Wauwquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
GFS ensemble voor Belfast
[ afbeelding ]
Spannend klimaat!quote:
Lijkt wel wat op NLquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
GFS ensemble voor Belfast
[ afbeelding ]
Het kan erger. Denk daar maar aanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
Wou net zeggen.... hier blijft het de komende twee weken ook tussen de 8 en 11 graden.... met nauwelijks zon.....woopti-fuckin-doo
Prima dagje inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:26 schreef Koelkastje het volgende:
Was een mooie dag!
Droog, weinig tot geen wind en een goede temperatuur!
Lijkt Nederlands wel, maar dan vergeleken met januariquote:Op maandag 21 maart 2016 10:23 schreef Dven het volgende:
Net eventjes gaan rekenen. Gemiddelde maximumtemperatuur ligt hier vooralsnog in maart anderhalve graad onder het gemiddelde maximum van februari
Ja, en maart wordt hier ws iets van 4 graden kouder dan decemberquote:Op maandag 21 maart 2016 10:23 schreef Dven het volgende:
Net eventjes gaan rekenen. Gemiddelde maximumtemperatuur ligt hier vooralsnog in maart anderhalve graad onder het gemiddelde maximum van februari
Kortom : Overal dramaquote:Op maandag 21 maart 2016 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt Nederlands wel, maar dan vergeleken met januari
Ik denk dat je in Nederland blij mag zijn als het niet regent.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:44 schreef dick_laurent het volgende:
Wij mogen blij zijn als we nét een dagje de 15 graden halen deze maart. https://weerstatistieken.nl/de-bilt/2016/maart
Oh well
Zeg maar gerust niet waaien en de zon..quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Nederland blij mag zijn als het niet regent.
De rest is bijzaak.
Wel waaien! Anders geen hangtimequote:Op maandag 21 maart 2016 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niet waaien en de zon..
GELUKKIG MAARquote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen valt dus toch niet in het water.
ik kijk het weekend wel uit het raam om te zien wat voor weer het isquote:
Waarom heequote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kijk het weekend wel uit het raam om te zien wat voor weer het is
omdat ze de ene dag zon voorspellen, en de volgende dag storm .'t is goedquote:
idd, mn weer app op de telefoon verspringt om de 4 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat ze de ene dag zon voorspellen, en de volgende dag storm .'t is goed
Ja, en nu weer zover men kan voorspellen grijs en harde windquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Het was zo heerlijk de afgelopen 1,5 week
Ja, waarschijnlijk de natste Pasen aller tijden. Ik haat dit kutklimaatquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Pasen valt nu toch weer wel in het water.. ?
Komt door religie met hun kutregeltjes. het is veel normaler dat pasen later valt, dat kun je het klimaat niet verwijten...quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk de natste Pasen aller tijden. Ik haat dit kutklimaat
http://nieuws.weeronline.(...)de-vrijdag-en-pasen/
Dat kan ik mij niet herinnerenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Een paar jaar geleden lag er zelfs sneeuw met Pasen.
Ik zal het nooit vergeten, toen viel Pasen ook zo vroeg. Wij kamen terug van wintersport en hadden de hele dag sneeuw gehad onderweg. 's Avonds in de Ardennen zelfs nog vast gestaan om dat vrachtwagens niet meer omhoog konden komen en de chauffeurs maar op de rechterbaan gingen slapen. Snachts om 2 uur thuis of zo. Ik kon geen sneeuw meer zien. Toen ik 's morgens thuis uit het raam keek had het hier ook gesneeuwd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet herinneren
ah oke.ik weet het echt niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zal het nooit vergeten, toen viel Pasen ook zo vroeg. Wij kamen terug van wintersport en hadden de hele dag sneeuw gehad onderweg. 's Avonds in de Ardennen zelfs nog vast gestaan om dat vrachtwagens niet meer omhoog konden komen en de chauffeurs maar op de rechterbaan gingen slapen. Snachts om 2 uur thuis of zo. Ik kon geen sneeuw meer zien. Toen ik 's morgens thuis uit het raam keek had het hier ook gesneeuwd.
Volgens mij was dat in 2010.
2008 was dat. En 2011 warmste Pasen ooit. Weet nog dat alle paaseitjes toen waren gesmoltenquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zal het nooit vergeten, toen viel Pasen ook zo vroeg. Wij kamen terug van wintersport en hadden de hele dag sneeuw gehad onderweg. 's Avonds in de Ardennen zelfs nog vast gestaan om dat vrachtwagens niet meer omhoog konden komen en de chauffeurs maar op de rechterbaan gingen slapen. Snachts om 2 uur thuis of zo. Ik kon geen sneeuw meer zien. Toen ik 's morgens thuis uit het raam keek had het hier ook gesneeuwd.
Volgens mij was dat in 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |