Hou op zeg walgelijk mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een verrot leven hij al heeft gehad, dat de politie hem link aan de mocro oorlog en een waslijst van misdaden.
Opgeruimd staat netjes(ongeacht etniciteit of wat dan ook, liever dit dan onschuldige omstanders)
Heb ook niet echt medelijden met hem. Maar vind wel dat ze allemaal aangepakt moeten worden.quote:
Als het bij de drugsoorlog hoort dan kan het ook door een Mexicaanse partij gedaan zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef Eklasse het volgende:
tevens die onthoofding is een kopie van Mexicaanse kartel taferelen om angst te zaaien bij je vijand
"De politie is ter plaatse voor onderzoek, omstanders die foto's maakten werden gesommeerd het materiaal te wissen."quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
En het hoofd is terecht
http://www.at5.nl/artikel(...)rouz-amstelveenseweg
Opgeruimd staat netjes is smakeloos. Niemand verdient zo'n einde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb ook niet echt medelijden met hem. Maar vind wel dat ze allemaal aangepakt moeten worden.
Nee downplayen is een sport tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net op het moment dat de politie vorige week nog zegt dat het lekker rustig begint te worden
en het geweld lijkt af te nemen
Als je niet beter weet zou je haast gaan denken dat het erom was te doen om die
criminelen te porren met zulke uitspraken in de media.
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:28 schreef Eklasse het volgende:
tevens die onthoofding is een kopie van Mexicaanse kartel taferelen om angst te zaaien bij je vijand
Waarom Mexicaanse bendes overgaan tot onthoofding
http://www.volkskrant.nl/(...)nthoofding~a3256022/
quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zit er op te wachten totdat de eerste schildpad met een hoofd erop door de straat wandelt.
Of dat er een drone voorbij vliegt met een hoofd er op, zou me ook niet verbazen in de toekomst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zit er op te wachten totdat de eerste schildpad met een hoofd erop door de straat wandelt.
Vandaar ook diequote:Op woensdag 9 maart 2016 08:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee downplayen is een sport tegenwoordig.
Het hele land kan in de fik staan, zolang de media er niet over bericht weet alleen een select groepje het en niet iedereen.
Denk je nou echt dat wij geen incidenten kennen zoals Keulen maar alle landen om ons heen wel omdat de doofpotten daar lek waren?
Eens. Maar goed nou hebben we hier in Nederland ook barweinig Mexicanenquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.
Dat niemand dat durft te zeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We zouden door al onze knuffelliefde bijna vergeten dat het ook een sport is bij extreme Islamieten. We importeren die wat meer dan mexicanen, ik weet dat niemand het durft te zeggen en dat ik een racist en nazi ben: maar de kans dat het een Islamiet was is groter dan dat het een Mexicaan was puur uit getallen.
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat niemand dat durft te zeggen?. Kom je wel eens op NWS verder?
Bovendien is het nogal logisch dat dit een islamiet is. Het is immers een slachtoffer in de mocro-oorlog, en bovendien hebben wij weinig last van Mexicaanse drugskartels in Nederland. Aan de andere kant zijn de gasten die dit soort dingen doen in het criminele circuit echt totaal niet bezig met hun geloof natuurlijk.
Er zit een groot verschil tussen kritisch zijn, wat hier gewoon mag, en racistisch zijn. Wellicht dat je die scheidslijn nog niet helemaal gevonden hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.
Heb je wel eens geprobeerd kritisch te zijn op onze import hier in NWS?
Ja man, want een salafist zal in NL in shisha lounges rondhangen en hoofden afhakken voor drugs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee nee je bent ABSOLUUT geen racist. En dan toch spreken over import.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helaas wel en krijg regelmatig PM's van users (Noem geen namen) met verwijten van racisme, nazisme en scheldkanonades. Ook in de topics zelf wordt je aangevallen alleen wordt hier streng gemodereerd en zijn de berichten zo weer weg.
Dat terwijl ik absoluut geen racist of nazi ben maar niet standaard meeloop met de berichtgeving.
Heb je wel eens geprobeerd kritisch te zijn op onze import hier in NWS?
Serieus ingaan op tokkies. Gewoon links laten die gastjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee je bent ABSOLUUT geen racist. En dan toch spreken over import.
nee denk het niet, maar dit is wel een nieuw methode om je vijand om te brengen en jouw rivaal te laten zien waar ze instaat zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij de drugsoorlog hoort dan kan het ook door een Mexicaanse partij gedaan zijn?
Als er een koppeling met de groep rond/van Martha is dan sluit ik andere Zuid-Amerikaanse belangen niet op voorhand uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:18 schreef Eklasse het volgende:
[..]
nee denk het niet, maar dit is wel een nieuw methode om je vijand om te brengen en jouw rivaal te laten zien waar ze instaat zijn.
dit heb ik niet eerder gezien in deze bende oorlog
misschien eerst even bijlezen ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rouz-amstelveenseweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |