Nee johquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je haar zelfs ana je ouders voorgesteld ? Ik ken het verhaaltje verder niet
Alle mocro's terug naar turkaiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg gewoon aanpassen of oprotten dan
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje danquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh
Maar vond het er wel leuk bij passen
Heb haar nooit in't echt gezien.
Heb je nudes? Ik vraag dit voor Hermannquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh
Maar vond het er wel leuk bij passen
Heb haar nooit in't echt gezien.
zo lang heb jij niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar wil ik wel op wachten hoor
Teveel om op te noemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje dan
Nou blijkbaar hoor ik er niet bij dan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
En voornamelijk gebeurde er naaktfoto's vanaf haar kant die ze naar heel FOK! stuurde
Waren het naaktfoto's? Dacht gewoon een foto van een stermol.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
En voornamelijk gebeurde er naaktfoto's vanaf haar kant die ze naar heel FOK! stuurde
Ik snap nut van naaktfoto's echt niet, zou dan sexy moeten zijn of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
Geloof mij maar, dat moet je niet erg vinden..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou blijkbaar hoor ik er niet bij dan.
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie hoor ik kom niet uit onderontwikkelde gebied van de turkai
Niks. Braddie vindt het gewoon leuk dat er een nog grotere debiel dan hij op FOK! zat die hij lekker kan bashen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje dan
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap nut van naaktfoto's echt niet, zou dan sexy moeten zijn of zo.
en omg
Snap het ook nooit zo. Dan zie ik je eerder als een gemakkelijk sletjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
en omg
zitten er toch wel meerquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Braddie vindt het gewoon leuk dat er een nog grotere debiel dan hij op FOK! zat die hij lekker kan bashen.
ja ik snap het nut van naaktfoto's ook niet echt, zou je er misschien een paar willen maken en sturen zodat ik het nut kan zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
en omg
Als dat zou gebeuren verander ik mijn ww van fok in iets wat ik niet kan onthouden zodat ik nooit kan inloggen tijdens padjeafperiode xoxoquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Hopen dat ik meer geluk heb als Opso van het padje raakt.
Pimmelquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.
Niet volgens Chai.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zitten er toch wel meer
Dat het ergens normaal is maakt het ergens anders niet ineens ook normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Gekotstquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.
Ehm neequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelfquote:
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering trouwens, vanmorgen het filmpje gezien van die onthoofde kerel.
oh kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weenie hoor ik vind naaktfoto's meer een afknapper dan dat ik het sexy en wild moet vinden.
Heb em ook gezien. Vet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelf.
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gekleed ben jij ook een afknapper
oh wauwquote:
kaotic.com tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
Waarom gaan mensen in KLB FB altijd huilen? Eerst hardromacore, nu al die mocro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |