http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.htmlquote:De man die dinsdag in een uitgebrande auto werd aangetroffen in Amsterdam Zuidoost, blijkt te zijn onthoofd. Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie. Het hoofd van het slachtoffer lag niet in de auto. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
De auto werd aangetroffen aan de Meijehof. Tijdens bluswerkzaamheden werd het lichaam gevonden. De wagen had geen kentekenplaten. Omwonenden hoorden een knal. Dat is waarschijnlijk het geluid geweest van een ontploffende band.
De Caddy staat als gestolen gesignaleerd. De wagen is voor het laatst in Utrecht gezien aan het Tolsteegplantsoen. Dat was om tien uur in de ochtend op 18 februari.
Als bewijs gebruiken en aan de baas laten zien dat de liquidatie geslaagd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Fotootje maken lijkt me genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Als bewijs gebruiken en aan de baas laten zien dat de liquidatie geslaagd is.
Jah dat is waar. Misschien om uiteindelijk op te sturen naar de criminele bende waar hij in zat. Zou het anders niet weten.quote:
Ja want photoshop bestaat nietquote:
Gedateerd? Is helemaal in in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Manke het volgende:
Waarschijnlijk hipsters, die houden van gedateerde dingen als onthoofden
Hoofd is ook betrekkelijk licht, kilootje of 6 maar, dus kan je makkelijk meenemen als bewijs!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Baas_bas het volgende:
Waarschijnlijk stond er een prijs op z'n hoofd. Dan moet je wel het hoofd meenemen lijkt mij
En het is gewoon grappig. Je voelt je denk ik wel gangster als je dan dat ding zo aan de haren uit zo'n zak trekt bij zo'n maffiabaas en dan je papieren wikkel met cash krijgtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoofd is ook betrekkelijk licht, kilootje of 6 maar, dus kan je makkelijk meenemen als bewijs!
afleveren bij de familie? Of bij de motorclubquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Nou zelf zou ik opzien tegen het zagen! Iemand vermoorden is 1 maar zagen? pfffffquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
En het is gewoon grappig. Je voelt je denk ik wel gangster als je dan dat ding zo aan de haren uit zo'n zak trekt bij zo'n maffiabaas en dan je papieren wikkel met cash krijgt![]()
![]()
ja sommige mensen die kunnen dat anderen niet ik weet het ook allemaal niet waarom en hoequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef possetje het volgende:
[..]
Nou zelf zou ik opzien tegen het zagen! Iemand vermoorden is 1 maar zagen? pfffff
toch geen hipsters, wie had dat gedacht...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens bronnen gaat het om een man met Marokkaanse afkomst die een rol speelt in Mocro-oorlog, de liquidatiegolf rond Marokkaanse criminelen. De politie wil dit in het belang van het onderzoek niet bevestigen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html
Ik hoop voor je dat dat niet zo is, want dan zal men het wel als daderinformatie beschouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:18 schreef dimmak het volgende:
Dat hoofd ligt nu in het sorteercentrum van PostNL.
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat niet zo is, want dan zal men het wel als daderinformatie beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |