Verklaart natuurlijk gelijk waarom het zo druk is in de sportschoolquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik val gelukkig niet binnen de 90% mannen die er gemiddeld tot lelijk uitziet. Dan ben je op apps zoals Tinder gewoon fucked. Een vriend van mij ziet er goed uit (lang, atletisch gebouwd en goede facial features) en die had al meer dan 1000 matches in 2 weken tijd. Woont in de randstad en had de afstand op 50km gezet. En bij hem zag je al gelijk dat vrouwen het gesprek begonnen en zichzelf aanboden voor seks. Die gast hoefde 0.0 moeite te doen. Ooit afgevraagd met wie die lekkere studentes neuken? Met dit soort jongens dus.
Dus wat ik al zei: de 10% knapste mannen kaapt 90% van de vrouwen weg. Als doorsnee blanke, Nederlandse jongen zul je het moeten doen met afgekeurde wijven.
Als ik dit lees dan heb ik liever een wat minder mooie meid dan zo eentje waar inmiddels een hele spoorwegtunnel in huist.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik val gelukkig niet binnen de 90% mannen die er gemiddeld tot lelijk uitziet. Dan ben je op apps zoals Tinder gewoon fucked. Een vriend van mij ziet er goed uit (lang, atletisch gebouwd en goede facial features) en die had al meer dan 1000 matches in 2 weken tijd. Woont in de randstad en had de afstand op 50km gezet. En bij hem zag je al gelijk dat vrouwen het gesprek begonnen en zichzelf aanboden voor seks. Die gast hoefde 0.0 moeite te doen. Ooit afgevraagd met wie die lekkere studentes neuken? Met dit soort jongens dus.
Dus wat ik al zei: de 10% knapste mannen kaapt 90% van de vrouwen weg. Als doorsnee blanke, Nederlandse jongen zul je het moeten doen met afgekeurde wijven.
Deze klopt wel aardig. Ik behoor ook niet tot de knapste 10% van mannen, maar ik durf wel te zeggen dat ik gemiddeld tot redelijk knap ben. Blijkbaar is dat niet genoeg op Tinder. Ik had ook voor de gein een likespree gedaan op Tinder en ik kreeg ook soms echt van die matches waarvan ik in het echt zou zeggen dat ik ze bij voorbaat zou afwijzen. Als ik kijk van wie ik sjans krijg in real life, dan zou je zeggen dat Tinder daarvan een goede afspiegeling moet zijn. Blijkbaar niet dus. Volgens mij kom ik beter in het echt uit de verf dan op Tinder. Het kan ook aan mijn foto's liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:33 schreef NobodyKerz het volgende:
Tinder is sws kut tenzij je een goede kop hebt. De man-vrouw ratio s echt 80-20 volgens mij. Dus tenzij je looks beter zijn dan 3/4 van de mannen is het verneuking van je tijd.
Ik heb wel eens alles geliked zonder te kijken en werd verrast met echt lelijke mensen, maar dan ook echt lelijk. Ik behoort niet tot de top 10% maar kan echt wel beter dan dat irl. Waarom op tinder dan niet?
succes knulquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deze klopt wel aardig. Ik behoor ook niet tot de knapste 10% van mannen, maar ik durf wel te zeggen dat ik gemiddeld tot redelijk knap ben. Blijkbaar is dat niet genoeg op Tinder. Ik had ook voor de gein een likespree gedaan op Tinder en ik kreeg ook soms echt van die matches waarvan ik in het echt zou zeggen dat ik ze bij voorbaat zou afwijzen. Als ik kijk van wie ik sjans krijg in real life, dan zou je zeggen dat Tinder daarvan een goede afspiegeling moet zijn. Blijkbaar niet dus. Volgens mij kom ik beter in het echt uit de verf dan op Tinder. Het kan ook aan mijn foto's liggen.
Ik ga Tinder alleen in het buitenland gebruiken. Misschien lig ik daar beter in de markt. Een AD-verslaggever had dit ook getest: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-andere-schat.dhtml
Yeah right, maat van me die totaal niet atletisch is gebouwd en ook niet de raciaal features heeft waar jij het over hebt hosselt gewoon 2 tot 3 geile studentes per week via tinder. Die maat van je neukt gewoon de plastic barbiepoppen van het mbo en hbo (de amateur hoertjes).quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Perfect toch? Het gaat toch ook vooral om sexcontact? Gratis neuken met mooie vrouwen, lijkt me geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Yeah right, maat van me die totaal niet atletisch is gebouwd en ook niet de raciaal features heeft waar jij het over hebt hosselt gewoon 2 tot 3 geile studentes per week via tinder. Die maat van je neukt gewoon de plastic barbiepoppen van het mbo en hbo (de amateur hoertjes).
Contradictio in terminis.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben zelf boven gemiddeld, en het is alweer een tijdje uit met mijn ex, dus weer Tinder geinstalleerd. Maar het aanbod valt mij vies tegen. Zitten weinig leuke dames tussen.
Hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Als jij God's gift for women zou zijn, zou je als je al 1 been buiten de deur zet, meteen al 10 vrouwen aan je lijf hebben moeten hangen..
Dus droom maar lekker verder op je zolder
Het leven is een overgwaardeerde rugzak vol ellende.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef MrDoRight het volgende:
Vrouw is een over gewaardeerd stuk vlees met een rugzak vol ellende.
Fappen 4 the win.
Nou valt wel mee, 10% leuk 90% ellende.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het leven is een overgwaardeerde rugzak vol ellende.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Haha
Dat mag hoor. Ik heb een erg lastige periode achter de rug, maar sinds een aantal weken gaat het weer super goed. Gaat niet lang meer duren voordat ik weer volop sociaal actief word. En ik heb nooit gezegd dat ik 'God's gift' ben, maar dat ik een bovengemiddeld gezicht heb en een bovengemiddeld lichaam, tja, waarom zou ik daar anoniem op een forum over moeten liegen?
Ik voel iets van jaloezie?
Trieste figuren julliequote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:01 schreef SjefCock het volgende:
Ik heb nu een best heel leuk meisje gevonden op Tinder (we hebben het er niet meer over want het heeft toch wel iets triests, onze ontmoetingsplek). Ik ben het met je eens het is 90% oppervlakkig geleuter over wijntjes en dansjes doen op technofeestjes![]()
![]()
Maar goed, je moet net geluk hebben denk ik.
Dit is zo waar. Is er een knappe man op tv, is die niet knap genoeg voor dit soort manwijvenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:39 schreef HSG het volgende:
Al die kort pittige kapsels en dan ook nog zware eisen aan een man stellen.
Andersom heb je ook kerels die er op hun 30ste al precies zo uitzien en zich gedragen als hun vader, maar wel minstens een Victoria's Secret model te eisen hebben.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:39 schreef HSG het volgende:
Al die kort pittige kapsels en dan ook nog zware eisen aan een man stellen.
Kunnen we niet gewoon neuken in plaats van kibbelen?quote:Op zondag 13 maart 2016 10:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Andersom heb je ook kerels die er op hun 30ste al precies zo uitzien en zich gedragen als hun vader, maar wel minstens een Victoria's Secret model te eisen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |