Nu weten ze waar die lui samenkomen, anders gaat het weer underground.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:22 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Die shisha tent is zo vaak in het nieuws geweest ivm liquidaties, de meeste worden voor de deur afgeknald
https://www.google.nl/sea(...)rouz+Amstelveenseweg
word het niet tijd om die tent te sluiten?
Nou ik denk dat ze wel doodseskaders (zuid amerikanen) inhuren, maar niet dat er Zuid Amerikanen betrokken zijn bij deze oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een koppeling met de groep rond/van Martha is dan sluit ik andere Zuid-Amerikaanse belangen niet op voorhand uit.
Blijkbaar weten ze niet te voorkomen dat er toch slachtoffers vallen voor de deurquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu weten ze waar die lui samenkomen, anders gaat het weer underground.
Misschien vinden ze dat niet erg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:29 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Blijkbaar weten ze niet te voorkomen dat er toch slachtoffers vallen voor de deur
Dan hebben ze een verkeerd beroep gekozenquote:
Wat is er nou weer racistisch aan importquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee je bent ABSOLUUT geen racist. En dan toch spreken over import.
Logisch, dan heb je kilometers verband nodigquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet zo voorbarig![]()
Volgens nu.nl legt de politie nog geen verband tussen het gevonden onthoofde lichaam en het gevonden hoofd.
knul, deze gasten zijn hier geboren en dus geen import.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch aan importWe importeren ze toch ook, zit niet eens een rassenscheiding in dat woord.
![]()
Maar goed bedankt dat je even wilde voordoen wat voor dommigheid we de hele tijd meemaken hier.
Waarom pakken we ze niet meteen op dan als we toch al weten wie het zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:33 schreef Eklasse het volgende:
[..]
knul, deze gasten zijn hier geboren en dus geen import.
Het komt wel heel dichtbij nu.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rouz-amstelveenseweg
Loop je naar je werk en moet je dat tegen komen....quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij nu.
Dit is bij mij om de hoek! En zuid is nog wel zo een nette buurt
Hoe meer doad hoe beter vind ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:52 schreef begaaierd het volgende:
Mooi, laat ze elkaar maar afmaken.
Totaal geen medelijden met het slachtoffer. Alleen met de zijn eventuele zussen en ouders.
En er zullen wel weer reacties komen als "niemand verdient een dergelijke dood". Sorry maar hij is niet toevallig in deze positie terecht gekomen. Hij wil de grote jongen uithangen door in dat wereldje te stappen, dus dan wordt hij ook al een grote jongen omgebracht.
-niet doen-
Joh.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Buurvrouw!quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik fiets er altijd langsquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:"Het was extra luguber. Ik was nota bene gehakt aan het draaien, toen mijn broer naar binnen kwam en zei: er ligt een hoofd op straat." Dat zegt Stan Koeman van een cateringbedrijf naast de shisha-lounge in Amsterdam waar vanmorgen een afgehakt hoofd werd gevonden.
De man was een van de eersten die het hoofd op straat zagen liggen. "Toen mijn broer dat zei dacht ik: je bent gek. Maar ik ging mee naar buiten en inderdaad, daar lag het hoofd."
Het werd gevonden op de Amstelveenseweg bij shisha-lounge Fayrouz, een bar waar waterpijpen kunnen worden gerookt. De lounge staat bekend als ontmoetingsplek voor criminelen die betrokken zijn bij de drugsoorlog in Amsterdam. De politie is druk bezig met het onderzoek.
Volgens de medewerker was het hoofd zo geplaatst dat het bij Fayrouz naar binnen keek. "Dat moet een soort signaal zijn, denk ik. Maar ik heb slechts heel even gekeken."
Ik dacht: het lijken de Middeleeuwen wel.
Stan Koeman, ooggetuige
Hij draaide zich direct om en liep terug zijn zaak in. "Ik moest het even op me in laten werken. Ik dacht: het lijken de Middeleeuwen wel. Dit soort taferelen zie je afgelopen tijd wel eens in het Midden-Oosten, maar nu komt het wel heel dichtbij. Ik denk dat het niets met de situatie daar te maken heeft, maar die beelden gaan wel door je heen."
De politie hoefde hij niet meer te bellen, want die was al ter plaatse. "Gelukkig waren de agenten vrij kalm. Er waren hier wat klanten. De jongere mensen begonnen meteen met telefoons opnamen te maken, maar die moesten dat weer wissen van de politie."
Nu gaat het wel weer, maar ik zal wel slecht slapen.
Stan Koeman, ooggetuige
Eerder vanochtend had hij nog niets bijzonders op straat gezien. "Om 06.45 uur gooide ik nog sinaasappelschillen weg in de container, en toen heb ik nog niets gezien. Maar je let er ook niet op."
Door het hele gebeuren is hij gespannen. "Ik kan wel lachen, maar toen ik net m'n moeder aan de lijn had, schoot ik even vol. Nu gaat het wel weer, maar ik zal wel slecht slapen."
http://nos.nl/artikel/209(...)hoofd-op-straat.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |