Serieus, wat is hier mis mee?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:25 schreef Grems het volgende:
[..]
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
Ben gebanned, maar geloof mij maar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jou in mijn dm, ik beoordeel er wel over.
Bovenbenen als een eeuwenoude eik xDquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:19 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht wel.
Van die blonde chicks met bovenbenen als een eeuwenoude eik.
Gezichten die door een smudge tool zijn gehaald.
En maar vragen hoe je weekend was want origineler zijn ze ook niet.
En allemaal houden ze van reizen en gezelligheid, goh
Stockholm syndroom. Verlaat Nederland en open je ogen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:05 schreef R-K het volgende:
[..]
Serieus, wat is hier mis mee?
De meesten zien er echt leuk uit, vooral die Sophie en Johanna
Misschien je eigen advies volgen? Het gras is echt niet groener over de grens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Stockholm syndroom. Verlaat Nederland en open je ogen.
what the FUCK is hier aan de handquote:
Mensen die dit serieus gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien je eigen advies volgen? Het gras is echt niet groener over de grens.
Of je moet natuurlijk op Aziaten of iets dergelijks vallen, dan wel.
Ja want in andere landen heb je niet zulke wijven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeker nog nooit de grens over geweest?
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/post/63585324449
Kijk dan gvd
Vrijwel alleen in Nederland heeft het clowneske vormen aangenomen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:17 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Ja want in andere landen heb je niet zulke wijven.
Dikke bovenbenen icm een kont- en heuploos lichaam zijn geen mooie verhoudingen. Bij Beyonce, Rihanna en Shakira kloppen die verhoudingen beter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom wordt er op FOK! altijd een probleem gemaakt van grote bovenbenen bij vrouwen? Beyonce, Rihanna of Shakira hebben relatief grote bovenbenen, maar staan nog steeds bovenaan de lijst met meest aantrekkekijke vrouwen
HAHA priceless deze reactie. Madquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
Nee met jullie persoonlijkheden kom je wel ver. De mannen op tinder zijn nog erger. Mannen met een blubberbuik die denken dat ze sexy zijn. Mannen met een baby, alsof dat schattig is. Mannen die met dieren op de foto gaan die niet van henzelf zijn
Of nog erger, foto met een gedrogeerde tijger in Thailand oid. Losers. En dan meteen seks verwachten. Rot toch op joh, zielepoten.
Omdat het allemaal kneuzen zijn hier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom wordt er op FOK! altijd een probleem gemaakt van grote bovenbenen bij vrouwen? Beyonce, Rihanna of Shakira hebben relatief grote bovenbenen, maar staan nog steeds bovenaan de lijst met meest aantrekkekijke vrouwen
Ja en jij bent zeker een stevige Nederlandse meid van 180 cm?quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het manletgehalte is hoog in deze post.
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Mensen die dit serieus geloven![]()
Als ik 14 uur per dag aan het zwoegen ben in een slachthuis dan is dat 8 urige relaxbaantje bij de overheid dus echt wel groener.
Als ik niet op vrouwen val die na hun studie zich vrijwel standaard een kortpittig kapsel aanmeten om hun transformatie tot bankbig te beginnen dan zijn vrouwen buiten West-Europa en de VS wel degelijk groener.
Om nog maar over de bijna kant en klaar kookkunsten te zwijgen.
Niet weten dat Polen reeds vergiftigd isquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.
De desillusie was groot, het viel echt heel erg tegen. De mannen zijn nog erger, dat is waar, maar al die poolse schone dames, waar zijn ze??????????
Nee heb een beenverkorting gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja en jij bent zeker een stevige Nederlandse meid van 180 cm?
In Polen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Toen er hier veel oost europeanen kwamen om te werken en te wonen was ik blij. Heerlijke poolse dames, oogsnoepjes of zelfs meer, ik verheugde me er echt op.
De desillusie was groot, het viel echt heel erg tegen. De mannen zijn nog erger, dat is waar, maar al die poolse schone dames, waar zijn ze??????????
Yes, al lopen er ook wel leuke Nederlandse vrouwen. Beetje stevig is niet persee verkeerd, maar ongezond dik is dan weer niks.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oost Europese vrouwen![]()
![]()
Nederlandse zijn te groot en/of te chubby!
Die mooien komen hier weinig werken helaas. Op vakantie daar in de kleine plaatsjes op het platte landquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlandse vrouw maar moest even voor hun opkomenquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
HAHA priceless deze reactie. Mad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |