Serieus hè: bij het artikel, dat ik niet mag quoten, zit ook een kaart met daarop de plaatsen waar geweld voorkwam. Dat zijn er te veel om weg te schrijven als kattenkwaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef xpompompomx het volgende:
Is gewoon kattenkwaad. Niks aan de hand.
Nee die blazen zich zelf direct op!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Baconbus het volgende:
Moslims doen niet aan huilie huilie of aan kinderachtige varkenshumor
Men heeft wel aan de bel getrokken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Baconbus het volgende:
Moslims doen niet aan huilie huilie of aan kinderachtige varkenshumor
Is het nieuws vrouwelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef Disana het volgende:
De media zijn er voorzichtig mee en brengen het nieuws vaak versluierd.
Ik vind het een kwalijke zaak en het is ook niet zo dat het ook maar iets oplost.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Abed het volgende:
Tsja Nederland staat bol van de tokkies helaas.
De titel van dat plaatje is wel verneukeratief . Er staat namelijk "geweldsincidenten bij moskeeën sinds 2010". Als ik dan op een paar willekeurige punaises wijs, zie ik bijv. Gorinchem 2001, Eindhoven 2003 en Maastricht 2006.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus hè: bij het artikel, dat ik niet mag quoten, zit ook een kaart met daarop de plaatsen waar geweld voorkwam. Dat zijn er te veel om weg te schrijven als kattenkwaad.
Damn you!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan het stukje niet serieus nemen als ze bij de kaart het volgende schrijven:
"Geweldsincidenten bij moskeeën sinds 2010"
Als je dan kijkt naar het kaartje dan staan daar incidenten op sinds minstens 2003.
Hoe dat zit weet ik ook niet. Desalniettemin geeft het wel aan dat het niet om een enkel incidentje gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
De titel van dat plaatje is wel verneukeratief . Er staat namelijk "geweldsincidenten bij moskeeën sinds 2010. Als ik dan op een paar willekeurige punaises wijs, zie ik bijv. Gorinchem 2001, Eindhoven 2003 en Maastricht 2006.
Rechtvaardig je met deze uitspraak het geweld dat wordt toegepast op biddende moslims?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef harrievankempen het volgende:
Blijkbaar zijn die grafdingen niet gewenst door een grote groep mensen in dit land.
Die boodschap lijkt me nu wel duidelijk.
Ik tel er ongeveer 50. 50 sinds minstens 2003. Hebben we het dus over 13 jaar. 50 in 13 jaar is ongeveer 4 per jaar. Dat is inderdaad aan de lopende band.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dat zit weet ik ook niet. Desalniettemin geeft het wel aan dat het niet om een enkel incidentje gaat.
Er zijn alleen recent al een flink aantal delicten in het nieuws gekomen. Weliswaar niet groot gebracht, zoals wel met de molotovcocktail, maar ze waren er wel en ik heb geen enkele reden om aan de ernst te twijfelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik tel er ongeveer 50. 50 sinds minstens 2003. Hebben we het dus over 13 jaar. 50 in 13 jaar is ongeveer 4 per jaar. Dat is inderdaad aan de lopende band.
Ja, en ook dit soort dingen staan op de kaart:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef Disana het volgende:
Er zijn alleen recent al een flink aantal delicten in het nieuws gekomen. Weliswaar niet groot gebracht, zoals wel met de molotovcocktail, maar ze waren er wel en ik heb geen enkele reden om aan de ernst te twijfelen.
Geen idee dus wat voor brand het is maar we gooien het maar op het stapeltje islamofobie.quote:Brand in moskee (onduidelijk of er sprake is van brandstichting)
Het gaat om de trendlijn natuurlijk. Bij 1 in 2003 en 20 in 2016 (even hypothetisch) zegt een gemiddelde geen reet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik tel er ongeveer 50. 50 sinds minstens 2003. Hebben we het dus over 13 jaar. 50 in 13 jaar is ongeveer 4 per jaar. Dat is inderdaad aan de lopende band.
Het moet zeker serieus genomen worden, ik vind 't dan alleen weer zo zonde dat ze dit soort slordigheden in het artikel hebben zitten. Beetje jezelf in de vingers snijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dat zit weet ik ook niet. Desalniettemin geeft het wel aan dat het niet om een enkel incidentje gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |