Dat laatste stukjequote:Op woensdag 9 maart 2016 14:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
Simplistisch gedacht lijkt mij dit mooi.
-Afstand doen van het kind:
Geen contact met het kind mogelijk tot ze achttien worden. Geen omgangsregeling. Geen financiële bijdrage.
-Accepteren van het kind.
Contact met het kind, kan met een omgangsregeling. Je levert een financiële bijdrage.
De bron die abortus een verworven recht noemt waar je trots op moet zijn.Er is niets om trots over te zijn. Mensen die daar trots over zijn, staan in hetzelfde rijtje als neo-nazi's die trots zijn op de behandeling van Slavische volkoren, Roma en Sinti en de Joodse gemeenschap ten tijde van Wereldoorlog II. Alleen is de huidige gefaciliteerde slachting vele malen groter in omvang.
Klopt, maar de aanname is dat een man bijv. een onenightstand gehad heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Samen blijven en een kind groot maken kan ook.
Laten we daar maar niet over beginnen dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Klopt, maar de aanname is dat een man bijv. een onenightstand gehad heeft.
Er zijn natuurlijk tal van andere opties en scenario's mogelijk.
Je wil niet weten wat vrouwen kunnen uithalen als ze al weten dat hun partner geen kinderen willen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
En mijn mening is dat dat amper voorkomt. Als een normale vrouw rammelende eierstokken krijgt praat ze daar over met haar partner.
Mannen ook natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:38 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat vrouwen kunnen uithalen als ze al weten dat hun partner geen kinderen willen.
Abortuswetgeving heeft vele malen meer levens gekost.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Abortuswetgeving heeft vele malen meer levens gekost.
Dat mensen dit grappig of irrelevant schijnen te vinden geeft het faillissement van onze samenleving goed weer. Zelf kan ik mij voor deze wandaden niet afsluiten en zal ik er tegen blijven ageren. Het is als vechten tegen de bierkaai.
De grap is dat bij dit soort kwaadwillend gedrag de vrouw de optie heeft om een stokje te steken voor wat de man doet. De man kan dat niet en zit vast.quote:
Vrouwen zijn, net als mannen overigens, net wezens ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:38 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat vrouwen kunnen uithalen als ze al weten dat hun partner geen kinderen willen.
Dat is mijn punt ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De grap is dat bij dit soort kwaadwillend gedrag de vrouw de optie heeft om een stokje te steken voor wat de man doet. De man kan dat niet en zit vast.
Altijd schattig die onnodige nuances. Onnodig? aangezien het hier niet gaat om een eerlijke situatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn, net als mannen overigens, net wezens ja.
Genoeg vrouwen gezien die maar wat graag geen relatie willen en het heeft van een "neukertje". Als je zo wilt leven, prima. Maar dan ook de volle verantwoordelijkheid nemen voor dat losbandige gedrag.
Gek hé dat abortussen "levens" kostenquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Abortuswetgeving heeft vele malen meer levens gekost.
Dat mensen dit grappig of irrelevant schijnen te vinden geeft het faillissement van onze samenleving goed weer. Zelf kan ik mij voor deze wandaden niet afsluiten en zal ik er tegen blijven ageren. Het is als vechten tegen de bierkaai.
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Altijd schattig die onnodige nuances. Onnodig? aangezien het hier niet gaat om een eerlijke situatie.
De vrouw heeft de macht en is instaat de eindbeslissing te nemen. De man heeft nogmaals praktisch gezien niets te willen, mogen, kunnen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
En mijn mening is dat dat amper voorkomt. Als een normale vrouw rammelende eierstokken krijgt praat ze daar over met haar partner.
Nee, in het dikgedrukte maak je duidelijk dat mannen ook 'verkeerde' dingen kunnen doen, wat nogal evident is. Maar daar gaat het hier niet om.quote:
Oh, ondertussen wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:44 schreef Jaroon het volgende:
Maar we zijn het bijna allemaal met elkaar eens. Ook wel leuk.
Juist ja. We zijn het dus eensquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:44 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, in het dikgedrukte maak je duidelijk dat mannen ook 'verkeerde' dingen kunnen doen, wat nogal evident is. Maar daar gaat het hier niet om.
Ongeveer een van de vijf zwangerschappen eindigt in een abortus.quote:
quote:
Het voelt beter nu.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, ondertussen wel?
Of posten er geen vrouwen meer?
Naast dat het schadelijk kan zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:45 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah... normaal gesproken wél hoor, zelfs als het een ''ongelukje'' was.
ga jij maar eens 30 jaar lang de pil slikken, wedden dat je het ook een keer vergeet
de pil?quote:
Jij en anderen vinden het gerechtvaardigd om een leven te nemen. Ik en anderen walgen daarvan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek hé dat abortussen "levens" kosten
Het is natuurlijk niet zo dat men te pas en te onpas maar een abortus moet nemen, maar denk dat het voor veel mensen juist een uitkomst is geweest.
Maar dan nog, vergelijking slaat natuurlijk kant noch wal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |