse mode'?

Vind je dat nu zelf niet ook een beetje kort door de bocht? Komt de discussie ook niet ten goede als je grote groepen mensen zo weg zet, likkt me
Laffe huichelaar
pi_160608443
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus ondat één iemand iets doet, is het meteen 'de linkse mode'?

Vind je dat nu zelf niet ook een beetje kort door de bocht? Komt de discussie ook niet ten goede als je grote groepen mensen zo weg zet, likkt me
ik denk dat dieper op dit stukje in gaan het topic ook niet echt ten goede komt
pi_160608450
Hé, misschien is het OM z'n gang even laten gaan en de uitspraak van de rechter afwachten nu wel gewoon een goed idee. Al dat gespeculeer vooraf heeft niet zo gek veel zin.
pi_160608451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders staat niet boven of onder de wet. PvdA-er Oudkerk (kut-Marokkanen) en Samson hebben in het verleden publiekelijk wel ergere uitspraken gedaan over Marokkanen. Zij worden niet vervolgd?

Graag antwoord?
pi_160608461
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Graag antwoord?
Van wie? Ik denk niet dat het OM meeleest.

Welke uitspraken bedoel je trouwens?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:24:55 #60
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160608473
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:37 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Aan de andere kant: je gaat toch niks ondertekenen als je niet weet wat er staat? Bijzonder.
Agent zei: daar tekenen voor een dubbele uitkering, groter huis met tuin en jaarabo voor het zwembad vol 10-jarige meisjes.
pi_160608474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dven, wees eerlijk, dit rammelt toch gewoon? Ik ben het ook niet eens met Wilders, verre van. Idioot dat het is.
Mensen hebben die aangiftes dus schijnbaar klakkeloos ondertekend/ingevuld zonder te weten waar het om gaat. Dat is toch raar?
Het lijkt me dat er activistische groepen(jes) schijnbaar met leugens actief zijn om aangiftes te ronselen. En dat lijkt me niet de bedoeling.
Een aangifte is strafrechtelijk helemaal niet relevant in deze. Het OM heeft geen aangifte nodig om te vervolgen, en voor de waarheidsvinding zijn deze getuigen ook niet relevant, omdat het op beeld staat.

Dus dat aangifte doen wordt dan een vorm van protest, een manier voor mensen om hun emoties ter zake te uiten. Ze hebben nou eenmaal het recht om aangifte te doen, maar voor de politie is het extra werk waar ze helemaal niets aan hebben. Dus dan lijkt het me wel zo efficient om al die aangiftes er zo snel mogelijk door te jagen met standaardformuliertjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:25:11 #62
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160608477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Is uiteraard niet de bedoeling. Maar er viel ook weinig anders te verwachten met zo'n aangiftehype. Natuurlijk is een aanmerkelijk gedeelte dan gewoon nonsens.

Voor de rest ben ik het an sich wel eens met vervolging. Dat 'minder minder minder'.... Dat kan écht niet.
Tja, ik ben van mening dat iedereen, en dan dus ook echt iedereen, wat langere tenen moet "kweken". :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:25:48 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160608486
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Tja, ik ben van mening dat iedereen, en dan dus ook echt iedereen, wat langere tenen moet "kweken". :P
Bedoel je niet hun lange tenen kortwieken? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:26:29 #64
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160608496
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Bedoel je niet hun lange tenen kortwieken? :D
Uhhhh, dat bedoel ik ja 8-)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:27:40 #65
452947 frietenstamp
pi_160608510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat 'minder minder minder'.... Dat kan écht niet.
Waarom precies?
pi_160608515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Van Oudkerk weet ik dat het om de uitspraak Kut-Marokkanen ging. De letterlijke uitspraak van Samson moet ik even opzoeken, maar ook hij liet zich stigmatiserend uit over Marokkanen in Nederland. Dat ging een stuk verder dan de minder-uitspraak.

Iedereen weet dat Wilders doelde op dezelfde kut-Marokkanen van Oudkerk. Notaire overlastplegers, raddraaiers en criminelen.
pi_160608527
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders staat niet boven of onder de wet. PvdA-er Oudkerk (kut-Marokkanen) en Samson hebben in het verleden publiekelijk wel ergere uitspraken gedaan over Marokkanen. Zij worden niet vervolgd?

Ik vind het gewoon grote flauwekul. Wat is er mis met de uitspraak dat je ergens minder van wilt, zonder dat je het hier wel of niet mee eens hoeft te zijn? Ongeacht de uitspraak, Wilders grootste tegenstanders spelen hem juist in de kaart. Ze zijn echt te dom om dit te bevatten. :)
Wilders maakt er een gewoonte van om bepaalde groepen te beledigen en mensen aan te zetten tot discriminatie. Dat kun je van Samson niet zeggen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:29:36 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160608532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:27 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Waarom precies?
Je zegt tegen 2% van de Nederlandse bevolking dat ze in principe niet gewenst zijn. Puur om hun afkomst.

Maar misschien vind jij dat wel heel normaal. Dat kan.
pi_160608538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Van Oudkerk weet ik dat het om de uitspraak Kut-Marokkanen ging.
Maar doelde hij daarmee op Marokkanen in het algemeen, of was er uit de context heel duidelijk op te maken dat hij het had over Marokkaanse straatcriminelen?
quote:
De letterlijke uitspraak van Samson moet ik even opzoeken, maar ook hij liet zich stigmatiserend uit over Marokkanen in Nederland. Dat ging een stuk verder dan de minder-uitspraak.
Ik ben benieuwd.
quote:
Iedereen weet dat Wilders doelde op dezelfde kut-Marokkanen van Oudkerk. Notaire overlastplegers, raddraaiers en criminelen.
Ik niet. Wilders zelf ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2016 10:30:36 ]
pi_160608550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een aangifte is strafrechtelijk helemaal niet relevant in deze. Het OM heeft geen aangifte nodig om te vervolgen, en voor de waarheidsvinding zijn deze getuigen ook niet relevant, omdat het op beeld staat.

Dus dat aangifte doen wordt dan een vorm van protest, een manier voor mensen om hun emoties ter zake te uiten. Ze hebben nou eenmaal het recht om aangifte te doen, maar voor de politie is het extra werk waar ze helemaal niets aan hebben. Dus dan lijkt het me wel zo efficient om al die aangiftes er zo snel mogelijk door te jagen met standaardformuliertjes.
jij komt het ook even goedpraten?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:31:47 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160608556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hij zal wel pauw gekeken hebben vandeweek
Laffe huichelaar
pi_160608557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Ik ben benieuwd.

[..]

.
Ik heb hem al gevonden. Het ging om uitspraken van Samson en Spekman.

http://www.telegraaf.nl/b(...)iet_strafbaar__.html
pi_160608561
quote:

[..]

Van Oudkerk weet ik dat het om de uitspraak Kut-Marokkanen ging. De letterlijke uitspraak van Samson moet ik even opzoeken, maar ook hij liet zich stigmatiserend uit over Marokkanen in Nederland. Dat ging een stuk verder dan de minder-uitspraak.

Kap eens met deze leugen. Wilders doelde op álle Marokkanen.

Hier: http://www.dumpert.nl/med(...)_rijksrecherche.html

"Omdat minder Marokkanen ik niet alleen maar op minder criminele Marokkanen bedoel".
pi_160608583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hé, lachen. Ik ben geblockt op de Telegraafsite.
pi_160608596
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die niet vergelijkbaar zijn. Wilders heeft het over alle Marokkanen en pleit voor maatregelen die specifiek bedoeld zijn voor Marokkanen. Terwijl Spekman het had over Marokkanen die niet willen deugen. Dat is al van een heel andere orde.
pi_160608600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kutleven.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:34:22 #77
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160608605
Stel nou dat bijvoorbeeld in Den Haag, waar de PVV in de gemeenteraad zit, een burger een bijeenkomst had belegd en daar had gezegd: mensen, er wonen heel veel PVV adepten in onze mooie stad achter de duinen en dat is niet goed. De sociale samenhang die Den Haag zoveel eeuwen gekenmerkt heeft, gaat eraan. Ik mag het eigenlijk niet vragen, maar willen jullie meer of inder PVV-adepten in deze stad?

En de menigte was 'Minder, minder' gaan scanderen....

Bij Calimero-topic nummer hoeveel vol met schuimbekkende PVV-adepten zouden we dan inmiddels zijn?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_160608633
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kap eens met deze leugen. Wilders doelde op álle Marokkanen.

Hier: http://www.dumpert.nl/med(...)_rijksrecherche.html

"Omdat minder Marokkanen ik niet alleen maar op minder criminele Marokkanen bedoel".
Niet helemaal waar. Wilders is tegen een verdere toestroom van immigranten uit niet-Westerse islamitische landen. Daar horen Marokkanen ook bij. De reden waarom Wilders dat vind is bekend. Wilders ziet de verdere islamisering van Nederland als een gevaar voor de open vrije democratie die daardoor steeds verder onder druk komt te staan.

Wilders bestrijd een ideologie en niet een ras. Bovendien is het bestempelen van Marokkanen als een ras een gotspe. We hebben het hierover een etnische bevolkingsgroep.
pi_160608634
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kutleven.
Nah, ik heb abonnementen voor m'n nieuwsgaring. Beter dan die advertentiemeuk.
pi_160608640
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat vindt je van de uitspraken?
pi_160608641
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

jij komt het ook even goedpraten?
Ik zie het kwaad niet. Wat ik wel zie is een domme kudde die zich weer eens makkelijk laat op hol laat jagen door de Telegraaf. Ze snappen er niks en ze willen er niks van snappen, het is gewoon te makkelijk, uit dat soort stemmingmakerij haalt een Telegraafjournalist ook geen voldoening meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160608642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.
Wat is niet helemaal waar? Wilders zegt letterlijk in dat filmpje dat hij minder Marokkanen wil en niet alleen doelt op criminele Marokkanen maar op Marokkanen in het algemeen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:37:20 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160608644
quote:

[..]

Onzin. Hij had het over Marokkane in het algemeen. Als je vraagt: Wille we meer of minder Marokkanen en je op het antwoord minder minder minder zegt 'dan gaan we dat regelen', dan kan je je later wel verweren door te zeggen dat je in je hoofd alleen de criminelen bedoelde, maar dat maakt geen reet uit. Wat je zegt is dat je ons land van Marokkanen gaat ontdoen omdat ze Marokkaan zijn. En dat is een vrij heftige uitspraak en ik vind het helemaal niet gek dat een rechter gaat toetsen of dat wel toelaatbaar is. Ik vind dat je zo iets niet mag/kan zeggen

Begrijp me niet verkeerd hoor, als de rechter zegt dat het wettelijk toegestaan is, zal ik het nog steeds smakeloos vinden maar dan mag ie dat van mij gewoon zeggen. Ik hoop dat de andere kant zich ook gewoon bij de uitspraak neerlegt als het anders uitvalt
Laffe huichelaar
pi_160608656
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat vindt je van de uitspraken?
Ja, ik kan die site dus niet lezen, maar even denken... Samsom had het over een etnisch monopolie geloof ik en die van Spekman weet ik niet meer, maar ik zal googelen.
pi_160608657
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie het kwaad niet. Wat ik wel zie is een domme kudde die zich weer eens makkelijk laat op hol laat jagen door de Telegraaf. Ze snappen er niks en ze willen er niks van snappen, het is gewoon te makkelijk, uit dat soort stemmingmakerij haalt een Telegraafjournalist ook geen voldoening meer.
ah de telegraaf retoriek.

Erger dan ondermijning van de rechtsstaat
pi_160608662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ik kan die site dus niet lezen, maar even denken... Samsom had het over een etnisch monopolie geloof ik en die van Spekman weet ik niet meer, maar ik zal googelen.
quote:
Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: „De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.” Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het „over gedrag en niet over ras”.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:40:01 #87
452947 frietenstamp
pi_160608678
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Je zegt tegen 2% van de Nederlandse bevolking dat ze in principe niet gewenst zijn. Puur om hun afkomst.

Maar misschien vind jij dat wel heel normaal. Dat kan.
Oh ja? Wat heeft hij precies gezegd dan?

Hoeveel procent versta je zelf onder "minder"?
pi_160608691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Oh ja? Wat heeft hij precies gezegd dan?
Dat hij minder Marokkanen wil.
pi_160608703
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat hij minder Marokkanen wil.
the horror. Dat die man nog vrij rondloopt
pi_160608704
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dank u.

Ja, ik geloof wel dat je bij de strafmaat mee moet laten wegen hoe de straf ervaren wordt. Als dat een strafbare mening is, dan hoor ik dat graag.

Dat 'etnische monopolie' van Samsom was gebaseerd op droge statistiek geloof ik.
pi_160608715
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onzin. Hij had het over Marokkane in het algemeen. Als je vraagt: Wille we meer of minder Marokkanen en je op het antwoord minder minder minder zegt 'dan gaan we dat regelen', dan kan je je later wel verweren door te zeggen dat je in je hoofd alleen de criminelen bedoelde, maar dat maakt geen reet uit. Wat je zegt is dat je ons land van Marokkanen gaat ontdoen omdat ze Marokkaan zijn. En dat is een vrij heftige uitspraak en ik vind het helemaal niet gek dat een rechter gaat toetsen of dat wel toelaatbaar is. Ik vind dat je zo iets niet mag/kan zeggen

Begrijp me niet verkeerd hoor, als de rechter zegt dat het wettelijk toegestaan is, zal ik het nog steeds smakeloos vinden maar dan mag ie dat van mij gewoon zeggen. Ik hoop dat de andere kant zich ook gewoon bij de uitspraak neerlegt als het anders uitvalt
Je hebt niet gereageerd op de aanvulling van een latere reactie. Mij maakt het niet uit of je het wel of niet smakeloos vind. Op het moment dat Wilders deze uitspraak deed circuleerde er een clip op het internet van een Marokkaanse rapper die een lookalike Wilders voor een islamitische vlag executeerde. Misschien heeft dat invloed gehad op deze uitspraak.

Als je oprecht mijn mening over deze uitspraak wilt lezen dan geef ik toe dat die niet handig was, maar opruiend en racistisch vind ik weer veel te ver gaan. Dan vind ik eerdere uitspraken van PvdA-ers Oudkerk, Spekman en Samson veel stigmatiserender.
pi_160608729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom kun jij die site niet lezen als ik wel toegang heb tot die link? Dat klinkt als onzin.
pi_160608736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
En opeens leef je in een bananenrepubliek waar het OM oppositieleiders vervolgd. :r
Wat is daar zo raar aan?
Aangife doen is een recht, dat daarnaar gekeken wordt ook. Of het een gevolg heeft, dat is de vraag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160608743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dank u.

Ja, ik geloof wel dat je bij de strafmaat mee moet laten wegen hoe de straf ervaren wordt. Als dat een strafbare mening is, dan hoor ik dat graag.

Dat 'etnische monopolie' van Samsom was gebaseerd op droge statistiek geloof ik.
Precies. En het had betrekking op criminele jongeren, niet op de groep Marokkanen an sich. Hetzelfde geld voor de uitspraak van Spekman. Wilders ging daar een paar stappen verder in. Bovendien maakt hij er een gewoonte van.
pi_160608749
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan?
Aangife doen is een recht, dat daarnaar gekeken wordt ook. Of het een gevolg heeft, dat is de vraag.
Ach, mensen hebben geen flauw idee en lullen maar wat.
pi_160608757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waarom kun jij die site niet lezen als ik wel toegang heb tot die link? Dat klinkt als onzin.
Iets met advertenties die ik niet wil zien en daarom mag ik de rest van hun verkooppraat ook niet lezen.

Maar ik vind dat verder niet erg. Ze hebben groot gelijk.
pi_160608764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
En opeens leef je in een bananenrepubliek waar het OM oppositieleiders vervolgd. :r
Misschien dat je een beetje verward bent dor de naam 'Openbaar Ministerie' en denkt dat het daar om de regering gaat

In een bananenrepubliek is het niet een redelijk onafhankelijke aanklager die reageert op gedane aangifte's door burgers, maar de regering zelf die vervolging instelt tegen tegenstanders.

In een democratie bestaat een onafhankelijk OM dat ook strafrechterlijke onderzoeken tegen politici kan ondernemen ... dat is een teken van een gezonde democratie.

Of je het nu eens bent met die groepen burgers die erg opgewonden reageren op iemand als Wilders en diens uitspraken, het zijn die groepen die de aanzet geven vor vervolging en uiteindelijk is het een taak voor de Aanklagers en rechters te beslissen..
De regering staat daarbuiten, en die _mag_ zich eigenljk ook niet vanuit politieke motieven daarin gaan mengen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:46:28 #98
452947 frietenstamp
pi_160608768
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

the horror. Dat die man nog vrij rondloopt
Inderdaad. En nog afgezien van het feit dat hij dat niet gezegd heeft wat eenvoudig verifieerbaar is obv de beelden, ben ik frietenstamp wel van mening dat we (o.a.) het berber-bestand hier moeten terugdringen. Wilders dient mij uit hoofde van zijn functie te vertegenwoordigen. Hij heeft dat mandaat en de opdracht. Wat nu?
pi_160608785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:46 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Inderdaad. En nog afgezien van het feit dat hij dat niet gezegd heeft wat eenvoudig verifieerbaar is obv de beelden
Niet? Misschien mankeert er wat aan je oren, maar als je na dit filmpje nog steeds van mening bent dat hij dat niet heeft gezegd zou ik een afspraak bij de huisarts gaan maken.

http://www.dumpert.nl/med(...)_rijksrecherche.html
pi_160608787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Iets met advertenties die ik niet wil zien en daarom mag ik de rest van hun verkooppraat ook niet lezen.

Maar ik vind dat verder niet erg. Ze hebben groot gelijk.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. :)

Kut Marokkanen, monopolie op staatterreur en vernederen voor de eigen mensen. Klinkt mij toch wat stigmatiserender dan dat je roept dat je daar wat minder van wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')