Zolang je niet draait kan je modden.quote:
Ik draai liever, stuk relaxter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet draait kan je modden.
Soms.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint met 2 uurtjes en uiteindelijk worden het er 10 of zo
Mijn logisch denkvermogen werkt nog niet naar behorenquote:
Wat zijn die punten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:05 schreef just me het volgende:
Hé Sjoef, jij staat stiekem ook wel heel hoog met je postaantallen
http://arcee862.com/foktop500extended.php
ik zit net te kijken maar snap er niet veel vanquote:
Gesnaptquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit net te kijken maar snap er niet veel van
hier een uitleg GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
als jij het snapt mag je het mij uitleggen![]()
oh... ik sta zo laag dat ik mezelf bijna niet eens kon vinden, valt dus nog reuze mee met mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:05 schreef just me het volgende:
Hé Sjoef, jij staat stiekem ook wel heel hoog met je postaantallen
http://arcee862.com/foktop500extended.php
lekker juist met je honten daaro wandelenquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
ik wil niet naar buiten maar mijn honten wel
Achterdeur open zetten en zie maar of ze zelf weer terugkomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
JIj bent toch zo'n gezondsheidstypje me yoga en shit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Achterdeur open zetten en zie maar of ze zelf weer terugkomen
Ik dacht dat het beest op die foto van gisteren een van je honten was, maar het bleek dus een konijn te zijn.....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj bent toch zo'n gezondsheidstypje me yoga en shit?![]()
heb jij ervaring met dit?
http://www.detuinen.nl/mattisson-alkagreen-capsules.html
Zolang je erin gelooft werkt het als een tierelier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.
Yoga ooit geprobeerd maar is niks voor me.
shit is niet lekker, en alkawatte? Lijkt me nogal commercieel, want de tuinen.
oh... dan haal ik je door de war met iemand andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.
Yoga ooit geprobeerd maar is niks voor me.
shit is niet lekker, en alkawatte? Lijkt me nogal commercieel, want de tuinen.
Als dat waar was liep ik nu de Marathonquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je erin gelooft werkt het als een tierelier.
Ooit nog.....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat waar was liep ik nu de Marathon
Of 10 dagenlang elke dag een tiende.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit, al is het maar een halve
Om te beginnen is dat niet slecht........quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of 10 dagenlang elke dag een tiende.
Joh, ik loop al mijn hele leven, weet je hoeveel marathons dat waren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Om te beginnen is dat niet slecht........
Ja, ja ik weet het, maar eh... geen ervaringen met Greendinges dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik loop al mijn hele leven, weet je hoeveel marathons dat waren?![]()
Kortom, gewoon bewegen is gezond, niet meteen overdrijven, je eigen grenzen kennen.
Je moet goed voor je bovenkamer zorgen, dat is vaak al het halve werk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het, maar eh... geen ervaringen met Greendinges dus![]()
ik ga straks wel googelen.....
In mijn bovenkamer zit het wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet goed voor je bovenkamer zorgen, dat is vaak al het halve werk.
Die staat nog steeds in de steigers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn bovenkamer zit het wel goedhoe is het met de jouwe?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die staat nog steeds in de steigers.![]()
Het is gewoon niet zo erg als me meteen een yogatypje noemen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dan haal ik je door de war met iemand anders
Alkagreens....
http://jessevandervelde.c(...)-met-greens-poeders/
A.s. zaterdag met baardaap naar een concert, heb er wel zin in....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja.... ik snap hem nu pas![]()
maar komt vast goed MO
En anders geloof je gewoon niet sterk genoegquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je erin gelooft werkt het als een tierelier.
wat is er mis met een yoga typje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo erg als me meteen een yogatypje noemen.
Dat bedoel ik......quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A.s. zaterdag met baardaap naar een concert, heb er wel zin in....
Als je er maar in gelooft, dan is de muziek vast wel mooiquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
A.s. zaterdag met baardaap naar een concert, heb er wel zin in....
Meer met typjequote:Op woensdag 9 maart 2016 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er mis met een yoga typje?misschien ga ik ook wel op yoga
![]()
eerst fysio en daarna yoga én zwemmen
Anne Clark.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je er maar in gelooft, dan is de muziek vast wel mooi
Nee, ze heeft gelijk, dat klinkt een beetje denigrerend, maar jij bedoeld het vast niet zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...type, kan dat wel door jouw beugel?
quote:
quote:
allebei mijn honten staan eropquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beest op die foto van gisteren een van je honten was, maar het bleek dus een konijn te zijn.....
typje of type is denigrerend?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, dat klinkt een beetje denigrerend, maar jij bedoeld het vast niet zo.
Maar ik doe helemaal geen yoga dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef FANN het volgende:
Ah... een yogini![]()
dan beledig ik niemand want dat is officieel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yogi
Ik zie er maar één of ben ik nou scheel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef sacha het volgende:
[..]
allebei mijn honten staan erop![]()
[ link | afbeelding ]
je bent niet scheel als je recht vooruit kijktquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie er maar één of ben ik nou scheel?
Achterdoor zit er nog een.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie er maar één of ben ik nou scheel?
quote:
Aha! zie je wel, ben ik niet helemaal achterlijk.....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik doe helemaal geen yoga dus.
Wel eens meditatie en stuff
het is hier mooiquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja , zie boven je![]()
Sas wat een omgeving heb je daaro![]()
![]()
tegen de tyfuskou kan je je kledenquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier mooi![]()
en nu ook tyfuskoud, althans de woei
Geen yogaquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha! zie je wel, ben ik niet helemaal achterlijk.....
wat voor ''stuf''?
ja, ik trek net mijn berenpak weer uitquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
tegen de tyfuskou kan je je kledenen het is érg mooi daar
Zo grappig met die schaduw van je hond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef sacha het volgende:
[..]
allebei mijn honten staan erop![]()
[ link | afbeelding ]
Dat stuf van Mo is ook Green, dus kan nooit héél slecht zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan weer meer ene vraag voor Mo
Uiteraard is het wel belangrijk dat je als je Greens poeders neemt ook een gezond voedingspatroon vol verse, biologische groenten nastreeft. Als je ziekmakende voeding zoals frisdranken, granen, bewerkte voedingsmiddelen, fast food, melk, ontbijtgranen, gefrituurd eten en snackrepen blijft eten dan is het effect van Greens poeders nagenoeg nihil, want je lichaam krijgt dan simpelweg teveel schadelijke stoffen binnen waar de Greens poeders niet tegenop gewassen zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het, maar eh... geen ervaringen met Greendinges dus![]()
ik ga straks wel googelen.....
Ik heb het gelezen Sasquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
geen koffie, wijn én stoppen met roken Fann!
Nah... ik heb een berg fruit liggen en net een Groene Smoothie op, maar ik was gewoon nieuwsgierig of iemand ervaring met dat spul hadquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:52 schreef sacha het volgende:
een wonder in een potje, hoop uit een flesje én verjonging uit een tube, reclamemakers houden van je Fann
smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie smoothiequote:
Mijn man wilde aan de afslankpillen, ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens moet stoppen met de kano's en de chipsquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:52 schreef sacha het volgende:
een wonder in een potje, hoop uit een flesje én verjonging uit een tube, reclamemakers houden van je Fann
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man wilde aan de afslankpillen, ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens moet stoppen met de kano's en de chips
Ja daaromquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat 'ie straks weer op het balkon met jeuk...
Dan heeft hij nog appelkoeken en kokosmacronen op voorraadquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daaromdan denkt ie dat hij ineens niet meer tegen kano's kan .....
oh.... die is net zo erg als die Griekquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog appelkoeken en kokosmacronen op voorraad
Nootvoorraad...quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog appelkoeken en kokosmacronen op voorraad
Wat hebben jullie voor holbewoners als echtgenoten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
Als er geen chocolade in huis is pakt ie de pot Nutella
Vreetzakken denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor holbewoners als echtgenoten?
Ik weet niet meer wat hij zei, maar hij is fors zeg maarquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die omschrijving van L2B over jouw Griek klopte gisterenavond dus wel?
L2B had het over zo'n kleine dikke in een jurk...quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat hij zei, maar hij is fors zeg maar
Ik kan er ook niet mee zitten hoor, hij vindt zelf dat hij een goddelijk lichaam heeft, heerlijk tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... die is net zo erg als die Grieknah valt niet tegen te vechten ook, ik heb het opgegeven in elk geval
ah... nee klein klopt niet en de jurk ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B had het over zo'n kleine dikke in een jurk...
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
Als er geen chocolade in huis is pakt ie de pot Nutella
dat is hier dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee zitten hoor, hij vindt zelf dat hij een goddelijk lichaam heeft, heerlijk toch
Tuurlijkquote:
Hoe zit het met jouw postuur?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik trek me terug uit deze discussie...
Ik ook, er mag gerust een vetje aan zittenquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar ik heb dat ook eigenlijk liever dan zo'n dun scharminkel
dat
zeg ik er eerlijk bij
precies.......quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, er mag gerust een vetje aan zitten
nee bah, gewoon een afgetraind lichaam alstublieftquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, er mag gerust een vetje aan zitten
was het maar waar, alles wat ik aan mijn lijf doe, laat hij, kennelijk interesseert zijn eigen lijf hem nietsquote:
Die doet natuurlijk bij iedereen een praatje met koffie en een koekje ,,, En vergeet de rest van de post..quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar waar, alles wat ik aan mijn lijf doe, laat hij, kennelijk interesseert zijn eigen lijf hem niets
Doe je goed!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik ga er zo weer aan werken.
Op naar het restaurant...
Lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik ga er zo weer aan werken.
Op naar het restaurant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan eet de zon opandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zeker de telefoon van je schoonmoeder / moederquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Plaatjes lukken even niet, herstel ik later wel...
ik lees eendenlever, ben ik niet wild vanquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan eet de zon op![]()
mooie foto's !
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zeker de telefoon van je schoonmoeder / moeder
Ja, toen die nog leefde waren ze nog van bakkeliet...quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is de hamburger van zoete aardappel en niet van vlees?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Yep, geheel voor uwe majesteit geschikt...quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de hamburger van zoete aardappel en niet van vlees?![]()
Het is nu niet meer groen, denk ik...quote:Het groene vind ik er wel lekker uitzien trouwens
Was dat lekker die hamburger? Ik wist niet eens dat dat bestond hamburger van zoete aardappelquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, geheel voor uwe majesteit geschikt...
[..]
Het is nu niet meer groen, denk ik...
Ik weet het niet, mijn echtgenote had dat en ik heb alleen de ketchup van vijgen geproefd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dat lekker die hamburger? Ik wist niet eens dat dat bestond hamburger van zoete aardappel
Het klinkt bijzonderquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn echtgenote had dat en ik heb alleen de ketchup van vijgen geproefd.
Maar zij vond het erg lekker, de aardappel was net als gehakt ruw gepureerd...
http://restaurantdevijfdesmaak.nl/quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Het klinkt bijzonderzou ik wel eens willen proberen
Vlak bij jou...quote:“Burger” van bataat
“burger” van zoete aardappel op een broodje van sesam en ui met Cheddar, ketchup van vijgen en specerijen, kropsla, koriander, Japanse broccoli en knoflookchampignons
Oké, thanksquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://restaurantdevijfdesmaak.nl/
[..]
Vlak bij jou...
Dank je, heb er zelf niets aan gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Eten ziet er erg lekker en smakelijk uit MM, ik krijg er trek door
Toch wel opgegeten hoop ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, heb er zelf niets aan gedaan.
Zit er wel propvol van...
Kijk, dat is goed etenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De afwasploeg had weinig te doen...
Nee, ik heb het met het versgebakken brood schoon geveegd...quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed eten
Dus ik ben niet de enige die in een goed restaurant het bord schoon likt
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb het met het versgebakken brood schoon geveegd...
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb het met het versgebakken brood schoon geveegd...
Aha... dan moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ons 'huisrestaurant', ik was er afgelopen zondag ook te vinden...
De porties zijn ruim genoeg, veel mensen vinden het te veel.quote:
Valt wel mee, ik ben een gemiddelde eter, maar ik kan soms ook te veel eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
MM lijkt me een grote eter, dus dat kan
Als het érg lekker is kan ik véél etenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben een gemiddelde eter, maar ik kan soms ook te veel eten.
Kom ik vaak te laat pas achter...
Valt wel mee hoor, ik ben maar een kleine muisquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
MM lijkt me een grote eter, dus dat kan
Nee, Muis kan het wel hebben...quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ben maar een kleine muis![]()
ff MM plagen
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, toen die nog leefde waren ze nog van bakkeliet...
Maarre, ze doen het.
De app van Imgur is gewoon kut...
Ik hou vandaag een rustdagje en verwacht nog een flinke enveloppe met kabels in mijn brievenbus en een groot pakket aan mijn deur, baardaap is rond 10 uur vertrokken die was blijven pitten.quote:
Dit zijn voorlopig mijn 2 laatste bestellingen, ik ging een beetje los de laatste weken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
Mijn pakje uit Zuid Oost Azie is nog steeds niet gearriveerd.. Maar ze sturen een nieuwe... Ben benieuwd.
Ja soms heb je dat ... Ik verwacht nog 3 pakjes in totaalquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit zijn voorlopig mijn 2 laatste bestellingen, ik ging een beetje los de laatste weken.
Onder welke steen heb jij gisteren gezeten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
Lekker, het zal je gebeuren....![]()
In Amsterdam is woensdagochtend op de Amstelveenseweg een hoofd gevonden. Dit is wat we tot nu toe weten over de vondst.
Een voorbijganger heeft het hoofd rond 7.00 uur gevonden.
http://www.nu.nl/dvn/4227(...)fd-in-amsterdam.html
dan heb ik waarschijnlijk de krant al een tijdje niet meer gelezenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gisteren gezeten?
We zijn nu bijna 30 uur verder...
Het hoofd is zelfs te bekijken...
Zulke taferelen zie je alleen in de 'hoofdstad'...quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
Lekker, het zal je gebeuren....![]()
In Amsterdam is woensdagochtend op de Amstelveenseweg een hoofd gevonden. Dit is wat we tot nu toe weten over de vondst.
Een voorbijganger heeft het hoofd rond 7.00 uur gevonden.
http://www.nu.nl/dvn/4227(...)fd-in-amsterdam.html
Via Geenstijl.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok geen idee waar het hoofd te zien is
Je ziet er weinig aan, het hoofd staat netjes rechtop op de stoep voor die sisha lounge en 'kijkt' richting het pand.quote:
Frankfurt ... Zaterdag denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn brievenbus pakketje is er niet, en mijn grote pakket bevindt zich nog onderweg in Frankfurt, zal er maar vanuit gaan dat dat ook vandaag niet meer zal komen.
UPS, ik heb geen idee hoe snel die zijn, de vorige keren dat ik bij dit bedrijf iets kocht werd het met DPD verzonden, en die waren altijd snel.quote:
Je bedoelt dit filmpje?http://www.geenstijl.nl/m(...)oofd_voor_shiha.htmlquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je ziet er weinig aan, het hoofd staat netjes rechtop op de stoep voor die sisha lounge en 'kijkt' richting het pand.
Ok, er is ook wat bloed te zien, maar da's zo gek nog niet, in het echt schrik je denk ik wel even, maar op beeld valt het reuze mee.
Geen idee, eerlijk gezegd boeit dat hele hoofd me niet zo, ik heb de mijne nog.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje?http://www.geenstijl.nl/m(...)oofd_voor_shiha.html
Volgens mij is dat nep, het hoofd is gevonden in een emmer, waarom zouden ze het erna op straat zetten?
Ik vond de tekst bij het filmpje wel grappig :quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd boeit dat hele hoofd me niet zo, ik heb de mijne nog.
Dat is de stijl van geenstijl, vaak grof en soms wel grappig, ik heb daar geen moeite mee, als ik niet wil kijken klik ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de tekst bij het filmpje wel grappig :
Hoofd voor shishalounge blijkt dood.
Ik lees inderdaad verschillende versies over de emmer, hoofd erin, hoofd ernaast....quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd boeit dat hele hoofd me niet zo, ik heb de mijne nog.
Zover ik op de hoogte ben, werd het hoofd open en bloot aangetroffen en is er pas later een emmer overheen geplaatst.
Zoals ik al zei, ik mis geen hoofd, jij wel?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad verschillende versies over de emmer, hoofd erin, hoofd ernaast....
Soms ben ik mijn hoofd weleens kwijt, maar ik vind het altijd terugquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik mis geen hoofd, jij wel?
Soms pas een dag later, maar dat moet af en toe toch wel kunnen....quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms ben ik mijn hoofd weleens kwijt, maar ik vind het altijd terug
Maar beiden leveren volgens mij niet op zaterdag..quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
UPS, ik heb geen idee hoe snel die zijn, de vorige keren dat ik bij dit bedrijf iets kocht werd het met DPD verzonden, en die waren altijd snel.
Dat pakket komt dan gewoon morgen, niet zaterdag, Frankfurt is niet zo ver van hier, als dadelijk de status voor 17 uur nog veranderd wordt van 'in transit' naar 'out for delivery' dan krijg ik het vandaag nog.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar beiden leveren volgens mij niet op zaterdag..
Zou verdorie eens tijd worden zeg, alsof een ondernemer niet zelf kan bepalen wanneer ie open wil zijn.quote:Er gaat een einde komen aan de Zondagswet.
De wet stamt uit 1953 en was onder meer bedoeld om de christelijke kerkgang niet te laten belemmeren.
Veel F5enquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat pakket komt dan gewoon morgen, niet zaterdag, Frankfurt is niet zo ver van hier, als dadelijk de status voor 17 uur nog veranderd wordt van 'in transit' naar 'out for delivery' dan krijg ik het vandaag nog.
Altijd positief denken.![]()
Heb er al een pijnlijke vinger van.quote:
De wereld is helemaal verrot, tegenwoordig lopen zelfs keurige burgers al het risico om zomaar, zonder aanleiding, brut te worden onthoofd, en dat in Nederland.quote:De nabestaanden van de vermoorde Nabil Amzieb uit Amsterdam zeggen niet te begrijpen waarom hij om het leven is gebracht. "Hij was geen crimineel", zegt zijn broer. "We weten van niks. We snappen het niet: waarom hij?"
Als het niet echt is is het wel een knap nagemaakt koppiequote:Op donderdag 10 maart 2016 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje?http://www.geenstijl.nl/m(...)oofd_voor_shiha.html
Volgens mij is dat nep, het hoofd is gevonden in een emmer, waarom zouden ze het erna op straat zetten?
Zal wel echt zijn, anders was het wel een langer filmpje geweestquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het niet echt is is het wel een knap nagemaakt koppie
ziet er wél echt uit.......quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel echt zijn, anders was het wel een langer filmpje geweest
Kan ook best hoor dat het echt is, ik ging uit van het verhaal dat het hoofd in een emmer lag, vandaar mijn twijfelquote:
Ik heb geen idee Dees, we zullen het nog wel horenquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook best hoor dat het echt is, ik ging uit van het verhaal dat het hoofd in een emmer lag, vandaar mijn twijfel![]()
Het doet er ook niet zoveel toe, het gaat er om dat "het was zo'n goede jongen" onthoofd isquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Dees, we zullen het nog wel horen
Zonde ook, hij was net naar de kapper geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het niet echt is is het wel een knap nagemaakt koppie
Hij was volgens de politie maar een ’kruimeldief’.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het doet er ook niet zoveel toe, het gaat er om dat "het was zo'n goede jongen" onthoofd is
Staat hij wel mooi op de foto.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonde ook, hij was net naar de kapper geweest.
Ja, ja, het zal wel meevallen is het enige wat ik dan denkquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het doet er ook niet zoveel toe, het gaat er om dat "het was zo'n goede jongen" onthoofd is
Ik zei gisteren nog tegen baardaap (hij is 24 jr), als je domme dingen doet haal je de 24 jaar niet, altijd je verstand gebruiken.quote:
Denk ik ook hoor, je kop wordt er niet zomaar afgehakt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, het zal wel meevallen is het enige wat ik dan denkmaar misschien ben ik te cynisch geworden
Altijd je KOPPIE gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen baardaap (hij is 24 jr), als je domme dingen doet haal je de 24 jaar niet, altijd je verstand gebruiken.
Denk jij dat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, je kop wordt er niet zomaar afgehakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat was een 'inkopper'.quote:
Een bouwvakker vond het hoofd en heeft een emmer ervoor gezet http://www.at5.nl/artikel(...)en-wat-voor-gezet039quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook best hoor dat het echt is, ik ging uit van het verhaal dat het hoofd in een emmer lag, vandaar mijn twijfel![]()
En bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een 'inkopper'.
Die krijg je gratis.
Ah, dat is weer een nieuwe versie, ik las al:quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bouwvakker vond het hoofd en heeft een emmer ervoor gezet http://www.at5.nl/artikel(...)en-wat-voor-gezet039
quote:De eigenaar van een broodjeszaak in Amsterdam kreeg woensdagochtend de schrik van zijn leven toen hij plotseling een hoofd in een emmer op straat zag liggen.
quote:In Amsterdam deed men woensdagmorgen een gruwelijke vondst. Op de Amstelveenseweg, vlak voor een Marokkaans waterpijpcafé lag namelijk een hoofd naast een blauwe emmer. Volgens een getuige gaat het om het hoofd van een donkere man, meldt AT5. Maar een andere getuige beweert weer dat het slachtoffer...
It wasn't mequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, dat is weer een nieuwe versie, ik las al:
[..]
[..]
Aanvankelijk zat het hoofd niet in een emmer, dat is er later overheen gezet door werklui die daar aan het werk waren en die het niet zo'n fraai gezicht vonden voor passanten en hun zelf...quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad verschillende versies over de emmer, hoofd erin, hoofd ernaast....
Dat dus!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bouwvakker vond het hoofd en heeft een emmer ervoor gezet http://www.at5.nl/artikel(...)en-wat-voor-gezet039
Laat Horatio het maar niet horenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanvankelijk zat het hoofd niet in een emmer, dat is er later overheen gezet door werklui die daar aan het werk waren en die het niet zo'n fraai gezicht vonden voor passanten en hun zelf...
Horatio,van CSI Miami.quote:
Euh, ik ken die vent niet...quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Horatio,van CSI Miami.
https://leselucubrationsd(...)03/horatio-caine.jpg
Het verstoren van de crime scene
Waarop ik gisteren bij hetzelfde te horen kreeg:quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan mobiel geen plaatjes meer posten.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan mobiel geen plaatjes meer posten.
Waarop ik hetzelfde kan antwoorden als jij gisteren deed.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop ik gisteren bij hetzelfde te horen kreeg:
[..]
Ik heb het ook al een tijdje niet meer gezien hoor, hier is het elke avond House of Cards voorlopigquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan niet alles kijken... Als je kijkt hoeveel series er zijn ...
Ik heb me er nog niet aan gewaagdquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een tijdje niet meer gezien hoor, hier is het elke avond House of Cards voorlopig
Prima serie ik zit het nu net te kijken Serie 4 episode 2 maar de concentratie ontbreekt een beetje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:31 schreef Deisyy het volgende:
House of Cards, die staat hier als volgende op het lijstje, eerst maar eens Dexter afkijken
Ik heb er inderdaad al veel positieve berichten over gehoord en gelezen, 2 series tegelijk lukt mij niet en ik vind Dexter te leuk om te stoppen, al is het denk ik al weer 2 weken geleden dat ik een aflevering heb gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima serie ik zit het nu net te kijken Serie 4 episode 2 maar de concentratie ontbreekt een beetje.
Dexter kom me niet boeien. Ik wacht wel met smart op Better call Saul, er zijn er al vier en ik moet me inhouden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad al veel positieve berichten over gehoord en gelezen, 2 series tegelijk lukt mij niet en ik vind Dexter te leuk om te stoppen, al is het denk ik al weer 2 weken geleden dat ik een aflevering heb gezien.
Die ken ik niet, even googlen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dexter kom me niet boeien. Ik wacht wel met smart op Better call Saul, er zijn er al vier en ik moet me inhouden.
Ken het ook niet maar die is toch al uit.. Ik zie iig 2015 en 4 afl. 2016quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dexter kom me niet boeien. Ik wacht wel met smart op Better call Saul, er zijn er al vier en ik moet me inhouden.
jammerquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het schiet niet op, niet vanzelf...
Serie twee Sjuuf en het is een je hoe noem je dat, een soort vervolg op Braking Badquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het ook niet maar die is toch al uit.. Ik zie iig 2015 en 4 afl. 2016
Spin offquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Serie twee Sjuuf en het is een je hoe noem je dat, een soort vervolg op Braking Bad
Nee een zijstraat van Braking Bad. Geen spin offquote:
serie 2 zie ik 4 afl. staan inmiddelsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Serie twee Sjuuf en het is een je hoe noem je dat, een soort vervolg op Braking Bad
Ik ga House of Cards ook maar niet meer kijken, dat snap ik echt niet meer nuquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een zijstraat van Braking Bad. Geen spin off
Of wel ik ben in de war nu![]()
Ja dat zeg ik ik wacht liever totdat het compleet is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
serie 2 zie ik 4 afl. staan inmiddels
Mr. Selfridge is ook zo leukquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ik wacht liever totdat het compleet is.
Lekker lekker , soort chiliequote:
Heb je ze omgebrachtquote:
Ruimtequote:
Ik maak dat met chili bonen en kidneybonen . Die zijn wat steviger en een paar partjes pure chocolaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Kapucijners met piccalilly
Edit: chili dus![]()
Kapucijners met spek en uiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Kapucijners met piccalilly
Edit: chili dus![]()
dat snap ik maar vertel over de chocoladequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak dat met chili bonen en kidneybonen . Die zijn wat steviger en een paar partjes pure chocola
Pure chocolade voor vier personen 4 blokjes. Het maakt met prima afquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat snap ik maar vertel over de chocolade
oké, nu ga ik slapenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Pure chocolade voor vier personen 4 blokjes. Het maakt met prima af
Ik ben vrij, maar slapen doe ik snel denk ikquote:
...quote:Waarom Nabil om het leven is gebracht weet zijn familielid niet. ,,We weten van niks. We snappen niet waarom hij. Hij was geen crimineel. (..) We weten niet hoe we ermee om moeten gaan. Vader en moeder zijn kapot. Ze hopen elk uur dat hij thuiskomt", aldus het familielid tegen de lokale zender.
dat was seizoen 4 nu weer een jaar wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:31 schreef Deisyy het volgende:
House of Cards, die staat hier als volgende op het lijstje, eerst maar eens Dexter afkijken
Dat hoort bij het rouwproces, het zijn wel zijn vader en moeder natuurlijk...quote:
Hoiquote:
Ik hoop niet dat ze wachten met slapen tot 'ie thuis gekomen is...quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoort bij het rouwproces, het zijn wel zijn vader en moeder natuurlijk...
Hoor je vaker hoor, gewoon in gevallen als er een geliefde dood gaat, zijn moeder kan er
natuurlijk ook niet veel aan doen als hij een zooi rottigheid heeft uitgehaald, meestal niet
tenminste
Nee, dan kunnen ze lang wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze wachten met slapen tot 'ie thuis gekomen is...
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wacht met z'n ouders mee.
Ook zo'n lieve jongen...
Kom op, eigenlijk weten we niet dat hij rottigheid heeft uitgehaald, leek een lieve gozer maar zijn hoofd op de keien is wel duidelijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoort bij het rouwproces, het zijn wel zijn vader en moeder natuurlijk...
Hoor je vaker hoor, gewoon in gevallen als er een geliefde dood gaat, zijn moeder kan er
natuurlijk ook niet veel aan doen als hij een zooi rottigheid heeft uitgehaald, meestal niet
tenminste
ik zeg ook niet dat hij rottigheid heeft uitgehaald, maar ik zei áls hij rottigheid heeft uitgehaald datquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op, eigenlijk weten we niet dat hij rottigheid heeft uitgehaald, leek een lieve gozer maar zijn hoofd op de keien is wel duidelijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieb_opgedoken__.html
Nou het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij rottigheid heeft uitgehaald, maar ik zei áls hij rottigheid heeft uitgehaald dat
zijn moeder daar (meestal) niet veel aan had kunnen doen.
misschien is het wel een totáál onschuldige jongen, zou zomaar kunnen
Die ouders hebben vaak totaal geen overwicht, doen niet aan opvoeding. Pa zit in de moskee z'n tijd te verdoen en ma mag niks.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op, eigenlijk weten we niet dat hij rottigheid heeft uitgehaald, leek een lieve gozer maar zijn hoofd op de keien is wel duidelijk
Ik lig ook niet te wachten tot hij thuiskomt, ik ben zijn moeder nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het zou zomaar kunnen.Ik rouw er iig niet om
Ja of ze belanden in IS handen. Dat is ook zo stoerquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ouders hebben vaak totaal geen overwicht, doen niet aan opvoeding. Pa zit in de moskee z'n tijd te verdoen en ma mag niks.
Denken allebei dat zoonlief de kamelen aan het melken is, terwijl meneer het crimineeltje uithangt.
Ik denk dat er nog wel meer koppen zulken gaan rollen, allemaal onterecht natuurlijk...
Waarom Nabil om het leven is gebracht weet zijn familie niet. 'We weten van niks. We snappen niet waarom hij. Hij was geen crimineel.'quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ouders hebben vaak totaal geen overwicht, doen niet aan opvoeding. Pa zit in de moskee z'n tijd te verdoen en ma mag niks.
Denken allebei dat zoonlief de kamelen aan het melken is, terwijl meneer het crimineeltje uithangt.
Ik denk dat er nog wel meer koppen zulken gaan rollen, allemaal onterecht natuurlijk...
Hoezo, had die gozer ook nog een baan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik hoop niet dat zijn werkgever er iets mee te maken heeft daar werk ik ook voor
Ja en hij woont op kattenburg dus als die woning vrij komt en vol behang zit ga ik uit mijn plaat, wat een tering typhus zooi is dat altijdquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, had die gozer ook nog een baan?
Nette buurt jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een zware crimineel dan.
Meer zo'n buurt waar de loopjongetjes wonen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nette buurt ja
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nette buurt ja
Dat zou dus alleen maar mogelijk zijn met wat extra geld .......quote:Over tien jaar ben ik directeur van Stadgenoot. Nee grapje, ik zie mezelf wel zitten in Marokko, op een hoge berg, met uitzicht op zee.
Daar heb ik geen verstand van, maar ik kom in buurten waar ik liever niet wil rondlopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer zo'n buurt waar de loopjongetjes wonen.
Dat neem je serieus? Ik denk wel dat hij ooit op de goede weg wasquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dus alleen maar mogelijk zijn met wat extra geld .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |