abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160541379
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk ik ja, vanuit mezelf en andere vrouwen die ik ken.
Dat jij een raar beeld van vrouwen hebt is al wel duidelijk.
Oh nee een persoonlijk aanval! Gaan we dit toestaan mods?
pi_160541380
quote:

[..]

Rammelende eierstokken doen gekke dingen met een vrouw hoor.
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:18:39 #128
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_160541383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo?

De vrouw die bij een mishandelende partner blijft kan toch ook een andere keuze maken? Ze kan toch weggaan?
Die kan inderdaad weg gaan. Een man die een kind verwekt bij een vrouw tegen zijn wil niet, die zit daar in ieder geval de komende decennia als een rat in de val.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:19:18 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_160541403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Neu... niet helemaal, een condoom is niet 100% zeker en zelf een sterilisatie niet, maar het gaat nogal ver om hele jonge jongens en mannen te verplichten zich te laten steriliseren omdat ze (nog) geen kind willen, of geen kind met die vrouw waar ze wél sex mee willen.
De pil is ook niet 100%, het spiraal ook niet. Waarom dan toch alle verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen, waarom dan wel eigen schuld bloed er zelf maar voor?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160541408
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja hangt er vanaf. Heb al eens topics op fok voorbij zien komen waar mannen er ingeluisd zijn door een vrouw.

Sorry maar dat soort horken mogen barsten.
Ik ben niet zo van het slapen met rare vrouwen. Dus die kans is dan kleiner. Ik neem wel mijn verantwoordelijkheid. Maar het kan gebeuren. Zeker als je jong bent. Dan nog blijft een kind jouw kind.
pi_160541421
quote:

[..]

nah dit is wel onzin hoor :')

Je hoeft écht die vrouwen niet persoonlijk te kennen of in je omgeving te hebben om te weten dat
ze bestáán....
pi_160541425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, heb toch al meerdere keren meegemaakt dat de man zei onvruchtbaar te zijn, waarop ik zei dat zwangerschap niet mijn enige zorg was.

Je wil niet weten wat mannen soms bedenken om maar zonder condoom te mogen. Ook mannen kunnen daarin rare wezens zijn.

En 2de rangs burgers, wat een onzin zeg. Dat alleen omdat ik ze mede verantwoordelijk stel voor iets dat men samen heeft veroorzaakt?
Maar die mannen verzinnen die leugens niet om jou zwanger te maken. Ze vertellen die leugens zodat ze kunnen neuken zonder condoom wat lekkerder is. Waar wij het over hadden is compleet anders. We hadden het over vrouwen die mannen een oor aannaaien door "per ongeluk" zwanger te raken.
pi_160541432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het slapen met rare vrouwen. Dus die kans is dan kleiner. Ik neem wel mijn verantwoordelijkheid. Maar het kan gebeuren. Zeker als je jong bent. Dan nog blijft een kind jouw kind.
Tja dit waren in sommige gevallen gewoon hun vriendin.
Hoeft niet per se een rare vrouw te zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:21:38 #134
37769 erodome
Zweefteef
pi_160541445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ja is het zo risicovol? Wat gek dan toch weer dat het zo massaal gedaan wordt.
Je lult maar wat om het erger te laten lijken dan het in de realiteit voor de meeste vrouwen is...

Een ongewild kind is inderdaad iets erg groots ook voor een man maar daar stap jij gemakshalve maar weer even overheen.
Het heeft risico's, is wat anders dan zo risicovol.
Wortelkanaalbehandelingen gaan ook vrjwel altijd goed, toch is het echt geen pretje kan ik je vertellen.

Dat ongewilde kind is voor beide een groot iets, dat is waar jj overheen stapt. Jij wil dat het maar op 1 paar schouders wordt gelegd en dat zijn niet de jouwe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:21:42 #135
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_160541446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

De pil is ook niet 100%, het spiraal ook niet. Waarom dan toch alle verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen, waarom dan wel eigen schuld bloed er zelf maar voor?
Hoezo? Als de man dat kind wel wil en de vrouw niet is die abortus gepleegd voor je met je vingers kunt knippen.
pi_160541461
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja dit waren in sommige gevallen gewoon hun vriendin.
Hoeft niet per se een rare vrouw te zijn.
Zo bedoelde ik het ook niet.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:22:55 #137
37769 erodome
Zweefteef
pi_160541474
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:20 schreef FANN het volgende:

[..]

nah dit is wel onzin hoor :')

Je hoeft écht die vrouwen niet persoonlijk te kennen of in je omgeving te hebben om te weten dat
ze bestáán....
Tuurlijk bestaan ze, maar over het algemeen genomen zijn dat wel bepaalde type's.

Neem jou als vb, als normale vrouw. Zal jij zomaar van mening veranderen zonder dat met je partner te overleggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 09-03-2016 15:10:42 ]
pi_160541483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Het heeft risico's, is wat anders dan zo risicovol.
Wortelkanaalbehandelingen gaan ook vrjwel altijd goed, toch is het echt geen pretje kan ik je vertellen.

Dat ongewilde kind is voor beide een groot iets, dat is waar jj overheen stapt. Jij wil dat het maar op 1 paar schouders wordt gelegd en dat zijn niet de jouwe.
Bullshit. Weer ga je eraan voorbij dat zij kan kiezen om dat op haar schouders te leggen terwijl het in het andere geval bij de man op de schouders gelegd wordt.
Het ene is een keuze, het andere is dwang.
pi_160541491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk bestaan ze, maar over het algemeen genomen zijn dat wel bepaalde type's.

Neem joe als vb, als normale vrouw. Zal jij zomaar van mening veranderen zonder dat met je partner te overleggen?
Wie is Joe?
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:24:10 #140
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160541496
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan dus je eigen verantwoordelijkheid nemen ipv in handen van de ander te leggen. Doe ik ook als vrouw zijnde, sterker nog, dwing het zelfs af dat hij ook verantwoordelijkheid neemt, er dubbele bescherming is.
Ja joh, bij een one-night stand een heel contract ondertekenen _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160541503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Neem joe als vb, als normale vrouw. Zal jij zomaar van mening veranderen zonder dat met je partner te overleggen?
Nee ik niet, maar dat zegt toch niks? :D
pi_160541520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En dat gaat van de tijd af.
pi_160541526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zo te horen heeft ze ervaring met verschillende mannen batsen. Ze zal wel in 4-voud hebben liggen in het nachtkastje met bekrachtiging van een notaris En advocaat.

:+
pi_160541573
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zo te horen heeft ze ervaring met verschillende mannen batsen. Ze zal wel in 4-voud hebben liggen in het nachtkastje met bekrachtiging van een notaris En advocaat.

Het is ook veelzeggend dat de FOK-feminsten van die veelzeggende namen hebben: "Erodome", "SnakeLady"... :').... Geen wonder dat mannen doodsbang zijn. Mannen moet gewoon gelijkwaardige rechten krijgen. Als naar bed gaat met een feminist dan speel je Russische roulette. Je kan wel een condoom gebruiken maar wie zegt dat ze die condoom niet uit de prullenbak haalt en ermee gaat spelen terwijl je loopt te slapen?
pi_160541619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is ook veelzeggend dat de FOK-feminsten van die veelzeggende namen hebben: "Erodome", "SnakeLady"... :').... Geen wonder dat ze doodsbang zijn als de man gelijkwaardige rechten wil. Als naar bed gaat met een feminist dan speel je Russische roulette. Je kan wel een condoom gebruiken maar wie zegt dat ze die condoom niet uit de prullenbak haalt en ermee gaat spelen terwijl je loopt te slapen?
;)
pi_160541671
Hoop vrouwen, neem ik aan, gaan volledig voorbij aan het feit waar het hier om draait. De zwangerschap is al een feit. Laten we de totstandkoming daarvan even buiten beschouwing laten. Schets nu de volgende situatie:

Vrouw is zwanger geraakt. Beiden waren daar niet op uit. Het was een vluggertje. Man gebruikte condoom, vrouw gebruikte pil. Het is niemands schuld. Een ongelukje.

Welke opties heeft de man nu?
Welke opties heeft de vrouw nu?

En dan mogen de vrouwen mij vertellen of dit rechtvaardig is.

Ik ben benieuwd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160541700
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop vrouwen, neem ik aan, gaan volledig voorbij aan het feit waar het hier om draait. De zwangerschap is al een feit. Laten we de totstandkoming daarvan even buiten beschouwing laten. Schets nu de volgende situatie:

Vrouw is zwanger geraakt. Beiden waren daar niet op uit. Het was een vluggertje. Man gebruikte condoom, vrouw gebruikte pil. Het is niemands schuld. Een ongelukje.

Welke opties heeft de man nu?
Welke opties heeft de vrouw nu?

En dan mogen de vrouwen mij vertellen of dit rechtvaardig is.

Ik ben benieuwd.
Precies. Behalve het feit dat zij dan 9 maanden een kind moet dragen.
pi_160541704
Simplistisch gedacht lijkt mij dit mooi.

-Afstand doen van het kind:
Geen contact met het kind mogelijk tot ze achttien worden. Geen omgangsregeling. Geen financiële bijdrage.

-Accepteren van het kind.
Contact met het kind, kan met een omgangsregeling. Je levert een financiële bijdrage.

De bron die abortus een verworven recht noemt waar je trots op moet zijn. :r Er is niets om trots over te zijn. Mensen die daar trots over zijn, staan in hetzelfde rijtje als neo-nazi's die trots zijn op de behandeling van Slavische volkoren, Roma en Sinti en de Joodse gemeenschap ten tijde van Wereldoorlog II. Alleen is de huidige gefaciliteerde slachting vele malen groter in omvang.
pi_160541734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
Simplistisch gedacht lijkt mij dit mooi.

-Afstand doen van het kind:
Geen contact met het kind mogelijk tot ze achttien worden. Geen omgangsregeling. Geen financiële bijdrage.

-Accepteren van het kind.
Contact met het kind, kan met een omgangsregeling. Je levert een financiële bijdrage.

De bron die abortus een verworven recht noemt waar je trots op moet zijn. :r Er is niets om trots over te zijn. Mensen die daar trots over zijn, staan in hetzelfde rijtje als neo-nazi's die trots zijn op de behandeling van Slavische volkoren, Roma en Sinti en de Joodse gemeenschap ten tijde van Wereldoorlog II. Alleen is de huidige gefaciliteerde slachting vele malen groter in omvang.
Samen blijven en een kind groot maken kan ook.
pi_160541748
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is ook veelzeggend dat de FOK-feminsten van die veelzeggende namen hebben: "Erodome", "SnakeLady"... :').... Geen wonder dat ze doodsbang zijn als de man gelijkwaardige rechten wil. Als naar bed gaat met een feminist dan speel je Russische roulette. Je kan wel een condoom gebruiken maar wie zegt dat ze die condoom niet uit de prullenbak haalt en ermee gaat spelen terwijl je loopt te slapen?
Nah, heren dat is nu wel weer flauw.... dat Erodome een open relatie heeft is haar zaak,
maar ik heb daar dan wel meteen een vraag over.

@Erodome dus....

stel je eens voor dat je man een aantal keren zo'n afspraakje heeft met een andere vrouw,
ik neem aan dat jullie dat doen op basis van vertrouwen allemaal....

Die vrouw denk na een paar keer, zóooooooooo dás een leuke vent, alles goed voor elkaar enzo,
die wil ik wel voor mezelf...

en oeps... ze is zwanger... en verassing ze wil het kind persé houden....

Vindt jij dat jouw man dan het recht heeft om af te zien van zijn réchten én plichten, of gewoon
jarenlang dokken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')