Dat kan hoor dat mensen dat zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ja iedereen op fok tog
Omfg. Thx voor deze, wat een actrice.quote:
In de ontkenningsfase zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat kan hoor dat mensen dat zeggen.
Zelf zou ik echt niet weten waarom ik daar over moet liegen. Als ik gemiddeld was, had ik het ook gezegd.
Ze is autistisch , heeft ADHD en allerhande andere geestelijke problemen, ik geloof niet de ze de standaard van de Nederlandse vrouw is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Omfg. Thx voor deze, wat een actrice.
Maak jezelf maar niks wijsquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is autistisch , heeft ADHD en allerhande andere geestelijke problemen, ik geloof niet de ze de standaard van de Nederlandse vrouw is.
Ik val gelukkig niet binnen de 90% mannen die er gemiddeld tot lelijk uitziet. Dan ben je op apps zoals Tinder gewoon fucked. Een vriend van mij ziet er goed uit (lang, atletisch gebouwd en goede facial features) en die had al meer dan 1000 matches in 2 weken tijd. Woont in de randstad en had de afstand op 50km gezet. En bij hem zag je al gelijk dat vrouwen het gesprek begonnen en zichzelf aanboden voor seks. Die gast hoefde 0.0 moeite te doen. Ooit afgevraagd met wie die lekkere studentes neuken? Met dit soort jongens dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker naar de hoeren.
quote:
Kijk, nog even en je begint net zo te sputteren als madame uit het youtube filmpje.quote:
Nee, ik ben geen Nederlands kortpittigkapsel met matchende bril dus je bent veilig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kijk, nog even en je begint net zo te sputteren als madame uit het youtube filmpje.
Ik vond Krakow best wel tegenvallen omquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je ze bij de vleet wil tegenkomen moet je naar de Poolse studentensteden (Krakow/Wroclaw enz). Maar in vrijwel alle Oost-Europese studentensteden (waar ik kom) stikt het van de mooie vrouwen (intelligent en verzorgen zichzelf goed). Die hebben al helemaal geen reden naar Nederland te komen.
En ook nog een pittig kapsel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is autistisch , heeft ADHD en allerhande andere geestelijke problemen, ik geloof niet de ze de standaard van de Nederlandse vrouw is.
Batsen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Nederlands kortpittigkapsel met matchende bril dus je bent veilig.
To be honest, zij is ver boven mijn standaarden. Als ze minder was had ik het ook niet erg gevonden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke klasse we jouw vriendin moeten zoeken.
Kijk je hoeft natuurlijk niet direct de extremen erbij te pakken XDquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Dik zijn en jezelf een kortpittig kapsel aanmeten zijn een externe uiting van je verrotte persoonlijkheid.
Nee dank je.quote:
If you only knewquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
In de ontkenningsfase zitten.
Vriendin?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke klasse we jouw vriendin moeten zoeken.
Niet struikschijten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wijntjes drinken, shoppen, backpacken etcetera.
Potjandorie zeg. Moest al buiten komen om te kijken of de poolse dames hier wat waren, dat was al harstikke eng als fok autist zijnde, ga jij me ook nog eens vertellen dat ik helemaal naar Polen moet voor iets wat de moeite waard isquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Omfg. Thx voor deze, wat een actrice.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |