Gewoon een rotschop verkopen en je bent er vanaf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Kowloon het volgende:
Grote honden zijn meestal vriendelijk en rustig, die kleine hondje hangen voor dat het weet in je kuiten.
Ik vind zelfs schorpioenen nog minder eng dan spinnen.quote:
Wat voor een?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben wel eens achtervolgd door een agressieve hond.
Dat is een apart topic ja. Veel 'daar moet een piemol in'-volk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Disana het volgende:
OMG echt, alle vrouwenhaters en wereldvreemden verzamelen zich in dat topic over de papieren abortus.
Het ging praktisch bij de eerste post al mis:quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Disana het volgende:
OMG echt, alle vrouwenhaters en wereldvreemden verzamelen zich in dat topic over de papieren abortus.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef maryen65 het volgende:
Mannen moeten hun hersens eens gebruiken als het om seks gaat. Zo gauw ze een blote tiet zien staat dat ding al omhoog. En altijd een condoom gebruiken als je nog geen kinderwens hebt
Een anatolische herder, die overigens heel lief zijn als je ze normaal opvoedt.quote:
Ik een keer door twee grote Dobermanns toen ik nog tijdschriften bezorgde. Ik fietsen, fietsen om weer van het erf af te komen. Dat was echt eng.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben wel eens achtervolgd door een agressieve hond.
Ik zit echt met stijgende verbazing te lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is een apart topic ja. Veel 'daar moet een piemol in'-volk.
Haha ja. Ik waag me er maar niet meer aan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het ging praktisch bij de eerste post al mis:
[..]
Herders zijn op zich niet zo eng nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een anatolische herder, die overigens heel lief zijn als je ze normaal opvoedt.
Maar sindsdien niet echt van de honden.
Poezen kunnen je niet echt iets aandoen, behalve flinke schrammen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben meer van de poezen dan van de honden. Poezen kunnen natuurlijk wel bitchen, maar ze ruiken in ieder geval nog lekker.
Fors wel:quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een anatolische herder, die overigens heel lief zijn als je ze normaal opvoedt.
Maar sindsdien niet echt van de honden.
Waarom doen mensen altijd alsof het allemaal lieve beestjes zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik een keer door twee grote Dobermanns toen ik nog tijdschriften bezorgde. Ik fietsen, fietsen om weer van het erf af te komen. Dat was echt eng.
Integendeel: ik ben redelijk bang voor honden en doodsbang voor bull terriers (Staffords enzo). Ik ga een blok om als ik zo'n hond aan zie komen.quote:
Dan moet je altijd oppassen. Nooit de hond aankijken, heb ik ook geleerd. En niet naar angst ruiken. Dat laatste advies heeft me nog banger gemaakt trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, daar win je echt niet van. Waren tokkies met een tokkiehond.
Honden hebben het haarfijn door als je wat onzeker bent in hun richting. Toen met die Dobermanns zag ik ze al zitten, dus ik kijken naar ze "Ojee, ze zitten los.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom doen mensen altijd alsof het allemaal lieve beestjes zijn.
Ellendige beesten zijn dat ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Integendeel: ik ben redelijk bang voor honden en doodsbang voor bull terriers (Staffords enzo). Ik ga een blok om als ik zo'n hond aan zie komen.
Ik heb een keer gezien hoe zo'n beest een poot van een oude asbakhond af zat te bijten. Die kregen ze niet meer los.quote:
Held op sokken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Honden hebben het haarfijn door als je wat onzeker bent in hun richting. Toen met die Dobermanns zag ik ze al zitten, dus ik kijken naar ze "Ojee, ze zitten los.". En toen gingen ze dus maar even poolshoogte nemen.
Plan van PvdA-kwaliteit.quote:Europees Parlement wil eigen limodienst: 3,7 miljoen euro extra per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |