Heb je ook een Playstation dan holbewonerquote:
Ik kan het nooit laten om te klikken, om vervolgens de rillingen over mn lijf te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vreemde nieuwsgierigheid, of er zitten daadwerkelijk een aantal schroeven los.
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van mij een paard dat werd onthoofd, bloed gutste eruit en vervolgens kots, like wtf. Vlgs mij weet Gridlok die nog wel
.
enige wat die nerd aan games doet is simcity op z'n rekenmachinequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een Playstation dan holbewoner
Dierenshit hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van mij een paard dat werd onthoofd, bloed gutste eruit en vervolgens kots, like wtf. Vlgs mij weet Gridlok die nog wel
.
Jeetje zo gemeen, steek in mijn hart, rug en oog ditquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als we een lijst moeten maken van wat jij allemaal niet kan komen we internet te kort he
net die kerel met die steen gezien.. teeringquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziekste dat ik heb gezien was een kerel waarvan de tanden uitgerukt werden met een tang. Dat geluidnever forget
Ik heb GTA ook gespeeldquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziekste dat ik heb gezien was een kerel waarvan de tanden uitgerukt werden met een tang. Dat geluidnever forget
Kerel, steen? wat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
net die kerel met die steen gezien.. teering
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook een Playstation dan holbewoner
aivd ingelichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk alleen naar Syrië filmpjes als ik Liveleak check
Hoeft niet man ik sta ook op die lijst met 22k namen.quote:
Poesje + naaldhak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja op die site kao
dierenshit kan ik ook niet aan, dieren > mensen
En wat wilde jij graag doen? Normale strijder of zelfmoordterrorist?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft niet man ik sta ook op die lijst met 22k namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |