abonnement Unibet Coolblue
pi_160563480
Tijdlijnen Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid, en Khalid, onder de spoiler, opklikken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis, Luchthaven LAX in Los Angeles, geen kaartje Oscar-uitreiking, wel voor charity-event dat Elton John organiseert.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in 5 sterren Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2015: 4 januari, Sylvie heeft last van een Nederlands stalker.
2016: 5 januari, Sylvie Meis zoenend in brasserie Seaspice, Miami , Florida.
2016: 9 februari, Ex- Momo, schrijft dat de MTV realitysoap rond zijn leven er aankomt. En ,,Zet je schrap."
2016: 24 februari, Sylvie gunt Rafaël zijn relatie met Estavana Polman. "Ik ben blij voor ze."
2016: 27 februari, Geen kaartje Oscar-uitreiking, wel voor het Charity-event dat Elton John organiseert.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam met 'n broer spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia rijdt. Vader Ramon: ''Ze zijn 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of Sabia echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom van Rafaël: ''Huur van de villa is 5.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2016: 1 maart. Sabia: "We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in het Duitse Celebrity Big Brother-huis.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.
2015: 20 december, Er gaan verhalen dat Sabia naar Amsterdam zou verhuizen.
2016: 7 januari, Ted Linow manager Sabia: "Sabia heeft haar kindje verloren. Dat is onbevattelijk tragisch"
2016: 20 januari, Sabia:"We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."
2016: 1 februari, Sabia heeft een fotosessie voor magazine Linda.
2016: 24 februari, Sabia Boulahrouz en haar manager Wolfhard Münter zijn verliefd?
2016: 25 februari,Rafaël en Estavana? Sabia:" Ik wens Estavana en Rafaël veel geluk''.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."

Sabia Boulahrouz.


Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met zijn broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie, uit Amsterdam, 24 jaar, alleenstaande moeder van zoon 7 jaar.
2015: 29 december. Geruchten dat het uit is tussen Christie en Rafaël? Christie:'Ik praat niet over mijn privéleven."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Betis contract tot half 2017. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël van der Vaart niet worden. Ajax- trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Een mooie naam is leuk, maar we kijken naar waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen. "
2016: 25 januari, nieuwe Real Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 15 februari, Is het nou uit tussen Christie en Rafaël?
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op een terras in Sevilla.
2016: 1 maart, Rafaël van der Vaart heeft Christie Bokma niet verteld dat hij een relatie met Estavana Polman heeft.
Christie Bokma: In overleg met Rafaël mag ik mijn verhaal vertellen. "Rafaël zei: 'Oké, als jij je verhaal wilt vertellen, dan moet je dat doen. "Bijna wekelijks ging ik naar Rafaël toe. We hadden het heerlijk. Hij zei: Als jij bij me bent, voel ik me superblij. Je bent zo heerlijk ongecompliceerd. En wij gaan samen verder. "En ja een baby is ook weleens ter sprake gekomen. We waren smoorverliefd. Ik had net een paar super romantische dagen doorgebracht met Rafaël in Sevilla. Donderdag 18 februari ging ik terug naar huis. Vrijdag 19 februari was Estavana bij Rafaël in Sevilla. Toen Estavana bij hem was, heeft Rafaël mij gewoon nog opgebeld en zei dat hij mij enorm miste. Totdat ik 23 februari geappt werd, ik open het bericht, dat van een vriendin afkomstig was "Rafaël van der Vaart weer verliefd " met een innige foto van Rafaël en Estavana. Als ik de foto's bekijk van Rafaël en Estavana, dan weet ik dat hij met Estavana op plekken is geweest waar hij mij ook naartoe heeft genomen. Het gemak waarmee Rafaëls hart is te veroveren. Ongelooflijk! Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het schandalig en respectloos. Zodra zijn training voorbij was, heb ik Rafaël gebeld. Ik vroeg heel rustig wat dit bericht en foto te betekenen hadden, of dat het klopte dat hij een ander heeft? Tot mijn verbijstering antwoordde hij: "ja het klopt, ik ben een slapjanus en ik heb een ander ontmoet." Rafaël deed geen enkele moeite om het te ontkennen. Ik was in shock. Rafaël zei dat hij zelf ook niet snapt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rafaël vertelde me dat presentator Frits Barend hen een tijdje geleden aan elkaar heeft voorgesteld. Estavana en Rafaël zijn gaan appen en 19 februari hadden ze afgesproken in Sevilla. Zijn ex-vriendin Sabia heeft in een interview gezegd dat Sabia en Rafaël zielsverwanten zijn. Ik begrijp goed waarom Sabia dat zei, want zo ervaar ik het ook. Ik voel precies hetzelfde. Vanaf de allereerste dag dat we contact kregen, waren Rafaël en ik heel close. Rafaël belde soms wel vijf keer per dag, en vaak tot diep in de nacht. Rafaël deelde al zijn leed met mij. Het zit Rafaël dwars dat alles fout gaat in zijn leven, de scheiding van Sylvie, de breuk met Sabia en zijn in het slob geraakte voetbal carriere. Hij vertelde mij alles. Ik bood hem een luisterend oor. Er waren nog wat zaken op te lossen met Sylvie en Sabia. Ik heb ook bij alle gesprekken met zijn advocaat gezeten. Rafaël zegt niet eens te weten of het wel wat wordt met Estavana, ze woont immers in Denemarken. Ik hield ontzettend veel van Rafaël. Maar ik wil hem niet meer terug als het niks wordt met Estavana. Zelfs niet als Rafaël smekend voor mijn deur ligt. Ik wil nóóit meer een voetballer. Wat heb ik me ongelooflijk in Rafaël van der Vaart vergist. Het zal lang duren voor mijn hart weer geheeld is.

Rafaël en Christie Bokma, Sevilla, donderdag 18 februari.


Rafaël en Estavana Polman, Sevilla, vrijdag 19 februari.


quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Drie vrouwen steken RAFAEL dolk in de rug!

[ afbeelding ]
Een ex die opnieuw miljoenen claimt, haar opvolgster die zelfs een zwangerschap zou hebben verzonnen om hem maar terug te winnen en een bedrogen vriendinnetje dat uit wraak nu al hun liefdesgeheimen op straat gooit...
RAFAEL VAN DER VAART mag dan inmiddels nieuw liefdesgeluk hebben gevonden bij handbalster ESTAVANA POLMAN (23), het heeft er veel van weg dat zelfs ALBERT MOL nog een betere kijk had op vrouwen dan hij de laatste jaren!
De eerste openlijk homoseksuele BN'er op de Nederlandse televisie trouwde aanvankelijk weliswaar (met een vrouw!), maar scheidde zonder problemen. En dat terwijl meervoudig international Van der Vaart in de liefde de ene foute keuze na de andere maakte en maar bleef vallen voor vrouwen met dubbele agenda's. Zij brachten hem telkens weer in de problemen en staken Rafael, wanneer ze eenmaal zijn ex geworden zijn, een dolk in de rug.

Keurig
Deze stoet aan fatal attractions wordt aangevoerd door zijn bekendste ex, SYLVIE MEIS . Van alle types op zijn pad is zij zonder twijfel de meest keurige. Maar ook de duurste. De scheiding in 2013 kostte Rafael van der Vaart reeds ettelijke miljoenen, de helft van het fortuin dat hij op dat moment bij elkaar gevoetbald had. En nog lijkt het niet genoeg. Volgens Duitse media zijn advocaten en accountants bezig te onderzoeken of Rafael bij de afwikkeling van het huwelijk wel een deugdelijke opgave van zijn privévermogen heeft verstrekt, of dat hij toen een deel van zijn geld voor Sylvie verborgen heeft weten te houden. La Meis zou in het tumultueus, met een enorme ruzie begonnen 2013, een bedrag van vijf tot zeven miljoen hebben kunnen bijschrijven op haar toch al goed gevulde bankrekening.
Door haar vele reclame- en televisieklussen in Duitsland was zij, meeliftend op Raf's bekendheid en populariteit, zelf al een onafhankelijke vrouw geworden die goed de kost verdiende.
De eenmalige - maar forse - toelage die haar na de scheiding toekwam, maakte Sylvie helemaal een vrouw in bonus die zich haar dure penthouse in Hamburg en ettelijke luxe vakanties per jaar dan ook gemakkelijk kon blijven permitteren.
Het is duidelijk dat Rafael een hoge prijs betaalde voor haar handtekening onder het scheidingsconvenant. Daar staat tegenover dat zij hem ook zijn grootste geluk tot de dag van vandaag bezorgde, met de geboorte van hun zoon DAMIÁN - zijn oogappel.
Na een tijdje mooi weer te hebben gespeeld voor de buitenwereld, waarin Rafael en Sylvie elkaar meerdere malen zouden hebben bedrogen, kwam het einde van hun huwelijk voor de buitenwereld als donderslag bij heldere hemel. En dat gold enkele weken later helemaal voor het nieuws dat Rafael troost had gevonden in de armen van SABIA ENGIZEK , zelf net gescheiden van voetballer KHALID BOULAHROUZ .

Affaire
Met haar beleefde hij, ruim twee jaar lang, een affaire die zich enkel nog in boekvorm laat navertellen. Tegen het einde leek zij Rafael, toch nog, een tweede kind te zullen schenken. De - toen nog - HSV-speler kon zijn geluk niet op, want dat hij nog een keer vader zou worden, dat had er tijdens zijn huwelijk met Sylvie niet meer naar uitgezien.
Perioden van groot geluk veranderden echter in een poel van ellende. Eerst door de miskraam die Sabia in december 2013 kreeg, later doordat Rafael doorkreeg dat hij met haar een vrouw met twee gezichten in huis gehaald had. Daar waren beide ouders RAMON en LOLITA VAN DER VAART eerder achter dan hij.
Zij stoorden zich gigantisch aan het enorme uitgavenpatroon van Sabia, die in haar pogingen Sylvie te evenaren, de creditcard liet wapperen tot er rook uit kwam. Dramatisch dieptepunt van alles, de breuk in de zomer van 2015 die de gemoederen nog tot in het volgende jaar zou bezighouden.
PRIVÉ onthulde dat aan die breuk een enorme ruzie vooraf ging, een ruzie die maakte dat Raf's ouders voor eens en voor altijd helemaal klaar waren met hun tijdelijke schoondochter. Die had namelijk bedacht dat Raf in moest gaan op een aanbieding van een club in Qatar om daar te komen spelen. Sabia weet genoeg van dat soort streng islamitische landen om te weten dat je daar niet ongestraft kunt gaan samenwonen. Het waren dan ook vooral de secundaire arbeidsvoorwaarden die haar persoonlijk enorm aanspraken...
Rafael zou, als hij daar tekende, niet om een huwelijk met haar heen kunnen. Een enorme ruzie, die het einde van de relatie inluidde, ontstond toen Rafael niet haar advies opvolgde maar dat van zijn vader. Hij koos voor Betis Sevilla, de tweede club van de stad.
Toen het eenmaal zover was en Rafael naar Spanje afreisde, deed hij dat nadrukkelijk zónder haar. Sabia ontbrak zelfs bij de presentatie van haar belangrijkste nieuwe speler.

Ongelooflijk
Maar hij was nog niet van haar af. Sabia claimde opnieuw zwanger te zijn. Een ongelooflijk verhaal, maar door haar medisch verleden tegelijk ook zo precair dat eerst niemand er openlijk aan durfde te twijfelen, al overwon moeder Lolita van der Vaart gaandeweg die schroom.
Terwijl Sabia tot half december bleef volhouden wel degelijk in verwachting te zijn en de ene dag met een dikkere buik in het openbaar verscheen dan de andere, hechtte ook Rafael weinig geloof aan het bestaan van die zwangerschap. En hoewel Rafael er zelf altijd het zwijgen toe bleef doen, wordt nu toch bekend hoe hij die onzekere maanden over zijn al dan niet nieuwe vaderschap heeft beleefd.
Dat komt door de volgende vrouw die in zijn leven kwam, kort nadat hij in Sevilla zijn draai gevonden had. CHRISTIE BOKMA (23), een modelletje, verkeerde in de veronderstelling middenin een liefdesrelatie met Raf te zitten toen op deze pagina ineens foto's opdoken van haar voetballer, samen met handbalster Estavana Polman!

HOEDT U VOOR DE TOORN VAN EEN BEDROGEN VROUW!
Rafael wordt nu al twee weken achter elkaar bestookt door aantijgingen en verwijten van Christie in een weekblad, die daar uit de doeken doet hoe hij tijdens zijn huwelijk al vreemd ging met Sabia - wat hij Christie zelf zou hebben verteld - en zijn twijfels aan Sabia's zwangerschap, die hij met haar deelde. Twijfels die alleen maar toenamen toen Sabia van de enige echo die van de baby zou bestaan de datum en andere details afgeknipt leek te hebben en hij bovendien de contouren leek te herkennen van het dochtertje dat zij in 2013 verloren.
Met al haar ontboezemingen is Christie, na Sylvie en Sabia, de derde vrouw op rij die over de rug van Rafael een eigen carrière lijkt na te jagen. Het moet gezegd dat Sylvie daarin is geslaagd.
Maar het moet na al deze ervaringen ook een hele gewaarwording voor Rafael van der Vaart zijn, dat Estavana Polman in haar sport en daarbuiten 'eigenhandig' successen behaalt.
Hoedt u voor de toorn van een bedrogen vrouw...

Telegraaf

Albert Mol

[ Bericht 21% gewijzigd door Ticootje op 10-03-2016 13:16:46 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:48:47 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160563521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef dennis83 het volgende:
Arme Albert Mol, wat heeft hij er nou mee te maken?

Christie gaat natuurlijk veel te ver. Je mag best iets over je eigen ervaring met een ex vertellen. Iedereen begrijpt dat publiekelijk gedumpt worden pijnlijk is. Maar dit soort dingen over Sabia en Sylvie vertellen kan echt niet. Uiteindelijk heeft zíj daar toch niks mee te maken?

Verder is Rafaël natuurlijk een domme sukkel. Hij had een supercarrière kunnen hebben als hij er echt voor geleefd had. Talent zat. Blijkbaar vond hij het met zoveel cash op de bank allemaal wel best.
Denk je serieus dat Rafael haar die dingen verteld heeft?
Ik weet niet hoor, maar als ik dat soort dingen uitgehaald zou hebben dan lijkt het me niet echt iets om aan m'n volgende verkering te vertellen :X
En helemaal niet als je weet dat het ook nog eens in de bladen terecht zou kunnen komen, want het neukertje van dienst dat je zelf al niet serieus genoeg neemt om als verkering aan te melden, en die je ook nog eens loopt te bedonderen, die heeft natuurlijk weinig reden dat soort informatie voor zichzelf te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160563597
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk je serieus dat Rafael haar die dingen verteld heeft?
Ik weet niet hoor, maar als ik dat soort dingen uitgehaald zou hebben dan lijkt het me niet echt iets om aan m'n volgende verkering te vertellen :X
En helemaal niet als je weet dat het ook nog eens in de bladen terecht zou kunnen komen, want het neukertje van dienst dat je zelf al niet serieus genoeg neemt om als verkering aan te melden, en die je ook nog eens loopt te bedonderen, die heeft natuurlijk weinig reden dat soort informatie voor zichzelf te houden.
Het deel over het vreemdgaan was al bekend.
pi_160563788
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het deel over het vreemdgaan was al bekend.
Die 2 hadden gewoon een open relatie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160564085
Ja ja en nu moet dat modelletje haar mond houden en niet uit de school klappen. Ja daaaag, wanneer Raf zich gewoon bezighoudt met het oppoetsen van z'n kristallen beeldjesverzameling, is er niks aan de hand. Maar de achterlijke slet kan zelf z'n kop niet houden dus ik hoop dat die nog lang na mag genieten van z'n avontuurtjes.
Go hard or go home
pi_160564192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als hij niet van Nancy was afgegaan, dan had hij nu zijn oogappel niet...
Of dan had hij gewoon een stel kinders met haar gehad...
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:27:00 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160564206
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het deel over het vreemdgaan was al bekend.
Nou, ik bedoel meer het "Ik deed het met Sabia in de badkamer terwijl Sylvie in de kamer ernaast was".... dat soort dingen, dat ga je toch niet vertellen?
En zeker niet aan een verkering die niet serieus genoeg is om werkelijk openbaar te maken, en dan ook nog eens terwijl je in zijn positie zit, qua aantrekkelijkheid voor Evert & Co.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:33:22 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160564322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:19 schreef Noek het volgende:
Ja ja en nu moet dat modelletje haar mond houden en niet uit de school klappen. Ja daaaag, wanneer Raf zich gewoon bezighoudt met het oppoetsen van z'n kristallen beeldjesverzameling, is er niks aan de hand. Maar de achterlijke slet kan zelf z'n kop niet houden dus ik hoop dat die nog lang na mag genieten van z'n avontuurtjes.
Noek :D
_O_ _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160564617
geen albert mol in de tt ;(
pi_160565204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:48 schreef JaneDoe het volgende:
geen albert mol in de tt ;(
Fixed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160565339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fixed.
:D

maar dat is eigenlijk de op ;)
pi_160565382
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:D

maar dat is eigenlijk de op ;)
Waar ben ik met mn gedachte??

Sorry. Maar het is wel een kleine goedmaker?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:46:47 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160565724
In weekblad Story van 15 maart:
Christie: "Dat heeft Rafaël mij allemaal verteld. Zo beweerde Sabia dat ze pas na Rafaël's scheiding van Sylvie een relatie met Rafaël kreeg, maar voor de scheiding van Sylvie en Rafaël rommelden ze al met elkaar. In de laatste maanden van zijn huwelijk met Sylvie ontstond er een innige band met Sabia. Sylvie had geen moeite ermee met het feit dat Sabia en Rafaël zo close waren, maar Sylvie wist niet dat ze toen al het bed deelden. Rafaël vertelde mij dat hij zelfs snelle sex met Sabia had in de badkamer, terwijl Sylvie thuis was. Rafaël zei dat zijn huwelijk al heel lang niet meer goed zat, en dat Sylvie en Rafaël er wel mee klaar waren."
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2016 @ 13:48:55 #14
43556 miss_dynastie
pi_160565764
Ik pieste bijna in mijn broek toen ik Albert Mol in de OP zag. Oh ja, rip en zo meneer Mol, dat uiteraard, maar verder: :D :') _O-
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:51:38 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160565804
"Wraakzuchtige molletjes" had mooi gekund :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160566024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:51 schreef Leandra het volgende:
"Wraakzuchtige molletjes" had mooi gekund :+
Jij bent een mod.. Ga je gang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160566206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar ben ik met mn gedachte??

Sorry. Maar het is wel een kleine goedmaker?
een kleine? moest me inhouden om hier op kantoor niet in lachen uit te barsten! hoe had ik dat in hemelsnaam uit moeten leggen hier

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:51 schreef Leandra het volgende:
"Wraakzuchtige molletjes" had mooi gekund :+
mooi!!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:22 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160566207
Bron: weekblad Story15 maart 2016
Christie Bokma: "Maar waarom blijf je in een huwelijk dat morsdood was? Rafaël antwoordde dat het op zich wel uit te houden was. Ze zagen elkaar amper. Rafaël kon doen waar hij zin in had en dat gold ook voor Sylvie. Rafaël is ook niet iemand die conflicten aangaat, hij kiest liever voor de makkelijkste weg. De bom moest een keer barsten, en dat was met kerst 2012, Rafaël kwam erachter dat Sylvie hem bedroog met piloot, Vajta Balazs. Rafaël wist dat Sylvie bevriend met hem was, hij was ook bij hun thuis geweest, Rafaël dacht aanvankelijk alleen aan vriendschap , maar kreeg zijn bedenkingen en keek in Sylvie's mobiel en zag allemaal intieme berichtjes van Sylvie en die piloot, Rafaël confronteerde Sylvie ermee, maar het was Kerstmis en ze hadden familie en vrienden over de vloer. Ze besloten de schone schijn op te houden, enkele dagen later, op Oudejaarsavond 2012 escaleerde de situatie, Rafaël en Sylvie kregen knallende ruzie. Beiden zagen dat een scheiding echt onvermijdelijk was. Die nacht ging Rafaël met Sabia naar huis.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:13:59 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160566236
Waarom zo uit je naad gaan als je toch al in een open relatie zat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160566252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
In weekblad Story van 15 maart:
Christie: "Dat heeft Rafaël mij allemaal verteld. Zo beweerde Sabia dat ze pas na Rafaël's scheiding van Sylvie een relatie met Rafaël kreeg, maar voor de scheiding van Sylvie en Rafaël rommelden ze al met elkaar. In de laatste maanden van zijn huwelijk met Sylvie ontstond er een innige band met Sabia. Sylvie had geen moeite ermee met het feit dat Sabia en Rafaël zo close waren, maar Sylvie wist niet dat ze toen al het bed deelden. Rafaël vertelde mij dat hij zelfs snelle sex met Sabia had in de badkamer, terwijl Sylvie thuis was. Rafaël zei dat zijn huwelijk al heel lang niet meer goed zat, en dat Sylvie en Rafaël er wel mee klaar waren."
[ afbeelding ]
en eerder zei ons MOLdelletje nog dat raf er achter was gekomen dat syl sabia en hem had gekoppeld
wat is t nu?!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:15:30 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160566260
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:

Waarom zo uit je naad gaan als je toch al in een open relatie zat?
Ja verbaas ik me over.
pi_160566288
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom zo uit je naad gaan als je toch al in een open relatie zat?
Ze neukten allebei buiten de deur en wisten het van elkaar en nog moeilijk doen als je dan wat berichtjes vindt. Raf was duidelijk de vrouw in de relatie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:09 #23
43556 miss_dynastie
pi_160566385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze neukten allebei buiten de deur en wisten het van elkaar en nog moeilijk doen als je dan wat berichtjes vindt. Raf was duidelijk de vrouw in de relatie.
Hou op :D :') :D _O-
pi_160566412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Die nacht ging Rafaël met Sabia naar huis.
:D _O-
Go hard or go home
pi_160566449
Maar de breuk tussen Raf en Sabia, zijn echte liefde, was dus toch een enorme ruzie?

Blijkbaar maakt bierkip niet alles goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:28:31 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160566462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent een mod.. Ga je gang.
Nee. Geen gegastmod. Heb het aangepast.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160566498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:28 schreef static het volgende:

[..]

Nee. Geen gegastmod. Heb het aangepast.
Streng hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160566551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Streng hoor.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:34:43 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160566560
De post die je wist dat zou komen *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160566709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Streng hoor.
Duidelijk het mannetje van SHO.
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 maart 2016 @ 14:48:29 #31
22592 crew  Ole
pi_160566791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:34 schreef Leandra het volgende:
De post die je wist dat zou komen *O*
:7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:44:03 #32
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160568901
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Rafaël heeft een paar keer een punt achter de relatie proberen te zetten, maar telkens kwam het toch weer goed. Zoals ik al zei, Rafaël gaat conflicten het liefst uit de weg. Hij was klaar met Sabia, maar wist niet hoe de relatie te beëindigen. Een transfer zou hem een escape kunnen bieden, dan kon Rafaël alleen naar het buitenland vertrekken. Nadat zijn contract bij Hamburger SV niet zou worden verlengd, toonden clubs uit Spanje en Qatar interesse.
Sabia wilde dat Rafaël voor Qatar zou kiezen, want dan moesten ze trouwen, maar Rafaël's ouders Lolita en Ramon vonden Spanje de beste optie. Dat wilde Rafaël zelf ook; een groot deel van zijn familie woont daar. Thuis in de villa in Hamburg is daar ruzie over ontstaan met Sabia. Lolita en Ramon logeerden daar ook en Sabia schreeuwde naar Lolita: "jij bepaalt niet waar Rafaël gaat voetballen." Zijn ouders hebben toen woedend de villa verlaten en zijn naar een hotel gegaan. Dat nam Rafaël Sabia kwalijk. Nog voordat de transfer naar Real Betis rond was, kon Rafaël niet langer zijn mond houden. Eind april gooide hij alles eruit wat hem dwars zat. Sabia probeerde de relatie te redden. Maar voor Rafaël was het over. (en was al aan het appen, daten met Christie?) Rafaël was opgelucht dat hij eindelijk naar Spanje kon verhuizen. Hij wilde niets meer met Sabia te maken hebben. Daarom liet Rafaël zijn vader zijn persoonlijke spullen ophalen.

pi_160569149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Rafaël heeft een paar keer een punt achter de relatie proberen te zetten, maar telkens kwam het toch weer goed. Zoals ik al zei, Rafaël gaat conflicten het liefst uit de weg. Hij was klaar met Sabia, maar wist niet hoe de relatie te beëindigen. Een transfer zou hem een escape kunnen bieden, dan kon Rafaël alleen naar het buitenland vertrekken. Nadat zijn contract bij Hamburger SV niet zou worden verlengd, toonden clubs uit Spanje en Qatar interesse.
Sabia wilde dat Rafaël voor Qatar zou kiezen, want dan moesten ze trouwen, maar Rafaël's ouders Lolita en Ramon vonden Spanje de beste optie. Dat wilde Rafaël zelf ook; een groot deel van zijn familie woont daar. Thuis in de villa in Hamburg is daar ruzie over ontstaan met Sabia. Lolita en Ramon logeerden daar ook en Sabia schreeuwde naar Lolita: "jij bepaalt niet waar Rafaël gaat voetballen." Zijn ouders hebben toen woedend de villa verlaten en zijn naar een hotel gegaan. Dat nam Rafaël Sabia kwalijk. Nog voordat de transfer naar Real Betis rond was, kon Rafaël niet langer zijn mond houden. Eind april gooide hij alles eruit wat hem dwars zat. Sabia probeerde de relatie te redden. Maar voor Rafaël was het over. (en was al aan het appen, daten met Christie?) Rafaël was opgelucht dat hij eindelijk naar Spanje kon verhuizen. Hij wilde niets meer met Sabia te maken hebben. Daarom liet Rafaël zijn vader zijn persoonlijke spullen ophalen.

[ afbeelding ]

en dat terwijl raf zelf zijn ouders steevast met 'u' aanspreekt
pi_160569169
Rafaël is eigenlijk een ongelofelijke kneus die nog helemaal bij ouders onder de duim zit
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 maart 2016 @ 17:03:56 #35
22592 crew  Ole
pi_160569244
Nummer weer toegevoegd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 maart 2016 @ 17:05:24 #36
22592 crew  Ole
pi_160569268
Is Rafael ooit een dag vrijgezel geweest=
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:07:04 #37
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160569310
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Kort na zijn vertrek liet Rafaël de creditcard blokkeren. Sabia stuurde een bericht: "Ik kan geen geld meer opnemen. Rafaël ging niet persoonlijk op Sabia haar berichtjes in. Hij antwoordde altijd: Neem, contact op met mijn advocaat."
pi_160569487
Steeds denk je, wat is het rustig in de gate er zal nu wel niets meer gebeuren, wordt het weer gekker. Wat een verhalen weer zeg.
Maar ik snap alleen niet waarom die halvegare "journalist" Albert Mol er bij haalt.
pi_160569493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk je serieus dat Rafael haar die dingen verteld heeft?
Ik weet niet hoor, maar als ik dat soort dingen uitgehaald zou hebben dan lijkt het me niet echt iets om aan m'n volgende verkering te vertellen :X

Er gebeuren wel gekkere dingen in deze gate.
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:17:18 #40
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_160569505
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_aandacht___.html

Hier doet Santegoeds het nog eens dunnetjes over!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_160569584
Rafaël komt wel steeds erger als een enorm watje over, zeg...
Is dat zo?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:33:17 #42
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160569704
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Maar kort na de breuk maakte Sabia bekend dat ze in verwachting was.
Story: "En samen een test gedaan?
Christie Bokma: "Sabia was de badkamer uitgelopen met een zwangerschapstest en zei dat deze positief was. Rafaël zei dat hij niet kon geloven dat Sabia in verwachting was. Want kort daarvoor had Sabia volgens hem nog haar maandelijkse periode.

Toch was er vijf procent twijfel bij hem. Rafaël bekende dat dat hij nog sex met Sabia had gehad, nadat hij met haar had gebroken.''
  Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 17:35:06 #43
184769 crew  Deisyy
pi_160569731
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Er gebeuren wel gekkere dingen in deze gate.
Raf lijkt mij er ook dom genoeg voor om met dit soort verhalen te pochen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Trouwste user 2022 donderdag 10 maart 2016 @ 17:39:37 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_160569801
Ik zit te schateren. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160569837
Die enorme prammen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 maart 2016 @ 17:42:09 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_160569857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Kort na zijn vertrek liet Rafaël de creditcard blokkeren. Sabia stuurde een bericht: "Ik kan geen geld meer opnemen. Rafaël ging niet persoonlijk op Sabia haar berichtjes in. Hij antwoordde altijd: Neem, contact op met mijn advocaat."
Ha ha ha ha :D Geweldig dit. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160570077
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom zo uit je naad gaan als je toch al in een open relatie zat?
Ik denk dat het niet besproken was dat de relatie open zou zijn, wat het wel was :') en daarbij is het ook wel wat brutaal om je minnaar mee te nemen naar het kerstdiner.
pi_160570134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:17 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_aandacht___.html

Hier doet Santegoeds het nog eens dunnetjes over!
je weet gewoon dat hij met een halfzachte piemel achter die desk staat
pi_160570138
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet besproken was dat de relatie open zou zijn, wat het wel was :') en daarbij is het ook wel wat brutaal om je minnaar mee te nemen naar het kerstdiner.
Welnee. Moet allemaal kunnen. Niks is te gek in deze gate.

Zelfs dat syl gewoon sab en raf heeft gekoppeld :D
Geweldig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160570229
Jezus. Had eerder nog wat begrip voor Christie maar dit gaat te ver. Maandelijkse periodes, geblokkeerde creditcard en meer van die nasty details. Had het gewoon gehouden bij de kwalijke transfer van haarzelf naar die Estevana.

Denk wel dat de interviewer zowat klaar is gekomen van deze ontBOEZEMingen.
pi_160570296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jezus. Had eerder nog wat begrip voor Christie maar dit gaat te ver. Maandelijkse periodes, geblokkeerde creditcard en meer van die nasty details. Had het gewoon gehouden bij de kwalijke transfer van haarzelf naar die Estevana.

Denk wel dat de interviewer zowat klaar is gekomen van deze ontBOEZEMingen.
sowieso snap ik niet waarom ze haar gram haalt bij sabia, die heeft haar toch niks misdaan

maar ja over estavana weet ze natuurlijk niks te vertellen en story zal ook wel voornamelijk hebben zitten grafen naar sleaze en dirt over sabia
pi_160570386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

sowieso snap ik niet waarom ze haar gram haalt bij sabia, die heeft haar toch niks misdaan

maar ja over estavana weet ze natuurlijk niks te vertellen en story zal ook wel voornamelijk hebben zitten grafen naar sleaze en dirt over sabia
Ja en vergeet Sylvie niet! In haar rancune naar Rafael zet ze anderen ook behoorlijk te kakken. Denk niet opzettelijk trouwens; ze wil Rafael raken.

Ik bedoel meer dat die transfer binnen een dag al "nieuwswaardig" genoeg was en dat ik onvrede daarover kan begrijpen. Maar zulke precaire zaken erbij halen, oei oei.
Misschien kunnen S en S samen een shirt kopen met "BITCH" erop.
pi_160570409
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja en vergeet Sylvie niet! In haar rancune naar Rafael zet ze anderen ook behoorlijk te kakken. Denk niet opzettelijk trouwens; ze wil Rafael raken.

Misschien kunnen S en S samen een shirt kopen met "BITCH" erop.
:D
syl heeft em vast nog ergens liggen
pi_160570441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:33 schreef Tuinfluitert het volgende:


Toch was er vijf procent twijfel bij hem. Rafaël bekende dat dat hij nog sex met Sabia had gehad, nadat hij met haar had gebroken.''
[ afbeelding ]
huh? is knulletje Raf misschien beetje sexverslaafd?
  Trouwste user 2022 donderdag 10 maart 2016 @ 18:24:03 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_160570655
Het blijft een gruwelijk aantrekkelijke adonis van bijna 2 meter met Gymnasium en een studie Nederlands. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160571122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

huh? is knulletje Raf misschien beetje sexverslaafd?
En vijf procent twijfel. Wat bedoelt hij daarmee?
Dat hij net niet voor het zingen de kerk al uit was?
pi_160572475
Dat stond er al

[ Bericht 92% gewijzigd door Soury op 10-03-2016 19:41:52 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:48:31 #58
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160572921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

En vijf procent twijfel. Wat bedoelt hij daarmee?
Dat hij net niet voor het zingen de kerk al uit was?
Dat rond het hebben van de sex van Rafaël en Sabia zij ook haar maandelijkse periode had, je dan misschien minder vruchtbaar bent.
pi_160574838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Hoe verzin je het!
Ken je de serie Gossip Girl?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:25:55 #60
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160576466
Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: Vanwege de kleine twijfel over de zwangerschap liet hij Sabia in de villa in Hamburg wonen. Totdat er duidelijkheid zou zijn wilde Rafaël geen contact met Sabia. Die zomer 2015 is Sabia op de bonnefooi naar het Spaanse dorpje Chiclana de la Frontera gegaan, waar Rafaël elke zomer een paar weken bij zijn opa en oma logeert. Kennelijk hoopte Sabia hem daar te ontmoeten. Toen dat niet gebeurde, heeft ze Rafaël gebeld. Ze wilde iets afspreken, maar Rafaël weigerde Sabia te ontmoeten in Spanje. Hij zei: "Ik wil jou niet zien".

Logeren bij opa en oma Garcia.

  donderdag 10 maart 2016 @ 21:30:26 #61
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_160576659
Het is verre van chique wat Christie doet maar ze beantwoordt een hoop vragen waarover hier gespeculeerd werd maandenlang.
Ze geeft wel sjeu aan de gate hoor :7
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:41:27 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160577128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dat rond het hebben van de sex van Rafaël en Sabia zij ook haar maandelijkse periode had, je dan misschien minder vruchtbaar bent.
Ja, maar als het over een weekje gaat dan ben je al op het meest vruchtbare moment.
Raf zal vast niet vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie gerekend hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:43:18 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160577214
quote:
Vanwege de kleine twijfel over de zwangerschap liet hij Sabia in de villa in Hamburg wonen.
Daar woont ze nog steeds toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160577234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar als het over een weekje gaat dan ben je al op het meest vruchtbare moment.
Raf zal vast niet vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie gerekend hebben.
Raf en rekenen. Ik zet mijn schotelantenne in
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2016 @ 22:08:02 #65
70532 loveli
N
pi_160578356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Raf en rekenen. Ik zet mijn schotelantenne in
_O-
crap in = crap out
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:46:40 #66
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160579826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:43 schreef Leandra het volgende:

Daar woont ze nog steeds toch?
Het was de zwangerschap afwachten, je zet je zwangere ex-vriendin niet op straat met haar kleine kinderen, Rafaël huurt de villa,

Bron: Weekblad Story, 8 maart 2016
Christie Bokma: "Er waren nog wat zaken op te lossen met Sylvie en Sabia. Ik heb ook bij alle gesprekken met zijn advocaat gezeten."

Bron: Weekblad Story,15 maart 2016
Christie Bokma: "Vanwege de kleine twijfel over de zwangerschap liet hij Sabia in de villa wonen. Sabia mag blij zijn dat Rafaël haar nog altijd in de villa in Hamburg laat wonen en de nanny voor haar betaalt. Dat hij dat betaalt heeft mede te maken met het feit dat er kleine kinderen bij betrokken zijn. Rafaël is ruim twee jaar een toegewijde stiefvader voor Amaya en Daamin geweest."

Villa aan de Alster, Hamburg, iets van 5.200 kale huur,
pi_160579912
Huh, hij laat zijn scharrel du jour gewoon bij gesprekken met advocaat zitten?
pi_160579954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ken je de serie Gossip Girl?
Ja, helemaal gezien. Maar alweer vergeten.
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:51:29 #69
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160579987
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:49 schreef computergirl het volgende:

Huh, hij laat zijn scharrel du jour gewoon bij gesprekken met advocaat zitten?
Ja bij alle gesprekken.
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:51:57 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160580008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Raf en rekenen. Ik zet mijn schotelantenne in
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:53:08 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160580040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:49 schreef computergirl het volgende:
Huh, hij laat zijn scharrel du jour gewoon bij gesprekken met advocaat zitten?
Ja, mooi hè, echte liefde O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:56:50 #72
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160580168
Als ik Christie was, zou ik me gebruikt voelen. En tja, ze is nog erg jong, hè. Ik kan het wel begrijpen dat ze op deze manier haar woede denkt te moeten uiten.

Blijkt voor mij nu tevens dat Sabia inderdaad psychisch niet zo lekker in haar vel zit met haar koopziekte en jaloezie. Dan probeer je wat te verdringen, ben ik nog steeds van overtuigd. Ik wens Sabia zo toe dat ze haar geluk leert te halen uit dingen in haarzelf.

/teamscharrelsdujour

Rafael is een zak zonder ruggengraat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:51:15 #73
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160581981
Classy Christie heet vanaf nu Corny Christie.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 00:22:57 #74
22592 crew  Ole
pi_160582433
Hadden we de "nieuwe liefde" van onze kleine diva al?

Nieuw liefdesgeluk voor Sylvie Meis?
09 MRT 2016
FOTO - Sylvie Meis liet onlangs weten blij te zijn voor haar ex Rafael van der Vaart dat hij weer gelukkig is in de liefde. De presentatrice zou namelijk zelf ook weer vlinders in haar buik hebben.

Het lingeriemodel werd hand in hand met een nog onbekende man op de gevoelige plaat vastgelegd op het vliegveld van Dubai, terwijl ze innig afscheid nam van haar nieuwe vlam. Volgens het Duitse Bild vloog de kleine diva speciaal op en neer naar het emiraat om hem weer even in de armen te sluiten.

Opvallend is dat hij bijzonder veel weg heeft van de man met wie Sylvie Meis in januari al zoenend werd gespot op het strand van Miami. Toen verbleef zij samen met haar styliste Serena Goldenbaum in de Amerikaanse badplaats, waar ze in een restaurant haar donkerharige vriend zou hebben ontmoet. „Ze hing aan zijn lippen”, meldden ooggetuigen destijds.

Of deze relatie dan eindelijk het ’ze leven nog lang en gelukkig’ zal opleveren voor Sylvie zal moeten blijken. Haar vorige relatie, met Maurice Mobetie, liep in augustus op de klippen.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 00:29:32 #75
22592 crew  Ole
pi_160582540
-O- spuit 11....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 maart 2016 @ 07:13:47 #76
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_160583820
Wie reikt Sylvie HIER de helpende hand?


Ze was tijdens de Oscar-uitreiking in Los Angeles de grootste, daar aanwezige, wereldster zonder uitnodiging voor de ceremonie. Maar voor SYLVIE MEIS mocht dat de pret nauwelijks drukken. L.A. Meis kocht, voor enkele duizenden dollars, een kaartje voor de jaarlijkse party die ELTON JOHN er ten bate van zijn eigen AIDS Foundation organiseert en kon zo toch over een rode loper. Ze nam haar intrek in het vermaarde Beverly Hills Hotel en vermaakte zich toch wel… toen nog in haar eentje!
Inmiddels is zij echter neergestreken in Dubai. En op de luchthaven daar wordt zij gespot aan de hand van een onbekende man die erg veel lijkt op degene aan wiens lippen zij, in de Nieuwjaarsnacht, in Miami hing…

Combinatie
Sylvie en de jaarwisseling zijn geen gemakkelijke combinatie. Oók al met oud en nieuw, kwam in de eerste nacht van 2013 in één klap een einde aan haar huwelijk met RAFAEL VAN DER VAART (33). Sindsdien is de kleine diva, die inmiddels weer terug is in Duitsland om daar vanavond in Keulen haar grote dansprogramma mede te presenteren, niet meer uit het nieuws geweest. De scheiding, de nieuwe liefde van Raf voor Sabia - die aanvankelijk toch háár beste vriendin leek te zijn, haar eigen nieuwe liefdes en de mediarel met liefdesrivale Sabia, bleven in brede kring de aandacht trekken.
Sylvie bleek een aanzienlijk meer onstuimig liefdesleven te hebben, en te hebben gehad, dan het publiek aanvankelijk kon vermoeden. Al tijdens haar huwelijk met Rafael passeerden, zoals Sabia gretig met de BILD-Zeitung deelde, verschillende mannen de revue. En na het huwelijk waren er, achtereenvolgens, een Fransman, een Amerikaan en een Zwitser die de leegte naast haar opvulden.
Met de laatste, nachtclubeigenaar MAURICE MOBETIE uit Zürich, kreeg zij aan de rand van het hotelzwembad op Ibiza een knallende ruzie die niet meer werd bijgelegd. Aan de vakantie kwam een einde en aan de relatie ook. Sindsdien bleef het warempel lange tijd stil op het liefdesvlak.

Stalker
De enige man die met kerst bij haar thuis werd gespot bleek een stalker die, vanuit Utrecht, in Hamburg naar haar op zoek was gegaan en die door de politie werd weggehaald. Enkele dagen later, tijdens haar vakantie in Florida, was er ineens de man in Miami met wie zij zichtbaar een genoeglijke avond beleefde. Duitse en Nederlandse media hebben zijn identiteit nooit kunnen achterhalen, waardoor eerst het idee ontstond dat het wel om een Amerikaan moest gaan. Later werd gesuggereerd dat het toch een Duitser zou zijn, waarschijnlijk zelfs een man uit Hamburg die haar stiekem achterna moet hebben gereisd. Nog steeds wordt er geen naam genoemd, maar het is op zijn minst grappig te noemen dat superslanke Sylvie nog eens verslingerd zou raken aan een Hamburger. Wie had het kunnen denken?
Nu de grote onbekende opnieuw aan haar zijde lijkt op te duiken in Dubai, zou Meis’ liefdesleven wederom wel eens een stuk minder rustig kunnen zijn, dan de buitenwereld de laatste maanden kon vermoeden.
Van de drie hoofdrolspelers in de grootste scheidingssoap aller tijden, met breed uitgevochten ‘fitties’ tussen liefdesrivales, geheime liefdes en zelfs een verzonnen zwangerschap, zou iedereen dan weer onder de pannen zijn. Rafael heeft nieuw geluk gevonden bij handbalster ESTAVANA POLMAN (23). Sabia’s manager, eigenaar van het modellenbureau dat haar werk zou gaan bezorgen heeft haar bij gebrek aan opdrachten nu maar privé onder haar hoede genomen en Sylvie showt beginnend nieuw geluk.
Daar gaan we weer... het belooft opnieuw een heet voorjaar te worden!
’Sylvie verslingerd aan Hamburger’
Het belooft een heet voorjaar te worden.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_160585745
Hoe hard zouden ze bij de redactie gelachen hebben om de hamburger "grap"?


Wie weet eet Sylvie met regelmaat een hamburger en eet ze soms zelfs het broodje op!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160585838
man man ... Het hamburger grapje..

Jezus..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160586585
"Het bleef warempel lange tijd stil op liefdesvlak."
Zo man, de hele herfst zonder liefde... :')
Don't you love her madly?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:13:58 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160586616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:12 schreef Lovechild het volgende:
"Het bleef warempel lange tijd stil op liefdesvlak."
Zo man, de hele herfst zonder liefde... :')
Ja hè, en als het niet stil gebleven was dan was het ook weer niet goed.
"De kleine diva, die de ene rijke man voor de volgende lijkt in de ruilen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160586709
Ben ik de enige die het liefdesleven van Sylvie totaal niet boeiend vind? Ja ze verslijt mannen per salarisperiode, maar verder komen er toch weinig echte roddels uit.

De partnerkeuze van Rafael is veel smeuiger om te volgen. Sylvie moet uiteraard in 2013 al geweten hebben dat Sabia vrij onstabiel was. Wat een mooie manier om je toekomstige ex een loer te draaien. 'M koppelen aan je zogenaamde beste vriendin, zodat je er zelf het beste afkomt, wetende dat je ex een periode van diepe ellende gaat beleven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:21:04 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160586727
Nice!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160587288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk je serieus dat Rafael haar die dingen verteld heeft?
Ik weet niet hoor, maar als ik dat soort dingen uitgehaald zou hebben dan lijkt het me niet echt iets om aan m'n volgende verkering te vertellen :X
En helemaal niet als je weet dat het ook nog eens in de bladen terecht zou kunnen komen, want het neukertje van dienst dat je zelf al niet serieus genoeg neemt om als verkering aan te melden, en die je ook nog eens loopt te bedonderen, die heeft natuurlijk weinig reden dat soort informatie voor zichzelf te houden.
Hij lijkt me niet al te slim, eigenlijk.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:00:14 #84
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160587494
In weekblad Story van 15 maart:
Christie: " Met de dag raakte Rafaël er zekerder van dat Sabia loog over de zwangerschap. En daarvan overtuigden ook anderen hem. Zo vertelde het kindermeisje aan Rafaël dat de zwangerschapstest die Sabia hem had laten zien, van haar was geweest. Het kindermeisje was zwanger. Sabia bleef echter volharden dat ze zwanger was.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2016 @ 12:04:35 #85
163650 Greys
pi_160587584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:12 schreef Lovechild het volgende:
"Het bleef warempel lange tijd stil op liefdesvlak."
Zo man, de hele herfst zonder liefde... :')
Zo mooi, waar mijn single vriendinnen er fijn op los Tinderen is dat nooit een probleem, maar als Sylvie met twee of drie verschillende mannen in een jaar gefotografeerd wordt is het 'ze verslijt ze bij bosjes'. DE SLET!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:10:58 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160587710
Het kindermeisje? Dörte? Zwanger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160587755
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:10 schreef Leandra het volgende:
Het kindermeisje? Dörte? Zwanger?
Dörte is toch het kindermeisje van Damian?
Sabia heeft een eigen nanny voor haar kinderen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_160587767
Maar goed, als het echt is van de neppe zwangerschap he, dan heb je geestelijk echt wel een probleem hoor. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160587772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dörte is toch het kindermeisje van Damian?
Sabia heeft een eigen nanny voor haar kinderen.
Dit snap ik nog steeds niet? Ze werkt niet eens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:16:13 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160587808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dörte is toch het kindermeisje van Damian?
Sabia heeft een eigen nanny voor haar kinderen.
En die zou aan Rafael verteld hebben dat het haar zwangerschapstest was?
Tot ze uit elkaar gingen kwam Dörte daar toch ook als kindermeisje van Damian?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160588439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
In weekblad Story van 15 maart:
Christie: " Met de dag raakte Rafaël er zekerder van dat Sabia loog over de zwangerschap. En daarvan overtuigden ook anderen hem. Zo vertelde het kindermeisje aan Rafaël dat de zwangerschapstest die Sabia hem had laten zien, van haar was geweest. Het kindermeisje was zwanger. Sabia bleef echter volharden dat ze zwanger was.
[ afbeelding ]

Het kindermeisje was zwanger. Het lijkt Cluedo wel. :D
Is dat zo?
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 12:57:43 #92
184769 crew  Deisyy
pi_160588742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:43 schreef Smallish het volgende:

[..]

Het kindermeisje was zwanger. Het lijkt Cluedo wel. :D
De vraag is nog van wie, was het de piloot, was het Raf of Albert Mol?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2016 @ 13:04:41 #93
163650 Greys
pi_160588864
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

De vraag is nog van wie, was het de piloot, was het Raf of Albert Mol?
Ik gok op Badr Hari of het ezeltje van Belinda :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:58:37 #94
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160589761
In weekblad Story van 15 maart:
Christie: " Met de dag raakte Rafaël er zekerder van dat Sabia loog over de zwangerschap. En daarvan overtuigden ook anderen hem. Zo vertelde het kindermeisje aan Rafaël dat de zwangerschapstest die Sabia hem had laten zien, van haar was geweest. Het kindermeisje was zwanger. Sabia bleef echter volharden dat ze zwanger was.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:16 schreef Leandra het volgende:

En die zou aan Rafael verteld hebben dat het haar zwangerschapstest was?
Volgens Christie betaalt Rafaël nog steeds salaris kindermeisjes.

Inval kindermeisje ? kreeg misschien schuldgevoelens, van waar heb ik aan meegewerkt, dit kan toch niet, ik moet het bekennen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:16 schreef Leandra het volgende:

Tot ze uit elkaar gingen kwam Dörte daar toch ook als kindermeisje van Damian?
Ja, zelfs mee op vakantie naar Spanje. Dorte is het kindermeisje van Damian,
Sabia heeft twee of meer kindermeisjes.

Deze foto is van zomer 2014, vakantie Spanje.

Dorte, kindermeisje van Damian en rechts kindermeisje van Amaya en Daamin.


Kindermeisje 2, links op de foto. (is niet de oudste dochter Katherina van Sabia of vriendin van Fernando van der Vaart)


[ Bericht 7% gewijzigd door Tuinfluitert op 11-03-2016 14:58:07 (Edit foto kleiner en foto erbij kindermeisje Sabia) ]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 14:03:09 #95
22592 crew  Ole
pi_160589834
Is het kindermeisje zwanger van Raf?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 14:05:37 #96
43556 miss_dynastie
pi_160589872
Ik wil ook een kindermeisje :( Voor de katten :Y
pi_160589883
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:03 schreef Ole het volgende:
Is het kindermeisje zwanger van Raf?
Oh wow.. Dat zou geniaal zijn.

Misschien was het allemaal uitgedacht tussen Sabia en het kindermeisje. Dat Sabia de baby zou krijgen. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:10:21 #98
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160589979
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:03 schreef Ole het volgende:

Is het kindermeisje zwanger van Raf?
Kindermeisje van kinderen Sabia,

In weekblad Story van 15 maart:
Volgens /StoryChristie: "Zo vertelde het kindermeisje aan Rafaël dat de zwangerschapstest die Sabia hem had laten zien, van haar was geweest. Het kindermeisje was zwanger. Sabia bleef echter volharden dat ze echt zelf zwanger was.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:12:24 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160590022
Fluitertje, hoe kom jij aan al die scoops uit een komende Story?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:31:43 #100
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160590445
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:12 schreef Copycat het volgende:

Fluitertje, hoe kom jij aan al die scoops uit een komende Story?
Op huidige nieuwe Story 10 staat 15 maart. Op Story 9 van vorige week staat 8 maart.
Helaas dus niet mijn scoops. Misschien kom je vandaag nog bij de supermarkt daar ligt de Story van 15 maart. :P
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:37:59 #101
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160590596
Alle verhalen komen uit deze Story , nummer 10 , 15 maart 2016.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:48:51 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160590838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:03 schreef Ole het volgende:
Is het kindermeisje zwanger van Raf?
Oeh plot twist *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:50:05 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_160590876
Welk kindermeisje. Die van 16?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 14:58:46 #104
22592 crew  Ole
pi_160591126
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Welk kindermeisje. Die van 16?
Niets kan mij meer verbazen in deze gate :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 14:59:20 #105
22592 crew  Ole
pi_160591141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alle verhalen komen uit deze Story , nummer 10 , 15 maart 2016.
[ afbeelding ]
Zeg, schrijf jij voor dat blad?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:11:04 #106
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160591443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Zeg, schrijf jij voor dat blad?
Nee, ik kocht van de week de Story, inscannen, overname is nadrukkelijk verboden, (staat op het artikel), dus schreef wat stukjes vanuit de Story.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 15:12:23 #107
22592 crew  Ole
pi_160591480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:11 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Nee, ik kocht van de week de Story, inscannen, overname is nadrukkelijk verboden, (staat op het artikel), dus schreef wat stukjes vanuit de Story.
Top!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:20:13 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160591702
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:31 schreef Tuinfluitert het volgende:

Op huidige nieuwe Story 10 staat 15 maart. Op Story 9 van vorige week staat 8 maart.
Helaas dus niet mijn scoops. Misschien kom je vandaag nog bij de supermarkt daar ligt de Story van 15 maart. :P
Oh oké! Nooit zo op gelet.
Ik zag je al helemaal zitten, onder het bureau bij de redactievergadering.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:20:45 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160591713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:11 schreef Tuinfluitert het volgende:

Nee, ik kocht van de week de Story, inscannen, overname is nadrukkelijk verboden, (staat op het artikel), dus schreef wat stukjes vanuit de Story.
Een groot, zeer gewaardeerd hart voor de goede zaak!
_O_
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:21:39 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160591734
Oeh, ouderwetsche samenvattingen schrijven... dat mag natuurlijk wel *O*
Thnx :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 15:26:14 #111
22592 crew  Ole
pi_160591848
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een groot, zeer gewaardeerd hart voor de goede zaak!
_O_
Dikke pluim voor tuinfluitert!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 15:37:02 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160592134
Good busy, T! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160593530
Het wordt steeds gekker hier.
#TeamChristie *O*
´
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:40:10 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_160593551
Het is nu wachten op de reactie van Sabia..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:44:21 #115
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160593624
Het gratis puzzelboekje got me going.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:02:24 #116
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160596917
Heerlijk hoe er maar door wordt gegaan in deze gate :D

#TeamChristie
With love :*
pi_160596935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alle verhalen komen uit deze Story , nummer 10 , 15 maart 2016.
[ afbeelding ]
Juist degene die het interview gaf, komt het er bekaaist vanaf op de voorpagina. :s)
pi_160596939
#ongebruiktecondoom w/
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:39:33 #119
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160601462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:44 schreef static het volgende:

Het gratis puzzelboekje got me going.
Die gooi ik vanavond zo door de brievenbus, ik heb die van vorige week ook nog, moet toch ook nog de honden uitlaten.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:40:35 #120
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160601489
Bron: Weekblad Story van deze week.
Christie: "Half september belde ze Rafaël op. Sabia had een voorstel met betrekking tot de zwangerschap. Dit kon niet telefonisch. Rafaël zei: "Kom maar naar Sevilla, ik maak dertig minuten voor je vrij. Ze spraken af in een hotel. Sabia stelde voor om de baby te laten aborteren. Rafaël ging daar niet in mee: "Nee houd liever het kindje." Christie: "Toen heeft Rafaël haar ook verteld, dat hij een relatie met mij had. Sabia barstte in tranen uit. Ze had zo gehoopt dat er nog een verzoening mogelijk was. Ze kon niet geloven dat het over was. Na het gesprek vroeg Sabia om geld voor een cerlage, dat is een ingreep waarbij een bandje om de baarmoeder wordt geplaatst om vroeggeboorte te voorkomen. Rafaël verwees Sabia door naar zijn advocaat, maar die heeft nooit iets van Sabia gehoord."
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 21:42:58 #121
43556 miss_dynastie
pi_160601575
Alsof Saab niet gewoon een ziektekostenverzekering heeft :')
Christie bedenkt nog gekkere dingen dan wij met zijn allen _O-
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 22:27:05 #122
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_160602806
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[Cluedo]

De vraag is nog van wie, was het de piloot, was het Raf of Albert Mol?
Het was vast Raf. In de biblio...eh...badkamer :+
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:45:21 #123
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160603165
In de Story van deze week:
Christie Bokma: "Als bewijs stuurde Sabia een echo naar Rafaël , maar de naam en het aantal weken waren van de echo geknipt. De baby op de echo was ook wel groot voor het aantal maanden dat Sabia beweerde dat ze zwanger was. '
Rafaël riep: "Het is de echo van ons dochtertje Solana. Ik weet het zeker. "
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:02:46 #124
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160603503
In weekblad Story:
Christie Bokma: " Half december 2015 kreeg Rafaël een berichtje van Sabia's agentschap: Gecondoleerd met het verlies van jullie kind. Sabia is in het ziekenhuis en buitenlevensgevaar. Rafaël's ouders logeerden bij hem en waren door het dolle heen. Ze riepen dat Sabia al die tijd had gelogen. Helaas kon Rafaël er met zijn ouders niet over praten. Zij waren zo klaar met Sabia. Rafaël's advocaat adviseerde hem een bericht terug te sturen. "Sterkte! Ik hoop dat je steun vindt bij je lieve kinderen. Daarna hoorde hij niets meer van Sabia. Rafaël zei tegen mij: "Als Sabia echt ons kind zou hebben verloren, dan zou ik toch iets gehoord moeten hebben over de begrafenis. We hebben ons dochtertje Solana ook twee jaar geleden begraven. " Rafaël had een heel dubbel gevoel. Hij was opgelucht dat er eindelijk een eind aan deze situatie, aan alle twijfel, was gekomen. Maar ook het verlies van dochtertje Solana kwam weer boven. (Solana 5 december 2014) Pas enkele dagen later leek het bij Rafaël door te dringen dat Sabia alles had gelogen. Daar zat Rafaël echt mee. Hij zei: "Sabia heeft mijn leven verwoest. Je bent echt ziek als je dit doet."

Sabia Boulahrouz, 11 maart 2016.
pi_160603734
Hmmm...als ik mijn kind zou verliezen en ik zou van de vader alleen zo'n berichtje krijgen, zou ik er misschien ook wel voor kiezen mijn kind alleen te begraven.
Don't you love her madly?
pi_160603887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...als ik mijn kind zou verliezen en ik zou van de vader alleen zo'n berichtje krijgen, zou ik er misschien ook wel voor kiezen mijn kind alleen te begraven.
Bizar, hij was wel de vader. En dan 'sterkte' sturen. Hij had van mij op mogen hoepelen.
pi_160603984
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Bizar, hij was wel de vader. En dan 'sterkte' sturen. Hij had van mij op mogen hoepelen.
Precies!
Don't you love her madly?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:26:17 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160604025
Ik blijf dat nepzwangerverhaal nog steeds als mogelijkheid zien. Een zieke mogelijkheid, maar ik zie Sabia er nog steeds (of steeds meer) voor aan :@ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:31:17 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160604164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...als ik mijn kind zou verliezen en ik zou van de vader alleen zo'n berichtje krijgen, zou ik er misschien ook wel voor kiezen mijn kind alleen te begraven.
Wel apart dat Christie van dat SMSje precies het deel weet te citeren dat ook al in de bladen stond, maar dat onherkenbare deel weer net niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:45:41 #130
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160604592
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf dat nepzwangerverhaal nog steeds als mogelijkheid zien. Een zieke mogelijkheid, maar ik zie Sabia er nog steeds (of steeds meer) voor aan :@ .
Aan de ene kant denk ik dat niemand zo erg is om een zwangerschap te faken, maar aan de andere kant zie ik Sabia er wel voor aan.
pi_160604681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...als ik mijn kind zou verliezen en ik zou van de vader alleen zo'n berichtje krijgen, zou ik er misschien ook wel voor kiezen mijn kind alleen te begraven.
Inderdaad, en dat icm dat ie een keer een half uurtje kon vrij maken en Sabia maar zijn kant op moest komen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160606182
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf dat nepzwangerverhaal nog steeds als mogelijkheid zien. Een zieke mogelijkheid, maar ik zie Sabia er nog steeds (of steeds meer) voor aan :@ .
Denk ook wel dat Christie gelijk heeft, al lijkt een deel wel wat aangedikt. Ze probeert krampachtig te bewijzen hoe close ze met haar "soulmate" was terwijl Rafs daden echt anders doen vermoeden. Ook dat ze zogenaamd bij alle gesprekken met de advocaat was, is niet zo geloofwaardig met zo'n affairette op afstand. En dat moet je toch ook niet willen, meteen al die crap van die exen :') Ze doet net alsof er nog van alles te regelen is met de exen.
Volgens mij gaat ze er prat op dat hij haar alles zo uitvoerig heeft verteld, terwijl het er mijns inziens meer op lijkt dat ze handig was als wandelende praatpaal met een gat erin.

Ik ga ook nog steeds voor de nepzwangerschap. Mijn grootste vraagteken is dan wel die zus van haar. Als je toch zo close met iemand bent, moet je echt wel weten als de zwangerschap nep is. Vraag me echt af hoe haar rol is.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:26:48 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160606964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Alsof Saab niet gewoon een ziektekostenverzekering heeft :')
Christie bedenkt nog gekkere dingen dan wij met zijn allen _O-
Nee, ik denk dat veel verhalen wel een kern van waarheid vormen hebben. En wellicht iets aangedikt zijn.

quote:
Na het gesprek vroeg Sabia om geld voor een cerclage, dat is een ingreep waarbij een bandje om de baarmoeder wordt geplaatst om vroeggeboorte te voorkomen.
Zoiets verzin je toch niet? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:29:26 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160606970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Bizar, hij was wel de vader. En dan 'sterkte' sturen. Hij had van mij op mogen hoepelen.
Nou ja, een berichtje laten sturen door je management over zoiets ingrijpends pleit Sabia ook niet vrij, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160606993
Wat ik überhaupt niet snap is dat die dames zo aan die sneuneus blijven hangen..t is een slap moederskindje (en die krijg je er nog gratis bij ook..enig). Op voetbalgebied presteert ie lately niet zoveel dus de portemonnee gaat op den duur ook tegenvallen..en eerlijk gezegd..t lijkt me geen lampje die man
pi_160606998
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:35 schreef totebel het volgende:
Wat ik überhaupt niet snap is dat die dames zo aan die sneuneus blijven hangen..t is een slap moederskindje (en die krijg je er nog gratis bij ook..enig). Op voetbalgebied presteert ie lately niet zoveel dus de portemonnee gaat op den duur ook tegenvallen..en eerlijk gezegd..t lijkt me geen lampje die man
De ouders bleken ook weer bij Rafael in Sevilla te zitten, toen Sabia het bericht verstuurde dat de zwangerschap was onderbroken. Het was nog ver voor de kerstdagen.
Dit citaat spreekt boekdelen.
{quote]........ Helaas kon Rafaël er met zijn ouders niet over praten. Zij waren zo klaar met Sabia. ............[/quote]
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:42:04 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607014
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:35 schreef totebel het volgende:
Wat ik überhaupt niet snap is dat die dames zo aan die sneuneus blijven hangen..t is een slap moederskindje (en die krijg je er nog gratis bij ook..enig). Op voetbalgebied presteert ie lately niet zoveel dus de portemonnee gaat op den duur ook tegenvallen..en eerlijk gezegd..t lijkt me geen lampje die man
Geen lampje, wel een Goldcard.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 07:43:17 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607019
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, een berichtje laten sturen door je management over zoiets ingrijpends pleit Sabia ook niet vrij, hoor.
Ik zou ook wel klaar zijn als iemand een "Sterkte, regel het verder maar met m'n advocaat" zou sturen.
Compleet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:43:37 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607020
En zouden die dames ook maar een seconde écht geïnteresseerd zijn in voetballen?
Misschien het (glamour)wereldje er om heen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:46:42 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607034
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou ook wel klaar zijn als iemand een "Sterkte, regel het verder maar met m'n advocaat" zou sturen.
Compleet.
Zeker, hij was een varken. Maar hij was er allang klaar mee en hij had háár niet nodig hè?
Hij had ook al lang weer iets anders, welke compassie verwacht je dan nog voor een ex, waarvan hij misschien ook nog wel vermoedde dat ze niet spoorde? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 07:47:28 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607039
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:43 schreef Cynix ® het volgende:
En zouden die dames ook maar een seconde écht geïnteresseerd zijn in voetballen?
Misschien het (glamour)wereldje er om heen.
Van Sylvie was bekend dat ze meer interesse heeft in cijfers, ze dacht immers een boekhouder te hebben gescoord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:49:20 #142
43556 miss_dynastie
pi_160607047
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat veel verhalen wel een kern van waarheid vormen hebben. En wellicht iets aangedikt zijn.

[..]

Zoiets verzin je toch niet? :?
Ik snap je niet, geloof ik.... zo'n cerclage zal best plaats hebben gevonden, maar wordt gewoon door de verzekering betaald, daar hoeft Raf niet voor te dokken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sabia daarvoor om geld heeft gevraagd.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 07:49:44 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607051
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zeker, hij was een varken. Maar hij was er allang klaar mee en hij had háár niet nodig hè?
Hij had ook al lang weer iets anders, welke compassie verwacht je dan nog voor een ex, waarvan hij misschien ook nog wel vermoedde dat ze niet spoorde? :?
Ja mooi is dat allemaal, hij gedraagt zich als een hufter, verwijst iedere keer naar z'n advocaat, maar als zij geen zin heeft het via de advocaat te regelen en dus gewoon helemaal niets laat horen dan is dat raar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 07:51:09 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607059
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap je niet, geloof ik.... zo'n cerclage zal best plaats hebben gevonden, maar wordt gewoon door de verzekering betaald, daar hoeft Raf niet voor te dokken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sabia daarvoor om geld heeft gevraagd.
En dit.
Daarbij is er wat dat betreft nog niets gemeld dat niet al in de bladen had gestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:55:01 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607083
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap je niet, geloof ik.... zo'n cerclage zal best plaats hebben gevonden, maar wordt gewoon door de verzekering betaald, daar hoeft Raf niet voor te dokken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sabia daarvoor om geld heeft gevraagd.
Nee, zo bedoelde ik het inderdaad niet.
Sabia verzint zoiets misschien wél, al is het maar als aanleiding om weer contact te zoeken. En hij is waarschijnlijk niet eens slim of ad rem genoeg om haar te wijzen op haar zorgverzekering.

Ik bedoel dat Christie zoiets gedetailleerds toch niet verzint? Zeg dat Sabia om de haverklap geld bedelde, maar een cerclage er bij halen? Dan denk ik dat het misschien ook wel echt zo gegaan is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 07:59:06 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607117
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja mooi is dat allemaal, hij gedraagt zich als een hufter, verwijst iedere keer naar z'n advocaat, maar als zij geen zin heeft het via de advocaat te regelen en dus gewoon helemaal niets laat horen dan is dat raar :')
Nee, dat is misschien niet raar. En hij is zeker een varken. Met geld, dat wel. En dat pleit de dames dus ook bepaald niet vrij.

En kom op, waaróm moet hij begripvol zijn naar een stalkende ex? :?
Misschien vond hij het wel prima dat Sabia zich geschoffeerd voelde na zijn onpersoonlijke reactie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 08:01:01 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607128
En hij is vast een hufter, de dames weten hem (of zijn credit cards) elke keer weer te vinden. Wat zegt dat over hen? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:02:05 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607136
Die cerclage was toch al in augustus gebeurd? Christie heeft het over oktober...
Dan klopt er of niets van de zwangerschapsduur, en heeft Raf het nog met Sabia gedaan terwijl hij al wat met Christie had, of Christie heeft het verhaal uit de bladen verkeerd in de tijdslijn gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 08:04:45 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607150
Oh, Christie is wel de láátste die de bedrogen zwelgende ex moet uithangen, dáár zijn we het vast over eens. :D'

De hele boterindustrie kan hier overuren op draaien. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:04:52 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607152
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, dat is misschien niet raar. En hij is zeker een varken. Met geld, dat wel. En dat pleit de dames dus ook bepaald niet vrij.

En kom op, waaróm moet hij begripvol zijn naar een stalkende ex? :?
Misschien vond hij het wel prima dat Sabia zich geschoffeerd voelde na zijn onpersoonlijke reactie.
Het gaat me er meer om dat hij de conclusie trok dat er toch geen zwangerschap kon zijn omdat hij verder niets meer gehoord had nadat haar management hem op de hoogte had gesteld en hij haar dat "sterkte" berichtje had gestuurd.

Als zij daar niet eens meer op gereageerd heeft dan valt het wel mee met stalken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:09:03 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607177
Ik lees dat een cerclage in het Radboud bij 14 weken wordt gedaan.
Als ze in juli 11 weken was dan is het dus in augustus gebeurd, als ze in oktober 14 weken was dan is ze dus zwanger geworden in juli.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:09:25 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160607179
Ik vind met name die afgeknipte echo-foto typisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 08:11:43 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607200
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vind met name die afgeknipte echo-foto typisch.
Als in: Hoe verzínt Christie zoiets? Of als in: Dat zou nog best eens zo gegaan kunnen zijn en maakt Sabia's (vermeende) zwangerschap nóg twijfelachtiger? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:12:25 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607207
Ik vind het vooral opvallend dat Rafael er "dus" niet met z'n ouders over kon praten.
Al met al denk ik dat hij helemaal niet zoveel twijfels had, tot die juichende ouders (en Christie?) na dat bericht op hem in hebben zitten praten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:13:24 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160607216
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als in: Hoe verzínt Christie zoiets? Of als in: Dat zou nog best eens zo gegaan kunnen zijn en maakt Sabia's (vermeende) zwangerschap nóg twijfelachtiger? :?
Of Lolita heeft de schaar gebruikt om twijfel te zaaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:14:55 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160607229
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:11 schreef Cynix ® het volgende:

Als in: Hoe verzínt Christie zoiets? Of als in: Dat zou nog best eens zo gegaan kunnen zijn en maakt Sabia's (vermeende) zwangerschap nóg twijfelachtiger? :?
Als in het tweede.
Christie berijdt nu haar tijdelijke golf van bedenkelijke faam, maar ik zie in al haar uitlatingen wel kernen van waarheid. En deze neig ik volledig te geloven. Sabia spoort niet, dat idee heb ik altijd al in meer of mindere mate gehad. Overtuigd ben ik niet, maar ik neig meer en meer richting nooit zwanger geweest, altijd een tikkie gek geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 08:16:42 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607244
Ik doe met je mee, CC.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 08:18:02 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160607254
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of Lolita heeft de schaar gebruikt om twijfel te zaaien.
Maar dan zou de foto oorspronkelijk dus wél 'echt' geweest kunnen zijn? :?
Dat wordt me te ingewikkeld hoor. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160607257
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als in het tweede.
Christie berijdt nu haar tijdelijke golf van bedenkelijke faam, maar ik zie in al haar uitlatingen wel kernen van waarheid. En deze neig ik volledig te geloven. Sabia spoort niet, dat idee heb ik altijd al in meer of mindere mate gehad. Overtuigd ben ik niet, maar ik neig meer en meer richting nooit zwanger geweest, altijd een tikkie gek geweest.
Ik ga hier wel in mee. .als je kip met gouden eieren kwijtraakt kunnen mensen rare dingen doen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:23:33 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160607298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...als ik mijn kind zou verliezen en ik zou van de vader alleen zo'n berichtje krijgen, zou ik er misschien ook wel voor kiezen mijn kind alleen te begraven.
maar geen graf zonder kindje toch? Is er een graf?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:30:03 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160607339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Alsof Saab niet gewoon een ziektekostenverzekering heeft :')
Christie bedenkt nog gekkere dingen dan wij met zijn allen _O-
maar dan ga je ervan uit dat ze echt zwanger was.
pi_160608012
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar geen graf zonder kindje toch? Is er een graf?
Of kindje is gecremeerd.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160608059
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar dan ga je ervan uit dat ze echt zwanger was.
als ze niet zwanger was had ze helemaal geen reden om het te vragen
waaron zou je slapende honden wakker maken
pi_160608074
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

als ze niet zwanger was had ze helemaal geen reden om het te vragen

de creditcard was al geblokkeerd, en de winkels liggen vol met tassen en schoenen
  zaterdag 12 maart 2016 @ 09:52:01 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160608083
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:49 schreef JaneDoe het volgende:

als ze niet zwanger was had ze helemaal geen reden om het te vragen
waaron zou je slapende honden wakker maken
Schone schijn(zwangerschap).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 10:49:56 #166
43556 miss_dynastie
pi_160608810
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, zo bedoelde ik het inderdaad niet.
Sabia verzint zoiets misschien wél, al is het maar als aanleiding om weer contact te zoeken. En hij is waarschijnlijk niet eens slim of ad rem genoeg om haar te wijzen op haar zorgverzekering.

Ik bedoel dat Christie zoiets gedetailleerds toch niet verzint? Zeg dat Sabia om de haverklap geld bedelde, maar een cerclage er bij halen? Dan denk ik dat het misschien ook wel echt zo gegaan is.
Christie heeft misschien gelezen in de media over de cerclage? Wij ook, met zijn allen. Zo'n verhaaltje is er natuurlijk zo omheen verzonnen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar dan ga je ervan uit dat ze echt zwanger was.
Dat sowieso. Maar ik ga er in ieder geval van uit dat als het gelogen is, ze zich niet op zo'n simpele manier zou laten ontmaskeren.
pi_160608865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

als ze niet zwanger was had ze helemaal geen reden om het te vragen
waaron zou je slapende honden wakker maken
Alles om Rafael terug te winnen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160608881
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 01:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

Ik ga ook nog steeds voor de nepzwangerschap. Mijn grootste vraagteken is dan wel die zus van haar. Als je toch zo close met iemand bent, moet je echt wel weten als de zwangerschap nep is. Vraag me echt af hoe haar rol is.
Kan het niet zo zijn dat die zus haar dekt, omdat ze (Sabia's familie) allemaal zo wanhopig zijn met een zus die zo van het padje af is dat ze een zwangerschap verzint?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 10:57:42 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160608895
Maar in al haar pogingen hem "terug te winnen" zou ze dus finaal door de mand gevallen zijn als hij maar één keer de moeite had genomen mee te gaan naar een echo-afspraak?
En als je er zo simpel onderuit kunt komen dan doe je dat niet?

Mis ik nou wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160608941
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
Maar in al haar pogingen hem "terug te winnen" zou ze dus finaal door de mand gevallen zijn als hij maar één keer de moeite had genomen mee te gaan naar een echo-afspraak?
En als je er zo simpel onderuit kunt komen dan doe je dat niet?

Mis ik nou wat?
Misschien werd hij daar niet voor uitgenodigd.
pi_160608959
Ik denk dat wanneer wij iets als een cercage krijgen dat dat er iets anders aan toe gaat dan wanneer rijkelui zoiets krijgen en het verschil tussen die 2 zal een verzekering vast niet betalen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:07:49 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160609035
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:01 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Misschien werd hij daar niet voor uitgenodigd.
Nee, of wel en het interesseerde hem geen bal.
Als ze het werkelijk deed om hem terug te krijgen had hij dat gewoon bij haar eerste zwangerschapsbericht moeten doen.
"Oh fantastisch, wanneer is je volgende afspraak, ik wil graag op de hoogte blijven", en dan gewoon voor de deur staan om mee te gaan.

Maar als ze werkelijk naar Spanje is gekomen om geld voor wat voor ingreep dan ook af te troggelen, dan had hij daar toch gelijk een pret-echo kunnen voorstellen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160609054
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
Maar in al haar pogingen hem "terug te winnen" zou ze dus finaal door de mand gevallen zijn als hij maar één keer de moeite had genomen mee te gaan naar een echo-afspraak?
En als je er zo simpel onderuit kunt komen dan doe je dat niet?

Mis ik nou wat?
Of hij heeft zoiets gedaan en zij ketste het af.

En feit blijft dat hij niet tig verklaringen heeft gegeven. Hij zal vast nog genoeg kunnen vertellen, maar doet dat niet, of half verkapt via zijn scharrels.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:14:41 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160609117
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat wanneer wij iets als een cercage krijgen dat dat er iets anders aan toe gaat dan wanneer rijkelui zoiets krijgen en het verschil tussen die 2 zal een verzekering vast niet betalen.
Gouden bandje met Swarovski kristallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 11:15:36 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160609129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
Maar in al haar pogingen hem "terug te winnen" zou ze dus finaal door de mand gevallen zijn als hij maar één keer de moeite had genomen mee te gaan naar een echo-afspraak?
En als je er zo simpel onderuit kunt komen dan doe je dat niet?

Mis ik nou wat?
Misschien wist Sabia dat Rafaël niet zo heel erg geïnteresseerd is in dat soort dingen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:15:39 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160609130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of hij heeft zoiets gedaan en zij ketste het af.

En feit blijft dat hij niet tig verklaringen heeft gegeven. Hij zal vast nog genoeg kunnen vertellen, maar doet dat niet, of half verkapt via zijn scharrels.
En dan zou z'n moeder dat niet van de daken geschreeuwd hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:17:35 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160609154
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Misschien wist Sabia dat Rafaël niet zo heel erg geïnteresseerd is in fat soort dingen.
Of hij was gewoon laks, en had geen behoefte aan de waarheid (ongeacht wat dat is), en vond het wel prima dat haar geloofwaardigheid in twijfel werd getrokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160609312
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gouden bandje met Swarovski kristallen?
In een privékliniek.
pi_160609415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alles om Rafael terug te winnen.
ze is misschien dan wel wanhopig maar zeker niet dom
waarom zou ze zich in allerlei bochten wringen wanneer zo'n leugen heel simpel te ontkrachten is?

dat geloof ik niet
pi_160609424
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
Maar in al haar pogingen hem "terug te winnen" zou ze dus finaal door de mand gevallen zijn als hij maar één keer de moeite had genomen mee te gaan naar een echo-afspraak?
En als je er zo simpel onderuit kunt komen dan doe je dat niet?

Mis ik nou wat?
dit dus
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:49:38 #181
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160609656
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:02 schreef Leandra het volgende:
Die cerclage was toch al in augustus gebeurd? Christie heeft het over oktober...
Dan klopt er of niets van de zwangerschapsduur, en heeft Raf het nog met Sabia gedaan terwijl hij al wat met Christie had, of Christie heeft het verhaal uit de bladen verkeerd in de tijdslijn gezet.
Christie: "Half september belde ze Rafaël op. Sabia had een voorstel met betrekking tot de zwangerschap. Dit kon niet telefonisch. Rafaël zei: "Kom maar naar Sevilla, ik maak dertig minuten voor je vrij. Ze spraken af in een hotel. Na het gesprek vroeg Sabia om geld voor een cerlage, dat is een ingreep waarbij een bandje om de baarmoeder wordt geplaatst om vroeggeboorte te voorkomen. Rafaël verwees Sabia door naar zijn advocaat, maar die heeft nooit iets van Sabia gehoord."
pi_160610384
Dat advocaat is ook een gedevalueerd beroep zeg :')
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 maart 2016 @ 12:47:01 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_160610608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat advocaat is ook een gedevalueerd beroep zeg :')
Ben bezig met het filmscenario-Moskowitcz. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:26:23 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160611306
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of kindje is gecremeerd.
ja dat kan, maar ik haakte in op het begraven
pi_160611359
christie of hoe ze ook heet is ook niet helemaal zuiver :P :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:31:16 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160611388
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, of wel en het interesseerde hem geen bal.
Als ze het werkelijk deed om hem terug te krijgen had hij dat gewoon bij haar eerste zwangerschapsbericht moeten doen.
"Oh fantastisch, wanneer is je volgende afspraak, ik wil graag op de hoogte blijven", en dan gewoon voor de deur staan om mee te gaan.

Maar als ze werkelijk naar Spanje is gekomen om geld voor wat voor ingreep dan ook af te troggelen, dan had hij daar toch gelijk een pret-echo kunnen voorstellen?
hij was bereid 30 minuten vrij te maken om haar te ontmoeten, misschien dat meegaan naar een echo afspraak too much was?
Sowieso apart dat sabia een abortus voorstelde.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:33:22 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160611410
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

hij was bereid 30 minuten vrij te maken om haar te ontmoeten, misschien dat meegaan naar een echo afspraak too much was?
Sowieso apart dat sabia een abortus voorstelde.
Met andere woorden; het interesseerde hem geen bal of ze wel of niet zwanger was, terwijl er voor hem behoorlijk wat op het spel stond als ze wel zwanger was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:55:13 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160611744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met andere woorden; het interesseerde hem geen bal of ze wel of niet zwanger was, terwijl er voor hem behoorlijk wat op het spel stond als ze wel zwanger was.
ja, komt op mij over als sabiamoe, linksom rechtsom drama, /care.
Zoiets.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:57:53 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160611779
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, komt op mij over als sabiamoe, linksom rechtsom drama, /care.
Zoiets.
Mwah, en dan de kans laten lopen dat je er in één keer van af kunt zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:59:52 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160611804
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Christie: "Half september belde ze Rafaël op. Sabia had een voorstel met betrekking tot de zwangerschap. Dit kon niet telefonisch. Rafaël zei: "Kom maar naar Sevilla, ik maak dertig minuten voor je vrij. Ze spraken af in een hotel. Na het gesprek vroeg Sabia om geld voor een cerlage, dat is een ingreep waarbij een bandje om de baarmoeder wordt geplaatst om vroeggeboorte te voorkomen. Rafaël verwees Sabia door naar zijn advocaat, maar die heeft nooit iets van Sabia gehoord."
[ afbeelding ]
My bad... Wat overigens niet heel veel aan het verhaal verandert, want dan staat nog steeds dat ze toen of al een cerclage gehad zou moeten hebben (halverwege augustus), of ze veel later zwanger geworden zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160611919
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil ook een kindermeisje :( Voor de katten :Y
Ik voor mijn cavia.

Kak! Ik moet weer 5 pagina's lezen om bij te blijven :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 14:08:05 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160611931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, en dan de kans laten lopen dat je er in één keer van af kunt zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou prima kunnen.
pi_160621083
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan zou z'n moeder dat niet van de daken geschreeuwd hebben?
Kan, ja.

Ik snap niet waar de overtuiging van bv Christie/Raf vandaan komt dat die zwangerschap een leugen was.
Ik weet echt niet welke idioot ik in dit verhaal moet geloven.
Maar er zal vast nog een hoop dirt komen.

Andersom, als er echt een zwangerschap was, dan staat Raf ook voor joker.
Maar is er ook een letterlijke quote van Raf dat ze loog? Nee toch? Alleen ouders of oma of Christie beweren dat alles nep was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160629007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met andere woorden; het interesseerde hem geen bal of ze wel of niet zwanger was, terwijl er voor hem behoorlijk wat op het spel stond als ze wel zwanger was.
Aan de andere kant, we weten nog steeds niet waarom de verkering opeens zo vreselijk uit was. Wie weet wat hij allemaal met haar heeft meegemaakt? Misschien is Sabia in dagelijks gebruik wel een enorme heks. Aan de andere kant zou ik me best nog voor kunnen stellen Lolita hier een rol in heeft gespeeld...dat Sabia iets gezegd of gedaan heeft wat haar niet aanstond. Raf is een slappe zak voor zover we nu weten..en een moederskindje, zou me niks verbazen als ie nog braaf doet wat mammie zegt.

En Sabia: een kat in nood kan hele rare sprongen maken. Het hele verhaal blijft van alle kanten toch vreemd.
pi_160666660
Relatiebreuk Sabia Boulahrouz en Van der Vaart door ruzie met ouders

http://www.nu.nl/achterkl(...)uzie-met-ouders.html
´
pi_160666761
Sabia: Het is nooit mijn wens geweest moeder te worden

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
  maandag 14 maart 2016 @ 19:36:33 #197
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160666897
De enige die hier obsessed doorgaat over Rafaël is Sabia. Met Christie is gebleken wat voor idioot hij is, dus waarom ga je er nog zo diep op in? Hou de eer aan jezelf en hou gewoon je mond, Sabia.
With love :*
pi_160672584
De scharrel du jour is vanavond bij Pauw, samen met handbal collega.
  maandag 14 maart 2016 @ 22:33:35 #199
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160673140
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
De enige die hier obsessed doorgaat over Rafaël is Sabia. Met Christie is gebleken wat voor idioot hij is, dus waarom ga je er nog zo diep op in? Hou de eer aan jezelf en hou gewoon je mond, Sabia.
Ja maar dan krijgt ze AANDACHT. Waarschijnlijk het voornaamste waar ze eigenwaarde aan ontleent (of is dit een onvervalst stukje projectie? :@).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_160681409
Sabia: Het is nooit mijn wens geweest moeder te worden

Aha, maar toch 6 keer zwanger geweest. Omdat de vaders (alle drie multimiljonairs) dat per sé wilden natuurlijk.

Ik denk dat ze enorm kickt op de aandacht en de fotoshoots (ook handig bekeken van die glossies, maak mooie foto's in geleende designerkleding en al die ijdele types vertellen alles)

Zolang Sabia blijft lullen, blijft het smullen. :9
pi_160681472
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja maar dan krijgt ze AANDACHT. Waarschijnlijk het voornaamste waar ze eigenwaarde aan ontleent (of is dit een onvervalst stukje projectie? :@).
:s) Joh, je hoeft hier niet aan zelfinzicht te doen, hoor... ;)
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 12:10:54 #202
240917 Mula
pi_160682215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:35 schreef dennis83 het volgende:
Sabia: Het is nooit mijn wens geweest moeder te worden

Aha, maar toch 6 keer zwanger geweest. Omdat de vaders (alle drie multimiljonairs) dat per sé wilden natuurlijk.

Ik denk dat ze enorm kickt op de aandacht en de fotoshoots (ook handig bekeken van die glossies, maak mooie foto's in geleende designerkleding en al die ijdele types vertellen alles)

Zolang Sabia blijft lullen, blijft het smullen. :9
De eerste was ongepland op haar 16e toch? Dan snap ik het wel. De meeste 15jarigen moeten nog niet denken aan kinderen.
pi_160682278
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja maar dan krijgt ze AANDACHT. Waarschijnlijk het voornaamste waar ze eigenwaarde aan ontleent (of is dit een onvervalst stukje projectie? :@).
Misschien is ze eenzaam en op zoek naar verbondenheid.
pi_160682604
quote:
"Wie geloof jij eerder: Patty Brard die een gossip-programma presenteert of Uri Geller, die met zijn oor tegen mijn buik heeft gestaan?", aldus Boulahrouz die op een uitzending van het televisieprogramma Mindmasters Live doelt.
Tja.........
Is dat zo?
pi_160682791
Zou die Christie niet gewoon een mol van Evert geweest zijn?
Is toch raar dat je in die paar maanden relatie (nieuw vriendje, helemaal verliefd, romantisch etc) zoveel tijd steekt in vooral praten over ex-en?
Zij blij want aandacht, Evert blij want lekker veel info, Raf blij want weer een kortstondig lekker piece of, whatever.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 13:01:58 #206
43556 miss_dynastie
pi_160683064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:44 schreef WRH het volgende:
Zou die Christie niet gewoon een mol van Evert geweest zijn?
Is toch raar dat je in die paar maanden relatie (nieuw vriendje, helemaal verliefd, romantisch etc) zoveel tijd steekt in vooral praten over ex-en?
Zij blij want aandacht, Evert blij want lekker veel info, Raf blij want weer een kortstondig lekker piece of, whatever.
Nee, want dan was de eer echt niet aan Story gegund ;)
pi_160683189
ohja, ik wist dat ik iets miste.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 maart 2016 @ 15:39:28 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_160685686
De gruwel. Wat een wijven. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160687839
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)enlijk-geen-kinderen

Sabia heeft dus zelfs sms'jes van Rafaël laten zien aan de interviewers waarin hij zegt dat hij weet dat ze zwanger is en dat ze z'n respect heeft.

Ze is vet mooi trouwens als je haar zo ziet bij die shoot en interviewtje, wist ik niet! :o
pi_160688269
Ze denkt ook geen dag aan haar kinderen en blijft maar melken en interviews geven. Man oh man.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160688891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ze denkt ook geen dag aan haar kinderen en blijft maar melken en interviews geven. Man oh man.
Tja..je moet wat als je carrière tot nu toe heeft bestaan uit "vrouw/vriendin van..." en je een uitgavenpatroon hebt waar een normaal mens in een mensenleven niet aan toe komt.
pi_160689004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:36 schreef totebel het volgende:

[..]

Tja..je moet wat als je carrière tot nu toe heeft bestaan uit "vrouw/vriendin van..." en je een uitgavenpatroon hebt waar een normaal mens in een mensenleven niet aan toe komt.
Ja dat zal best, maar het is voor de kinderen leuk om straks te lezen dat half Nederland je moeder gek vindt. En dat je moeder aan de pers laat lezen wat de toenmalige partner per sms stuurde.

We weten toch dat zij zegt dat ze zwanger was. Anderen twijfelen. Nou alles is gezegd, klaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160689054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dat zal best, maar het is voor de kinderen leuk om straks te lezen dat half Nederland je moeder gek vindt. En dat je moeder aan de pers laat lezen wat de toenmalige partner per sms stuurde.

We weten toch dat zij zegt dat ze zwanger was. Anderen twijfelen. Nou alles is gezegd, klaar.
Nope..en dat ze dat desondanks toch doet zegt toch wel wat over haar. Lijkt me als kind ook niet zo prettig om te lezen dat je moeder eigenlijk geen kinderen wilde.
pi_160692412
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:45 schreef totebel het volgende:

Lijkt me als kind ook niet zo prettig om te lezen dat je moeder eigenlijk geen kinderen wilde.
klopt
pi_160695213
Video in linkje:

http://m.telegraaf.nl/pri(...)s-over-nieuwe-liefde

Volgens mij echt de nuchterheid zelve, als je het vergelijkt met die andere dames in de gate.
pi_160696472
Veranderd misschien ook wel als het weer uit is :-))
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_160699826
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:55 schreef suzebol75 het volgende:
Veranderd misschien ook wel als het weer uit is :-))
Ja haha als de volgende blom weer wordt ingevlogen en haar aflost; soort estafette. Christie wilde eerst ook haar priveleven privé houden :')
pi_160700517
Sylvie
Voor Sylvie Meis heeft ze geen goed woord meer over. De twee waren ooit zo close, maar die tijden zijn voorbij. Sabia vertelt dat ze zich al langer niet meer met Sylvie bezighoudt. Ze is duidelijk teleurgesteld in haar voormalige beste vriendin. “Kort nadat ik mijn kindje had verloren, postte zij een foto op Instagram waarop ze de foto van haar, mij en Raf nadeed met nieuwe vrienden. Toen toonde ze voor het eerst haar ware karakter voor een groot publiek. En onlangs heeft ze nog een post van mij nagedaan, nou, be my guest. Als zij daar blij van wordt vind ik het prima. Ik lig er geen seconde van wakker. Ik zou zeggen: focus je lekker op jouw kind en jouw carrière, houd je niet bezig met mijn leven.”

_O- :')
pi_160700661
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvie
Voor Sylvie Meis heeft ze geen goed woord meer over. De twee waren ooit zo close, maar die tijden zijn voorbij. Sabia vertelt dat ze zich al langer niet meer met Sylvie bezighoudt. Ze is duidelijk teleurgesteld in haar voormalige beste vriendin. “Kort nadat ik mijn kindje had verloren, postte zij een foto op Instagram waarop ze de foto van haar, mij en Raf nadeed met nieuwe vrienden. Toen toonde ze voor het eerst haar ware karakter voor een groot publiek. En onlangs heeft ze nog een post van mij nagedaan, nou, be my guest. Als zij daar blij van wordt vind ik het prima. Ik lig er geen seconde van wakker. Ik zou zeggen: focus je lekker op jouw kind en jouw carrière, houd je niet bezig met mijn leven.”

_O- :')
Als het je echt niks doet, waarom praat je er dan over?

Echt, al deze mensen verdienen elkaar.
pi_160700669
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Nope..en dat ze dat desondanks toch doet zegt toch wel wat over haar. Lijkt me als kind ook niet zo prettig om te lezen dat je moeder eigenlijk geen kinderen wilde.
Staat erachter dat ze blij met haar kinderen is. Zou d'r zelf niet zo'n big deal van maken, zo kunnen dingen toch lopen in het leven?
pi_160700728
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als het je echt niks doet, waarom praat je er dan over?

Echt, al deze mensen verdienen elkaar.
Omdat ze ernaar gevraagd werd denk ik, was een interview. :P
pi_160701631
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als het je echt niks doet, waarom praat je er dan over?

Echt, al deze mensen verdienen elkaar.
Ze heeft haar bff's man geneukt en vervolgens zeurt ze hierover?

Wat een stel debielen bij elkaar.
pi_160702489
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Omdat ze ernaar gevraagd werd denk ik, was een interview. :P
Ik snap het principe, maar ze hoeft niks te antwoorden. Ze mist Damian zo maar haalt nog wel even zijn moeder door het slijk.
pi_160702575
Het frappeert me dat haar zoontje na een jaar nog zegt Raf te missen. Wellicht heeft ze haar kindjes ook lang voorgehouden dat het nog goed was of weer goed zou komen.
pi_160704774
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Relatiebreuk Sabia Boulahrouz en Van der Vaart door ruzie met ouders

http://www.nu.nl/achterkl(...)uzie-met-ouders.html
Uri Geller. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_160706860
Soms verdenk ik ze ervan dat ze met z'n drieën (Raf, Syl en Saab) regelmatig bijeenkomen om de verhaallijnen uit te schrijven.

Ik snap niet dat ze niet nadenken, ze zullen over 10 jaar nog steeds te boek staan als rancuneuze idioten. Dit is korte termijn lol, net zo maf als Patty en Patries. Die zijn toch ook niet serieus meer te nemen.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:59:52 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160706942
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:25 schreef Stimorol- het volgende:

Ze heeft haar bff's man geneukt en vervolgens zeurt ze hierover?

Wat een stel debielen bij elkaar.
Die tweede Instagram was gewoon toch een algemene over het weer? Die door Eef tot een storm werd opgeblazen?
Dat is echt spijkers op heel laag water zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Vis een optie? woensdag 16 maart 2016 @ 09:42:51 #228
70532 loveli
N
pi_160707578
quote:
"Wie geloof jij eerder: Patty Brard die een gossip-programma presenteert of Uri Geller, die met zijn oor tegen mijn buik heeft gestaan?"
Ik wil niet speculeren welk trucje Uri toen heeft gedaan, maar echte baby's worden meestal op een andere manier gemaakt.
crap in = crap out
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:04:14 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160707971
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Soms verdenk ik ze ervan dat ze met z'n drieën (Raf, Syl en Saab) regelmatig bijeenkomen om de verhaallijnen uit te schrijven.

Ik snap niet dat ze niet nadenken, ze zullen over 10 jaar nog steeds te boek staan als rancuneuze idioten. Dit is korte termijn lol, net zo maf als Patty en Patries. Die zijn toch ook niet serieus meer te nemen.
Toen ik maanden geleden opperde dat de relatie van Sabia en Raf een één-tweetje van Sylvie en Sabia was, werd er gedaan alsof ik teveel fantasie had, dus ik ga je suggestie niet afzeiken, niets in deze gate verbaast me meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2016 @ 13:09:54 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_160712301
Sylvie Meis vindt het niet eenzaam aan de top, maar ervaart 'vooral druk'. "Er heerst veel jaloezie", legt ze uit in een interview met Grazia. "Alle ogen zijn op je gericht en er zullen altijd mensen zijn die wachten tot je valt."

Negativiteit probeert Sylvie te negeren, 'maar soms voel ik het wel'. "Als ik realistisch nadenk, besef ik ook wel hoe het allemaal in elkaar steekt, ik ben niet gek natuurlijk. Ik weet goed dat die haat en negativiteit er is, maar het is een keuze om dat niet toe te laten. Want uiteindelijk willen die mensen wat ik heb."

Wat ze heeft, bereikte Sylvie met haar professionaliteit. "Dat is de sleutel tot mijn succes. Veel mensen denken dat het makkelijk is om dit voor elkaar te krijgen, maar dat is niet zo. Ik moet er veel voor doen. Het is een combinatie van hard werken, scoren en je imago bewaken."

Sylvie vertelt dat haar succesvolle carrière haar vrijheid geeft. "Als ik een keuze maak, dan is het omdat ik het zo wil en niet omdat het zo moet."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loezie_heerst__.html

Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160712474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:

Ha ha ha :D

:P
Waarom lach je? Vanuit haar standpunt is dit toch niet zo gek dat ze dit zegt?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2016 @ 13:18:23 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_160712496
Sabia Boulahrouz (38) kreeg het de afgelopen jaren keer op keer voor elkaar om een rijke man te strikken. 'Puur toeval', zegt ze zelf. De brunette is er heilig van overtuigd lang niet de enige vrouw te zijn die het op deze manier regelt. ,,Ik ken niet veel vrouwen die hun eigen geld verdienen en niet afhankelijk zijn van hun partner'', vertelt ze in een interview in magazine Linda.



Volgens de voormalige voetbalvrouw is het absoluut geen schande om iets aan te nemen van je geliefde. ,,Welke vrouw antwoordt dan: nee hoor, dat wil ik niet? Iedereen wil toch een leuker leven?" Een eigen carrière opbouwen om zelf geld te verdienen werd haar vrijwel onmogelijk gemaakt. ,,Als vrouw van een voetballer is het moeilijk om aan je eigen carrière te werken. Ik ben vaak verhuisd, ook naar landen waar ik de taal niet sprak. Daarbij doet het geen pijn om tegen je partner te zeggen: 'Dank je wel, wat lief dat je dat voor me wilt doen.'''

Eigen carrière
Nu ze geen voetbalvrouw meer is, heeft ze eindelijk de mogelijkheid om een eigen loopbaan op te bouwen. Ze timmert aan de weg als model en wil het gaan proberen op tv. ,,Ik voel me niet te groot voor een normale baan. Als het op tv of met modellenwerk niet lukt ga ik net zo goed bij koffieketen Starbucks werken.'' Voorlopig staat er nog wel wat op haar rekening. Ze krijgt alimentatie voor de kinderen van haar ex-man Khalid Boulahrouz (34) en Rafael van der Vaart (33) betaalt de huur van haar woning in Hamburg.

Ruzie met Rafael
Inmiddels woont Rafael ver bij haar vandaan, in Spanje. ,,Sevilla heeft mij echt de nek gebroken. Eerst vond ik het leuk, maar het bleek om de mindere club te gaan, Real Betis. Ik was er bang voor dat hij, als dure aankoop en grote naam, de schuld zou krijgen als ze weer zouden degraderen.'' Haar zorgen liepen uit op een ruzie met de ouders van Rafael, waarop hij zonder Sabia zijn nieuwe contract in Spanje is gaan tekenen. ,,Ik dacht: daarna praten we het uit, en is alles weer goed. Maar dat was dus niet zo."

Aan een volgende, al dan niet goed bedeelde, partner denkt Sabia voorlopig nog lang niet. ,,Mijn hart heeft nog veel tijd nodig om te herstellen - áls dat ooit lukt.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ig-op-mijn-pad.dhtml

Het blijft genieten. *O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160712511
Het enige grote mysterie voor mij persoonlijk is hoe het kan dat er zoveel vrouwen blijkbaar werkelijk vechten om de aandacht van een totaal niet aantrekkelijk, dom voetballertje uit het woonwagenkamp.
ja ok, hij heeft nu geld maar je kunt de jongen wel uit het woonwagenkamp halen, maar etc etc.
wat móet je er mee...
geld doet ongetwijfeld veel maar kom op, daarnaast wakker worden een tijd lang? ik begrijp het gewoon niet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_160712918
Lees net op voorblad Weekend, Dat Lolita van der Vaart zegt
" Christie Liegt ". Raf en Christie hadden geen relatie !!

Zou Christie dan misschien de psycholoog van Rafael zijn geweest, daar Rafael niet wekelijks weg kan uit Sevilla, kwam Christie wekelijks voor een consult naar hem toe.
Gezien Lolita en Ramon van der Vaart vinden dat Rafael zijn vermogen te snel slinkt, werd Christie betaald in natura.
Het valt mij wel op dat ALS Lolita van der Vaart een keer wel wil reageren ,
volgens Lolita van der Vaart IEDEREEN altijd LIEGT maar haar Raffie niet.

Terwijl zij toch in Nederland verblijft en Raffie in Sevilla. Hij zal mammie niet alles vertellen.

Om te bevestigen dat Christie liegt heeft ze snel contact gezocht met kamp Estavana om op de tribune te kunnen Zitten naast de ouders van Estavana tijdens de handbalwedstrijd . Ze had Estavana zelf nog nooit ontmoet , ik vind het wel hilarisch. ( maar ja een ouder doet alles om zijn/haar kind te verdedigen)

Ik hoop eigenlijk op een vervolg van de kant van Christie.
Heeft zij nog vliegtickets als bewijs of haar Valentijnsdag cadeau van Raf of misschien wat
leuke whatspp berichten die hij heeft gestuurd. Of een beschrijving van zijn slaapkamer.
Hahaha Kom maar op Christie ! Er zijn mensen die je wel geloven.
pi_160715751
quote:
Imago - _O- whaha.. nou die is niet zo.. mooi :P

[ Bericht 59% gewijzigd door Cynix ® op 16-03-2016 17:21:38 (Zullen we niet alles 2 keer plaatsen, ok?) ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_160716066
Die vrouwen krijgen het met elke media exposure voor elkaar om nog ongeloofwaardiger te worden. Toch wel een prestatie op zich..

En die Raf..ach...eigenlijk is t een sneu ventje
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 17:28:26 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160717401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef WRH het volgende:
ja ok, hij heeft nu geld maar je kunt de jongen wel uit het woonwagenkamp halen, maar etc etc.
wat móet je er mee...
geld doet ongetwijfeld veel maar kom op, daarnaast wakker worden een tijd lang? ik begrijp het gewoon niet.
Nou, ik begrijp het wel.
De man verdiende tijdens zijn hoogtijdagen, die nu al wel een tijdje achter hem liggen, dat wel, zo'n 4.000.000 euro per jaar. Dat is meer dan 10.000 euro per dag! :o

Nu kan jij het wel gek vinden dat sommige vrouwen daar niet ongevoelig voor zijn, mij verbaast dat iets minder. Misschien overschat je de principes van je soortgenoten een beetje? ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160717545
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nu kan jij het wel gek vinden dat sommige vrouwen daar niet ongevoelig voor zijn, mij verbaast dat iets minder. Misschien overschat je de principes van je soortgenoten een beetje? ;)
Ja misschien wel :@
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand werkelijk serieus elke dag wakker wil worden naast een onaantrekkelijke aap zonder hersens alleen om wat geld uit te geven. Het is geen salaris, zo'n miepje leeft wel echt met die vent, dat breekt toch op na een tijdje?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:43:22 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160717599
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, ik begrijp het wel.
De man verdiende tijdens zijn hoogtijdagen, die nu al wel een tijdje achter hem liggen, dat wel, zo'n 4.000.000 euro per jaar. Dat is meer dan 10.000 euro per dag! :o

Nu kan jij het wel gek vinden dat sommige vrouwen daar niet ongevoelig voor zijn, mij verbaast dat iets minder. Misschien overschat je de principes van je soortgenoten een beetje? ;)
Dit zegt Saab erover in Linda:

pi_160718622
quote:
en Rafael van der Vaart (33) betaalt de huur van haar woning in Hamburg.
Nu nog steeds?


En als Christie liegt, misschien waren ze gewoon Fuckbuddies, maar was Raf te lam om het te zeggen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160719982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu nog steeds?


En als Christie liegt, misschien waren ze gewoon Fuckbuddies, maar was Raf te lam om het te zeggen :+
Maar dan wel fuckbuddies met gezamenlijke consulten bij de advocaat in het pakket.
pi_160720340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar dan wel fuckbuddies met gezamenlijke consulten bij de advocaat in het pakket.
Of t was gewoon een nieuwsgierige dame die overal tussen zat te snuffelen. Dan kom je ook achter een hoop.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2016 @ 21:54:50 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_160724805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:53 schreef totebel het volgende:

[..]

Of t was gewoon een nieuwsgierige dame die overal tussen zat te snuffelen. Dan kom je ook achter een hoop.
Hier krijg ik smerige gedachtes bij.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160729192
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dit zegt Saab erover in Linda:

[ afbeelding ]
Dank voor de foto van het interview!
Helaas heb pas mijn abonnement van Linda opgezegd.
Zou je de rest misschien ook hier willen posten?
pi_160731578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hier krijg ik smerige gedachtes bij.

:P
He ja..ze heeft ook DNA verzameld, just in case.😂😂😂😂😂
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:30:22 #246
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160735394
quote:
en Rafael van der Vaart betaalt de huur van haar woning in Hamburg.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

Nu nog steeds?

Bron: Weekblad Story, 15 maart 2016
Christie Bokma: "Sabia mag blij zijn dat Rafaël haar nog altijd in de villa in Hamburg laat wonen en de nanny voor haar betaalt. Dat hij dat betaalt heeft mede te maken met het feit dat er kleine kinderen bij betrokken zijn. Rafaël is ruim twee jaar een toegewijde stiefvader voor Amaya en Daamin geweest."

Villa aan de Alster, Hamburg, iets van 5.200 kale huur,
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 12:43:41 #247
163650 Greys
pi_160735747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha :D

:P
Je kunt zeggen of vinden wat je wilt, maar Syl is in elk geval wel iemand die flink wat eigen centen verdient en haar eigen boontjes dopt. Kan je van de andere gate-ladies vaak niet zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160735780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef WRH het volgende:

[..]

Ja misschien wel :@
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand werkelijk serieus elke dag wakker wil worden naast een onaantrekkelijke aap zonder hersens alleen om wat geld uit te geven. Het is geen salaris, zo'n miepje leeft wel echt met die vent, dat breekt toch op na een tijdje?
_O- Helemaal mee eens hoor. Maar je schrijft het zo leuk. Ik denk overigens wel dat de meeste vrouwen er anders over denken. Meeste vrouwen blijven toch non-ambitieuze, afhankelijke typetjes.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:45:42 #249
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160735790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:37 schreef jaargetijden het volgende:

Lees net op voorblad Weekend, Dat Lolita van der Vaart zegt
" Christie Liegt ". Raf en Christie hadden geen relatie !!



Bedankt voor de tip weekblad Weekend.
Ik heb helaas de Story gekocht, had deze gisteravond in bed zo uit, niets nieuws, bijna allemaal oude verhalen. Wel het nieuws "Familie van der Vaart omarmt nieuwe vriendin Estavana". En een foto van op de tribune in Almere met daarop Ramon en Lolita van de Vaart met de ouders van Estavana Polman van een handbalwedstrijd Estavana in Almere.
pi_160736307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Helemaal mee eens hoor. Maar je schrijft het zo leuk. Ik denk overigens wel dat de meeste vrouwen er anders over denken. Meeste vrouwen blijven toch non-ambitieuze, afhankelijke typetjes.
ben bang dat je gelijk hebt.
btw, die ouders zijn ook gewoon grote slettebakken zeg, zoals die met al zijn vriendinnen en bedpartners en weet ik veel omgaan.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_160736335
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef WRH het volgende:

[..]

ben bang dat je gelijk hebt.
btw, die ouders zijn ook gewoon grote slettebakken zeg, zoals die met al zijn vriendinnen en bedpartners en weet ik veel omgaan.
Ach ja, het blijft toch kampvolk he.
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:09:41 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160736352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Helemaal mee eens hoor. Maar je schrijft het zo leuk. Ik denk overigens wel dat de meeste vrouwen er anders over denken. Meeste vrouwen blijven toch non-ambitieuze, afhankelijke typetjes.
Volgens mij zijn de juiste vrouwen juist niet zo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_160736423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de juiste vrouwen juist niet zo.
Nee zeker niet, maar de meeste zo niet heel veel wel.
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:14:30 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160736484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar de meeste zo niet heel veel wel.
Ik ken ze niet persoonlijk. Een paar. Maar die zijn pas zo geworden na hun huwelijk met een machoman die liever had dat hun vrouwtje thuisbleef om op de kinderen te passen en het huishouden te doen. Daarvoor waren het gewone, leuke, zelfstandige vrouwen.

De vrouwen die zelf actief voor een dergelijk leven kiezen zijn volgens mij tegenwoordig toch in de minderheid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_160736796
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bedankt voor de tip weekblad Weekend.
Ik heb helaas de Story gekocht, had deze gisteravond in bed zo uit, niets nieuws, bijna allemaal oude verhalen. Wel het nieuws "Familie van der Vaart omarmt nieuwe vriendin Estavana". En een foto van op de tribune in Almere met daarop Ramon en Lolita van de Vaart met de ouders van Estavana Polman van een handbalwedstrijd Estavana in Almere.
sabia, christie
over tig maanden is de kop; ESTAVANA LIEGT!
:')
pi_160737603
Volgens Lolita van der Vaart liegen de anderen altijd.

Type moeder " mijn zoon doet zo iets niet ".

Raffie is de eerlijkste en liefste zoon van allemaal. De ideale schoonzoon dus !!
Dat was natuurlijk waar mama van Vaart en mama Polman zo druk over te praten hadden op de tribune bij de handbalwedstrijd van Estavana.
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:02:10 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160737699
Overigens denk ik, dat in de belevingswereld van de Van de Vaartjes, Christie en Raf inderdaad geen echte relatie hadden, maar dat het slechts om een scharrel ging. Dat Christie daar anders over denkt is voor haar rekening (waarbij Raf zich natuurlijk best als manipulatieve eikel neergezet kan hebben).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:12:26 #258
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160739265
Christie Bokma in de Story van 15 maart: "Rafaël is geen verkeerde vent. Hij was voor mij een gentleman; hij behandelde mij als een prinses. Rafaël vond bij mij een luisterend oor, net als alle maanden steunde ik hem altijd. Hij waardeerde het dat ik er altijd voor hem was. Hij zei: "ik kan me niet herinneren dat ik zoveel respect voor een vrouw heb gehad als voor jou."
pi_160740223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef WRH het volgende:

[..]

ben bang dat je gelijk hebt.
btw, die ouders zijn ook gewoon grote slettebakken zeg, zoals die met al zijn vriendinnen en bedpartners en weet ik veel omgaan.
Ik vraag me trouwens af hoe moeder Loliet de pecunia bij elkaar gekregen heeft voor dat trashie winkeltje.
pi_160740271
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens denk ik, dat in de belevingswereld van de Van de Vaartjes, Christie en Raf inderdaad geen echte relatie hadden, maar dat het slechts om een scharrel ging. Dat Christie daar anders over denkt is voor haar rekening (waarbij Raf zich natuurlijk best als manipulatieve eikel neergezet kan hebben).
Ik denk toch echt dat Raf daarvoor te weinig hersens heeft hoor...hij heeft mazzel dat voetbal goed oplevert, had ie daar geen talent voor gehad, dan was t gewoon een putjesschepper-op-zee geweest met bierbuik en campingsmoking.
  Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 16:43:30 #261
184769 crew  Deisyy
pi_160740986
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Christie Bokma in de Story van 15 maart: "Rafaël is geen verkeerde vent. Hij was voor mij een gentleman; hij behandelde mij als een prinses. Rafaël vond bij mij een luisterend oor, net als alle maanden steunde ik hem altijd. Hij waardeerde het dat ik er altijd voor hem was. Hij zei: "ik kan me niet herinneren dat ik zoveel respect voor een vrouw heb gehad als voor jou."
[ afbeelding ]
Christie had haar bruidsjurk al uitgezocht? _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_160741448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt zeggen of vinden wat je wilt, maar Syl is in elk geval wel iemand die flink wat eigen centen verdient en haar eigen boontjes dopt. Kan je van de andere gate-ladies vaak niet zeggen.
Wanneer je je eigen centen verdient.. Dat maakt je geen beter persoon. Dat het überhaupt onderstreept moet worden, is raar. Het is niet meer dan normaal dat je je eigen centen binnenhaalt. Ongeacht hoeveel het is.

Sabia verdiende ze ook al heel jong. Als danseres/stripper. :D
Die Christie is toch model?

Snap niet waarom Miss1Meis het nog nodig vond om alimentatie op te eisen en waarom ze nog meer wil. Voor iemand die haar eigen boontjes dopt, zou dat niet nodig moeten zijn.
Go hard or go home
pi_160744432
woei! *O* spanningen tussen WA & Max *O*


oh wacht... :{
...
pi_160745014
Ik verbaas mij erover dat ma van der vaart al bij een wedstrijd van estavana gespot is. Heeft ze ook al aan de catwalk van Christie gezeten? Laat die Kids eerst een paar maanden met rust. Ik zou afhaken als schoonma na 1 date langs het sportveld zou staan.
pi_160746073
Ik heb het interview in Linda gelezen. De interviewer vraagt gewoon serieus of ze wel eens psychische hulp heeft gehad. Het zal je maar gevraagd worden :') sowieso best een kritisch interview.

Saab geeft aan nooit paaldanseres te zijn geweest. Verder is haar oudste dochter niet door diens vader maar grootouders grootgebracht, die inmiddels al zijn overleden. Volgens mij heeft dat meisje best een heftig leven gehad.
Maar wat me het meest opvalt, is dat zij amper vrouwen zegt te kennen die hun eigen geld verdienen. Ze vindt het een soort van logisch dat de man het geld binnenharkt en ook dat Raf nog haar huur betaalt. Ze zijn over het laatste nu wel in overleg overigens. Snap echt niet waarom hij dat nog zou ophoesten nu. Naar mijn idee leeft ze nog een soort voetbalvrouwenleventje en vindt ze ook dat ze daar recht op heeft ofzo.

Ik denk dat ze best wel gek is.
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:33:31 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160746472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik verbaas mij erover dat ma van der vaart al bij een wedstrijd van estavana gespot is. Heeft ze ook al aan de catwalk van Christie gezeten? Laat die Kids eerst een paar maanden met rust. Ik zou afhaken als schoonma na 1 date langs het sportveld zou staan.
ik zou heel bang zijn voor Lolita, alsik vriendin van Raf zou zijn :P
pi_160746810
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:09 schreef Noek het volgende:

[..]

Wanneer je je eigen centen verdient.. Dat maakt je geen beter persoon. Dat het überhaupt onderstreept moet worden, is raar. Het is niet meer dan normaal dat je je eigen centen binnenhaalt. Ongeacht hoeveel het is.

Sabia verdiende ze ook al heel jong. Als danseres/stripper. :D
Die Christie is toch model?

Snap niet waarom Miss1Meis het nog nodig vond om alimentatie op te eisen en waarom ze nog meer wil. Voor iemand die haar eigen boontjes dopt, zou dat niet nodig moeten zijn.
Plus dat ze haar eigen vent min of meer in de armen van haar beste vriendin heeft geduwd.
Zo good riddance en cash :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160746822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik verbaas mij erover dat ma van der vaart al bij een wedstrijd van estavana gespot is. Heeft ze ook al aan de catwalk van Christie gezeten? Laat die Kids eerst een paar maanden met rust. Ik zou afhaken als schoonma na 1 date langs het sportveld zou staan.
Of dit bewijst dat ze inderdaad eind december al iets hadden.
Profiel foto Estavana ( Es in zwart handbal tenue met bal in hand ) kreeg op 30 december hartjes. En op haar instagram staat op 31 dec. Een filmpje waarin zij met vrienden zingt "falling in love with you " .

Toen het in febr. uitlekte en Christie op 1 maart met verhaal kwam dacht Lolita ik moet snel laten zien dat wij Es omarmen .
pi_160746982
Estavana heeft in ieder geval een handbalteam vol vriendinnen.
Silvie had alleen maar Sabia als vriendin. Raf had dus niets te kiezen
Mocht het toch niets worden tussen Es en Raf heeft Raf keuze uit een heel handbalteam.
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:18:03 #270
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160750255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:49 schreef jaargetijden het volgende:

Estavana heeft in ieder geval een handbalteam vol vriendinnen.
Silvie had alleen maar Sabia als vriendin. Raf had dus niets te kiezen
Mocht het toch niets worden tussen Es en Raf heeft Raf keuze uit een heel handbalteam.
Estavana heeft ook nog een tweeling-broer.
En het is dikke mik tussen de ouders van Rafaël en Estavana, heel veel lol samen.
Volgens Lolita van der Vaart is Rafaël heel erg verliefd en kennen ze die meid Christie niet.

Nou fotograaf, Smulders had Christie wel vijf keren gezien op weg naar Sevilla, bij Raf etc.

Bronnen: shownieuws en net de weekeinde doorgelezen in de supermarkt,
pi_160751075
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:44 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Of dit bewijst dat ze inderdaad eind december al iets hadden.
Profiel foto Estavana ( Es in zwart handbal tenue met bal in hand ) kreeg op 30 december hartjes. En op haar instagram staat op 31 dec. Een filmpje waarin zij met vrienden zingt "falling in love with you " .

Toen het in febr. uitlekte en Christie op 1 maart met verhaal kwam dacht Lolita ik moet snel laten zien dat wij Es omarmen .
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:18 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Estavana heeft ook nog een tweeling-broer.
En het is dikke mik tussen de ouders van Rafaël en Estavana, heel veel lol samen.
Volgens Lolita van der Vaart is Rafaël heel erg verliefd en kennen ze die meid Christie niet.

Nou fotograaf, Smulders had Christie wel vijf keren gezien op weg naar Sevilla, bij Raf etc.

Bronnen: shownieuws en net de weekeinde doorgelezen in de supermarkt,
nou als dit klopt heeft raf estavana dus al bedrogen
lekker bezig
  Vis een optie? zaterdag 19 maart 2016 @ 08:17:34 #272
70532 loveli
N
pi_160780216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Christie Bokma in de Story van 15 maart: "Rafaël is geen verkeerde vent. Hij was voor mij een gentleman; hij behandelde mij als een prinses. Rafaël vond bij mij een luisterend oor, net als alle maanden steunde ik hem altijd. Hij waardeerde het dat ik er altijd voor hem was. Hij zei: "ik kan me niet herinneren dat ik zoveel respect voor een vrouw heb gehad als voor jou."
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik nooit een vent tegenkom die zoveel respect voor mij heeft. Actions speak louder than words. ..
crap in = crap out
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 maart 2016 @ 08:38:07 #273
22592 crew  Ole
pi_160780338
Wat een eikel zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160787206
Oooh, die moeder is echt een draak. Je zal er een spreekkoor voor in gaan huren.
Go hard or go home
pi_160788874
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:34 schreef Noek het volgende:
Oooh, die moeder is echt een draak. Je zal er een spreekkoor voor in gaan huren.
Ze heeft ook altijd zo'n zure en verbeten kop. Beetje type Gerda Smit. Binnenkort zal Sabia wel uit dat huis moeten dus benieuwd wat er met de kandelaars en konijnenbontjes gebeurt.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:13:28 #276
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160796242
Sabia en Jacob.
pi_160879315
Verheug mij nu al om vandaag de Story te lezen

Vervolg Christie , ze vallen zo door de mand die van der Vaartjes .
Ma heeft de broek aan en Rafel is onvolwassen. Heb eigenlijk wel medelijden met Rafael zeg.

Wens Estavana heel veel sterkte met dit stel !! Estavana verdient beter !!

[ Bericht 7% gewijzigd door jaargetijden op 23-03-2016 07:33:14 ]
pi_160892500
Zo, Christie is weer leeggelopen in de Story. Dit lijkt een nieuw interview na de uitlatingen van Lolita dat Christie liegt. Met allemaal bewijzen dat de relatie wel degelijk serieus was. Vooral veel foto's van hun samenzijn. En een screenshot van appjes na de foto's met Estevana in de trant van "je bent de grootste fout van mijn leven, wou dat ik je nooit had ontmoet" etc. En Raf reageert heel droog "het spijt me".

Verder zit hij nogal onder de plak bij pa en vooral ma die altijd al wat tegen haar hadden. Het bevreemdt Christie dat er dat halfjaar dat ze met Raf was er nauwelijks fotografen in de buurt waren en met Estevana meteen de eerste date. Ze suggereert dat Lolita de fotograaf heeft ingeseind.

Lolita heeft haar ook nog een Facebookbericht gestuurd met de vraag waar ze mee bezig denkt te zijn maar ze heeft niet gereageerd.

Ze is blij geen voetbalvrouw (meer?) te zijn want Raf vertelde haar dat hij enkele Nederlandse internationals kende die pretenderen een perfect huwelijk te hebben maar aan de lopende band vreemd gaan. Ik zet mijn geld in op Nigel de Jong en Wesley Sneijder maar dat terzijde.

Tram Christie want die Lol lijkt me een kenau.
pi_160895443
Ja het is dik aan tussen de Fam van der Vaart en de Fam Polman. Zondag was Rafael met de tweeling broer van Es bij een voetbalwedstrijd van haar oudste broer Timoty Polman.En laat in de avond kwam het nederlands dameshandbal team thuis en zat Raf haar vast in haar ouderlijk huis op te wachten in Westervoort, lief toch een echte gentleman.

Of toch niet ! Als je vanaf eind december van twee walletjes wil eten of te wel je oude schoenen nog niet wil weggooien voor je weet of je nieuwe goed passen , is niet echt sjiek.

Ik snap trouwens niet dat Es en haar familie dat normaal vinden of lijken de families werkelijk zo op elkaar en hebben ze beide geen respect voor anderen ?

We zullen zien of Rafael dit echt gaat volhouden ! Hij is inmiddels wel uitgejankt en hij hoeft zijn verleden niet meer aan Es te vertellen want dat heeft ze inmiddels uit allerlei bladen vernomen .

Alleen dus maar samen genieten !!!
pi_160895614
Is zij misschien ook een kamper dat ze zo enthousiast ontvangen wordt?
pi_160904143
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef computergirl het volgende:
Is zij misschien ook een kamper dat ze zo enthousiast ontvangen wordt?
Ik vermoed dat ze Christie teveel associeerden met een Sylvie-achtig glamourleven dat Raf alleen maar zou afleiden en/of dat hij het zelf gewoon als een scharrel afdeed. Volgens mij bekommeren ze zich vooral om zijn carrière/hun ouderdomsvoorziening en daar past een topsportster in hun optiek vast beter bij.
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:10:37 #282
123170 alors
zlata1234
pi_160907560
Dat die families ook echt zo blij met een vreemdganger zijn :') Die verdienen elkaar ook wel, wat een volk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_160908035
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze Christie teveel associeerden met een Sylvie-achtig glamourleven dat Raf alleen maar zou afleiden en/of dat hij het zelf gewoon als een scharrel afdeed. Volgens mij bekommeren ze zich vooral om zijn carrière/hun ouderdomsvoorziening en daar past een topsportster in hun optiek vast beter bij.
Ik denk dat je hiermee de vinger er aardig oplegt.
pi_160908704
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:10 schreef alors het volgende:
Dat die families ook echt zo blij met een vreemdganger zijn :') Die verdienen elkaar ook wel, wat een volk.
Ik begrijp dat ook niet , of liefde maakt blind en luistert Es niet naar de raad van haar ouders,broers en vrienden. Of iedereen stapt maar over het feit heen dat hij van twee walletjes at.

Die Lolita heeft rond de kerstdagen hem constant gebeld toen hij bij Christie was dat hij naar mams en paps moest komen zonder Christie. Ze had grote plannen !!

Lolita heeft alles van te voren bedacht ,Raf weghouden van Christie en dan de fotografen in Sevilla en op de tribune bij de Handbal , ze had daags daarvoor nog even een link op haat FB gedeeld betreffende de wedstrijd die Zou komen , zodat heel veel mensen haar maar zouden zien zitten naast de mams van Es. Na de wedstrijd heeft ze pas kennis gemaakt met Es. Ze heeft Rafael gewoon uitgehuwelijkt haha?

Lolita is zelf gek op de media en gebruikt ze wanneer het haar uitkomt. En volgens mij zit de Evert ook bij hun thuis op de koffie want die kiest toch vaak de kant Raf in zijn berichtgeving , vind ik.
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:18:00 #285
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160910721
Deze week o.a. in weekblad Story nummer 12:
Christie: ''Ik heb verteld hoe het zat tussen mij en Rafaël, daarmee was het voor mij klaar. Maar nu Lolita van der Vaart mij beticht van leugens en zegt: "ik ken dat hele kind niet, Christie heeft geen relatie met mijn zoon Rafaël gehad, dat kind liegt dat ze barst", wil ik niet zwijgen. "Ik heb genoeg bewijs dat ik een relatie met Rafaël van der Vaart heb gehad. Een half jaar vloog ik wekelijks naar Rafaël in Sevilla. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken. Ik begrijp die aanval van Lolita niet. Ik heb haar niets misdaan, ik ben alleen maar goed geweest voor haar zoon. Zes maanden heb ik lief en leed gedeeld met Rafaël en hem gesteund tijdens de moeilijke periode die hij door Sabia meemaakte. Kennelijk heeft Lolita altijd een vooroordeel over mij gehad, maar die vrouw kent mij niet eens! Als je zoon vertelt dat hij een nieuwe vriendin heeft, dan is het toch normaal dat je haar wilt ontmoeten? Rafaël zei dat dit niets met mij als persoon te maken had, maar met het feit dat zijn ouders helemaal geen vrouw aan zijn zijde wilden zien na alles wat er gebeurd is met Sylvie en Sabia. Rafaël zei:"Ze willen dat ik me focus op het voetballen." Als alle ellende met zijn exen achter de rug was, zou Rafaël mij voorstellen aan zijn ouders Lolita en Ramon. Ik had begrip voor de situatie.
pi_160911006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:56 schreef jaargetijden het volgende:

Ik snap trouwens niet dat Es en haar familie dat normaal vinden of lijken de families werkelijk zo op elkaar en hebben ze beide geen respect voor anderen ?

Toen ik haar laatst bij Jeroen Pauw zag, begreep ik het ineens. Ik vond dat ze wel een bijdehand bekkie heeft, met vies haar :+

Naja, wat iemand nog met Rafael zou willen, begrijp ik niet meer...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:43:06 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160911242
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:32 schreef Pisces29 het volgende:

Toen ik haar laatst bij Jeroen Pauw zag, begreep ik het ineens. Ik vond dat ze wel een bijdehand bekkie heeft, met vies haar :+

Ze vond alles wel erg bizar. Ik weet niet meer waar het over ging, maar de bizars vlogen om mijn oren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160911265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deze week o.a. in weekblad Story nummer 12:
Christie: ''Ik heb verteld hoe het zat tussen mij en Rafaël, daarmee was het voor mij klaar. Maar nu Lolita van der Vaart mij beticht van leugens en zegt: "ik ken dat hele kind niet, Christie heeft geen relatie met mijn zoon Rafaël gehad, dat kind liegt dat ze barst", wil ik niet zwijgen. "Ik heb genoeg bewijs dat ik een relatie met Rafaël van der Vaart heb gehad. Een half jaar vloog ik wekelijks naar Rafaël in Sevilla. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken. Ik begrijp die aanval van Lolita niet. Ik heb haar niets misdaan, ik ben alleen maar goed geweest voor haar zoon. Zes maanden heb ik lief en leed gedeeld met Rafaël en hem gesteund tijdens de moeilijke periode die hij door Sabia meemaakte. Kennelijk heeft Lolita altijd een vooroordeel over mij gehad, maar die vrouw kent mij niet eens! Als je zoon vertelt dat hij een nieuwe vriendin heeft, dan is het toch normaal dat je haar wilt ontmoeten? Rafaël zei dat dit niets met mij als persoon te maken had, maar met het feit dat zijn ouders helemaal geen vrouw aan zijn zijde wilden zien na alles wat er gebeurd is met Sylvie en Sabia. Rafaël zei:"Ze willen dat ik me focus op het voetballen." Als alle ellende met zijn exen achter de rug was, zou Rafaël mij voorstellen aan zijn ouders Lolita en Ramon. Ik had begrip voor de situatie.
[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen, maar heeft ze nou zo'n onwijs vette kop?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:45:49 #289
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160911288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar heeft ze nou zo'n onwijs vette kop?
Dat Christie dikker, zwanger lijkt?
pi_160911307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dat Christie dikker, zwanger lijkt?
Nee, letterlijk... vies vet glimmend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160911386
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deze week o.a. in weekblad Story nummer 12:
Christie: ''Ik heb verteld hoe het zat tussen mij en Rafaël, daarmee was het voor mij klaar. Maar nu Lolita van der Vaart mij beticht van leugens en zegt: "ik ken dat hele kind niet, Christie heeft geen relatie met mijn zoon Rafaël gehad, dat kind liegt dat ze barst", wil ik niet zwijgen. "Ik heb genoeg bewijs dat ik een relatie met Rafaël van der Vaart heb gehad. Een half jaar vloog ik wekelijks naar Rafaël in Sevilla. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken. Ik begrijp die aanval van Lolita niet. Ik heb haar niets misdaan, ik ben alleen maar goed geweest voor haar zoon. Zes maanden heb ik lief en leed gedeeld met Rafaël en hem gesteund tijdens de moeilijke periode die hij door Sabia meemaakte. Kennelijk heeft Lolita altijd een vooroordeel over mij gehad, maar die vrouw kent mij niet eens! Als je zoon vertelt dat hij een nieuwe vriendin heeft, dan is het toch normaal dat je haar wilt ontmoeten? Rafaël zei dat dit niets met mij als persoon te maken had, maar met het feit dat zijn ouders helemaal geen vrouw aan zijn zijde wilden zien na alles wat er gebeurd is met Sylvie en Sabia. Rafaël zei:"Ze willen dat ik me focus op het voetballen." Als alle ellende met zijn exen achter de rug was, zou Rafaël mij voorstellen aan zijn ouders Lolita en Ramon. Ik had begrip voor de situatie.
[ afbeelding ]
Vind het een mooi stuk in story , Christie heeft mij overtuigd dat zij gelijk heeft en door Raf is gebruikt als luisterend oor en schouder om op uit te huilen.
Maar ja mammie had een andere kandidaat op het oog en aangezien Raf erg snel verliefd is denk ik dat Estavana zeker niet de laatste zal zijn.

In de komende maanden zullen ze elkaar geregeld kunnen zien doordat volgens mij April/Mei vrij is voor handbalteams, maar verder in het seizoen is de afstand Denenmarken/Spanje " uit het oog uit het hart " en Raf vind het gewoon dat voetballers vreemdgaan. Ben benieuwd dus.
pi_160914283
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:51 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Vind het een mooi stuk in story , Christie heeft mij overtuigd dat zij gelijk heeft en door Raf is gebruikt als luisterend oor en schouder om op uit te huilen.

Gebruikt als luisterend oor en schouder.
Ik denk dat ze vooral fuckable was en daar kan me ik echt wel wat bij voorstellen. Die schouder en oor vindt hij vast wel bij zijn mam.
Go hard or go home
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:02:10 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160915241
Als Raf en Christie een half jaar een relatie hebben gehad en dat begon in augustus, terwijl Estavana al vanaf eind december in beeld is dan snap ik wel dat Lolita roept dat Christie liegt, dus wil graag doen alsof haar heilige zoontje geen vreemdganger is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160915441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:02 schreef Leandra het volgende:
Als Raf en Christie een half jaar een relatie hebben gehad en dat begon in augustus, terwijl Estavana al vanaf eind december in beeld is dan snap ik wel dat Lolita roept dat Christie liegt, dus wil graag doen alsof haar heilige zoontje geen vreemdganger is.
Lolita vergat echter dat Christie wat bewijzen heeft, whatsapp , FaceTime , fotos vliegtickets.
Geweldig toch. Hoe gaat Lolita dat nu weer recht zetten tegenover Es en haar familie ? Weer een vervolg ?
pi_160915493
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:18 schreef Noek het volgende:

[..]

Gebruikt als luisterend oor en schouder.
Ik denk dat ze vooral fuckable was en daar kan me ik echt wel wat bij voorstellen. Die schouder en oor vindt hij vast wel bij zijn mam.
In de Story vertelde Christie dat als Raf bij zijn familie was hij haar dan soms opbelde over al zijn ellende en dan jankend jammerde hoe het nou kan dat alles misgaat.
pi_160968969
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:51 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Vind het een mooi stuk in story , Christie heeft mij overtuigd dat zij gelijk heeft en door Raf is gebruikt als luisterend oor en schouder om op uit te huilen.
Maar ja mammie had een andere kandidaat op het oog en aangezien Raf erg snel verliefd is denk ik dat Estavana zeker niet de laatste zal zijn.

In de komende maanden zullen ze elkaar geregeld kunnen zien doordat volgens mij /Mei vrij is voor handbalteams, maar verder in het seizoen is de afstand Denenmarken/Spanje " uit het oog uit het hart " en Raf vind het gewoon dat voetballers vreemdgaan. Ben benieuwd dus.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2016 @ 23:48:34 #297
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160969454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deze week o.a. in weekblad Story nummer 12:
Rafaël zei:"Ze willen dat ik me focus op het voetballen."
Dat was op zich wel een goed advies. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 27 maart 2016 @ 00:28:21 #298
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970032
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:51 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Vind het een mooi stuk in story , Christie heeft mij overtuigd dat zij gelijk heeft en door Raf is gebruikt als luisterend oor en schouder om op uit te huilen.
Maar ja mammie had een andere kandidaat op het oog en aangezien Raf erg snel verliefd is denk ik dat Estavana zeker niet de laatste zal zijn.

In de komende maanden zullen ze elkaar geregeld kunnen zien doordat volgens mij April/Mei vrij is voor handbalteams, maar verder in het seizoen is de afstand Denenmarken/Spanje " uit het oog uit het hart " en Raf vind het gewoon dat voetballers vreemdgaan. Ben benieuwd dus.
Bedankt voor de tip van het artikel Christie Bokma in weekblad Story 12. :Y

Wat betreft "de vrije handbalmaanden Estavana" ? Rafaël krijgt toch ook een zomerstop?

En vreemdgaan etc . Zoals Sabia zegt: "Rafaël staat altijd wel open voor leuke ontmoetingen etc."

Rafaël heeft een goede aan Christie gehad, wekelijks over laten vliegen, zijn hart luchten. Plezier hebben. (Misschien ook zijn zakken legen. )
  zondag 27 maart 2016 @ 00:52:35 #299
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970300
In de nieuwe Story, nummer 12.
Christie: Nooit heb ik van Rafaël willen profiteren. Wekelijks ging ik naar hem toe in Sevilla. Ja, Rafaël heeft weleens mijn vliegtickets betaald en etentjes. Maar ik heb zelf ook met grote regelmaat mijn eigen ticket of een etentje betaald. Daar stond ik op, ook wanneer Rafaël mij geld wilde geven. En ik heb zeker geen carrière willen maken dankzij Rafaël's bekende naam. Ik deed al modellenwerk voordat ik hem leerde kennen. En toen het serieus werd tussen ons, heb ik juist allerlei klussen laten liggen. Je moet eens weten waarvoor ik allemaal ben gevraagd: foto-opdrachten, lintjes doorknippen, interviews. Ik deed het niet. Omwille van onze relatie. Ik wilde niet bekend staan als "de vrouw van Rafaël van der Vaart."
  zondag 27 maart 2016 @ 00:53:35 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970313
In weekblad Story van deze week:
Christie: "Lolita zegt dat ik lieg! Maar haar uitlatingen zijn gebaseerd op niets. Zoals ik al zei: Lolita kent me niet eens! Kennelijk weet Lolita helemaal niet hoe het echt zat tussen Rafaël en mij! Lolita moet niet roepen dat ik lieg over onze relatie, dat we nooit iets hebben gehad en dat Rafaël niet verliefd op mij is geweest.
  zondag 27 maart 2016 @ 00:55:59 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970345
In weekblad Story, nummer 12:
Christie: "Ik heb genoeg achter de hand om te kunnen bewijzen dat we zes maanden samen zijn geweest, en een serieuze relatie hadden. Rafaël appte mij zo vaak dat hij mij miste en van me hield. We telden de dagen af dat we elkaar weer zouden zien. Nou dat doe je toch niet als je geen relatie hebt! Het is jammer dat Rafaël blijft zwijgen.


Dit topic is vol, het nieuwe topic is open: SHO / [FAKEGATE] Syl, Raf &Sab #77 Ze willen dat ik me focus op het voetbal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tuinfluitert op 28-03-2016 01:34:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')