Ben in meerdere landen in Oost-Europa geweest maar kan nou niet bepaald zeggen dat ze daar knapper zijn dan de gemiddelde Nederlandse chickquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oost Europese vrouwen![]()
![]()
Nederlandse zijn te groot en/of te chubby!
Dik zijn en jezelf een kortpittig kapsel aanmeten zijn een externe uiting van je verrotte persoonlijkheid.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef GhpH het volgende:
Alleen kijken naar het lichaam en gezicht en dan afvragen waarom de relaties mis gaan
Niets mis met je standaard te verlagen. Je bent de zoon van Aphrodite niet, do not even pretend.
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Vrijwel alleen in Nederland heeft het clowneske vormen aangenomen.
Inderdaad, zou toch zweren dat ik laatst zelfs in Denemarken vrouwen zag die erg op de onze lijken...quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.
Ik heb het over het Tolerante Tinder Tanga fenomeen. Corpulente bankbiggetjes met kortpittig kapsel is een West-Europa breed iets.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat jij dat werkelijk waar denkt geeft al aan dat je nog nooit een voet buiten de grens hebt gezet en alleen vrouwen in andere landen kent van tv.
Ik heb het wel eens meegemaakt in Denemarken, dat moeten wel Fok!ers zijn geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, zou toch zweren dat ik laatst zelfs in Denemarken vrouwen zag die erg op de onze lijken...
Ja, want alleen in Nederland gaan jonge dames naar Afrika...tuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb het over het Tolerante Tinder Tanga fenomeen. Corpulente bankbiggetjes met kortpittig kapsel is een West-Europa breed iets.
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Stalpoten, grote bek en verrotte persoonlijkheid
Mad vanwege eerdere topics, en dan hier komen huilenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?![]()
mad
Deze vraag ontwijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Mad vanwege eerdere topics, en dan hier komen huilen
Tevens TR.
Gelukkig heb ik dat nooit beweerd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want alleen in Nederland gaan jonge dames naar Afrika...tuurlijk.
Wat beweer je dan wel?quote:
Heb jij jezelf al een kort pittig kapsel aangemeten of ben jij er eentje van de uitzondering?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat beweer je dan wel?
Overigens zie je ook korte pittige kapsels in Scandinavië, de UK, Amerika, Australië enz.
Weten we ook weer in welke klasse we jouw vriendin moeten zoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef GhpH het volgende:
Alleen kijken naar het lichaam en gezicht en dan afvragen waarom de relaties mis gaan
Niets mis met je standaard te verlagen. Je bent de zoon van Aphrodite niet, do not even pretend.
Als je ze bij de vleet wil tegenkomen moet je naar de Poolse studentensteden (Krakow/Wroclaw enz). Maar in vrijwel alle Oost-Europese studentensteden (waar ik kom) stikt het van de mooie vrouwen (intelligent en verzorgen zichzelf goed). Die hebben al helemaal geen reden naar Nederland te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.
De desillusie was groot, het viel echt heel erg tegen. De mannen zijn nog erger, dat is waar, maar al die poolse schone dames, waar zijn ze??????????
Nee, ik heb nog mijn lange blonde krullen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al een kort pittig kapsel aangemeten of ben jij er eentje van de uitzondering?
dat mag best maar dat geeft wel aan dat je kleuter mad bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn? Dan mag het niet zeker Abed?![]()
mad
Dan heb jij geen smaakquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
mad
Dan heb je gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat alle Turkse en Marokkaanse dames kankerlelijk zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |