Herders zijn op zich niet zo eng nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een anatolische herder, die overigens heel lief zijn als je ze normaal opvoedt.
Maar sindsdien niet echt van de honden.
Poezen kunnen je niet echt iets aandoen, behalve flinke schrammen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben meer van de poezen dan van de honden. Poezen kunnen natuurlijk wel bitchen, maar ze ruiken in ieder geval nog lekker.
Fors wel:quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een anatolische herder, die overigens heel lief zijn als je ze normaal opvoedt.
Maar sindsdien niet echt van de honden.
Waarom doen mensen altijd alsof het allemaal lieve beestjes zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik een keer door twee grote Dobermanns toen ik nog tijdschriften bezorgde. Ik fietsen, fietsen om weer van het erf af te komen. Dat was echt eng.
Integendeel: ik ben redelijk bang voor honden en doodsbang voor bull terriers (Staffords enzo). Ik ga een blok om als ik zo'n hond aan zie komen.quote:
Dan moet je altijd oppassen. Nooit de hond aankijken, heb ik ook geleerd. En niet naar angst ruiken. Dat laatste advies heeft me nog banger gemaakt trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, daar win je echt niet van. Waren tokkies met een tokkiehond.
Honden hebben het haarfijn door als je wat onzeker bent in hun richting. Toen met die Dobermanns zag ik ze al zitten, dus ik kijken naar ze "Ojee, ze zitten los.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom doen mensen altijd alsof het allemaal lieve beestjes zijn.
Ellendige beesten zijn dat ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Integendeel: ik ben redelijk bang voor honden en doodsbang voor bull terriers (Staffords enzo). Ik ga een blok om als ik zo'n hond aan zie komen.
Ik heb een keer gezien hoe zo'n beest een poot van een oude asbakhond af zat te bijten. Die kregen ze niet meer los.quote:
Held op sokken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Honden hebben het haarfijn door als je wat onzeker bent in hun richting. Toen met die Dobermanns zag ik ze al zitten, dus ik kijken naar ze "Ojee, ze zitten los.". En toen gingen ze dus maar even poolshoogte nemen.
Plan van PvdA-kwaliteit.quote:Europees Parlement wil eigen limodienst: 3,7 miljoen euro extra per jaar
Honden voelen aan dat ik ze liever schop dan aai en taaien al af bij het eerste oogcontact.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je altijd oppassen. Nooit de hond aankijken, heb ik ook geleerd. En niet naar angst ruiken. Dat laatste advies heeft me nog banger gemaakt trouwens.
Gratis geld geeft zo makkelijk uit.quote:
Wat ben je toch ook een bikkel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Honden voelen aan dat ik ze liever schop dan aai en taaien al af bij het eerste oogcontact.
Ja kijk zo moet het, maar dan moet je dat ook wel echt voelen en niet van binnen staan te sidderen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Honden voelen aan dat ik ze liever schop dan aai en taaien al af bij het eerste oogcontact.
Zeker. Ik kom dagelijks in Osdorp.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
U benadert tenslotte zonder schroom de al-Shabaab-militie.
Het is met mij dan ook precies andersom; wanneer ik een hond aankijk proef ik direct angst voor mij.quote:
De enige niet-Turkse bakker.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeker. Ik kom dagelijks in Osdorp.
Mijne (geen doberman) heeft er een hekel aan als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Honden hebben het haarfijn door als je wat onzeker bent in hun richting. Toen met die Dobermanns zag ik ze al zitten, dus ik kijken naar ze "Ojee, ze zitten los.". En toen gingen ze dus maar even poolshoogte nemen.
Je bent een mooi figuur.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is met mij dan ook precies andersom; wanneer ik een hond aankijk proef ik direct angst voor mij.
Ik houd daar ook niet van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijne (geen doberman) heeft een hekel als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.
Jij weet dat het dan niet zo beleefd is te gaan grommen.. mijn hondje nietquote:
Dan heb je hem slecht opgevoed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij weet dat het dan niet zo beleefd is te gaan grommen.. mijn hondje niet
Beetje klein budget, de hoge heren verdienen beter.quote:
Autoriteit uitstralen inderdaad. Eigenlijk is een bedrijfsorganisatie net een roedel honden. Daar werkt het ook zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neu, ze luistert best goed. Heeft alleen een uitgesproken meningquote:
Hebben die kinderen ook een rode hoofddoek om en een rode jurk aan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijne (geen doberman) heeft er een hekel aan als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.
Daar hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijne (geen doberman) heeft er een hekel aan als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.
Alleen als ik mijn hondje loslaatquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben die kinderen ook een rode hoofddoek om en een rode jurk aan?
Het is eigenlijk een soort self-fulfilling prophecy, als die hond echt aanvoelt hoe jij over hem denkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Autoriteit uitstralen inderdaad. Eigenlijk is een bedrijfsorganisatie net een roedel honden. Daar werkt het ook zo.
Wat voor hond heb je dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu, ze luistert best goed. Heeft alleen een uitgesproken mening
Je opa was zo'n nuchtere Groninger?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik woonde nog thuis toen de voorlaatste hond van mijn ouders dood ging. Die hond was net overleden en begraven toen mijn opa toevallig enkele uren later op bezoek kwam. "Die hond ligt onder de grond?" vroeg mijn opa toen hij een beetje meekreeg wat er aan de hand was. "Ja", zei mijn moeder snikkend, nog helemaal emotioneel. Met een "Mooi, is die hond eindelijk waar 'ie hoort" maakte mijn opa zich toen onsterfelijk.
Jullie zijn wel lekker van de directe opmerkingen thuis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik woonde nog thuis toen de voorlaatste hond van mijn ouders dood ging. Die hond was net overleden en begraven toen mijn opa toevallig enkele uren later op bezoek kwam. "Die hond ligt onder de grond?" vroeg mijn opa toen hij een beetje meekreeg wat er aan de hand was. "Ja", zei mijn moeder snikkend, nog helemaal emotioneel. Met een "Mooi, is die hond eindelijk waar 'ie hoort" maakte mijn opa zich toen onsterfelijk.
quote:
Je hond liep thuis de hele dag te gassen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Oké, dat ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Half podenco, half basset
Snuift 'ie coke?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, lust wel zalm en lam..quote:
Dure hond.quote:
Beetje een muppetquote:
Nog steeds. Still going strong op z'n 87e. De beste man verbouwt zijn eigen groente en hoeft zelden naar de winkel voor een warme maaltijd, zorgt voor m'n oma, doet het huishouden en gaat dan nog even een rondje door het dorp fietsen om al pa en z'n broers (die allemaal in het zelfde dorp wonen) een voor een even uit te schelden.quote:
Elke hond doet dat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hond liep thuis de hele dag te gassen?
Wat een vies ding joh.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze likt mijn voeten graagquote:
Dat lijkt me prachtig, zo'n opa.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog steeds. Still going strong op z'n 87e. De beste man verbouwt zijn eigen groente en hoeft zelden naar de winkel voor een warme maaltijd, zorgt voor m'n oma, doet het huishouden en gaat dan nog even een rondje door het dorp fietsen om al pa en z'n broers (die allemaal in het zelfde dorp wonen) een voor een even uit te schelden.
Hahahaha.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen zelfverzekerde man.
Hehe, klinkt als een goede aanvulling op dit cafe. Ware het niet dat wij allemaal nerds zijn en je opa niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog steeds. Still going strong op z'n 87e. De beste man verbouwt zijn eigen groente en hoeft zelden naar de winkel voor een warme maaltijd, zorgt voor m'n oma, doet het huishouden en gaat dan nog even een rondje door het dorp fietsen om al pa en z'n broers (die allemaal in het zelfde dorp wonen) een voor een even uit te schelden.
Dit café zou best een die hard SGP'er kunnen gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe, klinkt als een goede aanvulling op dit cafe. Ware het niet dat wij allemaal nerds zijn en je opa niet.
Tretford tapijttegels?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel een advertentie op Refoweb plaatsen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit café zou best een die hard SGP'er kunnen gebruiken inderdaad.
Ik vind al die handen op m'n kont gewoon irritant.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde vent zou geen neuk geven.
Watje.
We hebben Kowloon toch, die komt aardig in de buurt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog beter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij een computer heeft?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik wil wel een advertentie op Refoweb plaatsen hoor
Lig je zo goed in de markt bij homo's ja?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind al die handen op m'n kont gewoon irritant.
En gaan potenrammen n een gaycafé is ook weer zo wat
Dat is waar. Maar een niet-autistische variant ontbreekt nog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We hebben Kowloon toch, die komt aardig in de buurt.
"Gezocht: Stamgast voor politiek café"quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik wil wel een advertentie op Refoweb plaatsen hoor
Zo diehard dat ik niet eens naar de kerk ga.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We hebben Kowloon toch, die komt aardig in de buurt.
Ze vinden m'n kont wel gaaf geloof ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lig je zo goed in de markt bij homo's ja?
"Tere zielen ongewenst. Moet van scheldpartijen houden."quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"Gezocht: Stamgast voor politiek café"
"Liefst met alcoholverslaving"quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
"Tere zielen ongewenst. Moet van scheldpartijen houden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |