abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160845342
Alsof er in Nederland geen lekkere wijven wonen 8)7 Beter dan al die lompe vieze duitse en vlaamse wijven. *kots* *kots* *kots* *kots*
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 21 maart 2016 @ 21:48:02 #177
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160845436
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef MrSalazar het volgende:
Alsof er in Nederland geen lekkere wijven wonen 8)7 Beter dan al die lompe vieze duitse en vlaamse wijven. *kots* *kots* *kots* *kots*
Het zijn allemaal kuthoeren.
  maandag 21 maart 2016 @ 21:58:18 #178
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160845707
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:48 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Het zijn allemaal kuthoeren.
Voor jou is er nu ook Tinder voor moslims. :')
  maandag 21 maart 2016 @ 22:16:47 #179
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160846190
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Voor jou is er nu ook Tinder voor moslims. :')
Tja, ik ben er wel een beetje overheen. Ik ga morgen uit eten met een donkere chick (geen moslima :P)
  maandag 21 maart 2016 @ 22:23:55 #180
37769 erodome
Zweefteef
pi_160846381
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:48 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Het zijn allemaal kuthoeren.
Je bent je ervan bewust dat je zelf nogal een hufter bent als je zo denkt over alle vrouwen?
Dat dat meer over jou zegt dan dat het de waarheid over vrouwen is?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160846421
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:16 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Tja, ik ben er wel een beetje overheen. Ik ga morgen uit eten met een donkere chick (geen moslima :P)
Oh je zit op soulswipe :')
  maandag 21 maart 2016 @ 22:56:24 #182
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160847160
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat je zelf nogal een hufter bent als je zo denkt over alle vrouwen?
Dat dat meer over jou zegt dan dat het de waarheid over vrouwen is?
Haha, je moet t niet zo serieus nemen, was een grapje.

Ik ben heel lief en trouw in het echt en zie er ook nog eens goed uit.
pi_161334408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Kijk hem gefrustreerd zijn omdat hij met een Nederlandse vrouw zit opgescheept.
Euh nee?
pi_161334588
Je hebt op tinder een heleboel lelijkerts zitten maar er zitten ook leukerts tussen. Ik was in het begin vrij sceptisch over online dating/neuken maar achteraf ben ik er toch wel blij mee
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161341581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben zelf boven gemiddeld, en het is alweer een tijdje uit met mijn ex, dus weer Tinder geinstalleerd. Maar het aanbod valt mij vies tegen. Zitten weinig leuke dames tussen.

Een redelijk lichaam (geen chubby bitches) en een lief koppie is toch alles wat je nodig hebt? Helaas komen er alleen maar boeren snollen voorbij, terwijl ik in de Randstad woon :')

Misschien moet ik maar hommo worden :(
Eckte baas hosselt zonder apps, en komt vrouwen in real life tegen.
  maandag 11 april 2016 @ 10:10:31 #186
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_161345376
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Eckte baas hosselt zonder apps, en komt vrouwen in real life tegen.
Je hebt gelijk, ik doe eigenlijk niet meer aan tinder nu ik 2x per week uitga.

De jongens die ik ken die nog aan Tinder doen, lopen als hondjes achter hun matches aan en stalken ze met whats app berichten
pi_161345594
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Valt op zich nog mee met de rest van Europa en met de mannen in Nederland.

[ afbeelding ]

Nederland is zelfs een van de dunste landen van Europa.

[ afbeelding ]

Dik tenminste, lelijk is smaak afhankelijk.
Opmerkelijk verschil tussen Hongarije en Roemenië.
pi_161346025
Tinder, de plek waar ieder 6'je zich een 9 kan voelen.
pi_161351445
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Tinder, de plek waar ieder 6'je zich een 9 kan voelen.
Ik heb wel eens aan een meid gevraagt of ze alleen op tinder zit om te kijken hoeveel matches ze kan scoren. Dat bleek dus indd de reden te zijn waarom ze daar zat. Wellicht zitten heel veel onzekere meisjes om die reden op tinder.
pi_161351862
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:53 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ik heb wel eens aan een meid gevraagt of ze alleen op tinder zit om te kijken hoeveel matches ze kan scoren. Dat bleek dus indd de reden te zijn waarom ze daar zat. Wellicht zitten heel veel onzekere meisjes om die reden op tinder.
Niet weten dat er mannen zijn die alles liken :P
pi_161352015
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:16 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Niet weten dat er mannen zijn die alles liken :P
Ja dat dacht ik ook, maar beetje lullig om dat meteen te zeggen.
pi_161378157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben zelf boven gemiddeld, en het is alweer een tijdje uit met mijn ex, dus weer Tinder geinstalleerd. Maar het aanbod valt mij vies tegen. Zitten weinig leuke dames tussen.
Volgens zegge zitten de echte knallers op:



En als je wilt weten welke meid nu weer langs je liep (net,uur geleden,dag geleden) of naast je zit?



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 17:50:39 ]
pi_161378259
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Volgens zegge zitten de echte knallers op:

[ afbeelding ]

En als je wilt weten welke meid nu weer langs je liep (net,uur geleden,dag geleden) of naast je zit?

[ afbeelding ]
Ow wacht, is dat die stalker app die je matcht op basis van hoe vaak je bij elkaar in de buurt bent? :')
pi_161379066
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Abed het volgende:
Bouwvakker zijn :')
Wats jouw probleem vriend
pi_161379138
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')