quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[.Let op; je ziet dat kwakzalvers zoals natuurgenezerts, homeopathen en "voedingsgenezers" hier niet tussen staan. Ra ra hoe kan dat? .]
Alternatieve genezers komen onder toezicht te staan
Iriscopisten, chiropractors en homeopaten die over de schreef gaan, kunnen vanaf 1 januari worden beboet of gesloten door de inspectie. Een wetswijziging maakt het mogelijk alternatieve genezers net als reguliere artsen te controleren op kwaliteit.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)zicht-te-staan.dhtml
Dat is helaas afhankelijk van meldingen van cliënten. Er is namelijk geen kwaliteitsstandaard bij alternatieve "geneeskunde" waar aan getoetst kan worden. De enige criteria is dat het het probleem niet mag verergeren en herstel niet in de weg mag staan.quote:
Laat jij je maar door "haar"prikkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:42 schreef DeMolay het volgende:
Jezus Chris hij komt niet door mijn neandertaler vertaling door !![]()
![]()
Laten we nu niet gaan doen alsof het nodig zijn van een raad van toezicht een goed iets is, denk ik dan stiekem. En zelfs die raad van toezicht is geenszins zaligmakend. http://nos.nl/artikel/207(...)calamiteit-niet.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is helaas afhankelijk van meldingen van cliënten. Er is namelijk geen kwaliteitsstandaard bij alternatieve "geneeskunde" waar aan getoetst kan worden. De enige criteria is dat het het probleem niet mag verergeren en herstel niet in de weg mag staan.
Het alternatief voor toezicht is geen toezicht en dus gewoon blind vertrouwen. En blind vertrouwen heb ik persoonlijk in niets of niemand.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Laten we nu niet gaan doen alsof het nodig zijn van een raad van toezicht een goed iets is, denk ik dan stiekem. En zelfs die raad van toezicht is geenszins zaligmakend. http://nos.nl/artikel/207(...)calamiteit-niet.html
Eens! Zeker helemaal eens. Maar ik zie dus geen verschil voor de redenen van het toezicht. Leuk dat je (figuurlijk!) het anders uit kan leggen maar het komt gewoon op hetzelfde neer. Toezicht is nodig om mensen in het gareel te houden zodat ze niet ongestraft laakbare onzin uit kunnen halen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het alternatief voor toezicht is geen toezicht en dus gewoon blind vertrouwen. En blind vertrouwen heb ik persoonlijk in niets of niemand.
Helemaal niet naar gekeken, heb gewoon nieuw deel ge-opend en de OP van het vorige deel meegenomenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:32 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
@ Dance99Vv
Waarom post je de laatste posts uit de 5de reeks terwijl de laatste reeks echt nummer 10 was?
So niggardlyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
http://scienceblogs.com/i(...)-antivaccine-cranks/
Zo triest dit...
De beginselen daarvan zie je helaas ook op dit subforum. Mensen die via DM uitgescholden worden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
So niggardly![]()
Ben helemaal voor debat maar wel op grond van onderzoek, niet zo, das vuil spel
Uitgescholden ben ik zelf nooit via DM. Wel van bepaalde personen dat ik beter kan wegblijven uit dit forum.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De beginselen daarvan zie je helaas ook op dit subforum. Mensen die via DM uitgescholden worden bijvoorbeeld.
En terecht want:quote:Op zondag 27 maart 2016 16:05 schreef oompaloompa het volgende:
En wakefield is al van het programma geschrapt
Ben eigenlijk wel benieuwd wat lambiekje and Japie77 hiervan vinden. Als een arts fraudeert dan toonde dat alleen maar hun gelijk aan volgens hen. Nu blijkt dat de persoon die het onderzoek had gedaan waarop alle discussies over de link tussen autisme en vaccinaties op gebaseeerd zijn, alle onderzoeken uit zijn duim heeft gezogen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En terecht want:
But in this case, we have a very different picture of what seems to be a deliberate attempt to create an impression that there was a link by falsifying the data.” Wakefield is now barred from practicing medicine in the UK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |