SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 19:54:08 ]
Rotten.com vroeger echt heel vaak op gezeten. Maar de laatste keer dat ik daar keek of liveleak was hetquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is een leugen omdat ik je allang geblokkeerd heb
Lol hij begonquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, ik zag je fittie met kano, jij maakt ook met iedereen ruzie man
smoesjesquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Schop je van mijn vriendenlijst zo, dan maar weer terug naar twee ipv drie
mag ik in zijn plaats?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Schop je van mijn vriendenlijst zo, dan maar weer terug naar twee ipv drie
Een vreemde nieuwsgierigheid, of er zitten daadwerkelijk een aantal schroeven losquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Rotten.com vroeger echt heel vaak op gezeten. Maar de laatste keer dat ik daar keek of liveleak was het![]()
![]()
![]()
en behangquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vreemde nieuwsgierigheid, of er zitten daadwerkelijk een aantal schroeven los.
Ziekste dat ik heb gezien was een kerel waarvan de tanden uitgerukt werden met een tang. Dat geluidquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vreemde nieuwsgierigheid, of er zitten daadwerkelijk een aantal schroeven los.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als we een lijst moeten maken van wat jij allemaal niet kan komen we internet te kort he
Van mij een paard dat werd onthoofd, bloed gutste eruit en vervolgens kots, like wtfquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziekste dat ik heb gezien was een kerel waarvan de tanden uitgerukt werden met een tang. Dat geluidnever forget
Heb je ook een Playstation dan holbewonerquote:
Ik kan het nooit laten om te klikken, om vervolgens de rillingen over mn lijf te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van mij een paard dat werd onthoofd, bloed gutste eruit en vervolgens kots, like wtf. Vlgs mij weet Gridlok die nog wel
.
enige wat die nerd aan games doet is simcity op z'n rekenmachinequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een Playstation dan holbewoner
Dierenshit hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van mij een paard dat werd onthoofd, bloed gutste eruit en vervolgens kots, like wtf. Vlgs mij weet Gridlok die nog wel
.
Jeetje zo gemeen, steek in mijn hart, rug en oog ditquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als we een lijst moeten maken van wat jij allemaal niet kan komen we internet te kort he
net die kerel met die steen gezien.. teeringquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziekste dat ik heb gezien was een kerel waarvan de tanden uitgerukt werden met een tang. Dat geluidnever forget
Ik heb GTA ook gespeeldquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kerel, steen? wat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
net die kerel met die steen gezien.. teering
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een Playstation dan holbewoner
aivd ingelichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk alleen naar Syrië filmpjes als ik Liveleak check
Hoeft niet man ik sta ook op die lijst met 22k namen.quote:
Poesje + naaldhak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja op die site kao
dierenshit kan ik ook niet aan, dieren > mensen
En wat wilde jij graag doen? Normale strijder of zelfmoordterrorist?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft niet man ik sta ook op die lijst met 22k namen.
Pussy.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Daarom horrorfilms overdag kijken tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
ik ben echt de grootste pussy ooit, vooral in de nacht.
Skullfucken 4 life swsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou je dr doen na het ongeluk?als ze nog warm is, dat wel natuurlijk
Kan ik ook niet hebben tbhquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom horrorfilms overdag kijken toch
nee man 's nacht meer sfeer negerquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom horrorfilms overdag kijken toch
Ja, auto-ongelukken, oorlogs- en cartelshit is ziek maar allemaal wel ongeveer hetzelfde. Dit was wel wat nieuwsquote:
Geen idee, ben lang geleden gestopt met zieke shit kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, auto-ongelukken, oorlogs- en cartelshit is ziek maar allemaal wel ongeveer hetzelfde. Dit was wel wat nieuws. Wat is jouw ziekste ooit dan?
oke stop nu maarquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
of je drukt hem meteen haar strottenhoofd in
ben je het gaan praktiseren?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, ben lang geleden gestopt met zieke shit kijken.
Goorste filmpje > trypophobia zooi. Srs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, ben lang geleden gestopt met zieke shit kijken.
Vreemde nieuwsgierigheid. Al zullen er ook vast wel een paar kabelbreukjes zitten hier en daar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Liet keiharde scheet van de schik
heb als dikke nog nooit zo snel gerend
Lol die angstwind.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik vergeet nooit meer de dag dat we een verplicht kamp hadden en ik met een paar meiden zin had in chocolade en we naar de nachtwinkel moesten lopen. We zaten in huisjes midden in het bos bij een rivier in belgie en alles dus we moesten best een eind lopen, maar bleek nog veel verder te zijn dan we dachten. Uur heen en uur terug, we waren om 3 uur snachts pas back en we waren zooooo bang. Drie kwartier was gewoon zonder lantaarnpalen pikke donker langs mais en grasvelden. Liet keiharde scheet van de schik toen ik opeens wat in mn nek voelde hijgen en het een paard bleek te zijn. heb als dikke nog nooit zo snel gerend
ok dit was mn verhaal
waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goorste filmpje > trypophobia zooi. Srs.
Dood ofquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb ooit een kind onder de metro zien lopen, zat zelf op de middelbare school toen
Wow, heftig zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb ooit een kind onder de metro zien lopen, zat zelf op de middelbare school toen
Klein kind danquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahaahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik vergeet nooit meer de dag dat we een verplicht kamp hadden en ik met een paar meiden zin had in chocolade en we naar de nachtwinkel moesten lopen. We zaten in huisjes midden in het bos bij een rivier in belgie en alles dus we moesten best een eind lopen, maar bleek nog veel verder te zijn dan we dachten. Uur heen en uur terug, we waren om 3 uur snachts pas back en we waren zooooo bang. Drie kwartier was gewoon zonder lantaarnpalen pikke donker langs mais en grasvelden. Liet keiharde scheet van de schik toen ik opeens wat in mn nek voelde hijgen en het een paard bleek te zijn. heb als dikke nog nooit zo snel gerend
ok dit was mn verhaal
Geen idee, kan met Liveleak gewoon pokerface houden en een driegangenmenu wegkauwen, met dat ander is wel een fysieke reactie, krijg rillingen over m'n lijf en cringe letterlijkquote:
eronder? dan is er niks aan de hand toch yoloquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
linkje bittequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, kan met Liveleak gewoon pokerface houden en een driegangenmenu wegkauwen, met dat ander is wel een fysieke reactie, krijg rillingen over m'n lijf en cringe letterlijk.
nee brugklasser, wilde de metro halen, stak over achter die die net langs was gekomen, de andere kant kwam er net langsquote:
donderdag 10 maart 2016 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:[/b]quote:
naja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Selecteer tekst > rechtermuisknop > zoeken bij Google.
Kom op nou.
ja op het moment zelf dacht ik godver, dat gaat wel even duren voor ik thuis benquote:
Dat is echt het meest verschrikkelijke wat je volgens mij kan zien als mens zijndequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee brugklasser, wilde de metro halen, stak over achter die die net langs was gekomen, de andere kant kwam er net langs
prinslenlaan, rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |