En heel zwoel!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het uitkomt.
Het begin van een hele lange hete zomer
Alleen weinig kans dat het uitkomt. De meeste andere runs geven een totaal ander beeldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:05 schreef aloa het volgende:
Dit ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
De pluim vind ik wel positief. Kijk eens naar het gemiddelde wat op lange termijn ruim boven de 10 graden zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen weinig kans dat het uitkomt. De meeste andere runs geven een totaal ander beeld
Het zal een keer nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef Fred0w het volgende:
Vrijwel de hele week zonnig weer gehad (muv de dinsdag)
en dan is het weekend, raakt het bewolkt.
Hier nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Lekker weertje hoor. De zon doet z'n best.
Hier is het ook meer wit dan blauw, maar de bewolking is merkbaar dunner dan gisteren.quote:
Hoezo? Temperaturen steevast boven de 10, vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:35 schreef Dven het volgende:
Laatste 15-daagse geeft niet echt hoop tot verbetering voor het weer in Nederland.
[ afbeelding ]
Heb je er ook een voor Belfast?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:35 schreef Dven het volgende:
Laatste 15-daagse geeft niet echt hoop tot verbetering voor het weer in Nederland.
[ afbeelding ]
De eerste week lijkt steevast boven de tien graden niet bepaald het weerbeeld te zijn. We gaan aan de laatste decade van maart beginnen he, dan hoort het al zo'n 11 graden te zijn gemiddeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Temperaturen steevast boven de 10, vind ik niet erg hoor
Wat ik interessanter vind, is de windrichting en dus de hoeveelheid zon.
GFS ensemble voor Belfastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |