En mijn mening is dat dat amper voorkomt. Als een normale vrouw rammelende eierstokken krijgt praat ze daar over met haar partner.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad en ook dat zou consequenties moeten hebben, het is niet of of.
Ook normale vrouwen liegen en kunnen dankzij rammelende eierstokken van mening veranderen.
Denk jij. Ik geloof vrouwen niet zomaar op hun blauwe ogen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
En mijn mening is dat dat amper voorkomt. Als een normale vrouw rammelende eierstokken krijgt praat ze daar over met haar partner.
Hatseflats!quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar de consequenties zijn voor mannen en vrouwen verschillend. Een man kan een vrouw niet dwingen om het kindje te houden of voor abortus te kiezen. Logisch, wat het is nog altijd in het lichaam van de vrouw. Ze bepaalt of het kindje wel of niet komt. Aan de andere kant moet je vrouw accepteren dat de man ervoor kiest om niet voor het kind te zorgen. Nu is het natuurlijk wel een verschil als de man het op het begin aangeeft of net voor de bevalling. Bij de laatste situatie ben ik van mening dat de man gewoon financieel moet bijdragen. Simpelweg omdat de vrouw dan niet meer voor abortus kan kiezen en adoptie dan ook veel lastiger wordt. Als de man van te voren al aangeeft geen kinderen te willen, dan weet je waar je als vrouw aan begint. Dan moet je niet later alsnog gaan janken dat hij niet mee wil betalen.
Euh, heb toch al meerdere keren meegemaakt dat de man zei onvruchtbaar te zijn, waarop ik zei dat zwangerschap niet mijn enige zorg was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Ga je met opa's naar bed? De situatie die jij schets is zeer onwaarschijnlijk. Dat de vrouw de man een oor aannaait door de "pil te vergeten" komt veel vaker voor. Het begint nu wel hilarisch te worden. Je haalt alles uit de kast om mannen als tweederangsburger te behandelen.
Die was gelijk aan die van de vrouw, die wilde ook geen kinderen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En de keuze van de man in die andere gevallen dan?
Niet iedereen heeft een partner.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
En mijn mening is dat dat amper voorkomt. Als een normale vrouw rammelende eierstokken krijgt praat ze daar over met haar partner.
Bijzonder dan. Misschien sta ik alleen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Die was gelijk aan die van de vrouw, die wilde ook geen kinderen.
Dat kan alleen werken als het sperma nog vochtig is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:05 schreef Atak het volgende:
-Nadat de man weg is of aan het slapen is, condoom uit de prullenbak halen en masturberen met het zaad
Nee en dat is goed klote.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch geen keuze gehad?
Neu... niet helemaal, een condoom is niet 100% zeker en zelf een sterilisatie niet, maar het gaat nogal ver om hele jonge jongens en mannen te verplichten zich te laten steriliseren omdat ze (nog) geen kind willen, of geen kind met die vrouw waar ze wél sex mee willen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
De man in die gevallen kiest er toch zelf voor dat risico te lopen? Die kiest ervoor het zonder condoom te doen en alle verantwoordelijkheid bij iemand te leggen op wie hij helemaal niet kan vertrouwen.
Dat is echt hetzelfde als die man op zijn blauwe ogen geloven dat hij onvruchtbaar is.
Daar hou ik mij tot nu toe buiten. Die discussie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee en dat is goed klote.
Maar er wordt hier vooral gereageerd op het wel of niet hebben van verantwoordelijkheid. Dus dat financiele bijdragen aan een kind die je niet wil.
Precies, de vraag in deze is dus moet de man ook in 1 geval een beetje van de consequentie's dragen, of moet hij altijd de mogelijkheid hebben geen consequentie's te dragen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vrouw draagt de consequenties inderdaad zeker.
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh maar dan mogen we dezelfde logica ook toepassen in andere situaties.
Word je als vrouw continu in elkaar geslagen door je partner? Jammer joh, had je maar een betere partnerkeuze moeten maken.
Altijd wel de consequentie dragen. Ook financieel. Anders ben je een hond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Precies, de vraag in deze is dus moet de man ook in 1 geval een beetje van de consequentie's dragen, of moet hij altijd de mogelijkheid hebben geen consequentie's te dragen.
De man heeft zeggenschap in het voorkomen van die zwangerschap. Als die zwangerschap er eenmaal is kan ook de vrouw niet kiezen of ze wel of geen consequentie's wil, ze heeft dan consequentie's, wat ze ook kiest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:07 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat de man net als de vrouw zeggenschap heeft en kan kiezen of hij consequenties heeft. Dat zou eerlijk zijn.
Klopt. Maar dat kind is ook deels van die man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
De man heeft zeggenschap in het voorkomen van die zwangerschap. Als die zwangerschap er eenmaal is kan ook de vrouw niet kiezen of ze wel of geen consequentie's wil, ze heeft dan consequentie's, wat ze ook kiest.
Jij wil dat de man een keuze kan maken die de vrouw niet heeft, consequentieloos zijn.
Ik zie dat in dit topic en het vorige deel anders niet ter sprake komen hoor?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:12 schreef snakelady het volgende:
Grappig om te zien inderdaad hoe veel mannen totaal geen verantwoording willen nemen maar alles aan de vrouw over willen laten, zelfs de condooms.
Ik zit al vanaf mijn 15de aan de hormonen (dat is al 20 jaar), net zoals de meeste vrouwen dat doen.
Ik heb pillen geslikt, met mijn benen wijd een spiraal in laten brengen, iedere drie maanden een prik wezen halen en als laatste een incisie in mijn at met een hormoonstaafje.
En oh ja, we abortus gehad en twee kinderen op de wereld gezet.
Dus kom niet aan met dat het zoveel moeite is om condooms te halen.
Je hebt niet door dat een abortus een medische ingreep is met risico's? Je weet niet dat een zwangerschap vele risico's kent en vaak helemaal niet een grote roze wolk is?quote:
Denk ik ja, vanuit mezelf en andere vrouwen die ik ken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Denk jij. Ik geloof vrouwen niet zomaar op hun blauwe ogen.
In de condoom blijft het sperma voor een lange tijd goed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:11 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dat kan alleen werken als het sperma nog vochtig is.
Mja hangt er vanaf. Heb al eens topics op fok voorbij zien komen waar mannen er ingeluisd zijn door een vrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Altijd wel de consequentie dragen. Ook financieel. Anders ben je een hond.
Dat laatste. Ja. Maar ook voor mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat een abortus een medische ingreep is met risico's? Je weet niet dat een zwangerschap vele risico's kent en vaak helemaal niet een grote roze wolk is?
Een ongewild kind is iets heel erg groots, iets dat je leven op alle punten beinvloed, nadelig zelfs.
Ja is het zo risicovol? Wat gek dan toch weer dat het zo massaal gedaan wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat een abortus een medische ingreep is met risico's? Je weet niet dat een zwangerschap vele risico's kent en vaak helemaal niet een grote roze wolk is?
Een ongewild kind is iets heel erg groots, iets dat je leven op alle punten beinvloed, nadelig zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |