Alles gewoon rustig ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?
We hadden hem voor bijna niks via Marktplaats, dus ik heb hem voor 40 euro weer aangeboden en hij wordt vanavond opgehaald. Maken we er iemand anders nog blij mee en zijn wij er snel vanafquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:33 schreef Lamb29 het volgende:
Meld ik mij ook maar even...
Ook geen nieuws hier.... Kan ook zomaar nog bijna 4 weken duren! Klinkt ineens gek lang.
Oh das balen Dot! Nog te ruilen?
Spannend vivi!
Zo kleuter op school, ontbijtje erin... Welterusten! Ik mag weer plat. En zomaar het gevoel dat ik snel weer lig te tukken
Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepelquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:31 schreef Nazil het volgende:
Vivi veel plezier vanavond!
Quoi ik ben jaloersmij gaat het echt niet meer lukken om het op te bouwen, te zwaar. Maar ik vind het hardlopen zo fijn altijd! Ik heb nu al spierpijn van een middag shoppen voor trouwjurk en -accessoires
zodadelijk wel lunchzwemmen in het zwembad (waar anders, duh
) dus iig iets van sport nog. Heel erg knap van je!
maandagquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Quoi het volgende:
Ja Vivi, veel plezier vanavond! Fijn dat je er zo vol vertrouwen in gaat
[..]
Toch blijft het echt hobbelen hoor. Gaat vooral om soepel blijven. Mijn rug/bekken leek eerst wat gedeconstrueerd de ochtend na de training, maar is inmiddels helemaal OK en soepelEn zwemmen lijkt me overigens ook heerlijk, veel plezier!
Bijna geslachtsecho voor jou, toch? Zaterdag?
Ik zou verhuizen naar het andere topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....
Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen...
Ik wil me er ook in gaan verdiepenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n geboorteplan moet ik ook maar eens over na gaan denken. Ik heb echt geen idee wat ik zou willen....
Verder ben ik me aan het verdiepen in buik/rug-dragers. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Of moet ik daarvoor even in een ander topic gluren? Volgens mij is er wel zoiets, maar heb meestal het idee dat dat voor een beginner zoals ik niet echt uit te vogelen is, daarom vraag ik naar jullie ervaringen...
In dit topic zitten de experts en (over)enthousiastelingenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wil me er ook in gaan verdiepenMaar daar wacht ik nog even mee. Tzt ben jij de expert natuurlijk
Maar misschien kun je ergens anders wel 126 euro besparenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet nog energie afsluiten... Ik kreeg een mailtje van Wij dat je nu een prénatal cadeaukaart krijgt van 60 euro als je overstapt naar E-ON. Nu zit ik daarover te twijfelen
Ja echt heel erg. Meisjes van 7 valt het zelfs op. En ik geloof dat gm ook al zo opgeblazen was.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Snoenk ben jij ook zo opgeblazen? Ik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 5 weken
*boks* en misselijk en moehoehoehoe...quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Snoenk ben jij ook zo opgeblazen? Ik lijk wel 5 maanden zwanger ipv 5 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |