Kom op zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan tegen je scherm slaan?
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Xa1pt het volgende:
Kijk haar eens passief-agressief reageren.Stel je niet zo aan man, eh, meid. Er halen ook stelletjes die weggepest worden de voorpagina.
Kijk, dit soort taalgebruik kan ik wat meequote:Op zondag 20 maart 2016 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
En dan? Ga je dan tegen je scherm slaan?
Goh, wat een verrassing: het niet melden wegens angst voor copycatgedrag. Dat hadden we nu niet zien aankomen.quote:
Vertel me nog even hoe erg je het vindt dat er zo'n verschrikkelijke aanslag met varkenskop op de moskee is geweest na de gebeurtenis van vanmorgen, ik heb het perspectief even nodig.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je mogelijk de OP niet gelezen, want daaruit komt juist naar voren dat er jarenlang onvoldoende aandacht is geweest voor aanvallen op moskeeën. En ook in het geval van de varkenskop wilde de moskee er eigenlijk geen ruchtbaarheid aan geven.
Dat is hetgeen jij hier doet.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef truthortruth het volgende:
Succes jongens met bagatelliseren van andermans ellende
Inderdaad, ik bagatelliseer een aanval met een varkenskop in verhouding tot wat nu weer in Brussel is gebeurd, dat klopt helemaal.quote:
Ik denk dat je het grote plaatje niet ziet. Ik voel je woede hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vertel me nog even hoe erg je het vindt dat er zo'n verschrikkelijke aanslag met varkenskop op de moskee is geweest na de gebeurtenis van vanmorgen, ik heb het perspectief even nodig.
Het heeft ook zo vreselijk veel met elkaar te maken natuurlijk. Maar vooruit, speel die idioten gewoon in de kaart als jij daar zin in hebt, niemand die je tegenhoudt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bagatelliseer een aanval met een varkenskop in verhouding tot wat nu weer in Brussel is gebeurd, dat klopt helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |