Een burgemeester heeft daar echt schijt aan wanneer hij de veiligheid in zijn stad niet kan garanderen. Daar sta je dan als UEFA, met je goede bedoelingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Elk team is verplicht om ongeacht de situatie een minimum percentage van de plekken in het stadion aan uitfans te geven.
Goede post.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Dit soort strafschoppen gaan dus in de toekomst bestraft worden, met zo'n kutpauze.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Elke keer als je Depay ziet spelen begrijp je wel waarom zijn vader bij hem weg is gegaan.
Ja dat vond ik zelf ook wel.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Dit soort strafschoppen gaan dus in de toekomst bestraft worden, met zo'n kutpauze.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Elke keer als je Depay ziet spelen begrijp je wel waarom zijn vader bij hem weg is gegaan.
Dat las ik pas ergens, strafschoppen met pauzes worden bestraft, maar ook te snel bewegende keepers gaan streng worden aangepakt. Regime Infantino.quote:
Davy, KingRoland en ik keuren de post af.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Zorro het volgende:
Sturridge, hij stoptequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?
Uit het linkje van Rabieluh:quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie gaat er bestraft worden? De scheids? En waarvoor?
quote:dummying and hesitating just before taking a penalty, with a booking for the player involved and an indirect freekick awarded to the opponents.
Ik ben een jongen van de straat ik mag datquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij ging laatst nog haten toen ik dit gebruikte
Nu nog blauw worden om 'm te kunnen noten!quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy, KingRoland en ik keuren de post af.
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben een jongen van de straat ik mag dat
Voor informatieve topics kom ik niet op FOKquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Toch wel jammer, heeft Rabieluh een mooie informatieve thread geplaatst, leest niemand het.
Jawel. Ik, denk ik. Ik moet het toch ergens gelezen hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Toch wel jammer, heeft Rabieluh een mooie informatieve thread geplaatst, leest niemand het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |