Jij weet dat het dan niet zo beleefd is te gaan grommen.. mijn hondje nietquote:
Dan heb je hem slecht opgevoed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij weet dat het dan niet zo beleefd is te gaan grommen.. mijn hondje niet
Beetje klein budget, de hoge heren verdienen beter.quote:
Autoriteit uitstralen inderdaad. Eigenlijk is een bedrijfsorganisatie net een roedel honden. Daar werkt het ook zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Honden voelen aan dat ik ze liever schop dan aai en taaien al af bij het eerste oogcontact.
Neu, ze luistert best goed. Heeft alleen een uitgesproken meningquote:
Hebben die kinderen ook een rode hoofddoek om en een rode jurk aan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijne (geen doberman) heeft er een hekel aan als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.
Daar hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijne (geen doberman) heeft er een hekel aan als vreemden haar aanstaren. En aan springende, gillende kinderen.
Alleen als ik mijn hondje loslaatquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben die kinderen ook een rode hoofddoek om en een rode jurk aan?
Het is eigenlijk een soort self-fulfilling prophecy, als die hond echt aanvoelt hoe jij over hem denkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Autoriteit uitstralen inderdaad. Eigenlijk is een bedrijfsorganisatie net een roedel honden. Daar werkt het ook zo.
Wat voor hond heb je dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu, ze luistert best goed. Heeft alleen een uitgesproken mening
Je opa was zo'n nuchtere Groninger?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik woonde nog thuis toen de voorlaatste hond van mijn ouders dood ging. Die hond was net overleden en begraven toen mijn opa toevallig enkele uren later op bezoek kwam. "Die hond ligt onder de grond?" vroeg mijn opa toen hij een beetje meekreeg wat er aan de hand was. "Ja", zei mijn moeder snikkend, nog helemaal emotioneel. Met een "Mooi, is die hond eindelijk waar 'ie hoort" maakte mijn opa zich toen onsterfelijk.
Jullie zijn wel lekker van de directe opmerkingen thuis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik woonde nog thuis toen de voorlaatste hond van mijn ouders dood ging. Die hond was net overleden en begraven toen mijn opa toevallig enkele uren later op bezoek kwam. "Die hond ligt onder de grond?" vroeg mijn opa toen hij een beetje meekreeg wat er aan de hand was. "Ja", zei mijn moeder snikkend, nog helemaal emotioneel. Met een "Mooi, is die hond eindelijk waar 'ie hoort" maakte mijn opa zich toen onsterfelijk.
quote:
Je hond liep thuis de hele dag te gassen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Oké, dat ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Half podenco, half basset
Snuift 'ie coke?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Half podenco, half basset
Nee, lust wel zalm en lam..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |