Een echte boer zelfs, want origineel uit Groningen he.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vriend he? Da's toch helemaal ongeschikt voor zo'n kolenboer uit Rotterdam?
Weet ik veel. Dacht dat jij wel op de hoogte zou zijn van die gezonde hipsterflauwekul.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rain zaden. Juist. Die stop je in de grond en dan gaat het regenen of wat?
Economische vluchteling, derhalve.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een echte boer zelfs, want origineel uit Groningen he.
De vriendin van pompom ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dacht dat jij wel op de hoogte zou zijn van die gezonde hipsterflauwekul.
Ik weet ook niet hoe het te keren is. Er ontstaat een steeds grotere groep mensen die woedend zijn, gevoed door leugens en bedrog en hun eigen angsten. Dit soort teksten jutten alleen maar op, zonder enige acht te slaan op feiten of wat er daadwerkelijk aan de hand is. Ondertussen doen de politici die op dit moment aan de macht zijn véél te weinig om al die haat te beteugelen of terug te dringen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Ryon het volgende:
Nou ja, het is ook wel een beetje preken voor eigen parochie. Ik denk dat iedereen wel dezelfde mening deelt als het gaat om de kwaliteit van bepaalde ingezonden stukken. Right thing to do is om het dan zelf beter te doen, maar dat is inmiddels ook een gepasseerd station.
Frustrerender is dat wat op dit kleine stukje internet in het klein gebeurt, op het grote boze facebook in het groot gebeurt. Met het empathisch gevoel van een aardappel kwakken mensen de maaginhoud van hun onderbuik leeg met als enig doel om andere boze mensen te vinden die bereid zijn om hun woede te versterken. Een grote circle jerk van ontevreden mensen. Wat daar tegen te doen?
Goed voor je gezondheid, zo te zien:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vriendin van pompom ongetwijfeld.
Meegenomen uit Namibie.
Dat sowieso.quote:
Da's een man. Een Bosjesman zelfs.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed voor je gezondheid, zo te zien:
[ afbeelding ]
Maar u bent dan ook nogal masochistisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
Pol cafe is trouwens wel gewoon het tofste plekke op heel fok.
Een typische afrekening door Marokkanen.quote:Koen Everink is door messteken om het leven gebracht. Dat meldt de politie dinsdag. De zakenman is in de nacht van donderdag op vrijdag gedood.
De politie vond vrijdagochtend rond kwart voor negen zijn lichaam in zijn woning in Bilthoven. De politie heeft al ruim dertig tips binnengekregen over de zaak.
Er wordt nog met getuigen gesproken, maar de politie is nog op zoek naar meer mensen die iets kunnen vertellen. Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdag aandacht aan de zaak.
Ik verdenk eerder Brabanders, inderdaad. Of mensen uit "Glanerbrug, mes in je rug".quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een typische afrekening door Marokkanen.
Ze zit nu ergens op een of ander forum af te geven op morsige Hollandse mannen die blikbier drinken in de trein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
Damn wat een mooie turkse meiden lopen er toch rond. Er zat net weer een prachtexemplaar tegenover me in de trein
Dan heeft ze het niet over mij want ik drink door de week nooit bier in de trein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze zit nu ergens op een of ander forum af te geven op morsige Hollandse mannen die blikbier drinken in de trein.
O Pinoccio....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan heeft ze het niet over mij want ik drink door de week nooit bier in de trein.
Aha. Remlof krijgt dus klappen als hij uitstapt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:17 schreef GSbrder het volgende:
Ondertussen, op het station.
[ afbeelding ]
Ik vrees eerder voor de vrouw.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Aha. Remlof krijgt dus klappen als hij uitstapt.
's Ochtends gewoon om 7:30 de eerste open trekken. Dat heb ik toch wel een paar keer gezien in de trein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan heeft ze het niet over mij want ik drink door de week nooit bier in de trein.
Ik heb in de trein ook mensen in trainingspak gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
's Ochtends gewoon om 7:30 de eerste open trekken. Dat heb ik toch wel een paar keer gezien in de trein.
Van deze foutieve spelling van Pinocchio word ik een beetje moe, er is zelfs een restaurantketen dat zich "Pinotsjo" noemtquote:
In België de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
's Ochtends gewoon om 7:30 de eerste open trekken. Dat heb ik toch wel een paar keer gezien in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |