En sociale vaardighedenquote:Op zondag 13 maart 2016 10:52 schreef Hexagon het volgende:
Dat je moet Tinderen om een vriendinnetje te scoren zegt natuurlijk ook wat over jouw aantrekkingskracht.
Maar dat is anders.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Andersom heb je ook kerels die er op hun 30ste al precies zo uitzien en zich gedragen als hun vader, maar wel minstens een Victoria's Secret model te eisen hebben.
quote:
QFT!quote:Op zondag 13 maart 2016 13:06 schreef kataklysm het volgende:
[..]_!
In Nederland lopen zo mogelijk de lelijkste vrouwen van deze aarde rond en dan kom je hiermee
Oost-Europese wijven
Hoi witte ridderquote:Op zondag 13 maart 2016 13:38 schreef harrievankempen het volgende:
Kijk al die gefrustreerde maagdelijke mannetjes haten op onze Nederlandse vrouwen dan.
Ik snap die irritatie wel..quote:Op zondag 13 maart 2016 13:38 schreef harrievankempen het volgende:
Kijk al die gefrustreerde maagdelijke mannetjes haten op onze Nederlandse vrouwen dan.
Je hebt het vast over die 40 jarige exemplaren met een kort en pittig kapsel. Die zijn 40 jaar, bestemd voor een andere doelgroep. De gemiddelde leeftijd van Fok! users zal eind 20, begin 30 zijn. De Nederlandse vrouwtjes tussen de 20 en de 30 met mooi lang blond of bruin haar mogen er echt wel wezen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:06 schreef kataklysm het volgende:
[..]_!
In Nederland lopen zo mogelijk de lelijkste vrouwen van deze aarde rond en dan kom je hiermee
Haha deze manquote:Op zondag 13 maart 2016 13:38 schreef harrievankempen het volgende:
Kijk hem gefrustreerd zijn omdat hij met een Nederlandse vrouw zit opgescheept.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:38 schreef harrievankempen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Kijk hem gefrustreerd zijn omdat hij met een Nederlandse vrouw zit opgescheept.
jaquote:
Ja dat klopt welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:03 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ja
meestal eindigt het toch na dat een van beide hoi oid zegt
Ook Nederlandse meisjes zijn dik en lelijk, stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt het vast over die 40 jarige exemplaren met een kort en pittig kapsel. Die zijn 40 jaar, bestemd voor een andere doelgroep. De gemiddelde leeftijd van Fok! users zal eind 20, begin 30 zijn. De Nederlandse vrouwtjes tussen de 20 en de 30 met mooi lang blond of bruin haar mogen er echt wel wezen hoor.
Scheer niet iedereen over een kam.
Mad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ook Nederlandse meisjes zijn dik en lelijk, stuk voor stuk.
Dik,quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee met de rest van Europa en met de mannen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kuthoeren.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef MrSalazar het volgende:
Alsof er in Nederland geen lekkere wijven wonenBeter dan al die lompe vieze duitse en vlaamse wijven. *kots* *kots* *kots* *kots*
Tja, ik ben er wel een beetje overheen. Ik ga morgen uit eten met een donkere chick (geen moslimaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Voor jou is er nu ook Tinder voor moslims.
Je bent je ervan bewust dat je zelf nogal een hufter bent als je zo denkt over alle vrouwen?quote:
Oh je zit op soulswipequote:Op maandag 21 maart 2016 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Tja, ik ben er wel een beetje overheen. Ik ga morgen uit eten met een donkere chick (geen moslima)
Haha, je moet t niet zo serieus nemen, was een grapje.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je zelf nogal een hufter bent als je zo denkt over alle vrouwen?
Dat dat meer over jou zegt dan dat het de waarheid over vrouwen is?
Euh nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Kijk hem gefrustreerd zijn omdat hij met een Nederlandse vrouw zit opgescheept.
Eckte baas hosselt zonder apps, en komt vrouwen in real life tegen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben zelf boven gemiddeld, en het is alweer een tijdje uit met mijn ex, dus weer Tinder geinstalleerd. Maar het aanbod valt mij vies tegen. Zitten weinig leuke dames tussen.
Een redelijk lichaam (geen chubby bitches) en een lief koppie is toch alles wat je nodig hebt? Helaas komen er alleen maar boeren snollen voorbij, terwijl ik in de Randstad woon![]()
Misschien moet ik maar hommo worden
Je hebt gelijk, ik doe eigenlijk niet meer aan tinder nu ik 2x per week uitga.quote:Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Eckte baas hosselt zonder apps, en komt vrouwen in real life tegen.
Opmerkelijk verschil tussen Hongarije en Roemenië.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee met de rest van Europa en met de mannen in Nederland.
[ afbeelding ]
Nederland is zelfs een van de dunste landen van Europa.
[ afbeelding ]
Dik tenminste, lelijk is smaak afhankelijk.
Ik heb wel eens aan een meid gevraagt of ze alleen op tinder zit om te kijken hoeveel matches ze kan scoren. Dat bleek dus indd de reden te zijn waarom ze daar zat. Wellicht zitten heel veel onzekere meisjes om die reden op tinder.quote:Op maandag 11 april 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Tinder, de plek waar ieder 6'je zich een 9 kan voelen.
Niet weten dat er mannen zijn die alles likenquote:Op maandag 11 april 2016 15:53 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan een meid gevraagt of ze alleen op tinder zit om te kijken hoeveel matches ze kan scoren. Dat bleek dus indd de reden te zijn waarom ze daar zat. Wellicht zitten heel veel onzekere meisjes om die reden op tinder.
Ja dat dacht ik ook, maar beetje lullig om dat meteen te zeggen.quote:Op maandag 11 april 2016 16:16 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Niet weten dat er mannen zijn die alles liken
Volgens zegge zitten de echte knallers op:quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben zelf boven gemiddeld, en het is alweer een tijdje uit met mijn ex, dus weer Tinder geinstalleerd. Maar het aanbod valt mij vies tegen. Zitten weinig leuke dames tussen.
Ow wacht, is dat die stalker app die je matcht op basis van hoe vaak je bij elkaar in de buurt bent?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volgens zegge zitten de echte knallers op:
[ afbeelding ]
En als je wilt weten welke meid nu weer langs je liep (net,uur geleden,dag geleden) of naast je zit?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |