Zolang je niet draait kan je modden.quote:
Ik draai liever, stuk relaxter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet draait kan je modden.
Soms.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint met 2 uurtjes en uiteindelijk worden het er 10 of zo
Mijn logisch denkvermogen werkt nog niet naar behorenquote:
Wat zijn die punten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:05 schreef just me het volgende:
Hé Sjoef, jij staat stiekem ook wel heel hoog met je postaantallen
http://arcee862.com/foktop500extended.php
ik zit net te kijken maar snap er niet veel vanquote:
Gesnaptquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit net te kijken maar snap er niet veel van
hier een uitleg GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
als jij het snapt mag je het mij uitleggen![]()
oh... ik sta zo laag dat ik mezelf bijna niet eens kon vinden, valt dus nog reuze mee met mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:05 schreef just me het volgende:
Hé Sjoef, jij staat stiekem ook wel heel hoog met je postaantallen
http://arcee862.com/foktop500extended.php
lekker juist met je honten daaro wandelenquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
ik wil niet naar buiten maar mijn honten wel
Achterdeur open zetten en zie maar of ze zelf weer terugkomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
JIj bent toch zo'n gezondsheidstypje me yoga en shit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Achterdeur open zetten en zie maar of ze zelf weer terugkomen
Ik dacht dat het beest op die foto van gisteren een van je honten was, maar het bleek dus een konijn te zijn.....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef sacha het volgende:
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj bent toch zo'n gezondsheidstypje me yoga en shit?![]()
heb jij ervaring met dit?
http://www.detuinen.nl/mattisson-alkagreen-capsules.html
Zolang je erin gelooft werkt het als een tierelier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.
Yoga ooit geprobeerd maar is niks voor me.
shit is niet lekker, en alkawatte? Lijkt me nogal commercieel, want de tuinen.
oh... dan haal ik je door de war met iemand andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zo'n typje ben ik niet, ik zit nu aan de chocoladepaaseitjes.
Yoga ooit geprobeerd maar is niks voor me.
shit is niet lekker, en alkawatte? Lijkt me nogal commercieel, want de tuinen.
Als dat waar was liep ik nu de Marathonquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je erin gelooft werkt het als een tierelier.
Ooit nog.....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat waar was liep ik nu de Marathon
Of 10 dagenlang elke dag een tiende.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit, al is het maar een halve
Om te beginnen is dat niet slecht........quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of 10 dagenlang elke dag een tiende.
Joh, ik loop al mijn hele leven, weet je hoeveel marathons dat waren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Om te beginnen is dat niet slecht........
Ja, ja ik weet het, maar eh... geen ervaringen met Greendinges dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik loop al mijn hele leven, weet je hoeveel marathons dat waren?![]()
Kortom, gewoon bewegen is gezond, niet meteen overdrijven, je eigen grenzen kennen.
Je moet goed voor je bovenkamer zorgen, dat is vaak al het halve werk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het, maar eh... geen ervaringen met Greendinges dus![]()
ik ga straks wel googelen.....
In mijn bovenkamer zit het wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet goed voor je bovenkamer zorgen, dat is vaak al het halve werk.
Die staat nog steeds in de steigers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn bovenkamer zit het wel goedhoe is het met de jouwe?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die staat nog steeds in de steigers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |