Daar zou ik nou weer spontaan maagzuur van krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:11 schreef Veruca_Assault het volgende:
Dank je Stormqueen voor de OP en verder strooi ik liefde voor iiiiiiiiiiedereen!
Vooral voor diegene die 'zure matten!' Bij misselijkheid riep. Die helpen als een malle! Na een mat ben ik zeker 10 minuten niet misselijk. 10 heerlijke minuten ❤
Het was jij! Held!quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed hè die zure matten. Het afkicken lukt me alleen niet zo goed.En yay voor knipper
![]()
![]()
Mijn mini deed flauw vandaag. Alles bij de 20-weken echo was volgens het boekje maar de voetjes bleven strak voor het kruis gevouwen vlak onder mijn navel. Navel vol gel en een idee van het geslacht dus.
Ik voel me eigenlijk heel primaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Veruca, wat een geweldig nieuws, ben heel blij voor je!
Molo, fijn dat je uitslag goed is.
Onomatopee, gebeurt er nog iets sinds de prop of is alles vandaag gewoon rustig?
Dot, fijn dat ze meegingen met je wens van niet strippen. Hoe voel je je verder fysiek?
Hebben jullie nog tips/ideeën voor een geboorteplan?
Ze doet geen olifantendracht hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het was jij! Held!
Wel heel flauw van je baby 🤔 En nu? Nog 40wk wachten tot je bevestiging krijgt?
Nagedacht over wat je wil met pijnstilling, wat eerste keus is en wat niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:18 schreef Madivi het volgende:
Hebben jullie nog tips/ideeën voor een geboorteplan?
Max 22 weken wachten hoop ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Het was jij! Held!
Wel heel flauw van je baby 🤔 En nu? Nog 40wk wachten tot je bevestiging krijgt?
Pretecho doen voor geslacht, net zoals ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Max 22 weken wachten hoop ik![]()
Maar ik denk dat we voor een extra echo gaan. Vriend kon ineens niet mee door zieke peuter dus wat dat betreft is het geen ramp. (ik had me alleen zo verheugd op vanavond iets leuks bestellen voor de mini)
Ja man, fucking bizarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:01 schreef Arja het volgende:
Molo, check hoe lang die lijst onder ons is![]()
En zondag zijn we gewoon al een half jaar zwanger omgomg
Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
Zondag ga ik wel klein feestje vieren hoor, half jaar zwanger
Jij?
Dawwwwwquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Dan viert mijn nichtje haar verjaardag, dus ik denk dat een glas priklimonade en een stukje hello kitty taart er zeker in moeten zitten!
Wat lief!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dawwwww![]()
Hoe oud?
Mijn nichtje van bijna 5 weigert mij een kus te geven, maar de baby krijgt wel iedereen keer een kus, zo'n onhandige kleuter bam-kus op mijn buik
Zo cute
En straks zijn kleine zusje, als ze niet zo preuts doet voor de echoquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Grote nichtjes zijn zo cool!Ik kan me zo goed herinneren hoe het was om de grote te zijn, en het is zo tof om te zien hoe Otje haar grote nicht adoreert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |