Een burgemeester heeft daar echt schijt aan wanneer hij de veiligheid in zijn stad niet kan garanderen. Daar sta je dan als UEFA, met je goede bedoelingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Elk team is verplicht om ongeacht de situatie een minimum percentage van de plekken in het stadion aan uitfans te geven.
Goede post.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Dit soort strafschoppen gaan dus in de toekomst bestraft worden, met zo'n kutpauze.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Elke keer als je Depay ziet spelen begrijp je wel waarom zijn vader bij hem weg is gegaan.
Ja dat vond ik zelf ook wel.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Dit soort strafschoppen gaan dus in de toekomst bestraft worden, met zo'n kutpauze.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Elke keer als je Depay ziet spelen begrijp je wel waarom zijn vader bij hem weg is gegaan.
Dat las ik pas ergens, strafschoppen met pauzes worden bestraft, maar ook te snel bewegende keepers gaan streng worden aangepakt. Regime Infantino.quote:
Davy, KingRoland en ik keuren de post af.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Sturridge, hij stoptequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?
Uit het linkje van Rabieluh:quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?
quote:dummying and hesitating just before taking a penalty, with a booking for the player involved and an indirect freekick awarded to the opponents.
Ik ben een jongen van de straat ik mag datquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij ging laatst nog haten toen ik dit gebruikte
Nu nog blauw worden om 'm te kunnen noten!quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy, KingRoland en ik keuren de post af.
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben een jongen van de straat ik mag dat
Voor informatieve topics kom ik niet op FOKquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Toch wel jammer, heeft Rabieluh een mooie informatieve thread geplaatst, leest niemand het.
Jawel. Ik, denk ik. Ik moet het toch ergens gelezen hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Toch wel jammer, heeft Rabieluh een mooie informatieve thread geplaatst, leest niemand het.
Het zit diep.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:31 schreef Anoonumos het volgende:
feck off Sturridge you casted money-grabbing shit-dancing ugly smelly cnut
mad
Stop hiermee. Je maakt me ontzettend onzeker.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog blauw worden om 'm te kunnen noten!
Je bent er bijna weer ouwe reus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik open al zo weinig topics tegenwoordig, vond het ook behoorlijk spannend om te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef Brammess het volgende:
Haags_Kwartiertje snapt daar niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er maar een paar, gebeurt overalquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haags_Kwartiertje snapt daar niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door welke supporters? (al heb ik al enig idee)
Dat was een kuttoernooiquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Overigens steun ik Louis
Hij heeft bij mij oneindig krediet door het genottelijke WK in 2014
Toen ze je aan het fistfucken was?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haags_Kwartiertje snapt daar niks van.
Er is daar toch heul geen oerwoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Wordt weer opgeblazen door de media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toen ze je aan het fistfucken was?
Kapi, René, en Davy zijn het met je eens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Overigens steun ik Louis
Hij heeft bij mij oneindig krediet door het genottelijke WK in 2014
DAMNquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kapi, René, Davy en ik zijn het met je eens.
Mag ik de nummer 1 raden?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die 5-1 tegen Spanje was de op een na mooiste wedstrijd die ik heb gezien
Dat was een kutwedstrijdquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mag ik de nummer 1 raden?
Ik gok; Zwolle 0-2 Groningen
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mag ik de nummer 1 raden?
Ik gok; Zwolle 0-2 Groningen
Ik was toen in de stad hierquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die 5-1 tegen Spanje was de op een na mooiste wedstrijd die ik heb gezien
Bedankt dat je ons een kijkje in je fetisj geeft, maar neequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zat in een cafe te kijken, dat was ook genot. En 5x gratis shotjes, dat was minder.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was toen in de stad hierwat een genot Leidseplein #NeverForget
Ik heb trouwens ook beelden van Nederland Mexico @museumplein. Ik stuur je die wel later.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat in een cafe te kijken, dat was ook genot. En 5x gratis shotjes, dat was minder.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mauricio Pochettino: "It is difficult to explain, I'm disappointed with our performance. We didn't play well. That is why we lost the game."
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mauricio Pochettino: "It is difficult to explain, I'm disappointed with our performance. We didn't play well. That is why we lost the game."
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk om te zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook beelden van Nederland Mexico @museumplein. Ik stuur je die wel later.
[ afbeelding ]
Is deze gif eigenlijk echt of een toneelstukje?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is deze gif eigenlijk echt of een toneelstukje?
Die keek ik in de Winkel van Sinkel in Utrecht.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook beelden van Nederland Mexico @museumplein. Ik stuur je die wel later.
[ afbeelding ]
Aahquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Na vandaag weer de oude, want Dortmund had Spurs even een lesje geleerd.
Kim van Kootenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:41 schreef superniger het volgende:
Wie zijn er straks te gast bij PAUW?
Albertoquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
Fatimaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
Alberto!? Waaromquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
Fatima en co.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:41 schreef superniger het volgende:
Wie zijn er straks te gast bij PAUW?
Dus jij bent aanwezig?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND MENSEN
Turbo Diesel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
Oeh ik ga kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kim van Kooten
Mark Tuitert
Thomas Dekker
Fatima Moreira de Melo
Pieter Waterdrinker
Alberto Stegeman
Mathijs Bouman
Nergens voor nodig vriend, je hebt mijn vertrouwen ook. Is het nu weer goed tussen ons?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee. Je maakt me ontzettend onzeker.
Gary agreesquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed de Skoda Automonteur beter afgelopen zondag.
Hij zit bij mij heel ergens anders.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt hé! nu is dat liedje weer in mijn hoofd.
Dat kan helemaal niet.quote:
Zonder keeper wordt het voor elke club een lastig verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Zonder keeper was ManU helemaal nergens geweest.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zonder keeper wordt het voor elke club een lastig verhaal.
xDquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zonder keeper wordt het voor elke club een lastig verhaal.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
Vast al voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
Kijk die flikker Busquets lachenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
Vast al voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
Vieze blikquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk die flikker Busquest lachen
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk die flikker Busquets lachen
Busquets=godquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk die flikker Busquets lachen
Ik heb walnoten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor de versnaperingen mensjes.
Heb niks in huis gvdquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen die 'versnaperingen' zeggen worden door mij al direct niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Spaanse scheids bij een wedstrijd tussen 2 Engelse ploegen, dan krijg je dit soort shitquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Keyos het volgende:
Gaat nergens over die scheids. Die kaart van Henderson sloeg ook al compleet nergens op (en wil bij Lovren wel de herhaling zien of hij hem wel raakte).
Je negeert mij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die 'versnaperingen' zeggen worden door mij al direct niet meer serieus genomen.
Hopelijk belt er morgen iemand bij je huis aan puur om 'versnapering' te zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die 'versnaperingen' zeggen worden door mij al direct niet meer serieus genomen.
Alsof je mij hiervoor nog serieus wou nemen, ik ben voor PEC/Newcastle.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sideshow Bob David Luiz kan dat ook goed.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen dat gifje weer van Busquets die naar de camera kijkt wanneer hij theatraal valt.
En was daarvoor voor Ajax.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Alsof je mij hiervoor nog serieus wou nemen, ik ben voor PEC/Newcastle.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
Oja hoi René (en andere vrienden). Ik kijk nu ook
Alleen als ik win.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.
Oh wel! Of we weer vrienden zijn nu ik campagne voor je voer?
Hij heeft gewonnen en voert nu deze act op op mij verder te vernederen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:00 schreef Caland het volgende:
Heeft Onlogisch zich teruggetrokken? Ik eis uitleg.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.quote:
Deze zin klopt niet echt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen en voert nu deze act op op mij verder te vernederen.
Ferme kwaliteitspostquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga weg weeaboo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is Japans, dus Knut en ik keuren het goed.
Die laatste zou ik doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er geen goedkoper Z-merk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dat het de prijs niet waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |