Drie ploegen in de kwartfinale Champions League, drie ploegen in de kwartfinale Europa League.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:45 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dat Spaanse voetbal toch goed. Echt spijt fat ik United-lpool keek dat was zoooooo slecht.
Ik heb serieus vanaf de 55e minuut niks meer van Liverpool gezien. Heb het met me studiegenoot over van alles en nog wat gehad en pils gedronken, maar t boeide totaal niet. Ik probeer dit weekend ook weer La Liga mee te pikken. Echt goed voetbal wordt daar gespeeld. Hoop dat Liverpool een Spaanse club loot dan is het einde verhaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Drie ploegen in de kwartfinale Champions League, drie ploegen in de kwartfinale Europa League.
Sevilla - Villarreal wedstrijd van de week denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb serieus vanaf de 55e minuut niks meer van Liverpool gezien. Heb het met me studiegenoot over van alles en nog wat gehad en pils gedronken, maar t boeide totaal niet. Ik probeer dit weekend ook weer La Liga mee te pikken. Echt goed voetbal wordt daar gespeeld. Hoop dat Liverpool een Spaanse club loot dan is het einde verhaal.
Wel raar dat Sevilla uit zoveel minder is dan thuis. Lijkt een heel ander elftal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sevilla - Villarreal wedstrijd van de week denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |