En wijntjes drinken, shoppen, backpacken etcetera.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht wel.
Van die blonde chicks met bovenbenen als een eeuwenoude eik.
Gezichten die door een smudge tool zijn gehaald.
En maar vragen hoe je weekend was want origineler zijn ze ook niet.
En allemaal houden ze van reizen en gezelligheid, goh
Deze man weet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wijntjes drinken, shoppen, backpacken etcetera.
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Deze man weet.
Van die springfoto's op een strand, negerkindje in Afrika op de schouder. Colorrun foto's want oh oh oh wat zijn we lekker gek.
Bespaar me die eenheidsworsten.
staat dat er bij?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
In de persoonlijke omschrijving.quote:
Even voor een maandje de naieve wereldverbeteraar uithangen om vervolgens lekker wijn te zuipen met vriendinnen in de sociale huurwoning.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:25 schreef Grems het volgende:
[..]
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
'hij was echt zo groot'quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Even voor een maandje de naieve wereldverbeteraar uithangen om vervolgens lekker wijn te zuipen met vriendinnen in de sociale huurwoning.
Stalpoten, grote bek en verrotte persoonlijkheidquote:
haha mad, vaak afgewezen zekerquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Stalpoten, grote bek en verrotte persoonlijkheid
Nederlandse meisjes gaan nog wel, maar zodra ze de 21 gepasseerd zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef wilders_baas het volgende:
[..]
haha mad, vaak afgewezen zeker
Not even mad brah. Niet dagelijks seks hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef wilders_baas het volgende:
[..]
haha mad, vaak afgewezen zeker
Zeker nog nooit de grens over geweest?quote:
Je op een vleesmarkt begeven en dan verwachten dat het om iets anders gaat dan neukenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
Nee met jullie persoonlijkheden kom je wel ver. De mannen op tinder zijn nog erger. Mannen met een blubberbuik die denken dat ze sexy zijn. Mannen met een baby, alsof dat schattig is. Mannen die met dieren op de foto gaan die niet van henzelf zijn
Of nog erger, foto met een gedrogeerde tijger in Thailand oid. Losers. En dan meteen seks verwachten. Rot toch op joh, zielepoten.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeker nog nooit de grens over geweest?
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/post/63585324449
Kijk dan gvd
Je weet niet wat je meemaakt inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oost Europese vrouwen![]()
![]()
Nederlandse zijn te groot en/of te chubby!
haha kijk deze man is maaaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Not even mad brah. Niet dagelijks seks hebben
Bouwvakker zijn
Hehe je bent jellymad omdat je op je 40e een vertiefde rug hebt voor een hongerloontje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:06 schreef wilders_baas het volgende:
[..]
haha kijk deze man is maaaad
jelly?
haha gelijk dreigen in pm, zo madquote:Op donderdag 10 maart 2016 01:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Hehe je bent jellymad omdat je op je 40e een vertiefde rug hebt voor een hongerloontje.
u mirin?
Daarom gewoon lekker naar de hoeren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:28 schreef Sander166 het volgende:
Die studentes zijn vaak wel echt mooi hoor, maar met hun match je alleen als je er zelf ook heel goed uitziet. De rest van de Nederlandse meiden/vrouwen zijn gewoon vieze tokkies of heel gewoontjes qua uiterlijk.
In veel situaties geldt de 80/20 regel, maar op Tinder geldt de 90/10 regel. Dit betekent dat de 10% knapste mannen in principe 90% van alle vrouwen kan neuken. De resterende 90% van de mannen zal het moeten doen met de laagste 10% van de vrouwen.
Waarom? Omdat vrouwen altijd omhoog daten. Lelijke wijven worden ook gewoon geneukt door goed uitziende jongens, dus die gaan geen genoegen nemen met jongens die er gemiddeld uitzien.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:31 schreef snakelady het volgende:
Goh...weer een klaagtopic over de Nederlandse vrouw, hoe origineel van de zolderkamerautist
gvd whahahahahah kom niet meer bij om dezequote:
Ik had die hele uitzending gezien en zij was serieus autistisch en had ADHD. Dan is het begrijpelijker dat ze zo heftig reageert. Maar het blijft idd wel een grappig filmpje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 03:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
gvd whahahahahah kom niet meer bij om deze![]()
![]()
hilarisch... wat een achterlijk mongolenwijf zeg
'ik heb al geen maanden meer de politie gebeld'![]()
![]()
Maar jij bent nu toch een Deense vrouw geworden?quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:31 schreef snakelady het volgende:
Goh...weer een klaagtopic over de Nederlandse vrouw, hoe origineel van de zolderkamerautist
De Nederlandse koeien goed proberen te praten door over mannen te gaan klagenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
Nee met jullie persoonlijkheden kom je wel ver. De mannen op tinder zijn nog erger. Mannen met een blubberbuik die denken dat ze sexy zijn. Mannen met een baby, alsof dat schattig is. Mannen die met dieren op de foto gaan die niet van henzelf zijn
Of nog erger, foto met een gedrogeerde tijger in Thailand oid. Losers. En dan meteen seks verwachten. Rot toch op joh, zielepoten.
Het manletgehalte is hoog in deze post.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Nah, ik blijf natuurlijk Nederlandsquote:Op donderdag 10 maart 2016 05:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar jij bent nu toch een Deense vrouw geworden?
Sorry, ik heb geen kortpittigkapsel.quote:
Wow dudequote:Op donderdag 10 maart 2016 07:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De Nederlandse koeien goed proberen te praten door over mannen te gaan klagenRot zelf op, met je stalpoten.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het manletgehalte is hoog in deze post.
Het blijkt.quote:
sorryquote:
quote:
Te vaak afgewezen door Hollandse schone's. Derhalve reageer ik me nu zo afquote:
Serieus, wat is hier mis mee?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:25 schreef Grems het volgende:
[..]
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
Ben gebanned, maar geloof mij maar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jou in mijn dm, ik beoordeel er wel over.
Bovenbenen als een eeuwenoude eik xDquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht wel.
Van die blonde chicks met bovenbenen als een eeuwenoude eik.
Gezichten die door een smudge tool zijn gehaald.
En maar vragen hoe je weekend was want origineler zijn ze ook niet.
Stockholm syndroom. Verlaat Nederland en open je ogen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:05 schreef R-K het volgende:
[..]
Serieus, wat is hier mis mee?
De meesten zien er echt leuk uit, vooral die Sophie en Johanna
Misschien je eigen advies volgen? Het gras is echt niet groener over de grens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Stockholm syndroom. Verlaat Nederland en open je ogen.
what the FUCK is hier aan de handquote:
Mensen die dit serieus gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien je eigen advies volgen? Het gras is echt niet groener over de grens.
Of je moet natuurlijk op Aziaten of iets dergelijks vallen, dan wel.
Ja want in andere landen heb je niet zulke wijven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeker nog nooit de grens over geweest?
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/post/63585324449
Kijk dan gvd
Vrijwel alleen in Nederland heeft het clowneske vormen aangenomen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:17 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Ja want in andere landen heb je niet zulke wijven.
Dikke bovenbenen icm een kont- en heuploos lichaam zijn geen mooie verhoudingen. Bij Beyonce, Rihanna en Shakira kloppen die verhoudingen beter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom wordt er op FOK! altijd een probleem gemaakt van grote bovenbenen bij vrouwen? Beyonce, Rihanna of Shakira hebben relatief grote bovenbenen, maar staan nog steeds bovenaan de lijst met meest aantrekkekijke vrouwen
HAHA priceless deze reactie. Madquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
Omdat het allemaal kneuzen zijn hier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom wordt er op FOK! altijd een probleem gemaakt van grote bovenbenen bij vrouwen? Beyonce, Rihanna of Shakira hebben relatief grote bovenbenen, maar staan nog steeds bovenaan de lijst met meest aantrekkekijke vrouwen
Ja en jij bent zeker een stevige Nederlandse meid van 180 cm?quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het manletgehalte is hoog in deze post.
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Mensen die dit serieus geloven![]()
Als ik 14 uur per dag aan het zwoegen ben in een slachthuis dan is dat 8 urige relaxbaantje bij de overheid dus echt wel groener.
Als ik niet op vrouwen val die na hun studie zich vrijwel standaard een kortpittig kapsel aanmeten om hun transformatie tot bankbig te beginnen dan zijn vrouwen buiten West-Europa en de VS wel degelijk groener.
Om nog maar over de bijna kant en klaar kookkunsten te zwijgen.
Niet weten dat Polen reeds vergiftigd isquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.
De desillusie was groot, het viel echt heel erg tegen. De mannen zijn nog erger, dat is waar, maar al die poolse schone dames, waar zijn ze??????????
Nee heb een beenverkorting gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja en jij bent zeker een stevige Nederlandse meid van 180 cm?
In Polen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.
De desillusie was groot, het viel echt heel erg tegen. De mannen zijn nog erger, dat is waar, maar al die poolse schone dames, waar zijn ze??????????
Yes, al lopen er ook wel leuke Nederlandse vrouwen. Beetje stevig is niet persee verkeerd, maar ongezond dik is dan weer niks.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die mooien komen hier weinig werken helaas. Op vakantie daar in de kleine plaatsjes op het platte landquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlandse vrouw maar moest even voor hun opkomenquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
HAHA priceless deze reactie. Mad
Ben in meerdere landen in Oost-Europa geweest maar kan nou niet bepaald zeggen dat ze daar knapper zijn dan de gemiddelde Nederlandse chickquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Dik zijn en jezelf een kortpittig kapsel aanmeten zijn een externe uiting van je verrotte persoonlijkheid.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef GhpH het volgende:
Alleen kijken naar het lichaam en gezicht en dan afvragen waarom de relaties mis gaan
Niets mis met je standaard te verlagen. Je bent de zoon van Aphrodite niet, do not even pretend.
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Vrijwel alleen in Nederland heeft het clowneske vormen aangenomen.
Inderdaad, zou toch zweren dat ik laatst zelfs in Denemarken vrouwen zag die erg op de onze lijken...quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.
Ik heb het over het Tolerante Tinder Tanga fenomeen. Corpulente bankbiggetjes met kortpittig kapsel is een West-Europa breed iets.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.
Ik heb het wel eens meegemaakt in Denemarken, dat moeten wel Fok!ers zijn geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, zou toch zweren dat ik laatst zelfs in Denemarken vrouwen zag die erg op de onze lijken...
Ja, want alleen in Nederland gaan jonge dames naar Afrika...tuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb het over het Tolerante Tinder Tanga fenomeen. Corpulente bankbiggetjes met kortpittig kapsel is een West-Europa breed iets.
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Stalpoten, grote bek en verrotte persoonlijkheid
Mad vanwege eerdere topics, en dan hier komen huilenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?![]()
mad
Deze vraag ontwijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Mad vanwege eerdere topics, en dan hier komen huilen
Tevens TR.
Gelukkig heb ik dat nooit beweerd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want alleen in Nederland gaan jonge dames naar Afrika...tuurlijk.
Wat beweer je dan wel?quote:
Heb jij jezelf al een kort pittig kapsel aangemeten of ben jij er eentje van de uitzondering?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat beweer je dan wel?
Overigens zie je ook korte pittige kapsels in Scandinavië, de UK, Amerika, Australië enz.
Weten we ook weer in welke klasse we jouw vriendin moeten zoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef GhpH het volgende:
Alleen kijken naar het lichaam en gezicht en dan afvragen waarom de relaties mis gaan
Niets mis met je standaard te verlagen. Je bent de zoon van Aphrodite niet, do not even pretend.
Als je ze bij de vleet wil tegenkomen moet je naar de Poolse studentensteden (Krakow/Wroclaw enz). Maar in vrijwel alle Oost-Europese studentensteden (waar ik kom) stikt het van de mooie vrouwen (intelligent en verzorgen zichzelf goed). Die hebben al helemaal geen reden naar Nederland te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog mijn lange blonde krullen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al een kort pittig kapsel aangemeten of ben jij er eentje van de uitzondering?
dat mag best maar dat geeft wel aan dat je kleuter mad bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?![]()
mad
Dan heb jij geen smaakquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
mad
Dan heb je gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |