waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goorste filmpje > trypophobia zooi. Srs.
Dood ofquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb ooit een kind onder de metro zien lopen, zat zelf op de middelbare school toen
Wow, heftig zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb ooit een kind onder de metro zien lopen, zat zelf op de middelbare school toen
Klein kind danquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahaahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik vergeet nooit meer de dag dat we een verplicht kamp hadden en ik met een paar meiden zin had in chocolade en we naar de nachtwinkel moesten lopen. We zaten in huisjes midden in het bos bij een rivier in belgie en alles dus we moesten best een eind lopen, maar bleek nog veel verder te zijn dan we dachten. Uur heen en uur terug, we waren om 3 uur snachts pas back en we waren zooooo bang. Drie kwartier was gewoon zonder lantaarnpalen pikke donker langs mais en grasvelden. Liet keiharde scheet van de schik toen ik opeens wat in mn nek voelde hijgen en het een paard bleek te zijn. heb als dikke nog nooit zo snel gerend
ok dit was mn verhaal
Geen idee, kan met Liveleak gewoon pokerface houden en een driegangenmenu wegkauwen, met dat ander is wel een fysieke reactie, krijg rillingen over m'n lijf en cringe letterlijkquote:
eronder? dan is er niks aan de hand toch yoloquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
linkje bittequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, kan met Liveleak gewoon pokerface houden en een driegangenmenu wegkauwen, met dat ander is wel een fysieke reactie, krijg rillingen over m'n lijf en cringe letterlijk.
nee brugklasser, wilde de metro halen, stak over achter die die net langs was gekomen, de andere kant kwam er net langsquote:
donderdag 10 maart 2016 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:[/b]quote:
naja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Selecteer tekst > rechtermuisknop > zoeken bij Google.
Kom op nou.
ja op het moment zelf dacht ik godver, dat gaat wel even duren voor ik thuis benquote:
Dat is echt het meest verschrikkelijke wat je volgens mij kan zien als mens zijndequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee brugklasser, wilde de metro halen, stak over achter die die net langs was gekomen, de andere kant kwam er net langs
prinslenlaan, rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |