Welkom bij D66.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat wij het normaal vinden dat er een Koninklijke familie is in Nederland. DAT is pas een trieste houding.
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoe komt het toch dat ik de onderwerpen van alle papers die ik moet lezen heel interessant vind en het toch ont-zet-tend kut vind om ze te moeten lezen, waardoor ik het net zo lang uitstel tot dat het nachtwerk zal moeten worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Bob heeft terecht een enorme hekel aan verwende geprivilegieerde kinderen en gunt hen om die reden niets. Ik denk hier precies het zelfde over.
Daarom mag ik Bob ook niet.
Zo stom.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.
Dit is zo waarquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.
Oké, dan ben je wel een beetje een nerd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zo waarIk zit tijdens het studeren wel eens in andere studieboeken te bladeren.
Jorisquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Overigens is dit wel interessant: https://www.eerstekamer.nl/persoon/jhr_mr_j_p_backer_d66
Haha, net zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zo waarIk zit tijdens het studeren wel eens in andere studieboeken te bladeren.
Dat hij van Adel isquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JorisVeel mee op campagne geweest.
Wat is er interessant aan?
Kan ik daar ook direct MIDI inpluggen via USB?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:21 schreef Kowloon het volgende:
Tchock, die problemen met latency kun je denk ik oplossen met een geluidskaart die ASIO ondersteunt. Ik heb zelf een m-Audio Audiophile en daar werkt Ableton prima mee.
Bob heeft terecht een enorme hekel aan verwende geprivilegieerde kinderen en gunt hen om die reden niets. Ik denk hier precies het zelfde over.
En dat hij in Bilthoven op de Werkplaats Kindergemeenschap gezeten heeft, maar hij scheelt genoeg met Beatrix om daar niet tegelijk te hebben gezetenquote:
Mijn geluidskaart werkt via Firewire, maar tegenwoordig zijn er ook goede USB geluidskaarten verkrijgbaar die ASIO ondersteunen en ook MIDI poort(en) hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik daar ook direct MIDI inpluggen via USB?
En die was niet eens echt van adel. Vooral wereldvreemd (al sluit het een het ander niet uit).quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is maar 1 Nederlander van adel en dat is deze meneer:
Klinkt goed. Heb een MIDI-interface al met USB-uit voor mijn drumstel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn geluidskaart werkt via Firewire, maar tegenwoordig zijn er ook goede USB geluidskaarten verkrijgbaar die ASIO ondersteunen en ook MIDI poort(en) hebben.
Zie hier bijvoorbeeld:
http://www.m-audio.com/pr(...)-and-midi-interfaces
En daar hebben ze ook geluidskaarten waar je bijvoorbeeld direct een microfoon en elektrische gitaar op aan kunt sluiten.
Op de middelbare school alvast vooruit bladeren om zo in de les niet bezig te hoeven zijn met de net behandelde stof..quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat de mensen bij D66 echt een teringhekel aan me zouden hebben.quote:
Blokkeerlogboek ja?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:36 schreef Euribob het volgende:
En tot overmaat van ramp m'n pinpas waarschijnlijk verloren. Morgen nog even door m'n spullen zoeken en bij gebrek aan resultaat maar de blokkeerlogboek bellen.
Toen wist ik nog niet dat je zo'n hekel aan het koningshuis hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat de mensen bij D66 echt een teringhekel aan me zouden hebben.
Kan gewoon via de app joh.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:36 schreef Euribob het volgende:
En tot overmaat van ramp m'n pinpas waarschijnlijk verloren. Morgen nog even door m'n spullen zoeken en bij gebrek aan resultaat maar de blokkeerlogboek bellen.
Helaas wel.quote:
Die man is gewoon voorstander van inkomensafhankelijke verkeersboetes. Alleen dan omgekeerd evenredig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
En die was niet eens echt van adel. Vooral wereldvreemd (al sluit het een het ander niet uit).
Eerder vermogensafhankelijk. De inkomsten van de adel vallen denk ik toch vies tegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die man is gewoon voorstander van inkomensafhankelijke verkeersboetes. Alleen dan omgekeerd evenredig.
Ja, dat zal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerder vermogensafhankelijk. De inkomsten van de adel vallen denk ik toch vies tegen.
Ach, nu wisselt het de Sandersfans nog wat af...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:35 schreef Euribob het volgende:
Ergens hoop ik erop dat Trump toch gewoon stopt met zijn kandidaatschap. Het hele Amerika-topic staat nu gewoon pagina's vol met bagger van Trump-adepten.
En de O'Malleyfan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, nu wisselt het de Sandersfans nog wat af...
Dat van de misdaden door asielzoekers ook de helft niet gemeld mag worden van de linkse burgemeesters.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:52 schreef 99.999 het volgende:
Hoe zou men dit bericht bij de buren verder proberen te bagetalliseren?
http://www.volkskrant.nl/(...)dan-gemeld~a4260830/
Met IS.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:52 schreef 99.999 het volgende:
Hoe zou men dit bericht bij de buren verder proberen te bagetalliseren?
http://www.volkskrant.nl/(...)dan-gemeld~a4260830/
Ja, als die zich verzamelen wordt het al snel een zwakzinnigenbedoening.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:35 schreef Euribob het volgende:
Ergens hoop ik erop dat Trump toch gewoon stopt met zijn kandidaatschap. Het hele Amerika-topic staat nu gewoon pagina's vol met bagger van Trump-adepten.
Verrek, dat is waar ook. En een groot deel is natuurlijk door linksen of moslims om de rechtsen in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat van de misdaden door asielzoekers ook de helft niet gemeld mag worden van de linkse burgemeesters.
Beetje computeren, eten, tukkie, computeren, biertje, eten, computeren, filmpje, biertjes, computeren, mastuberen, slapen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:37 schreef Friek_ het volgende:
Wat zal ik vandaag weer eens doen met m'n luie reet?
Dat zal het worden, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje computeren, eten, tukkie, computeren, biertje, eten, computeren, filmpje, biertjes, computeren, mastuberen, slapen?
Werken godver!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:37 schreef Friek_ het volgende:
Wat zal ik vandaag weer eens doen met m'n luie reet?
Het gaat niet eens regenen man, dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Lekker kreperen in een tentje dit weekend
Klopt, heb er wel zin inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat niet eens regenen man, dus niet zeuren.
Ik ga in april ook nog een keertjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, heb er wel zin in.
Ik met Pasen niet maar begin april nog wel weer.
Haha het seizoen begint weer wat dat betreft. In mei twee keer, in juni nog een keer en in juli een weekje. Daarna zie ik nog wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga in april ook nog een keertjeEn natuurlijk komende zomer nog ergens een maandje.
Daar is het weer wel geschikt voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Goed voor het gestel. Beetje uitluchten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Daar denk ik als ik morgenvroeg moet plassen vast anders overquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goed voor het gestel. Beetje uitluchten.
Dat is altijd erg ellendig ja. Helemaal klote wordt het als je er midden in de nacht uit moet en je het gaat proberen te negeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar denk ik als ik morgenvroeg moet plassen vast anders over
Ik zorg gewoon dat ik er niet al te vroeg in ligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is altijd erg ellendig ja. Helemaal klote wordt het als je er midden in de nacht uit moet en je het gaat proberen te negeren.
Schuilen onder een hunebed?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Gewoon in de thermoskan van je medereiziger doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar denk ik als ik morgenvroeg moet plassen vast anders over
Kapitalistische uitbuiting. Wanneer strijden de vakbonden voor gratis wit?quote:Die prachtige decors van Muse, Rihanna en The Rolling Stones worden opgebouwd door kerels die keihard kunnen werken. En daar verdienen ze maar bar weinig mee: ‘Sommige stagehands moesten zelfs toeleggen op hun salaris voor alle cocaïne die ze onder het werk snoven.’
Stagehand, dat heet ook wel een timmerman of klusjesman.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:10 schreef GSbrder het volgende:
Struggles in de theaterwereld:
[..]
Kapitalistische uitbuiting. Wanneer strijden de vakbonden voor gratis wit?
Timmermannen hebben ook geen coke nodig voor hun werkzaamheden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Stagehand, dat heet ook wel een timmerman of klusjesman.
Niet heel verwonderlijk, als je Rihanna telkens ziet snuiven nadat ze weer in elkaar is gemept door haar vriendje ga je het toch ook een keer zelf proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Timmermannen hebben ook geen coke nodig voor hun werkzaamheden.
Derhalve zijn decorbouwers de dramaqueens van de handarbeid.
Cocaine belasten. Tijd dat de 1% meer belasting afdraagt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet heel verwonderlijk, als je Rihanna telkens ziet snuiven nadat ze weer in elkaar is gemept door haar vriendje ga je het toch ook een keer zelf proberen.
Zo herkenbaar. Das het ellendige aan in tenten slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is altijd erg ellendig ja. Helemaal klote wordt het als je er midden in de nacht uit moet en je het gaat proberen te negeren.
Ga eens aan je papers werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Das het ellendige aan in tenten slapen.
Leuk verzonnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:10 schreef GSbrder het volgende:
Struggles in de theaterwereld:
[..]
Kapitalistische uitbuiting. Wanneer strijden de vakbonden voor gratis wit?
Het kunstje is dan ook om er meteen uit te gaan. Maar dat is niet even makkelijk altijd. Zeker als het koud is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Das het ellendige aan in tenten slapen.
Ik ging tot half 2 door vannacht en ben sinds 8 uur gewoon weer bezig. Ben redelijk opgeschoten. Nu eerst tot 1 uur zo'n seminar over diezelfde papers, dan paar uurtjes alleen werken en dan weer college met Euri.quote:
Waarom volg jij college met Euri? Hij is toch eerstejaars?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ging tot half 2 door vannacht en ben sinds 8 uur gewoon weer bezig. Ben redelijk opgeschoten. Nu eerst tot 1 uur zo'n seminar over diezelfde papers, dan paar uurtjes alleen werken en dan weer college met Euri.
Serieuze toon.quote:
Kaas is over 5 jaar gesjeesd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom volg jij college met Euri? Hij is toch eerstejaars?
Nog genoeg te doen, chopchop.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ging tot half 2 door vannacht en ben sinds 8 uur gewoon weer bezig. Ben redelijk opgeschoten. Nu eerst tot 1 uur zo'n seminar over diezelfde papers, dan paar uurtjes alleen werken en dan weer college met Euri.
Tweedejaars, en dat vond Kaas gewoon gezellig oké.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Logisch dat ik niks kon vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Azijnbode:
Volkskrant: Fraai decor, maar de bouwers voelen zich belazerd (blendle)
Tweedejaars al. Zozo. Statistiek al gehaald?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tweedejaars, en dat vond Kaas gewoon gezellig oké.
Economen maken statistieken, die halen ze niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tweedejaars al. Zozo. Statistiek al gehaald?
Ik heb al een eeuw een tweedejaars vak open staan. Die volg ik nu maar eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, je hebt je P tenminste.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb al een eeuw een tweedejaars vak open staan. Die volg ik nu maar eens.
Statistiek was überhaupt nooit een obstakel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tweedejaars al. Zozo. Statistiek al gehaald?
Ik zal mijn best doen.quote:
Ah, dat wist ik niet. Heb zelf nog nergens last van gehad, zelfs niet van een verkoudheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Overigens herinner ik me nu weer die vraag over de Belgische griep. Het schijnt dus dat de huidige griepprik niet goed beschermende tegen de variant die rondwaaarde in België. Maar dit was nieuws van een maand geleden geloof ik
Misschien een kleine voedselvergiftiging.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:32 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, voel me weer een stuk beter na veel slapen, zal toch wel geen griep geweest zijn.
Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
Heel veel zon zelfs. En een lekker temperatuurtje.
Dacht dat, binnen studies als economie, zoiets het struikelvak was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Statistiek was überhaupt nooit een obstakel.
Ik heb wel griep gehad ondanks griepprik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Heb zelf nog nergens last van gehad, zelfs niet van een verkoudheid.
Denk je dat je safe zit, word je alsnog ziek. Nou, maar hopen dan dat ie aan mij voorbij blijft gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb wel griep gehad ondanks griepprik.
Er is nooit 1 versie van griep actief. Als dat zo was zouden we griep van de bodem kunnen vervagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dat je safe zit, word je alsnog ziek. Nou, maar hopen dan dat ie aan mij voorbij blijft gaan.
Jezus. Wat hebben ze nu nog een boel hoge adel in België. Dat Nederland het minderwaardige moeras is, wordt weer pijnlijk duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:50 schreef 99.999 het volgende:
We spraken gister nog over de adel hier. http://verhalen.volkskrant.nl/belgische-adel#1717 Dit geeft leuke beelden.
En toch heb ik nooit meer griep gehad sinds ik de prik krijg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is nooit 1 versie van griep actief. Als dat zo was zouden we griep van de bodem kunnen vervagen.
Ik kom vaak in het ziekenhuis en dat is natuurlijk de besmetplek bij uitstek. Misschien ben ik gewoon een mazzelaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was bijna de hele winter verkouden en ook griep gehad.
Maar was ook echt veel buiten en op plekken met veel mensen.
Is zo'n adellijke titel niks voor jou, een belgische gravendochter trouwen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jezus. Wat hebben ze nu nog een boel hoge adel in België. Dat Nederland het minderwaardige moeras is, wordt weer pijnlijk duidelijk
Yes. Hopen dat je er van gevrijwaard blijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom vaak in het ziekenhuis en dat is natuurlijk de besmetplek bij uitstek. Misschien ben ik gewoon een mazzelaar.
Slechte weerstand. Ik zou voorzichtig doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb al een Belgische adellijke naam. Een titel erbij zou geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is zo'n adellijke titel niks voor jou, een belgische gravendochter trouwen bijvoorbeeld?
In Rotterdam schijnt de zon en boven Amsterdam hangen donkere wolken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot Schiphol was het wolkenloos, nu onder een grijze smurrie in Amsterdam.
Volgens de carrièrepagina van filosofie in Rotterdam kan je met die studie ook bankier of directeur van een ziekenhuis worden, omdat er daar steeds meer behoefte is aan filosofische vaardigheden (het staat er echt letterlijk). Had ik net zo goed dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:02 schreef Friek_ het volgende:
Economie studeren in Rotterdam, dan doe je toch iets verkeerd.
Ze zijn daar volgens mij ook wat langer actief geweest met in de adelstand verheffen e.d. er moest na de onafhankelijkheid toch een staat opgebouwd worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jezus. Wat hebben ze nu nog een boel hoge adel in België. Dat Nederland het minderwaardige moeras is, wordt weer pijnlijk duidelijk
Dat is ook correct. Later word ik dan ook bankier.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens de carrièrepagina van filosofie in Rotterdam kan je met die studie ook bankier of directeur van een ziekenhuis worden, omdat er daar steeds meer behoefte is aan filosofische vaardigheden (het staat er echt letterlijk). Had ik net zo goed dat kunnen doen.
Ai en we krijgen nog wat nachtvorstjes. Dat is bijna einde oefening vrees ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb ook zelden last van die ellende. Alleen na de kerst even een dagje wat ziek, zwak en misselijk maar ook dat was niet erg serieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik weet helemaal niet wat ziek zijn is. Verkoudheden bibberen van mij, niet andersom.
Haha, de gebruikelijke figuren zullen wel niet durvenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk moet iemand hier even een topic in NWS van maken
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4260830/
En bovendien waarschijnlijk het gevolg van te veel Berenburg drinken op het koude Drentse land.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden last van die ellende. Alleen na de kerst even een dagje wat ziek, zwak en misselijk maar ook dat was niet erg serieus.
Kattenkwaadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk moet iemand hier even een topic in NWS van maken
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4260830/
Haha, het was niet ver na kerst en heel wat familie was wel grieperig daarnaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En bovendien waarschijnlijk het gevolg van te veel Berenburg drinken op het koude Drentse land.
Had vorig jaar een wondroos infectie aan mijn duim. Normaal is daartegen antibiotica nodig, maar dat was bij mij helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik weet helemaal niet wat ziek zijn is. Verkoudheden bibberen van mij, niet andersom.
Terecht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot Schiphol was het wolkenloos, nu onder een grijze smurrie in Amsterdam.
Onze soort heeft een hoge weerstand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Had vorig jaar een wondroos infectie aan mijn duim. Normaal is daartegen antibiotica nodig, maar dat was bij mij helemaal niet nodig.
Ga je eigenlijk toevallig ook naar het Groninger Bierfestival?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, het was niet ver na kerst en heel wat familie was wel grieperig daarna
Maar eigenlijk ben ik nooit ziek van teveel drank. Hooguit een dagje brak.
Bij de Spaanse griep in 1918 was dat overigens een nadeel. Er zijn toen met name mannen tussen 20 en de 35 overleden en las eens dat dat kwam door heftige overreactie van hun immuunsysteem.quote:
Nee, paar jaar terug wel gewest. Was zeker geslaagd toenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk toevallig ook naar het Groninger Bierfestival?
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij de Spaanse griep in 1918 was dat overigens een nadeel. Er zijn toen met name mannen tussen 20 en de 35 overleden en las eens dat dat kwam door heftige overreactie van hun immuunsysteem.
Ook die straf van God maakte geen einde aan die levenskeuze.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij de Spaanse griep in 1918 was dat overigens een nadeel. Er zijn toen met name mannen tussen 20 en de 35 overleden en las eens dat dat kwam door heftige overreactie van hun immuunsysteem.
Ah kon zijn. Ik ben er wss wel. Ben pas eens geweest, toen was het in de kerk van de Martinitoren aan de Grote Markt. Vette locatie voor een bierfestival.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, paar jaar terug wel gewest. Was zeker geslaagd toen
Ja, daar was het toen ook. Hebben we gecombineerd met het vrijgezellenfeest van mijn broer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah kon zijn. Ik ben er wss wel. Ben pas eens geweest, toen was het in de kerk van de Martinitoren aan de Grote Markt. Vette locatie voor een bierfestival.
Filosofie bieden ze bij de EUR toch alleen nog aan in combinatie met een andere studie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens de carrièrepagina van filosofie in Rotterdam kan je met die studie ook bankier of directeur van een ziekenhuis worden, omdat er daar steeds meer behoefte is aan filosofische vaardigheden (het staat er echt letterlijk). Had ik net zo goed dat kunnen doen.
Ik verwacht meer zoiets als 'ze vragen erom'.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kattenkwaad![]()
Die jongens bedoelen het vast goed.
Aankomend september begint er gewoon weer een lichting. Volgens mij gaan ze wel stoppen ja, maar ik heb dat niet zo intensief gevolgd, aangezien filosofen toch niet boeiend zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filosofie bieden ze bij de EUR toch alleen nog aan in combinatie met een andere studie?
Ik heb het zelf maar gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, de gebruikelijke figuren zullen wel niet durven
Moedig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het zelf maar gedaan
NWS / Moskeeën veel vaker doelwit van agressie dan gemeld
Gezien het aanbod aan bekende Rotterdammers had het anders de Gerard Coxuniversiteit moeten heten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Kowloon het volgende:
Was Erasmus zelf ook niet een filosoof? Het is mij eigenlijk een raadsel waarom ze de universiteit naar hem vernoemd hebben.
Ik blijf er maar weg geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou zo weer een ban aan je broek hebben hangenquote:
Dat moet ook niet, maar ik vond het bericht te belangrijk om te laten passeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou zo weer een ban aan je broek hebben hangen
Correctquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou zo weer een ban aan je broek hebben hangen
Honderd jaar hang je al rond op die campus en dit allemaal nog niet eens weten, man man man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Kowloon het volgende:
Was Erasmus zelf ook niet een filosoof? Het is mij eigenlijk een raadsel waarom ze de universiteit naar hem vernoemd hebben.
Als je later bij een bank gaat werken worden die lui anders wel jouw directeur.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aankomend september begint er gewoon weer een lichting. Volgens mij gaan ze wel stoppen ja, maar ik heb dat niet zo intensief gevolgd, aangezien filosofen toch niet boeiend zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zijn daar volgens mij ook wat langer actief geweest met in de adelstand verheffen e.d. er moest na de onafhankelijkheid toch een staat opgebouwd worden.
Ah ja, je hebt gelijk. Daar zullen al die baronnen ook wel vandaan komen.quote:Het grootste deel van de huidige adel (70%) betreft nieuwe adellijke gunsten en titels verleend onder het Belgisch koninkrijk. Zo vonden tijdens het koningschap van Boudewijn 242 verheffingen plaats en 27 inlijvingen al dan niet gekoppeld aan het verlenen van titels, terwijl aan 217 adellijke personen een hogere titel werd verleend.
Weet jij het wel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Honderd jaar hang je al rond op die campus en dit allemaal nog niet eens weten, man man man.
Of de Jules Deelderuniversiteit voor Economische Luchtfietserij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien het aanbod aan bekende Rotterdammers had het anders de Gerard Coxuniversiteit moeten heten.
Jij bent dan ook een mislukte bèta zonder enige vorm van algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Kowloon het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Kowloon het volgende:
Gewoon Willem van Hanegem University.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien het aanbod aan bekende Rotterdammers had het anders de Gerard Coxuniversiteit moeten heten.
Kowloon is de enige persoon in de geschiedenis van de EUR die er langer studeerde dan ik van plan ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Honderd jaar hang je al rond op die campus en dit allemaal nog niet eens weten, man man man.
Beetje filosoferen over wat geld eigenlijk is en of je het wel nodig hebt, terwijl je het uit de zakken van je klanten rooft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je later bij een bank gaat werken worden die lui anders wel jouw directeur.
O ja, ethici. Die hebben ze nodig bij banken. Opeens begrijp ik de link.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje filosoferen over wat geld eigenlijk is en of je het wel nodig hebt, terwijl je het uit de zakken van je klanten rooft.
Iemand moet de bankierseed hebben verzonnen en gedacht hebben: "dat is een goed idee!"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, ethici. Die hebben ze nodig bij banken. Opeens begrijp ik de link.
Banken met een ethische commissie, Shell met een CSR-afdeling, VVD met een integriteitscommissie. De boefjes weten wel hoe ze de indruk kunnen wekken er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, ethici. Die hebben ze nodig bij banken. Opeens begrijp ik de link.
Zou de D66 ook een heterocommissie willen oprichten en de PvdA een autochtonenwerkgroep?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Banken met een ethische commissie, Shell met een CSR-afdeling, VVD met een integriteitscommissie. De boefjes weten wel hoe ze de indruk kunnen wekken er iets aan te doen.
D66 heeft al een vrouwennetwerk, om niet te laten merken dat het allemaal vrouwenhatende hommo's zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou de D66 ook een heterocommissie willen oprichten en de PvdA een autochtonenwerkgroep?
Zodat ze de schijn kunnen hooghouden op te komen voor minderheden binnen de partij?
Oh ja? Ik zou hem wel doen. Waarom komt dit nu pas uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Friek_ het volgende:
Douwe Bob is uit de kast gekomen als biseksueel
Verstandige marketingtruc voor het ESF. Die vent heeft hart voor de zaak. Komt helemaal goed dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Friek_ het volgende:
Douwe Bob is uit de kast gekomen als biseksueel. Gadverdamme, zo'n Euribobje die hem gewoon lukraak in alle gaten steekt.
Het punt van "de moslims plegen genocide in Europa" is al bereiktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruitstrevend. D66'ers zijn altijd een beetje bang voor vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 heeft al een vrouwennetwerk, om niet te laten merken dat het allemaal vrouwenhatende hommo's zijn.
Tja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het punt van "de moslims plegen genocide in Europa" is al bereikt
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Friek_ het volgende:
Douwe Bob is uit de kast gekomen als biseksueel. Gadverdamme, zo'n Euribobje die hem gewoon lukraak in alle gaten steekt.
Ik ben ook bang voor hen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruitstrevend. D66'ers zijn altijd een beetje bang voor vrouwen.
Vooral zo'n Pia, Sophie en Wassila zijn angstaanjagend.
Veel te veel haar, dat is ook eng.quote:
Weinig interessant, al die linguistische segregatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef Gutmensch het volgende:
Even een offtopic interessant kaartje:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef Gutmensch het volgende:
Apart dat Italiaans wordt geclassificeerd als oost-Romaanse taal.
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig interessant, al die linguistische segregatie.
Tijd dat we allemaal Engels gaan spreken in één EU.
Zorgt alleen maar voor verwarring. Iedereen Engels.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens.
Maar deze talen zullen nog wel een paar generaties gesproken blijven worden.
Omdat Italië best westelijk ligt en notabene het hart was van het west-Romeinse rijk.quote:
Als eerste taal zeker. Wat ze als tweede taal gebruiken mag ieder voor zich weten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zorgt alleen maar voor verwarring. Iedereen Engels.
Volgens mij lag Frankrijk in het midden van het west-Romeinse rijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat Italië best westelijk ligt en notabene het hart was van het west-Romeinse rijk.
Mensen mogen ook hun tijd verspillen aan programmeertalen verzinnen. Wat ze zelf doen, moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als eerste taal zeker. Wat ze als tweede taal gebruiken mag ieder voor zich weten.
Is dit codetaal?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:56 schreef Leandra het volgende:
Remlof de nacht een beetje goed doorgekomen trouwens, met dat opkomende griepje?
Dat is vast een mutant uit de tijd van Sellafield.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Gigantische Rat gevangen in London
Zomg, dat is echt een flinke.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Gigantische Rat gevangen in London
Zomg, dat is echt een flinke.
quote:it is most likely a Gambian pouched rat that was someone's pet.
"They're increasingly being kept as pets because they tame quite nicely," she said. "It's extremely unlikely this was not someone's pet."
Ja wat een gezeik is dat weer (ik woon in die stadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
Zwembad: 'apartheid is goed'
Goede titel. Dekt de lading.
Die rechtse lijkt wel erg veel op mevrouw xpompompomx.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je je af: wie zijn dit? Nou de dames zijn excellente studenten en die kerel heeft wat met excellente studenten. Wat moet je doen om excellente student te zijn? Nou, naar school gaan aan de HvA en een extra activiteit doen zoals een commissie.
Het hbo strikes once again.
Ik ging vroeger babyzwemmen met mijn opa. Je reinste leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja wat een gezeik is dat weer (ik woon in die stad), een club huurt een zwembad af, wat normaal natuurlijk nooit een probleem is, maar omdat het nu om moslims gaat is het land te klein
__________________________!
Dat valt er buiten. Als de duikclub of de waterpoloclub het zwembad afhuren is het allemaal geen probleem, maar nuquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging vroeger babyzwemmen met mijn opa. Je reinste leeftijdsdiscriminatie
De FP is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
Zwembad: 'apartheid is goed'
Goede titel. Dekt de lading.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je je af: wie zijn dit? Nou de dames zijn excellente studenten en die kerel heeft wat met excellente studenten. Wat moet je doen om excellente student te zijn? Nou, naar school gaan aan de HvA en een extra activiteit doen zoals een commissie.
Kritiek op de FP graag in FB.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
De FP is sowieso niet serieus te nemen.
Oja? Ik vond 5 jaar wel vrij netjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kowloon is de enige persoon in de geschiedenis van de EUR die er langer studeerde dan ik van plan ben.
Nooit begrepen waarom ze zo graag negatieve reclame op Facebook hebben, maar goed.quote:
O ja, kastwerkeloze ansitermiet. Die kerel die de hele dag niks anders doet dan flinke lappen tekst op de FP pleuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:49 schreef Rezania het volgende:
Die reacties ook:
[ afbeelding ]
En die stemmen per reactie.
Klinkt als wel meer FOK!kers, vooral in NWS.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
O ja, kastwerkeloze ansitermiet. Die kerel die de hele dag niks anders doet dan flinke lappen tekst op de FP pleuren.
Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Friek_ het volgende:
Douwe Bob is uit de kast gekomen als biseksueel.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.folia.nl/actue(...)lf-wil-onderscheiden
Dat is toch een hbo-studie? Wat nou excellentie?quote:Vandaag viert Excellentie Vereniging Amsterdam (EVA) haar driejarig bestaan met een feest in café De Herengracht. Student commerciële economie Barend Cox (25) is dit jaar voorzitter van EVA en wil vooral één ding benadrukken: ‘Excellentie heeft een stoffig imago. Wij zoeken naar de balans tussen excellentie en lol hebben met gelijkgestemden.’
quote:
Geen dank. Door jouw filmpje van Robyn laatst heb ik dat nummer compleet herontdekt. Staan we mooi quitte nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:52 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hele fijne jeugdherinneringen aan Aint no Sunshine. Word altijd warm en melancholisch als ik het hoor. Thanks, bob.
Dat stond al in het eerste bericht waar je op reageerde, wel scherp blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch een hbo-studie? Wat nou excellentie?
Dus als ik 15 uur per week bezig ben om 1 borrel per maand te organiseren ben ik al excellent?quote:Je moet wel iets meer doen dan naar borrels gaan, maar als je bijvoorbeeld vijftien uur per week bezig bent om activiteiten te organiseren, ben je voor ons wel excellent. Eigenlijk gaat het erom dat je naast je studie bewust bezig met zelfontplooiing.’
Ben net klaar met werken, hersenen staan op rustmodus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat stond al in het eerste bericht waar je op reageerde, wel scherp blijven.
Ga jij daar nu nog je nek aan wagen? Ik in elk geval niet hoor. Als je ziet hoe erg ik word afgebrand als ik genuanceerde dingen in NWS zeg of zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zijn genuanceerde artikelen al eens geprobeerd? Als in: wat is er gebeurd met de schrijvers die niet dit soort meuk plaatsten? Want met slechte schrijvers houdt je dit soort bagger op de FP.
De enige manier om te excelleren als hbo'er is daarna naar de uni gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus als ik 15 uur per week bezig ben om 1 borrel per maand te organiseren ben ik al excellent?
Jezus, wat een dozen zeg.
"Vluchtelingen blijven wel gewoon mensen."quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij daar nu nog je nek aan wagen? Ik in elk geval niet hoor. Als je ziet hoe erg ik word afgebrand als ik genuanceerde dingen in NWS zeg of zo
Dat is geen studie, maar een opleiding.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch een hbo-studie? Wat nou excellentie?
University of Applied Sciences.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is geen studie, maar een opleiding.
Ja maar, dat is toch ook gewoon feitelijk lijkt me? Excellent is toch het hoogste van het hoogste? Dat is hbo niet, en 15 uur per week met je breiclubje bezig zijn brengt daar geen verandering in.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige manier om te excelleren als hbo'er is daarna naar de uni gaan.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Daar gaan we weer. Jolijt!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is geen studie, maar een opleiding.
Ik mag van mijn sociologiemensen niet zeggen dat hbo'ers dom zijn als hbo'ers deelnemen aan het gesprek. Hypocriet vind ik dat, blij dat ze zijn dat hun studie in ieder geval nog universitair is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige manier om te excelleren als hbo'er is daarna naar de uni gaan.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ze hebben MSc. inderdaad volkomen te grabbel gegooid, maar LLM nog niet gelukkig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ondertussen worden ze net zo MSc. als jij (oke, de juristenvariant er van) en ik.
Nu ben ik overigens al een waardeloze schrijver, maar nee ik zou op dit moment niet graag stukken voor de FP schrijven. Ik was vooral benieuwd wanneer het helemaal mis was gegaan, en of er ooit nog initiatieven zijn geweest om het om te draaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij daar nu nog je nek aan wagen? Ik in elk geval niet hoor. Als je ziet hoe erg ik word afgebrand als ik genuanceerde dingen in NWS zeg of zo
Hoi EchtGaaf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben MSc. inderdaad volkomen te grabbel gegooid, maar LLM nog niet gelukkig.
Was dat de reden waarom je tutor je af en toe arrogant vond?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik mag van mijn sociologiemensen niet zeggen dat hbo'ers dom zijn als hbo'ers deelnemen aan het gesprek. Hypocriet vind ik dat, blij dat ze zijn dat hun studie in ieder geval nog universitair is.
Het was internationaal gezien echter wel redelijk scheef, met Nederlanders die daadwerkelijk iets moesten doen voor hun titel en Amerikanen die er al een kregen voor het hbo+ aldaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben MSc. inderdaad volkomen te grabbel gegooid, maar LLM nog niet gelukkig.
Nee, omdat ik mijn taak als voorzitte vanr de PGO-werkgroep niet serieus nam. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was dat de reden waarom je tutor je af en toe arrogant vond?
Mag dat überhaupt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Lijkt me ook geweldig om als studentje hbo-rechten jezelf bij een studentenvereniging als Minerva aan te sluiten.
Weet ik, maar het is wel een beetje echtgaaf actie om daarover te gaan miepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, het is echt waar. Een HBO masterstudent krijgt ook MSc..
Je bent een poephoofd.quote:
Je was voorzitter van een werkgroepje?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn taak als voorzitte vanr de PGO-werkgroep niet serieus nam. Vermoed ik.
Maar het gelijktrekken van twee studieniveaus die dat niet zijn slaat nergens op. Een hbo'er is geen MSc en dat is ook helemaal niet erg, want hij heeft een hele andere opleiding. Net als een Hogeschool University noemen in zijn Engelse naam.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het was internationaal gezien echter wel redelijk scheef, met Nederlanders die daadwerkelijk iets moesten doen voor hun titel en Amerikanen die er al een kregen voor het hbo+ aldaar.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent een poephoofd.
Daar, heb je je titel.
Gespreksleider, hoe je het wil noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je was voorzitter van een werkgroepje?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gespreksleider, hoe je het wil noemen.
De horror.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn taak als voorzitte vanr de PGO-werkgroep niet serieus nam. Vermoed ik.
Mij hindert 't niet zo veel want ik krijg toch geen MSc-titel. Maar ik zou er wel van balen als ik zelf met bloed, zweet en tranen een technische opleiding op wo-niveau zou hebben afgerond.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is wel een beetje echtgaaf actie om daarover te gaan miepen.
Oh, ik vermaak me verder prima hoor. Dat was juist het probleem.quote:
Die miepjes moeten wel gewoon in het gareel worden gehouden, daar vergis je je nog in.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Rezania het volgende:
Lekker belangrijk doen met z'n allen! Gvd.
Het wordt pas interessant als iemand promoveert.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mij hindert 't niet zo veel want ik krijg toch geen MSc-titel. Maar ik zou er wel van balen als ik zelf met bloed, zweet en tranen een technische opleiding op wo-niveau zou hebben afgerond.
Ik heb nooit problemen gehad met samenwerken, ik neem gewoon de leiding zonder het een functie te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die miepjes moeten wel gewoon in het gareel worden gehouden, daar vergis je je nog in.
Elke discussie komt hier elke twee weken langs.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:09 schreef Tem het volgende:
Lekker interessant voor de rest. Deze schijtdiscussie komt iedere twee weken langs.
Right.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met samenwerken, ik neem gewoon de leiding zonder het een functie te geven.
Hoi.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef Friek_ het volgende:
Het beste is natuurlijk om bachelorstudentje tussen die hbo-premasters gegooid te worden. Lekker met mongolen werken.
Het is vooral moeilijk irritant in het buitenland lijkt me. Bedrijf kan niet eens meer gelijk zien van welk niveau iemand komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mij hindert 't niet zo veel want ik krijg toch geen MSc-titel. Maar ik zou er wel van balen als ik zelf met bloed, zweet en tranen een technische opleiding op wo-niveau zou hebben afgerond.
Discussies over het Koningshuis niet zo vaak. Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke discussie komt hier elke twee weken langs.
Ja, jij doet dit, jij doet dat, ik ga me nu hiermee bezig houden, go. Ik heb geen tijd en geen zin om constant te lopen lanterfanten.quote:
Fijn toch, mensen die net niet het abstractieniveau aankunnen en eigenlijk maar wat aankloten in zo'n groepje?quote:
Misschien moet iemand eerst dat "niveau" maar eens bewijzen bij een bedrijf ipv alleen maar louter op het papiertje af te gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is vooral moeilijk irritant in het buitenland lijkt me. Bedrijf kan niet eens meer gelijk zien van welk niveau iemand komt.
Mooie tanden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het over de sollicitatieperiode hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet iemand eerst dat "niveau" maar eens bewijzen bij een bedrijf ipv alleen maar louter op het papiertje af te gaan.
Is dat vrouwtje van je nog een beetje een lekkere snol of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die rechtse lijkt wel erg veel op mevrouw xpompompomx.
Werkgroepje is bij sociologie praatgroepje. Verschillende werelden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij doet dit, jij doet dat, ik ga me nu hiermee bezig houden, go. Ik heb geen tijd en geen zin om constant te lopen lanterfanten.
Het lijkt me ongeacht iemands daadwerkelijke prestatieniveau wel nuttig te weten wat voor opleiding iemand heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet iemand eerst dat "niveau" maar eens bewijzen bij een bedrijf ipv alleen maar louter op het papiertje af te gaan.
Moet die vraag nog gesteld worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat vrouwtje van je nog een beetje een lekkere snol of wat?
Nee, het niveau van de opleiding is gewoon verlaagd zodat hbo-premasters het nu ook aankunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fijn toch, mensen die net niet het abstractieniveau aankunnen en eigenlijk maar wat aankloten in zo'n groepje?
Zo'n zolderkamerautist komt er dan ook niet door hoor. MSc of niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over de sollicitatieperiode hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |