Nou vandaag lijkt me. Gezien het bericht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je weet ook al wanneer het slachtoffer onthoofd is kennelijk....
In een doos en opsturen natuurlijk, of misschien bij het volgende slachtoffer voor/door het raam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Ik denk dat het lichaam achterin de Caddy lag, anders hadden ze wel een personenwagen gejat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zat het lichaam op één van de voorstoelen dan?
Waarom denk je dan dat de onthoofding vandaag moet zijn gebeurd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichaam achterin de Caddy lag, anders hadden ze wel een personenwagen gejat.
Anders gaat het hoofd stinken als je het verstuurd met pakketpost.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat de onthoofding vandaag moet zijn gebeurd?
Geen films waarin hoofden verstuurd worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Anders gaat het hoofd stinken als je het verstuurd met pakketpost.Kijk je geen films?
Criminelen in dit land staan inderdaad bekend om hun uitstekende Photoshop skills.quote:
Kan je nagaan wat een verrot leven hij al heeft gehad, dat de politie hem link aan de mocro oorlog en een waslijst van misdaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:56 schreef matthias24 het volgende:
dit is toch hastike luguber. en die jongen was nog maar 23 jaar....hastike jong ook! gewoon heel triest dit.
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Koen Everink was geen crimineel. Ik snap niet waarom je hem hierbij betrekt.
Dat staat in het bericht waar in de OP naar gelinkt wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.
Hoe weet je nou of hij een crimineel was? die gekken hebben wel vaker fouten gemaakt door de verkeerde af te maken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snapte jou hatelijke reactie niet.
Hoe weet je nou of hij een crimineel was? die gekken hebben wel vaker fouten gemaakt door de verkeerde af te maken.
Dit land wordt geteisterd door Marokkaanse criminelen. Dan vind ik het minder erg wanneer er eentje van hen wordt onthoofd. Natuurlijk zijn de daders gekken en moeten daarom ook z.s.m. uit de maatschappij gehaald worden.quote:Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |