abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160545263
4 maart: Dot. (meisje)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
23 oktober: ViviRAWRS
27 oktober: Veruca_Assault

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Svane op 11-03-2016 00:29:48 ]
pi_160545277
Veruca! Dat is nog eens fantastisch nieuws! Wat een opluchting! *O*
pi_160545958
Veruca, wat fijn!

En Molo ook goed nieuws!

Ik heb me niet laten strippen en de vk was het daar wel mee eens. Na die drama van gisteren even wat rust daar beneden. Nu dus vrijdag een afspraak voor een echo en hartfilmpje :) Madam ligt nog steeds niet helemaal ingedaald dus ik denk dat we die wel halen.
pi_160546579
Molo, check hoe lang die lijst onder ons is :o

En zondag zijn we gewoon al een half jaar zwanger omgomg
pi_160546742
Dank je Stormqueen voor de OP en verder strooi ik liefde voor iiiiiiiiiiedereen!

Vooral voor diegene die 'zure matten!' Bij misselijkheid riep. Die helpen als een malle! Na een mat ben ik zeker 10 minuten niet misselijk. 10 heerlijke minuten ❤
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_160546851
Goed hè die zure matten. Het afkicken lukt me alleen niet zo goed. ;) En yay voor knipper *O* *O*

Mijn mini deed flauw vandaag. Alles bij de 20-weken echo was volgens het boekje maar de voetjes bleven strak voor het kruis gevouwen vlak onder mijn navel. Navel vol gel en een idee van het geslacht dus. }:|
pi_160546857
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:11 schreef Veruca_Assault het volgende:
Dank je Stormqueen voor de OP en verder strooi ik liefde voor iiiiiiiiiiedereen!

Vooral voor diegene die 'zure matten!' Bij misselijkheid riep. Die helpen als een malle! Na een mat ben ik zeker 10 minuten niet misselijk. 10 heerlijke minuten ❤
Daar zou ik nou weer spontaan maagzuur van krijgen.
pi_160546892
Veruca, wat een geweldig nieuws, ben heel blij voor je!

Molo, fijn dat je uitslag goed is.

Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?

Dot, fijn dat ze meegingen met je wens van niet strippen. Hoe voel je je verder fysiek?

Hebben jullie nog tips/ideeën voor een geboorteplan?
pi_160547146
Veruca wat een goed nieuws *O*

Dot nog even geduld dus

Ophelia dat is jammer!

Madivi ik had geen geboorteplan. Ik had wel met mijn man afgesproken dat hij bij de baby moest blijven, wat er ook gebeurde. Ik was bang voor verwisseling :P gekke hormonen
pi_160547321
Madivi ik heb de mijne net klaar...

Er staat iig in wat ik wil/verwacht qua communicatie. Welke houdingen mij prettig lijken bij ontsluiting en persen. Welke pijnstilling ik wil en welke vooral niet. Borstvoeding dat ik dat graag wil met zsm een lactatie kundige erbij. Vriend begeleid ten alle tijden onze zoon. Dochter is de eerste visite. En nog wat punten...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160547606
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed hè die zure matten. Het afkicken lukt me alleen niet zo goed. ;) En yay voor knipper *O* *O*

Mijn mini deed flauw vandaag. Alles bij de 20-weken echo was volgens het boekje maar de voetjes bleven strak voor het kruis gevouwen vlak onder mijn navel. Navel vol gel en een idee van het geslacht dus. }:|
Het was jij! Held!

Wel heel flauw van je baby 🤔 En nu? Nog 40wk wachten tot je bevestiging krijgt?
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_160547671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Veruca, wat een geweldig nieuws, ben heel blij voor je!

Molo, fijn dat je uitslag goed is.

Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?

Dot, fijn dat ze meegingen met je wens van niet strippen. Hoe voel je je verder fysiek?

Ik voel me eigenlijk heel prima :) Ik heb wel wat last van gisteren, en ben nu bang om naar de wc te gaan :')

Ik moet nog iets op papier zetten, maar ik wil vooral verschillende houdingen proberen als het persen weer niet lukt en ik wil alleen bij mega nood zo'n schedelelektrode. En verder wil ik dat ze communiceren wat er gebeurt en ook de andere opties voorleggen en ik wil geen co-assistent.
pi_160548458
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Het was jij! Held!

Ze doet geen olifantendracht hoor :P
S. 2014
J. 2016
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:34:18 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160548638
quote:

Nagedacht over wat je wil met pijnstilling, wat eerste keus is en wat niet?
Wat als jij in nood bent, moet je partner dan bij jou of de baby blijven?

Wat zijn je wensen over borstvoeding?
Hoe denk je over bijvoeding met kunstvoeding?

Moet hij op je blote huid? wil je de baby bloot laten.

Hoe denk je over bezoek?

Wat als je een narcose hebt gehad? mogen dan mensen langskomen bij je baby.
Mogen ze hem wassen? hoe wil je het met voeding? Wie mag dat geven?

etc etc etc http://deverloskundige.nl/bevalling/tekstpagina/30/geboorteplan/
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160548932
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Het was jij! Held!

Max 22 weken wachten hoop ik :P
Maar ik denk dat we voor een extra echo gaan. Vriend kon ineens niet mee door zieke peuter dus wat dat betreft is het geen ramp. (ik had me alleen zo verheugd op vanavond iets leuks bestellen voor de mini -O- )
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:52:33 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160549119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Max 22 weken wachten hoop ik :P
Maar ik denk dat we voor een extra echo gaan. Vriend kon ineens niet mee door zieke peuter dus wat dat betreft is het geen ramp. (ik had me alleen zo verheugd op vanavond iets leuks bestellen voor de mini -O- )
Pretecho doen voor geslacht, net zoals ik *O*

Stiekem toch wel heel fijn en leuk om te weten :Y

Fijn dat alles goed was bij de SEO wel :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:55:18 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160549203
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:01 schreef Arja het volgende:
Molo, check hoe lang die lijst onder ons is :o

En zondag zijn we gewoon al een half jaar zwanger omgomg
Ja man, fucking bizar _O-

Ik heb net zitten borrelen net een vriend die in het buitenland woont, die had ik voor het laatst gezien toen ik 12 weken zwanger was. Wat gaat het toch hard man, en volgende keer dat ik hem zie ben ik al bevallen denk ik. Heeeel gek idee dat :D

Net ook nog even bij Marks & Spencers leuke babykleding gekocht O+

En daardoor teveel gedaan weer vandaag (maar worth it) dus nu lekker brak op de bank met bord afhaalkantonees :9

Zondag ga ik wel klein feestje vieren hoor, half jaar zwanger O+
Jij? *O*
pi_160549539
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Molo het volgende:

Zondag ga ik wel klein feestje vieren hoor, half jaar zwanger O+
Jij? *O*
Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!
>:O
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:33:40 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160550561
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:

[..]

Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!
>:O
Dawwwww O+

Hoe oud?

Mijn nichtje van bijna 5 weigert mij een kus te geven, maar de baby krijgt wel iedereen keer een kus, zo'n onhandige kleuter bam-kus op mijn buik O+
Zo cute O+
pi_160551366
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Dawwwww O+

Hoe oud?

Mijn nichtje van bijna 5 weigert mij een kus te geven, maar de baby krijgt wel iedereen keer een kus, zo'n onhandige kleuter bam-kus op mijn buik O+
Zo cute O+
Wat lief!

Ze wordt 7 en ik denk een echt moedertje voor mijn kleintje. Ze zullen elkaar vaak op donderdag zien, want dan past mijn moeder naschools op nichtje en neefje en de hele dag op Emmy als mijn man ook moet werken (hij heeft een wisselend rooster).
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:57:48 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160551406
Leuk! Ja op die leeftijd kunnen ze heerlijk moederen :D
pi_160551561
Grote nichtjes zijn zo cool! O+ Ik kan me zo goed herinneren hoe het was om de grote te zijn, en het is zo tof om te zien hoe Otje haar grote nicht adoreert. O+
pi_160552898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Grote nichtjes zijn zo cool! O+ Ik kan me zo goed herinneren hoe het was om de grote te zijn, en het is zo tof om te zien hoe Otje haar grote nicht adoreert. O+
En straks zijn kleine zusje, als ze niet zo preuts doet voor de echo
  Manager PR/Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 08:55:23 #24
269689 crew  Viv
pi_160560527
Vandaag om 18:45u de eerste echo, spannend! Heb er wel een goed gevoel over, dus het is leuk-spannend/voorpret. :)
pi_160560798
Spannend Vivi.
S. 2014
J. 2016
pi_160560817
Meld met niks te melden :+

Behalve dat we er gisteren achter kwamen dat we de verkeerde Easybase hebben :')

Spannend Vivi!
pi_160561122
Meld ik mij ook maar even...
Ook geen nieuws hier.... Kan ook zomaar nog bijna 4 weken duren! Klinkt ineens gek lang.

Oh das balen Dot! Nog te ruilen?

Spannend vivi!

Zo kleuter op school, ontbijtje erin... Welterusten! Ik mag weer plat. En zomaar het gevoel dat ik snel weer lig te tukken ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160561230
Veruca, wat een opluchting! Gefeliciteerd! O+

Dot, fijn dat je ervoor kon kiezen nog niet te strippen, even rust down there klinkt als geen overbodige luxe ja ;( Spannende dagen zo!

Ophelia en haar preutse mini :D Ach, nog een keertje extra spieken bij een pretecho is ook leuk ;)

Vivi, fijn die voorpret! Spannend!

Lamb ook nog alles rustig! Raar lijkt me dat ja, dat het zomaar nog 4 weken kan duren, dan is het alweer april joh :o

quote:
Alles gewoon rustig ook :)
pi_160561417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:33 schreef Lamb29 het volgende:
Meld ik mij ook maar even...
Ook geen nieuws hier.... Kan ook zomaar nog bijna 4 weken duren! Klinkt ineens gek lang.

Oh das balen Dot! Nog te ruilen?

Spannend vivi!

Zo kleuter op school, ontbijtje erin... Welterusten! Ik mag weer plat. En zomaar het gevoel dat ik snel weer lig te tukken ;)
We hadden hem voor bijna niks via Marktplaats, dus ik heb hem voor 40 euro weer aangeboden en hij wordt vanavond opgehaald. Maken we er iemand anders nog blij mee en zijn wij er snel vanaf :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:08:33 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160561831
Misschien vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Vers van de pers: een column over mijn ervaringen met sporten en de babs in mijn buik (ofwel: mijn nieuwe loopmaatje O+ )
pi_160562189
Vivi veel plezier vanavond!

Quoi ik ben jaloers :') mij gaat het echt niet meer lukken om het op te bouwen, te zwaar. Maar ik vind het hardlopen zo fijn altijd! Ik heb nu al spierpijn van een middag shoppen voor trouwjurk en -accessoires _O- zodadelijk wel lunchzwemmen in het zwembad (waar anders, duh :')) dus iig iets van sport nog. Heel erg knap van je!
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:44:32 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160562387
Ja Vivi, veel plezier vanavond! Fijn dat je er zo vol vertrouwen in gaat :)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:31 schreef Nazil het volgende:
Vivi veel plezier vanavond!

Quoi ik ben jaloers :') mij gaat het echt niet meer lukken om het op te bouwen, te zwaar. Maar ik vind het hardlopen zo fijn altijd! Ik heb nu al spierpijn van een middag shoppen voor trouwjurk en -accessoires _O- zodadelijk wel lunchzwemmen in het zwembad (waar anders, duh :')) dus iig iets van sport nog. Heel erg knap van je!
Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepel :) En zwemmen lijkt me overigens ook heerlijk, veel plezier!

Bijna geslachtsecho voor jou, toch? Zaterdag?
pi_160562511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Quoi het volgende:
Ja Vivi, veel plezier vanavond! Fijn dat je er zo vol vertrouwen in gaat :)

[..]

Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepel :) En zwemmen lijkt me overigens ook heerlijk, veel plezier!

Bijna geslachtsecho voor jou, toch? Zaterdag?
maandag O+ Zo veel zin in, ik ben zo benieuwd!

En alles voor de bruiloft is geregeld, dus ik kan weer stressvrij door het leven :)
pi_160563040
*O* *O* Voor alle goede berichten!
Echt fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien Veruca! Op basis van mijn laatste menstruatiedatum loop ik ook ongeveer een week "achter", waarschijnlijk late eisprong of innesteling.

Fijn dat het zo goed gaat met sporten Quoi! Ik moet het ook weer eens gaan oppakken :@

Mijn stress neemt alleen maar toe :'). Nog 12 dagen tot de oplevering van mijn huis ahhh! Ik moet nog zoveel doen, waar blijft de tijd! :P
Ik moet nog energie afsluiten... Ik kreeg een mailtje van Wij dat je nu een prénatal cadeaukaart krijgt van 60 euro als je overstapt naar E-ON. Nu zit ik daarover te twijfelen :+
pi_160563209
Ono toch alles rustig :D vroeg het mij net af! Spannend! Benieuwd naar jullie (zelf gekozen?) datum?

Oh beter Dot! Dat scheelt, zelf al een andere gescoord?

Quoi zo knap dat je nog zo door kan gaan! Ik heb tot wk 27 ofzo braaf elke weer cesar therapie gedaan. (in mijn geval is dat een uurtje begeleid sporten, doe ik al 2 jr) wel steeds lager pitje.
Na de bevalling weer oppakken om mijn gewrichten weer in t gareel te krijgen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_160563758
Vivi spannend! *O*
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:17:22 #37
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160564053
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....

Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen... :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:28:50 #38
220609 Nouk84
pi_160564240
Sporten heb ik niet of nauwelijks gedaan tot nu toe. Ik wandel wel veel met de hond en probeer dagelijks toch wel zo'n 8/9000 stappen te halen, maar dat lukt niet altijd. Wil misschien iets van zw.yoga of gewoon gaan zwemmen maar tot nu toe ben ik de avonden dat ik niets gepland heb best blij dat er ook niets gepland staat en wil ik dus de deur niet meer uit :$

En vanaf volgende week ben ik doordeweeks weer alleen dus wordt het helemaal lastig plannen.. Dan maar op zolder beetje proberen te sporten (steppen/roeien). Ik merk wel namelijk dat als ik lang op de bank zit. ik daar nogal kreupel vanaf kom (op mn werk gek genoeg nergens last van, bureaubaan), en dat wordt natuurlijk alleen maar erger!

Na deze week nog 8 wk werken :') Gaat super hard!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:10:39 #39
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160566164
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....

Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen... :)
Ik zou verhuizen naar het andere topic.
Dan weet je zeker dat je geen fout advies krijgt.

als je aangeeft wat je wensen zijn weten wij wel alle dragers ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:00:20 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160566997
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:

Ik wil me er ook in gaan verdiepen :Y Maar daar wacht ik nog even mee. Tzt ben jij de expert natuurlijk :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:25:43 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160567468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik wil me er ook in gaan verdiepen :Y Maar daar wacht ik nog even mee. Tzt ben jij de expert natuurlijk :)
In dit topic zitten de experts en (over)enthousiastelingen :)

OUD / Draagtopic #159
pi_160569577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet nog energie afsluiten... Ik kreeg een mailtje van Wij dat je nu een prénatal cadeaukaart krijgt van 60 euro als je overstapt naar E-ON. Nu zit ik daarover te twijfelen :+
Maar misschien kun je ergens anders wel 126 euro besparen :D dan kun je daar een Prénatal-cadeaukaart van halen :D.
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:24:46 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160569604
Yes, dat topic had ik gezien :) Er wordt over draagdoeken gesproken alsof het judogrepen zijn :)

Maandagochtend gaan we samen langs de gastouder, met wie ik dus al even heb gebeld. Vijf kindjes zijn dan present, dus we kunnen ons meteen even 'onderdompelen'. Bij de laatste kinder/baby/peuter/kleuter verjaardag zijn we enigszins in shock weggegaan. Pfft, wat een chaos en gedoe :P

Een kennisje van me is net van een zoon bevallen. Ik merk dat ik zo betrokken ben met hoe het met haar en de kleine babs gaat en erop los vraag over van alles. Dat heb ik nooit gehad bij vriendinnen. Bij mij is de ganze boel gaan rammelen in het kwadraat vanaf het moment van celdeling denk ik :D
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:43:20 #44
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160569879
Ik kreeg net de vraag van mijn jongste oppaskind of ik een baby jongen in mijn buik heb omdat mijn buik al zo dik is :') heb er maar een beetje overheen gepraat want eerst maar eens een goede echo afwachten voor ik het ze vertel. Dat word wijdere kleding dragen voor een paar weken als ik bij ze ben :')
pi_160569936
Snoenk ben jij ook zo opgeblazen? Ik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 5 weken :')
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:48:50 #46
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160569967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja echt heel erg. Meisjes van 7 valt het zelfs op. En ik geloof dat gm ook al zo opgeblazen was.
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:05:45 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160570298
Ik had het ook. Is wel minder geworden. Althans: deze week. Het is elke week weer iets nieuws. Deze week lig ik standaard vanaf 4 uur wakker :') Met een grote smile op mijn gezicht overigens.
pi_160570865
'S nachts wakker- check.
En misselijk. Bah, dat heb ik niet gemist zeg.
Maar hij is nu zo groot als een erwt. Erwtje <3
pi_160570902
Veruca, wat een super nieuws!!

Vivi, spannend, veel plezier!
pi_160571128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
*boks* en misselijk en moehoehoehoe... :Du en pas 6 weken morgen.

Dinsdag eerste echo en dan gaan we t de wereld ingooien want lang verbergen gaat niet lukken gok ik...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:45:22 #51
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160572817
Even een vraag aan degenen die minder werken in hun zwangerschap (onder spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:46:52 #52
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160572864
Misselijk gelukkig geen last van. Zo vreselijk moe wel. Ben blij dat O. Nog slaapt, doe ik een tukkie mee :@

Viva wat spannend! Veel plezier met baby kijken O+

Quoi ondanks big smile toch wel balen dat je zo vroeg wakker bent.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:50:49 #53
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_160572989
Chanty waarom regel je dit niet via de bedrijfsarts oid?
Als je 8 uur werken op een dag niet meer trekt dan moet je gedeeltelijk ziek gemeld worden. Ziek door zwangerschap wordt 100% door het UWV vergoed.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:02:44 #54
52229 Chanty
pi_160573312
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef laziness het volgende:
Chanty waarom regel je dit niet via de bedrijfsarts oid?
Als je 8 uur werken op een dag niet meer trekt dan moet je gedeeltelijk ziek gemeld worden. Ziek door zwangerschap wordt 100% door het UWV vergoed.
Omdat ik het nogal wat vind om me ziek te melden als ik het ook kan opvangen met een halve dag thuis werken en de vier uur rust waar ik recht op heb op 1 dag te zetten. Ik denk namelijk dat me dat net genoeg lucht geeft om gewoon te blijven werken.
pi_160573430
Chanty

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:11:36 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160573558
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef Chanty het volgende:

[..]

Omdat ik het nogal wat vind om me ziek te melden als ik het ook kan opvangen met een halve dag thuis werken en de vier uur rust waar ik recht op heb op 1 dag te zetten. Ik denk namelijk dat me dat net genoeg lucht geeft om gewoon te blijven werken.
SPOILER
Doen hoor, echt, anders komt oma Molo je slaan o|O
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:12:03 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160573585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Chanty het volgende:
Even een vraag aan degenen die minder werken in hun zwangerschap (onder spoiler)

SPOILER
SPOILER
pi_160573706
quote:

[..]

Lieverd, je verdient veel meer dan 'net genoeg lucht', dus gun jezelf dat ook :*
pi_160573940
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty

SPOILER
SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:26:29 #60
244125 laziness
pi_160574058
quote:

[..]

Wat de rest ook zegt. Je moet je elke dag oké voelen en niet de rust waar je elke dag recht op hebt opsparen om door te ploeteren en op vrijdagmiddag in te storten.
Ik vind je een enorm goede werknemer en geweldige instelling hebben maar je doet jezelf, je lichaam en je mini te kort zo.
Ik vind het nogal wat om in jouw toestand zo door te bikkelen voor je werkgever. Niet zo hard zijn voor jezelf hoor.
En een bedrijfsarts kan soms net jou zelf dat zetje geven om in te zien wat je lichaam nodig heeft maar ook jouw werkgever zodat je niet steeds zonder steun het gesprek aan hoeft te gaan.
  Manager PR/Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 20:26:52 #61
269689 crew  Viv
pi_160574065
Even tussendoor: de echo was goed! *O*

Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm. O+ Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
pi_160574093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef snoenk het volgende:
Misselijk gelukkig geen last van. Zo vreselijk moe wel. Ben blij dat O. Nog slaapt, doe ik een tukkie mee :@

Viva wat spannend! Veel plezier met baby kijken O+

Quoi ondanks big smile toch wel balen dat je zo vroeg wakker bent.
Ik ga ook even liggen als Saar slaapt hoor... vandaag lukte dat niet en nu ben ik echt kapot...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:29:17 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160574139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm. O+ Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
*O*

Tofheid *O*

Kan de mod je in de OP zetten dus? O+
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:29:36 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160574146
quote:

Gefeliciteerd Vivi! w/

GM, ik vind Saar zo'n leuke naam. Samen met De Naam was dat de grote kanshebber voor een meisje. Maar het is een jongetje :D
  Manager PR/Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 20:31:13 #65
269689 crew  Viv
pi_160574193
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
*O*

Tofheid *O*

Kan de mod je in de OP zetten dus? O+
Ik stond er al in! :Y) Maar dan dus met 21 oktober (was uitgegaan van 28 dagen cyclus, maar waarschijnlijk was het 26-30-30).
pi_160574215
Vivi een knipper *O*
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:32:34 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160574218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik stond er al in! :Y) Maar dan dus met 21 oktober (was uitgegaan van 28 dagen cyclus, maar waarschijnlijk was het 26-30-30).
Ja dat dus, ik had niet gecheckt want lui wijf hier en moe :D

Baby on the wayyyyy *O*
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:33:27 #68
52229 Chanty
pi_160574238
SPOILER
pi_160574245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Vivi! w/

GM, ik vind Saar zo'n leuke naam. Samen met De Naam was dat de grote kanshebber voor een meisje. Maar het is een jongetje :D
Dank je :) Ze heeft eigenlijk S.arah maar in de praktijk is dat vaak Saar..

Vivi wat fijn *O*
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:37:09 #70
52229 Chanty
pi_160574355
Vivi wat een goed nieuws O+ *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef laziness het volgende:

[..]

Wat de rest ook zegt. Je moet je elke dag oké voelen en niet de rust waar je elke dag recht op hebt opsparen om door te ploeteren en op vrijdagmiddag in te storten.
Ik vind je een enorm goede werknemer en geweldige instelling hebben maar je doet jezelf, je lichaam en je mini te kort zo.
Ik vind het nogal wat om in jouw toestand zo door te bikkelen voor je werkgever. Niet zo hard zijn voor jezelf hoor.
En een bedrijfsarts kan soms net jou zelf dat zetje geven om in te zien wat je lichaam nodig heeft maar ook jouw werkgever zodat je niet steeds zonder steun het gesprek aan hoeft te gaan.
Hoe werkt dat met zo'n bedrijfsarts dan? Kan ik daar zomaar naartoe om moet dat via mijn LG? En diegene kan ook niet vaststellen dat ik hoofdpijn heb. Dat is ook het lastige, ik ben hier zo aan gewend dat mensen het hooguit merken aan de hoeveelheid pcm die ik slik momenteel :')
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:39:38 #71
244125 laziness
pi_160574434
Maar dat laatste kan je wel bij een arts kwijt...
En bij ons zijn er meerdere zwangeren die niet echt 'ziek' zijn maar waarvoor 8 uur werken gewoon too much is.
Zwanger zijn moet je niet uitvlakken qua impact.
Zij werken 6 uur op een dag nu en dat is veel beter voor hen en de werkgever want veel langer tot het eind vol te houden zo.
Je bent echt zo streng voor je zelf meisje. Loop jezelf niet voorbij.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:39:43 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160574436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:33 schreef Chanty het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:42:28 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160574542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hoe werkt dat met zo'n bedrijfsarts dan? Kan ik daar zomaar naartoe om moet dat via mijn LG? En diegene kan ook niet vaststellen dat ik hoofdpijn heb. Dat is ook het lastige, ik ben hier zo aan gewend dat mensen het hooguit merken aan de hoeveelheid pcm die ik slik momenteel :')
Vaak via leidinggevende, maar verschilt per werkgever.

Leidinggevende is wel eerste aanspreekpunt. En niet aangeven waar je precies last van hebt, dat gaat ze én geen reet aan, én dan lijkt het net of alleen die hoofdpijn het probleem is.

Aangeven dat je het niet trekt en niet de hele dag kan werken, ivm zwangerschap, that's all.

Mensen bijten niet, en meestal komt dat prima goed.

SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:43:11 #74
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160574559
quote:

[..]

Jij meld je ziek, wg moet even bellen en na 2 weken moeten zij de bedrijfsarts inschakelen voor een eerste gesprek (kan ook eerder) en die vind er dan wat van. De ba hoeft ook niet aan te tonen dat jij hoofdpijn hebt. Hij zal dat aannemen, vragen stellen en als het aannemelijk is word er een plan opgesteld hoe voorkomen kan worden dat je helemaal uit gaat vallen. Ik heb een sterk vermoeden dat hij je per direct op verlof gaat zetten ;) (vast niethoor, no worries). Let wel dat mocht dat gebeuren het wel door de werkgever aangemerkt mag worden als zijnde 6 weken voor ud met zwangerschapsverlof en dus nog 10 weken tegoed na de tijd.

Oh ps ik vind je dus wel daadwerkelijk ziek. Ziek betekent niet reeds met 1 poot in de grond he.
Ziek is (tijdelijk) minder arbeidsgeschikt of (tijdelijk) arbeidsongeschikt en dat ben je momenteel gewoon, al wil je het niet toegeven ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:43:28 #75
244125 laziness
pi_160574572
quote:

[..]

Dat werkt overal weer anders maar ja dat loopt wel via je werkgever.
Die arts is er echter niet alleen om je hoofdpijn vast te stellen maar om je hele verhaal te doen en samen met jou te kijken hoe jij het zo lang mogelijk tot aan verlof vol houdt. Deze geeft dan een advies af aan je werkgever (zonder medische details en dus jouw verhaal er omheen dat je kwijt wil) en je werkgever gaat dan weer met jou dat advies zo goed mogelijk inrichten/opvolgen.
pi_160574595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:33 schreef Chanty het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:46:39 #77
244125 laziness
pi_160574698
Away, aanvulling nog, het is verplicht om 6 weken van tevoren dan met verlof te gaan als je al ziek door zwangerschap bent. De keuze vervalt.
  Manager PR/Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 20:50:51 #78
269689 crew  Viv
pi_160574891
Chanty:
SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:51:32 #79
220609 Nouk84
pi_160574927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb de OP gelezen en ben al een stuk wijzer.. Dus dat zou ik ook ff doen. Ik heb nog een paar vragen, want ik durf bijv niet te knopen; maar due stel ik binnenkort wel in het topic.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:54:03 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160575052
Chanty, er worden een hoop verstandige dingen gezegd hier :)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:51 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb de OP gelezen en ben al een stuk wijzer.. Dus dat zou ik ook ff doen. Ik heb nog een paar vragen, want ik durf bijv niet te knopen; maar due stel ik binnenkort wel in het topic.
Ik ben van nature niet zo geduldig, dus ben bang dat ik met knopen een keer die hele doek aan flarden ga rukken omdat het niet lukt (niet mijn kind, wees niet bang) :') Daarom denk ik dat een wat meer permanent klik-klak draagding wat meer bij me past. Maar ik moet het maar eens gaan proberen tzt. Thanks voor de tip, ik ga de OP eens een keer doorlezen :)
pi_160575057
Nou Chanty wat Away zegt :Y
Zo zou ik het doen dan denk ik.

SPOILER
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:55:01 #82
220609 Nouk84
pi_160575105
Chanty; ik heb met je te doen. Vervelend dat je het niet trekt, maar het is echt geen teken van zwakte als het niet lukt!!! Iedere zwangerschap is anders! Je kunt gewoon zonder eerst 2wk ziek te melden naar een bedrijfsarts hoor; even via pz de gegevens opvragen(of wellicht zijn die al bereikbaar voor je), en een gesprekje aanvragen. Die arts is waarschijnlijk eens in de paar weken bij jou op kantoor en anders is een gesprekje zo gepland onder werktijd! Echt doen hoor! Die baby verdient in juni en relaxte en uitgeruste moeder. En niet 1 die er eigenlijk al doorheen zit, en dan begint het zwaarste gedeelte nog!
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:56:26 #83
52229 Chanty
pi_160575172
Dus dan moet ik zes weken van tevoren stoppen ook als ik het met bv drie dagen per week wel red om tot 36 weken door te werken?

Ik ga het iig bespreken. Heb de 22e een afspraak staan met LG. Tot die tijd nadenken wat ik wel een niet zeg.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:57:33 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160575212
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Chanty het volgende:
Dus dan moet ik zes weken van tevoren stoppen ook als ik het met bv drie dagen per week wel red om tot 36 weken door te werken?

Ik ga het iig bespreken. Heb de 22e een afspraak staan met LG. Tot die tijd nadenken wat ik wel een niet zeg.
Yep. Dat is ook wel redelijk toch?
Je bent dan niet meer volledig inzetbaar voor werk, dus gaat verlof eerder in.

Bij ons neemt overigens eigenlijk iedereen 6 weken van tevoren verlof vanwege zwaarte van werk
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:58:29 #85
220609 Nouk84
pi_160575245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:56 schreef Chanty het volgende:

Als je de rest van de uren ziek gemeld wordt dan ben je idd verplicht met 34wk te stoppen..
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:58:29 #86
244125 laziness
pi_160575246
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou Chanty wat Away zegt :Y
Zo zou ik het doen dan denk ik.

SPOILER
Let wel op. Een bedrijfarts kost geld voor je werkgever. Hen passeren is daarom meestal niet de beste manier omdat je zonder overleg kosten voor ze maakt.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:00:40 #87
52229 Chanty
pi_160575342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
Chanty; ik heb met je te doen. Vervelend dat je het niet trekt, maar het is echt geen teken van zwakte als het niet lukt!!! Iedere zwangerschap is anders! Je kunt gewoon zonder eerst 2wk ziek te melden naar een bedrijfsarts hoor; even via pz de gegevens opvragen(of wellicht zijn die al bereikbaar voor je), en een gesprekje aanvragen. Die arts is waarschijnlijk eens in de paar weken bij jou op kantoor en anders is een gesprekje zo gepland onder werktijd! Echt doen hoor! Die baby verdient in juni en relaxte en uitgeruste moeder. En niet 1 die er eigenlijk al doorheen zit, en dan begint het zwaarste gedeelte nog!
Dat laatste is zo waar :'( vooral als ik terug denk aan de eerste drie maanden na de eerste bevalling. Zwaar herstel van keizersnede, huilbaby want reflux en ik hing tegen een pnd aan. En toen startte ik super uitgerust en gelukkig aan mijn bevalling... Ik hou mijn hart vast als ik kijk hoe slecht ik nu in mijn vel zit.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:00:51 #88
220609 Nouk84
pi_160575353
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef laziness het volgende:

[..]

Let wel op. Een bedrijfarts kost geld voor je werkgever. Hen passeren is daarom meestal niet de beste manier omdat je zonder overleg kosten voor ze maakt.
Maar dat hoeft niet via haar lg, dat kan via pz. En hoeft niet meer te zijn dan; ik wil een gesprek met de bedrijfsarts..
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:02:54 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160575451
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Maar dat hoeft niet via haar lg, dat kan via pz. En hoeft niet meer te zijn dan; ik wil een gesprek met de bedrijfsarts..
Echter voor de band/verhouding met je leidinggevende is het bij hem/haar aangeven wel zo netjes.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:04:53 #90
244125 laziness
pi_160575536
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan hoe groot een bedrijf is.
Niet elk bedrijf heeft een pz en zeker geen bedrijfarts die op kantoor komt of überhaupt specifiek aan de werkgever is verbonden.
Ik werk nu bij een multinational en dat is nogal anders op dat gebied dan toen ik op een kantoor van 15 man werkte.
Dus hoe het bij jouw op het werk is hoeft niet altijd voor een ander te gelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 10-03-2016 21:17:14 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:04:58 #91
220609 Nouk84
pi_160575538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat laatste is zo waar :'( vooral als ik terug denk aan de eerste drie maanden na de eerste bevalling. Zwaar herstel van keizersnede, huilbaby want reflux en ik hing tegen een pnd aan. En toen startte ik super uitgerust en gelukkig aan mijn bevalling... Ik hou mijn hart vast als ik kijk hoe slecht ik nu in mijn vel zit.
:*

Onderneem actie!
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:05:13 #92
52229 Chanty
pi_160575545
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep. Dat is ook wel redelijk toch?
Je bent dan niet meer volledig inzetbaar voor werk, dus gaat verlof eerder in.

Bij ons neemt overigens eigenlijk iedereen 6 weken van tevoren verlof vanwege zwaarte van werk
Dat moet dan maar, misschien ook niet verkeerd. Als ik weer een keizersnede krijg neem ik wel twee weken extra vakantie op erna want het herstel duurde vorige keer knap lang. Als ik werk had gehad toen had ik net twee weken een beetje kunnen genieten.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:06:14 #93
220609 Nouk84
pi_160575588
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan hoe groot een bedrijf is.
Net elk bedrijf heeft een pz en zeker geen bedrijfarts die op kantoor komt of überhaupt specifiek aan de werkgever is verbonden.
Ik werk nu bij een multinational en dat is nogal anders op dat gebied dan toen ik op een kantoor van 15 man werkte.
Dus hoe het bij jouw op het werk is hoeft niet altijd voor een ander te gelden.
Klopt, ik heb ook in bedrijven van verschillende grootte gewerkt. Maar ik geloof dat Chanty bij een redelijk groot bedrijf werkt waar dat wel goed op orde is.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:06:53 #94
52229 Chanty
pi_160575612
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Echter voor de band/verhouding met je leidinggevende is het bij hem/haar aangeven wel zo netjes.
Ga sowieso eerst met LG in gesprek anders komt het ook zo rauw op hun dak.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:07:57 #95
220609 Nouk84
pi_160575659
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vermoed dat Chanty voordat ze met haar lg gaat praten eigenlijk al een kant en klare oplossing wil hebben en voorleggen. Maar dat advies moet denk ik nu juist even vanuit de bedrijfsarts komen.
  Manager PR/Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 21:08:23 #96
269689 crew  Viv
pi_160575682
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
Maar waarom pas over 2 weken? -O-
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:14:37 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160575971
quote:

[..]

Heel verstandig. En valt vast reuze mee :)
pi_160576052
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat moet dan maar, misschien ook niet verkeerd. Als ik weer een keizersnede krijg neem ik wel twee weken extra vakantie op erna want het herstel duurde vorige keer knap lang. Als ik werk had gehad toen had ik net twee weken een beetje kunnen genieten.
Als je na die 10 weken verlof na de bevalling nog niet helemaal hersteld bent, kan je ook dan nog in de zw voor zolang nodig is he ;)

Het is koffiedik kijken natuurlijk nog. Eerst maar eens een kindje op de wereld zetten :*
Wie dan leeft wie dan zorgt.
pi_160576094
quote:

Van harte Vivi!
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:17:52 #100
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160576101
quote:

[..]

pssssst wacht niet dat gesprek van de 22e af, dat duurt nog 12 dagen.

Ik ga nu even streng doen, met echt jouw welzijn in acht nemen, GA MAANDAG MET JE LG PRATEN!

Dit gaat niet, dit kan niet en echt als je nu door gaat bikkelen doe je je werkgever er alleen maar tekort mee, jezelf doe je er tekort mee, eigenlijk doe je mensen tekort omdat jij niet 'zwak' wil zijn wat je verpiep ook niet bent want jeetje wat ben jij een held dat je alles opzij wil zetten om maar aan de verwachtingen van de wg te voldoen. Jij bent het belangrijkst, jouw gezin is het belangrijkst, niet de gene die je loon toevallig stort voor het oplossen van bepaalde zaken. Als puntje bij paaltje komt kunnen die echt in de stront zakken.

Bleh en verder ben ik best lief. Kortom ga je niet jezelf tekort doen om maar aan verwachtingen te voldoen die jij in jouw hoofd gesteld hebt waar jij aan moet voldoen ten behoeve van anderen. JIJ bent nu het belangrijkst.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')