Daar zou ik nou weer spontaan maagzuur van krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:11 schreef Veruca_Assault het volgende:
Dank je Stormqueen voor de OP en verder strooi ik liefde voor iiiiiiiiiiedereen!
Vooral voor diegene die 'zure matten!' Bij misselijkheid riep. Die helpen als een malle! Na een mat ben ik zeker 10 minuten niet misselijk. 10 heerlijke minuten ❤
Het was jij! Held!quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed hè die zure matten. Het afkicken lukt me alleen niet zo goed.En yay voor knipper
![]()
![]()
Mijn mini deed flauw vandaag. Alles bij de 20-weken echo was volgens het boekje maar de voetjes bleven strak voor het kruis gevouwen vlak onder mijn navel. Navel vol gel en een idee van het geslacht dus.
Ik voel me eigenlijk heel primaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Veruca, wat een geweldig nieuws, ben heel blij voor je!
Molo, fijn dat je uitslag goed is.
Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?
Dot, fijn dat ze meegingen met je wens van niet strippen. Hoe voel je je verder fysiek?
Hebben jullie nog tips/ideeën voor een geboorteplan?
Ze doet geen olifantendracht hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het was jij! Held!
Wel heel flauw van je baby 🤔 En nu? Nog 40wk wachten tot je bevestiging krijgt?
Nagedacht over wat je wil met pijnstilling, wat eerste keus is en wat niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Hebben jullie nog tips/ideeën voor een geboorteplan?
Max 22 weken wachten hoop ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het was jij! Held!
Wel heel flauw van je baby 🤔 En nu? Nog 40wk wachten tot je bevestiging krijgt?
Pretecho doen voor geslacht, net zoals ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Max 22 weken wachten hoop ik![]()
Maar ik denk dat we voor een extra echo gaan. Vriend kon ineens niet mee door zieke peuter dus wat dat betreft is het geen ramp. (ik had me alleen zo verheugd op vanavond iets leuks bestellen voor de mini)
Ja man, fucking bizarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:01 schreef Arja het volgende:
Molo, check hoe lang die lijst onder ons is![]()
En zondag zijn we gewoon al een half jaar zwanger omgomg
Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
Zondag ga ik wel klein feestje vieren hoor, half jaar zwanger
Jij?
Dawwwwwquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!
Wat lief!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dawwwww![]()
Hoe oud?
Mijn nichtje van bijna 5 weigert mij een kus te geven, maar de baby krijgt wel iedereen keer een kus, zo'n onhandige kleuter bam-kus op mijn buik
Zo cute
En straks zijn kleine zusje, als ze niet zo preuts doet voor de echoquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Grote nichtjes zijn zo cool!Ik kan me zo goed herinneren hoe het was om de grote te zijn, en het is zo tof om te zien hoe Otje haar grote nicht adoreert.
Alles gewoon rustig ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?
We hadden hem voor bijna niks via Marktplaats, dus ik heb hem voor 40 euro weer aangeboden en hij wordt vanavond opgehaald. Maken we er iemand anders nog blij mee en zijn wij er snel vanafquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:33 schreef Lamb29 het volgende:
Meld ik mij ook maar even...
Ook geen nieuws hier.... Kan ook zomaar nog bijna 4 weken duren! Klinkt ineens gek lang.
Oh das balen Dot! Nog te ruilen?
Spannend vivi!
Zo kleuter op school, ontbijtje erin... Welterusten! Ik mag weer plat. En zomaar het gevoel dat ik snel weer lig te tukken
Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepelquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:31 schreef Nazil het volgende:
Vivi veel plezier vanavond!
Quoi ik ben jaloersmij gaat het echt niet meer lukken om het op te bouwen, te zwaar. Maar ik vind het hardlopen zo fijn altijd! Ik heb nu al spierpijn van een middag shoppen voor trouwjurk en -accessoires
zodadelijk wel lunchzwemmen in het zwembad (waar anders, duh
) dus iig iets van sport nog. Heel erg knap van je!
maandagquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Quoi het volgende:
Ja Vivi, veel plezier vanavond! Fijn dat je er zo vol vertrouwen in gaat
[..]
Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepelEn zwemmen lijkt me overigens ook heerlijk, veel plezier!
Bijna geslachtsecho voor jou, toch? Zaterdag?
Ik zou verhuizen naar het andere topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....
Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen...
Ik wil me er ook in gaan verdiepenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....
Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen...
In dit topic zitten de experts en (over)enthousiastelingenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wil me er ook in gaan verdiepenMaar daar wacht ik nog even mee. Tzt ben jij de expert natuurlijk
Maar misschien kun je ergens anders wel 126 euro besparenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet nog energie afsluiten... Ik kreeg een mailtje van Wij dat je nu een prénatal cadeaukaart krijgt van 60 euro als je overstapt naar E-ON. Nu zit ik daarover te twijfelen
Ja echt heel erg. Meisjes van 7 valt het zelfs op. En ik geloof dat gm ook al zo opgeblazen was.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Snoenk ben jij ook zo opgeblazen? Ik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 5 weken
*boks* en misselijk en moehoehoehoe...quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Snoenk ben jij ook zo opgeblazen? Ik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 5 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Omdat ik het nogal wat vind om me ziek te melden als ik het ook kan opvangen met een halve dag thuis werken en de vier uur rust waar ik recht op heb op 1 dag te zetten. Ik denk namelijk dat me dat net genoeg lucht geeft om gewoon te blijven werken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef laziness het volgende:
Chanty waarom regel je dit niet via de bedrijfsarts oid?
Als je 8 uur werken op een dag niet meer trekt dan moet je gedeeltelijk ziek gemeld worden. Ziek door zwangerschap wordt 100% door het UWV vergoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal wat vind om me ziek te melden als ik het ook kan opvangen met een halve dag thuis werken en de vier uur rust waar ik recht op heb op 1 dag te zetten. Ik denk namelijk dat me dat net genoeg lucht geeft om gewoon te blijven werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen hoor, echt, anders komt oma Molo je slaan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Chanty het volgende:
Even een vraag aan degenen die minder werken in hun zwangerschap (onder spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd, je verdient veel meer dan 'net genoeg lucht', dus gun jezelf dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal wat vind om me ziek te melden als ik het ook kan opvangen met een halve dag thuis werken en de vier uur rust waar ik recht op heb op 1 dag te zetten. Ik denk namelijk dat me dat net genoeg lucht geeft om gewoon te blijven werken.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:07 schreef Twinkle20 het volgende:
ChantySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de rest ook zegt. Je moet je elke dag oké voelen en niet de rust waar je elke dag recht op hebt opsparen om door te ploeteren en op vrijdagmiddag in te storten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga ook even liggen als Saar slaapt hoor... vandaag lukte dat niet en nu ben ik echt kapot...quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef snoenk het volgende:
Misselijk gelukkig geen last van. Zo vreselijk moe wel. Ben blij dat O. Nog slaapt, doe ik een tukkie mee![]()
Viva wat spannend! Veel plezier met baby kijken![]()
Quoi ondanks big smile toch wel balen dat je zo vroeg wakker bent.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Even tussendoor: de echo was goed!
Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm.Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
Gefeliciteerd Vivi!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm.Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
Ik stond er al in!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
Tofheid
Kan de mod je in de OP zetten dus?![]()
Ja dat dus, ik had niet gecheckt want lui wijf hier en moequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik stond er al in!Maar dan dus met 21 oktober (was uitgegaan van 28 dagen cyclus, maar waarschijnlijk was het 26-30-30).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dank jequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Vivi!![]()
GM, ik vind Saar zo'n leuke naam. Samen met De Naam was dat de grote kanshebber voor een meisje. Maar het is een jongetje
Hoe werkt dat met zo'n bedrijfsarts dan? Kan ik daar zomaar naartoe om moet dat via mijn LG? En diegene kan ook niet vaststellen dat ik hoofdpijn heb. Dat is ook het lastige, ik ben hier zo aan gewend dat mensen het hooguit merken aan de hoeveelheid pcm die ik slik momenteelquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat de rest ook zegt. Je moet je elke dag oké voelen en niet de rust waar je elke dag recht op hebt opsparen om door te ploeteren en op vrijdagmiddag in te storten.
Ik vind je een enorm goede werknemer en geweldige instelling hebben maar je doet jezelf, je lichaam en je mini te kort zo.
Ik vind het nogal wat om in jouw toestand zo door te bikkelen voor je werkgever. Niet zo hard zijn voor jezelf hoor.
En een bedrijfsarts kan soms net jou zelf dat zetje geven om in te zien wat je lichaam nodig heeft maar ook jouw werkgever zodat je niet steeds zonder steun het gesprek aan hoeft te gaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:33 schreef Chanty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vaak via leidinggevende, maar verschilt per werkgever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef Chanty het volgende:
Vivi wat een goed nieuws![]()
[..]
Hoe werkt dat met zo'n bedrijfsarts dan? Kan ik daar zomaar naartoe om moet dat via mijn LG? En diegene kan ook niet vaststellen dat ik hoofdpijn heb. Dat is ook het lastige, ik ben hier zo aan gewend dat mensen het hooguit merken aan de hoeveelheid pcm die ik slik momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jij meld je ziek, wg moet even bellen en na 2 weken moeten zij de bedrijfsarts inschakelen voor een eerste gesprek (kan ook eerder) en die vind er dan wat van. De ba hoeft ook niet aan te tonen dat jij hoofdpijn hebt. Hij zal dat aannemen, vragen stellen en als het aannemelijk is word er een plan opgesteld hoe voorkomen kan worden dat je helemaal uit gaat vallen. Ik heb een sterk vermoeden dat hij je per direct op verlof gaat zettenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met zo'n bedrijfsarts dan? Kan ik daar zomaar naartoe om moet dat via mijn LG? En diegene kan ook niet vaststellen dat ik hoofdpijn heb. Dat is ook het lastige, ik ben hier zo aan gewend dat mensen het hooguit merken aan de hoeveelheid pcm die ik slik momenteel
Dat werkt overal weer anders maar ja dat loopt wel via je werkgever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:33 schreef Chanty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de OP gelezen en ben al een stuk wijzer.. Dus dat zou ik ook ff doen. Ik heb nog een paar vragen, want ik durf bijv niet te knopen; maar due stel ik binnenkort wel in het topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wil me er ook in gaan verdiepenMaar daar wacht ik nog even mee. Tzt ben jij de expert natuurlijk
Ik ben van nature niet zo geduldig, dus ben bang dat ik met knopen een keer die hele doek aan flarden ga rukken omdat het niet lukt (niet mijn kind, wees niet bang)quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen en ben al een stuk wijzer.. Dus dat zou ik ook ff doen. Ik heb nog een paar vragen, want ik durf bijv niet te knopen; maar due stel ik binnenkort wel in het topic.
Yep. Dat is ook wel redelijk toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Chanty het volgende:
Dus dan moet ik zes weken van tevoren stoppen ook als ik het met bv drie dagen per week wel red om tot 36 weken door te werken?
Ik ga het iig bespreken. Heb de 22e een afspraak staan met LG. Tot die tijd nadenken wat ik wel een niet zeg.
Als je de rest van de uren ziek gemeld wordt dan ben je idd verplicht met 34wk te stoppen..quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Chanty het volgende:
Dus dan moet ik zes weken van tevoren stoppen ook als ik het met bv drie dagen per week wel red om tot 36 weken door te werken?
Ik ga het iig bespreken. Heb de 22e een afspraak staan met LG. Tot die tijd nadenken wat ik wel een niet zeg.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou Chanty wat Away zegt
Zo zou ik het doen dan denk ik.Let wel op. Een bedrijfarts kost geld voor je werkgever. Hen passeren is daarom meestal niet de beste manier omdat je zonder overleg kosten voor ze maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Dat laatste is zo waarquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
Chanty; ik heb met je te doen. Vervelend dat je het niet trekt, maar het is echt geen teken van zwakte als het niet lukt!!! Iedere zwangerschap is anders! Je kunt gewoon zonder eerst 2wk ziek te melden naar een bedrijfsarts hoor; even via pz de gegevens opvragen(of wellicht zijn die al bereikbaar voor je), en een gesprekje aanvragen. Die arts is waarschijnlijk eens in de paar weken bij jou op kantoor en anders is een gesprekje zo gepland onder werktijd! Echt doen hoor! Die baby verdient in juni en relaxte en uitgeruste moeder. En niet 1 die er eigenlijk al doorheen zit, en dan begint het zwaarste gedeelte nog!
Maar dat hoeft niet via haar lg, dat kan via pz. En hoeft niet meer te zijn dan; ik wil een gesprek met de bedrijfsarts..quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Let wel op. Een bedrijfarts kost geld voor je werkgever. Hen passeren is daarom meestal niet de beste manier omdat je zonder overleg kosten voor ze maakt.
Echter voor de band/verhouding met je leidinggevende is het bij hem/haar aangeven wel zo netjes.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet via haar lg, dat kan via pz. En hoeft niet meer te zijn dan; ik wil een gesprek met de bedrijfsarts..
Ligt er wel een beetje aan hoe groot een bedrijf is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet via haar lg, dat kan via pz. En hoeft niet meer te zijn dan; ik wil een gesprek met de bedrijfsarts..
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat laatste is zo waarvooral als ik terug denk aan de eerste drie maanden na de eerste bevalling. Zwaar herstel van keizersnede, huilbaby want reflux en ik hing tegen een pnd aan. En toen startte ik super uitgerust en gelukkig aan mijn bevalling... Ik hou mijn hart vast als ik kijk hoe slecht ik nu in mijn vel zit.
Dat moet dan maar, misschien ook niet verkeerd. Als ik weer een keizersnede krijg neem ik wel twee weken extra vakantie op erna want het herstel duurde vorige keer knap lang. Als ik werk had gehad toen had ik net twee weken een beetje kunnen genieten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Dat is ook wel redelijk toch?
Je bent dan niet meer volledig inzetbaar voor werk, dus gaat verlof eerder in.
Bij ons neemt overigens eigenlijk iedereen 6 weken van tevoren verlof vanwege zwaarte van werk
Klopt, ik heb ook in bedrijven van verschillende grootte gewerkt. Maar ik geloof dat Chanty bij een redelijk groot bedrijf werkt waar dat wel goed op orde is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe groot een bedrijf is.
Net elk bedrijf heeft een pz en zeker geen bedrijfarts die op kantoor komt of überhaupt specifiek aan de werkgever is verbonden.
Ik werk nu bij een multinational en dat is nogal anders op dat gebied dan toen ik op een kantoor van 15 man werkte.
Dus hoe het bij jouw op het werk is hoeft niet altijd voor een ander te gelden.
Ga sowieso eerst met LG in gesprek anders komt het ook zo rauw op hun dak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Echter voor de band/verhouding met je leidinggevende is het bij hem/haar aangeven wel zo netjes.
Klopt, maar ik vermoed dat Chanty voordat ze met haar lg gaat praten eigenlijk al een kant en klare oplossing wil hebben en voorleggen. Maar dat advies moet denk ik nu juist even vanuit de bedrijfsarts komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Echter voor de band/verhouding met je leidinggevende is het bij hem/haar aangeven wel zo netjes.
Maar waarom pas over 2 weken?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
Ga sowieso eerst met LG in gesprek anders komt het ook zo rauw op hun dak.
Heel verstandig. En valt vast reuze meequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je na die 10 weken verlof na de bevalling nog niet helemaal hersteld bent, kan je ook dan nog in de zw voor zolang nodig is hequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat moet dan maar, misschien ook niet verkeerd. Als ik weer een keizersnede krijg neem ik wel twee weken extra vakantie op erna want het herstel duurde vorige keer knap lang. Als ik werk had gehad toen had ik net twee weken een beetje kunnen genieten.
Van harte Vivi!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
pssssst wacht niet dat gesprek van de 22e af, dat duurt nog 12 dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |