Ik vermoed dat dat geen mensen zijn die onderweg zijn naar hun werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
's Ochtends gewoon om 7:30 de eerste open trekken. Dat heb ik toch wel een paar keer gezien in de trein.
Misschien allemaal sportinstructeurs en docenten lichamelijke opvoeding.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb in de trein ook mensen in trainingspak gezien.
Zouden die allemaal gaan sporten ofzo?
Och, als je de nachtdienst uitkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
's Ochtends gewoon om 7:30 de eerste open trekken. Dat heb ik toch wel een paar keer gezien in de trein.
Hoogst onwaarschijnlijk, ze dragen immers gouden oorringen. Een slechte combinatie met lichamelijke inspanning.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien allemaal sportinstructeurs en docenten lichamelijke opvoeding.
Of allemaal inwoners van Helmond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien allemaal sportinstructeurs en docenten lichamelijke opvoeding.
In order geval één keer zat hij in normale werkkleding. Vond ik wel bizar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat geen mensen zijn die onderweg zijn naar hun werk.
Hij kwam van de spellingcontrole.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van deze foutieve spelling van Pinocchio word ik een beetje moe, er is zelfs een restaurantketen dat zich "Pinotsjo" noemt
En je denkt toch niet dat ik elke dag op het ritje van Nijmegen naar Arnhem aan het bier zit?
Uit de nachtdienst komend kan dat natuurlijk prima, zoals Janneke al zei.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In order geval één keer zat hij in normale werkkleding. Vond ik wel bizar.
Er is geen geldig excuus voor het drinken van blikbier in de trein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, als je de nachtdienst uitkomt.
Oh, dat zou kunnen natuurlijk. Ik zat echt zo van "Och, arme kerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, als je de nachtdienst uitkomt.
Dan is die spellingscontrôle gewoon fout.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij kwam van de spellingcontrole.
Zeg dat nog maar eens nadat u 's nachts met spoed geopereerd bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef GSbrder het volgende:
Nachtdiensten zijn dan ook voor marginale figuren.
Het excuus is dat ze geen bier in flessen verkopen op het station.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er is geen geldig excuus voor het drinken van blikbier in de trein.
Helaas, te weinig levenservaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens nadat u 's nachts met spoed geopereerd bent.
De noodzaak voor bier is nooit zo hoog dat het uit blik geconsumeerd moet worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het excuus is dat ze geen bier in flessen verkopen op het station.
Ik zal Bill Gates een paar klappen verkopen wegens het op de markt brengen van een ondeugdelijk product.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan is die spellingscontrôle gewoon fout.
Op vrijdagmiddag voor mij wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De noodzaak voor bier is nooit zo hoog dat het uit blik geconsumeerd moet worden.
Die man deed niet anders helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zal Bill Gates een paar klappen verkopen wegens het op de markt brengen van een ondeugdelijk product.
Bier drinken in het ov. Please.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De noodzaak voor bier is nooit zo hoog dat het uit blik geconsumeerd moet worden.
Voor zo'n woning zou ik best monnik worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
U bent monnik geworden? Toch wel trappist he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |