http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.htmlquote:De man die dinsdag in een uitgebrande auto werd aangetroffen in Amsterdam Zuidoost, blijkt te zijn onthoofd. Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie. Het hoofd van het slachtoffer lag niet in de auto. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
De auto werd aangetroffen aan de Meijehof. Tijdens bluswerkzaamheden werd het lichaam gevonden. De wagen had geen kentekenplaten. Omwonenden hoorden een knal. Dat is waarschijnlijk het geluid geweest van een ontploffende band.
De Caddy staat als gestolen gesignaleerd. De wagen is voor het laatst in Utrecht gezien aan het Tolsteegplantsoen. Dat was om tien uur in de ochtend op 18 februari.
Als bewijs gebruiken en aan de baas laten zien dat de liquidatie geslaagd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Fotootje maken lijkt me genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Als bewijs gebruiken en aan de baas laten zien dat de liquidatie geslaagd is.
Jah dat is waar. Misschien om uiteindelijk op te sturen naar de criminele bende waar hij in zat. Zou het anders niet weten.quote:
Ja want photoshop bestaat nietquote:
Gedateerd? Is helemaal in in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Manke het volgende:
Waarschijnlijk hipsters, die houden van gedateerde dingen als onthoofden
Hoofd is ook betrekkelijk licht, kilootje of 6 maar, dus kan je makkelijk meenemen als bewijs!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Baas_bas het volgende:
Waarschijnlijk stond er een prijs op z'n hoofd. Dan moet je wel het hoofd meenemen lijkt mij
En het is gewoon grappig. Je voelt je denk ik wel gangster als je dan dat ding zo aan de haren uit zo'n zak trekt bij zo'n maffiabaas en dan je papieren wikkel met cash krijgtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoofd is ook betrekkelijk licht, kilootje of 6 maar, dus kan je makkelijk meenemen als bewijs!
afleveren bij de familie? Of bij de motorclubquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
Nou zelf zou ik opzien tegen het zagen! Iemand vermoorden is 1 maar zagen? pfffffquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
En het is gewoon grappig. Je voelt je denk ik wel gangster als je dan dat ding zo aan de haren uit zo'n zak trekt bij zo'n maffiabaas en dan je papieren wikkel met cash krijgt![]()
![]()
ja sommige mensen die kunnen dat anderen niet ik weet het ook allemaal niet waarom en hoequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef possetje het volgende:
[..]
Nou zelf zou ik opzien tegen het zagen! Iemand vermoorden is 1 maar zagen? pfffff
toch geen hipsters, wie had dat gedacht...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens bronnen gaat het om een man met Marokkaanse afkomst die een rol speelt in Mocro-oorlog, de liquidatiegolf rond Marokkaanse criminelen. De politie wil dit in het belang van het onderzoek niet bevestigen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html
Ik hoop voor je dat dat niet zo is, want dan zal men het wel als daderinformatie beschouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:18 schreef dimmak het volgende:
Dat hoofd ligt nu in het sorteercentrum van PostNL.
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat niet zo is, want dan zal men het wel als daderinformatie beschouwen.
Nou vandaag lijkt me. Gezien het bericht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je weet ook al wanneer het slachtoffer onthoofd is kennelijk....
In een doos en opsturen natuurlijk, of misschien bij het volgende slachtoffer voor/door het raam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
Ik denk dat het lichaam achterin de Caddy lag, anders hadden ze wel een personenwagen gejat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zat het lichaam op één van de voorstoelen dan?
Waarom denk je dan dat de onthoofding vandaag moet zijn gebeurd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaam achterin de Caddy lag, anders hadden ze wel een personenwagen gejat.
Anders gaat het hoofd stinken als je het verstuurd met pakketpost.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat de onthoofding vandaag moet zijn gebeurd?
Geen films waarin hoofden verstuurd worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Anders gaat het hoofd stinken als je het verstuurd met pakketpost.Kijk je geen films?
Criminelen in dit land staan inderdaad bekend om hun uitstekende Photoshop skills.quote:
Kan je nagaan wat een verrot leven hij al heeft gehad, dat de politie hem link aan de mocro oorlog en een waslijst van misdaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:56 schreef matthias24 het volgende:
dit is toch hastike luguber. en die jongen was nog maar 23 jaar....hastike jong ook! gewoon heel triest dit.
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Koen Everink was geen crimineel. Ik snap niet waarom je hem hierbij betrekt.
Dat staat in het bericht waar in de OP naar gelinkt wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.
Hoe weet je nou of hij een crimineel was? die gekken hebben wel vaker fouten gemaakt door de verkeerde af te maken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.
Hoe weet je nou of hij een crimineel was? die gekken hebben wel vaker fouten gemaakt door de verkeerde af te maken.
Dit land wordt geteisterd door Marokkaanse criminelen. Dan vind ik het minder erg wanneer er eentje van hen wordt onthoofd. Natuurlijk zijn de daders gekken en moeten daarom ook z.s.m. uit de maatschappij gehaald worden.quote:Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie.
Deze manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
En het is gewoon grappig. Je voelt je denk ik wel gangster als je dan dat ding zo aan de haren uit zo'n zak trekt bij zo'n maffiabaas en dan je papieren wikkel met cash krijgt![]()
![]()
Geen Brad Pitt kijken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen films waarin hoofden verstuurd worden.
Maar goed, als het lekvrij verpakt kan worden dan kan het ook geurvrij verpakt worden, dat kan het probleem niet zijn.
Buschauffeurs hebben aardig wat mensen onthoofd in Nederland...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef frietenstamp het volgende:
Is dit de eerste onthoofding in modern Nederland?
Hmm, charter een vliegtuig en stuur die a linea recta richting Rabat om een van de onderdanen van VI bij de voordeur van een van zijn tientallen paleizen af te leveren. Grote schoonmaak onder het vuil. Als ze onschuldige passagiers maar niet lastig vallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens bronnen gaat het om een man met Marokkaanse afkomst die een rol speelt in Mocro-oorlog, de liquidatiegolf rond Marokkaanse criminelen. De politie wil dit in het belang van het onderzoek niet bevestigen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html
Geen Photoshop voor nodig, https://nl.wikipedia.org/wiki/Hugo_Ferrolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Criminelen in dit land staan inderdaad bekend om hun uitstekende Photoshop skills.
Nee in de jaren 80 hebben ze keer zelfs iemand compleet gefileerd, ik geloof dat ze die persoon pas iets van 15 jaar later hebben geidentificeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef frietenstamp het volgende:
Is dit de eerste onthoofding in modern Nederland?
Misschien waren er nog bruikbare vingerafdrukken, of is de snelheid van DNA testen erg snel geworden, of verschillende opvallende tatoeages waar nog delen van zichtbaar waren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 04:53 schreef raptorix het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vind is dat de politie binnen een uur of 8 al weet wie het is (officieel) terwijl de persoon onthoofd is, en ook nog eens in fik gestoken, zou me niet verbazen als deze persoon bijvoorbeeld ontvoerd is geweest en de politie al aan het speuren was.
Zelfs dan is het nog heel snel, normaal gesproken duurt het al snel 2 dagen voordat ze dat weten/bekend maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien waren er nog bruikbare vingerafdrukken, of is de snelheid van DNA testen erg snel geworden, of verschillende opvallende tatoeages waar nog delen van zichtbaar waren.
niet zo voorbarigquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
En het hoofd is terecht
http://www.at5.nl/artikel(...)rouz-amstelveenseweg
Ja ben wel wat enthousiast inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet zo voorbarig![]()
Volgens nu.nl legt de politie nog geen verband tussen het gevonden onthoofde lichaam en het gevonden hoofd.
Nou ja. Kans is erg groot natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet zo voorbarig![]()
Volgens nu.nl legt de politie nog geen verband tussen het gevonden onthoofde lichaam en het gevonden hoofd.
Darnquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
En het hoofd is terecht
Klopt, en niet zomaar een tent, zaak was de stamkroeg van figuren die weer gerelateerd zijn aan de staatsliedenbuurt, dus ik verwacht dat er binnenkort wel meer poppetjes zullen omvallen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Het hoofd lag op de stoep voor zijn waterpijp zaak?
Die shisha tent is zo vaak in het nieuws geweest ivm liquidaties, de meeste worden voor de deur afgeknaldquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Het hoofd lag op de stoep voor zijn waterpijp zaak?
Hou op zeg walgelijk mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een verrot leven hij al heeft gehad, dat de politie hem link aan de mocro oorlog en een waslijst van misdaden.
Opgeruimd staat netjes(ongeacht etniciteit of wat dan ook, liever dit dan onschuldige omstanders)
Heb ook niet echt medelijden met hem. Maar vind wel dat ze allemaal aangepakt moeten worden.quote:
Als het bij de drugsoorlog hoort dan kan het ook door een Mexicaanse partij gedaan zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef Eklasse het volgende:
tevens die onthoofding is een kopie van Mexicaanse kartel taferelen om angst te zaaien bij je vijand
"De politie is ter plaatse voor onderzoek, omstanders die foto's maakten werden gesommeerd het materiaal te wissen."quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
En het hoofd is terecht
Opgeruimd staat netjes is smakeloos. Niemand verdient zo'n einde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb ook niet echt medelijden met hem. Maar vind wel dat ze allemaal aangepakt moeten worden.
Nee downplayen is een sport tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net op het moment dat de politie vorige week nog zegt dat het lekker rustig begint te worden
en het geweld lijkt af te nemen
Als je niet beter weet zou je haast gaan denken dat het erom was te doen om die
criminelen te porren met zulke uitspraken in de media.
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef Eklasse het volgende:
tevens die onthoofding is een kopie van Mexicaanse kartel taferelen om angst te zaaien bij je vijand
Waarom Mexicaanse bendes overgaan tot onthoofding
http://www.volkskrant.nl/(...)nthoofding~a3256022/
quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zit er op te wachten totdat de eerste schildpad met een hoofd erop door de straat wandelt.
Of dat er een drone voorbij vliegt met een hoofd er op, zou me ook niet verbazen in de toekomst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zit er op te wachten totdat de eerste schildpad met een hoofd erop door de straat wandelt.
Vandaar ook diequote:Op woensdag 9 maart 2016 08:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee downplayen is een sport tegenwoordig.
Het hele land kan in de fik staan, zolang de media er niet over bericht weet alleen een select groepje het en niet iedereen.
Denk je nou echt dat wij geen incidenten kennen zoals Keulen maar alle landen om ons heen wel omdat de doofpotten daar lek waren?
Eens. Maar goed nou hebben we hier in Nederland ook barweinig Mexicanenquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.
Dat niemand dat durft te zeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat niemand dat durft te zeggen?. Kom je wel eens op NWS verder?
Bovendien is het nogal logisch dat dit een islamiet is. Het is immers een slachtoffer in de mocro-oorlog, en bovendien hebben wij weinig last van Mexicaanse drugskartels in Nederland. Aan de andere kant zijn de gasten die dit soort dingen doen in het criminele circuit echt totaal niet bezig met hun geloof natuurlijk.
Er zit een groot verschil tussen kritisch zijn, wat hier gewoon mag, en racistisch zijn. Wellicht dat je die scheidslijn nog niet helemaal gevonden hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.
Heb je wel eens geprobeerd kritisch te zijn op onze import hier in NWS?
Ja man, want een salafist zal in NL in shisha lounges rondhangen en hoofden afhakken voor drugs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee nee je bent ABSOLUUT geen racist. En dan toch spreken over import.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.
Dat terwijl ik absoluut geen racist of nazi ben maar niet standaard meeloop met de berichtgeving.
Heb je wel eens geprobeerd kritisch te zijn op onze import hier in NWS?
Serieus ingaan op tokkies. Gewoon links laten die gastjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee je bent ABSOLUUT geen racist. En dan toch spreken over import.
nee denk het niet, maar dit is wel een nieuw methode om je vijand om te brengen en jouw rivaal te laten zien waar ze instaat zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij de drugsoorlog hoort dan kan het ook door een Mexicaanse partij gedaan zijn?
Als er een koppeling met de groep rond/van Martha is dan sluit ik andere Zuid-Amerikaanse belangen niet op voorhand uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:18 schreef Eklasse het volgende:
[..]
nee denk het niet, maar dit is wel een nieuw methode om je vijand om te brengen en jouw rivaal te laten zien waar ze instaat zijn.
dit heb ik niet eerder gezien in deze bende oorlog
misschien eerst even bijlezen ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |