quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ik heb op Yobit wat andere coins verkocht om ook daar een lage buy order te kunnen zettenquote:Op maandag 7 maart 2016 19:11 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar voor de dood of de gladiolen Warp kopen rondom de 20.000sat hoor.
Idemquote:Op maandag 7 maart 2016 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb op Yobit wat andere coins verkocht om ook daar een lage buy order te kunnen zetten.
Ik zou ook niet weten wat het anders ineens is.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hier zitten echt heel veel paniekverkopen tussen volgens mij.
Nieuwe wallet is uitgebracht en daarna dump... iets met buy on the rumor en zo...quote:Op maandag 7 maart 2016 19:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat het anders ineens is.
Heb er al een aantal onder de 20k gevangen inmiddels.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe wallet is uitgebracht en daarna dump... iets met buy on the rumor en zo....
Maar misschien dat een whale goedkoop wil inkopen of zo. Even wat dumpen en de markt doet de rest wel.
Ja, ik ook... rond de 17K 5 of zo en daarna kwamen er hogere buy ordersquote:Op maandag 7 maart 2016 19:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er al een aantal onder de 20k gevangen inmiddels.
Mooi stukje, zo denk ik er ook over: lange termijn interessant, korte termijn kan alle kanten op gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:19 schreef NatteBever het volgende:
Hier een super goed stuk op Reddit over Ethereum- https://www.reddit.com/r/(...)l_the_economist_say/
Moet je geen warp bijkopen?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
Factom moet weer even instorten, liefst door een stijging van ETH, dan kan ik weer switchen.
Volgens mij heeft MaGNeT net als ik al onder de 10K gekocht hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet je geen warp bijkopen?
Die heb je vast niet zo laag gekocht.
Daar gaat ie zo nog onderquote:Op maandag 7 maart 2016 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MaGNeT net als ik al onder de 10K gekocht hoor.
Echt welquote:Op maandag 7 maart 2016 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet je geen warp bijkopen?
Die heb je vast niet zo laag gekocht.
Stiekem nulletjes wisselen, ik zie het welquote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Echt wel
2016-02-15 16:46:52 2016-02-15 17:06:05 WARP/BTC BUY 0.00003900 25589.84617943 0.00000000 0.99800400
Was makkelijker, anders moet ik alle losse orders gaan copy pasten, dat is een rij van 1 hele paginaquote:Op maandag 7 maart 2016 19:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem nulletjes wisselen, ik zie het wel
Vooruit maar danquote:Op maandag 7 maart 2016 19:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Was makkelijker, anders moet ik alle losse orders gaan copy pasten
[ afbeelding ]
Ik ga AMP bijkopen, de crowdsale komt eraan, ik voel het.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vooruit maar dan
Dan zou ik niet bijkopen op deze prijs
Hoewel het wel kan natuurlijk
quote:Op maandag 7 maart 2016 19:19 schreef NatteBever het volgende:
Hier een super goed stuk op Reddit over Ethereum- https://www.reddit.com/r/(...)l_the_economist_say/
quote:When that happens, and as easier paths appear for getting money into Ethereum, is when I expect the price to begin a sustained rise that will carry it past anything seen before in crypto.
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
Factom moet weer even instorten, liefst door een stijging van ETH, dan kan ik weer switchen.
Ik had gewoon moeten inzetten...quote:
Ik ben niet echt bezig met de koers, zit er in voor lange termijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:32 schreef VeX- het volgende:
Nou, ik zie het niet echt meer zitten in eth. Ik pak wel mn paar k winst.
Homestead schijnt toch al te zijn released?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bezig met de koers, zit er in voor lange termijn.
Bijvoorbeeld de Homestead release binnenkort zal wss een flinke stijging veroorzaken.
Nope, nog niet, zou ook pas eind maart.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:47 schreef VeX- het volgende:
[..]
Homestead schijnt toch al te zijn released?
En dan nog is de vraag of eth tegen die tijd weer op dit niveau kan komen.
Tering, dacht ik met mijn 3000 ETH dat ik er veel hadquote:Op maandag 7 maart 2016 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, nog niet, zou ook pas eind maart.
Alleen de nieuwe wallet is alvast Homestead ready gemaakt.
En ik verwacht dat ETH toch wel naar 0.05 tot 0.06 gaat na de Homestead release.
Zo'n dip als nu komt iedere 1 tot 2 weken voor na zo'n sterke stijging.
Zoom maar eens uit op de grafiek:
https://poloniex.com/exchange#btc_eth
En nee, ik geef geen garanties maar ik heb 6194 ETH en ik laat er nog geen druppeltje zweet om.
3000 is toch ook echt wel een flinke bergquote:Op maandag 7 maart 2016 20:58 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Tering, dacht ik met mijn 3000 ETH dat ik er veel had![]()
Ja ik wil van de zomer een leuke auto kopenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3000 is toch ook echt wel een flinke berg
Ik denk dat het genoeg is voor een Tesla S.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:06 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik wil van de zomer een leuke auto kopen
Haha, dat zou wat zijn. Ik ga mezelf even verlekkeren en plaatjes kijken...quote:Op maandag 7 maart 2016 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat het genoeg is voor een Tesla S.
Ik kocht van m'n eerste grote BTC winst een (gebruikte) blauwe V50quote:Op maandag 7 maart 2016 21:11 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Ik ga mezelf even verlekkeren en plaatjes kijken...
[ afbeelding ]
Aha duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, nog niet, zou ook pas eind maart.
Alleen de nieuwe wallet is alvast Homestead ready gemaakt.
En ik verwacht dat ETH toch wel naar 0.05 tot 0.06 gaat na de Homestead release.
Zo'n dip als nu komt iedere 1 tot 2 weken voor na zo'n sterke stijging.
Zoom maar eens uit op de grafiek:
https://poloniex.com/exchange#btc_eth
En nee, ik geef geen garanties maar ik heb 6194 ETH en ik laat er nog geen druppeltje zweet om.
Naja, ik weet ook nog wel dat we op 0.015 stonden en dat ETH naar 0.0084 terugzakte in het weekend.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:12 schreef VeX- het volgende:
[..]
Aha duidelijk.
Hm, heb voor de zekerheid evengoed een verkooporder geplaatst, maar ik hoop liever dat je gelijk hebt.
Weet ik veel, geen idee hoelang die Homestead website daar al staat maar vrijdag iig nog niet, toen stond er nog "Frontier".quote:
Ik ben +- een uur geleden nog op die site geweest en toen zag ik de oude website nogquote:Op maandag 7 maart 2016 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet ik veel, geen idee hoelang die Homestead website daar al staat maar vrijdag iig nog niet, toen stond er nog "Frontier".
Update: volgens de waybackmachine was het gisteren nog Frontier
https://web.archive.org/web/20160306020456/https://ethereum.org
Dit is vers van de pers mensen![]()
* rent rondjes door kamer *
Vooralsnog gaat het de goede kant op.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:06 schreef roislecxe het volgende:
Even een paar uur weg, laat Warp maar weer tussen de 25 en 30 zitten als ik terug kom![]()
Als het lager is, is het de Kat z'n schuld.
Ik gebruik de laatste MIST Wallet en die doet het prima hier.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is die wallet update een beetje veilig te doen?
Ik bedoel meer de upgrade naar de laatste versie.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gebruik de laatste MIST Wallet en die doet het prima hier.
Welke?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de upgrade naar de laatste versie.
Back-up maken van:quote:Op maandag 7 maart 2016 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik draai nu Mist 0.3.9. en ik wil veilig upgraden naar 0.5.1
Applequote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Back-up maken van:
C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Ethereum
&
C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Mist
Kan je altijd weer terug.
Naja, ook op een Apple zal je ergens 2 vergelijkbare mappen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Apple
Maar ik heb een hot backup draaien op een andere computer, dus ik maak me niet heel veel zorgen
Je zou een Piramidespel kunnen maken en rijk wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef Tyr80 het volgende:
Als iemand een idee heeft voor een goeie DAPP hoor ik het graag!
Ik heb er 44 op 0.0229 gekochtquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vergeten ETH te kopen toen het nog kon
+-10 stuksquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb er 44 op 0.0229 gekocht
Hoeveel had je er willen kopen dan?
Absoluut... 0.09 ofzo...quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+-10 stuks
Morgenmiddag kan het weer, maar dan is ie vast al moon.
Serieus ... ? Zit nu erover te denken AMP met 'slechts' 10-15% winst te verkopen en méér in ETH te gaan.quote:
Hij maakt een grapje ;-)quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Serieus ... ? Zit nu erover te denken AMP met 'slechts' 10-15% winst te verkopen en méér in ETH te gaan.
Zoiets vermoedde ik alquote:
Waren we al te laat mee toch? Ga die wel eens callen, misschien levert het nog wat opquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zou een Piramidespel kunnen maken en rijk worden
Zit er geen random-generator in? Dat je een soort van bingo of lotto kan maken met 1 ETH input per speler en bij deelname van 20 mensen een verloting waarbij er 2 ETH naar jou gaan en 18 naar de winnaar ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Waren we al te laat mee toch? Ga die wel eens callen, misschien levert het nog wat op
True, dit gaat een mooi jaar worden wat ETH betreftquote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Maar lijkt me dat zo'n waarde op de langere termijn niet ondenkbaar is (o.a. afgaande op gelinkt bericht Reddit op pagina 1 .. !)
Ja heel goed, in die richting heb ik ook zitten denken. Maar sommige dingen zijn al (in ontwikkeling) (niet door mij): https://github.com/thelooneyfarm/contractsquote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit er geen random-generator in? Dat je een soort van bingo of lotto kan maken met 1 ETH input per speler en bij deelname van 20 mensen een verloting waarbij er 2 ETH naar jou gaan en 18 naar de winnaar ofzo?
Naja, het internet zit vol van dat soort shit dus waarom niet op ETH?
Ik ben bezig met een nog leuker ideequote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit er geen random-generator in? Dat je een soort van bingo of lotto kan maken met 1 ETH input per speler en bij deelname van 20 mensen een verloting waarbij er 2 ETH naar jou gaan en 18 naar de winnaar ofzo?
Naja, het internet zit vol van dat soort shit dus waarom niet op ETH?
Ik zou kunnen zweren dat ik gelezen heb dat dat in de standaard functies zat. Iets om een hash van de laatste x blocks te nemen of iets in die sfeer...?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een nog leuker ideeEen echt goede randomgenerator is trouwens wel echt een uitdaging, heb ik gemerkt.
Dat een ander iets doet betekent alleen maar dat jij het beter moet doenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja heel goed, in die richting heb ik ook zitten denken. Maar sommige dingen zijn al (in ontwikkeling) (niet door mij): https://github.com/thelooneyfarm/contracts
Ik heb alleen maar ervaring met Basic dialecten.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een nog leuker ideeEen echt goede randomgenerator is trouwens wel echt een uitdaging, heb ik gemerkt.
Zeker, zeker, staat ook genoteerd. Maar ben pas net begonnen met brainstormen dus ik hou graag opties open waar anderen niet aan gedacht hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat een ander iets doet betekent alleen maar dat jij het beter moet doen
Als ik een brainwave krijg...quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zeker, zeker, staat ook genoteerd. Maar ben pas net begonnen met brainstormen dus ik hou graag opties open waar anderen niet aan gedacht hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa.quote:
Vannacht heeft iemand op C-cex nog 60 Warp gedumpt op mijn buy op 18,7kquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa.
Er blijft flink gedumpt worden. Maar ik hold alles sowieso nog wel eventjes, minimaal tot m'n buyorders en waarschijnlijk langer.
-50%, 15% en -21% zijn m'n voornaamste coins vandaag, dat kan dus alleen maar beteren zullen we maar zeggen
24hr low op Trex is al naar 10 gegaan...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vannacht heeft iemand op C-cex nog 60 Warp gedumpt op mijn buy op 18,7k.
Andere exchanges volgen die lows van Trex niet echt. Maar prijs herstelt ongetwijfeld wel weer hoor. Wat ik begrijp van bct is dat de dev de top 10 (die ongeveer de helft van alle WARP bezat heeft gevraagd om wat coins te verkopen zodat de distributie wat eerlijker werd. Dat is gebeurd dus. En de slack van WARP is verdwenen gisterenavond waardoor wat mensen bang zijn dat de dev gedumpt heeft en met de noorderzon is vertrokken. Maar de meesten geloven dat niet. Ik ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
24hr low op Trex is al naar 10 gegaan...
Toch wel leuk he, dat niet daytradenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:17 schreef MaGNeT het volgende:
Die lage ETH prijs is verleidelijk
Edit: 850 FCT verkocht voor 5 BTC en 232 ETH teruggekocht op 0.0215
Nu hopen dat dit de bodem is
jij gaat kopen?quote:
Ik doe gewoon toch even de xem gok.. Ik wilde gister al instappen, ik zal vast de boot gemist hebben ook. Maar swa.quote:
Stijgt ie daarom? NMC was toch behoorlijk dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:01 schreef Tyr80 het volgende:
Las een gerucht dat NMC DNS taken gaat doen binnen Ethereum.
Je zegt net dat ie wat doet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stijgt ie daarom? NMC was toch behoorlijk dood?
FCT doet het inmiddels goed, te vroeg verkochtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Er zit nog niet echt actie in vandaag...
Ik was al uitgestapt..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
FCT doet het inmiddels goed, te vroeg verkochtOp 0.0058
Nee, ik wilde kopen zodra ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je verkocht?.
Verkoop dan ook eens wat van je WARP.
Hoe laat ben je thuis? Dan zet ik nog even een lage buy orderquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde kopen zodra ik thuis kwam.
Nu. Ga zo kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis? Dan zet ik nog even een lage buy order.
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou vanochtend ETH kopen toen ie op 9 dollar stond, maar kon niet inloggen op Poloniex
Ik weet het, ik heb daarom ook al iets van 240 ETH, maar wou nog even goedkoper bijkopen. Heb speciaal wat weggelegd om goedkoop bij te kopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopen
Als dat zo is, eet ik mn schoen op.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopen
Dat valt toch wel mee?quote:
Magnetron, laagste stand zou ik doen, totdat ze warm genoeg zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb kant en klare poffertjes gekocht, hoe verwarm je ze zonder dat ze vies smaken?
oven of koekenpan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb kant en klare poffertjes gekocht, hoe verwarm je ze zonder dat ze vies smaken?
Ik vind het ook niet lekker uit magnetron, ik ga koekenpan proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oven of koekenpan.
Magnetron maakt al het eten met een vieze smaak.
Dat dacht ik vanmorgen dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
FCT stijgt al dagen, je zou denken dat het ooit zou stoppen, ik durf er nu niet meer in iig, het moet toch ooit naar beneden gaan?
Gaat eigenlijk prima in magnetron, dat verbaasde me nog het meest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
De Coinjar crowdfund loopt nog 6 dagen, ergens rond die tijd verwacht ik ook wel dat de AMP / Synereo crowdfund start en dan kan het zomaar zijn dat ze x3 gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef MissionPhailed het volgende:
AMP op Bittrex nu circa 10000 satoshi. Zojuist wat erbij gekocht nu ze nog spotgoedkoop zijn (maar hopelijk niet blijven)
Neuh, niet veel.quote:
Kort en krachtig. Duidelijk, dankquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh, niet veel.
Factom ging weer eens moon, ETH kabbelt lekker verder, AMP staat voor de grote crowdsale, WARP dev blijkt te leven.
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.quote:
Vaste prik dus eigenlijk voor velenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.
Je zou zo de tweelingzus van Nattekat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.
Jupquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vaste prik dus eigenlijk voor velen
Een gewone dinsdagmiddag.
We waarschuwen gewoon op voorhand wat we gaan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zou zo de tweelingzus van Nattekat kunnen zijn.
Als je wil daytraden met maar 2 coins kan t wel eens saai worden....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:35 schreef xaban06 het volgende:
Zowel ETH als FCT zijn sinds 15:00 uur al (zeer) stabiel, dat is niet goed terwijl ik net ben begonnen met daytraden
Doen jullie nog aan daytraden?
Als ik de tijd zou hebben zou ik het misschien ook wel doen, maar die tijd heb ik absoluut niet. Ik was erg slecht begonnen met alt coins, ik deed maar wat, maar als ik nu naar het totaal plaatje kijken sta ik toch nog op een winst van 29%quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je wil daytraden met maar 2 coins kan t wel eens saai worden....
Ik ben zelf van btc overgestapt naar forex omdat daar het daytraden veel meer kansen biedt door het grote aanbod en de volatiliteit.
Ik hou circa 20 currencies in de smiezen, maar toch gebeurt het nog regelmatig dat ik uren zit te wachten tot er iets gebeurt, laat staan als je een stuk of 2 altcoins volgt.
Nou bedankt he, Ed.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef edraket31 het volgende:
Deze call kun je gerust volgen....
https://twitter.com/actualadvicebtc/status/706923443795537920
Hij is 1 van de grootste (bekende) whales in alts. Hij voorspelde FCT naar 700 toen t op ongveer 230 stond.
Ik zou wel zorgen dat je probeert voor hem te dumpen ;-)
Wie drukte er op de buy knop, jij of ik?quote:
Hehe, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wie drukte er op de buy knop, jij of ik?
En daarnaast:
* koers heeft hoger gestaan nadat ik het poste
* loop niet zo te piepen om een verlies van 0,8%
Zal ik die anders eens om zeep helpen??quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zal ik die anders eens om zeep helpen??
Idemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
FCT verkocht, zal wel te vroeg zijn maar ik wil mijn winst pakken.
Nice!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem
Gister gekocht op 553, nu verkocht net boven de 800.
Even rust nou.
Nattekat koopt nu in dus straks weer inkopen op 0.005quote:
Ik ben er ook even uit. Zaterdag voor 0,4 BTC gekocht en nu eruit met 0,6 BTC winst. Niet gek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem
Gister gekocht op 553, nu verkocht net boven de 800.
Even rust nou.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nattekat koopt nu in dus straks weer inkopen op 0.005
FCT hoeft maar naar 10$ en ik heb een ton in Euro's
Dat zijn tenminste normale getallenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ben er ook even uit. Zaterdag voor 0,4 BTC gekocht en nu eruit met 0,6 BTC winst. Niet gek.
Niet gek voor 5.7 BTC aan investeringquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik doe gewoon lekker met veel kommagetallen mee.
Mss wel goed, komt vast weer een dump naar 0.0065 vannacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef xaban06 het volgende:
Pfff, verleiding is wel erg groot om FCT nu te verkopenTwijfel twijfel
Ik kocht er in april 2015 zo'n 11.000 voor 5.7 BTC...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die enkele 5.7 maakt toch geen ton?
Ja, denk het wel idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Fct moet wel een dikke correctie krijgen.
Zeker, bizar ook eigenlijk. 150% winst in 3 dagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste normale getallen
Ik speel ook met zoiets, meestal ietsjes minder, maar in meer verschillende coins.
Dat zijn prima winstjes
Lekker toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zeker, bizar ook eigenlijk. 150% winst in 3 dagen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben maar in één ding goed:verlies maken
Maar van de week zei je dat je voor t eerst de 200btc-grens had bereikt. Das toch in Euro's geen tonquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kocht er in april 2015 zo'n 11.000 voor 5.7 BTC...
Vandaar dat ik 10 BTC in LISK heb gestopt.
Wij allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
koop anders ook even fct. Dan kan ik ze straks ook even goedkoop inslaan.
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
koop anders ook even fct. Dan kan ik ze straks ook even goedkoop inslaan.
Ik zei net: FCT naar 10$ (per stuk) en ik heb een ton (omdat ik er 11k heb).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar van de week zei je dat je voor t eerst de 200btc-grens had bereikt. Das toch in Euro's geen ton![]()
Of doe ik iets fout
Ohhh, fout gelezen, excusezquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zei net: FCT naar 10$ (per stuk) en ik heb een ton (omdat ik er 11k heb).
Die 200 BTC gaan over de 6000 ETH en 11000 FCT die ik bijelkaar opgeteld heb, die zitten nu rond de 200 BTC.
* DaMart is jaloers op die aantallenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zei net: FCT naar 10$ (per stuk) en ik heb een ton (omdat ik er 11k heb).
Die 200 BTC gaan over de 6000 ETH en 11000 FCT die ik bijelkaar opgeteld heb, die zitten nu rond de 200 BTC.
En dan nog een hele Orlycoin erbij!
* roislecxe zou al met 5% van die aantallen een blije rois zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers op die aantallen.
Ach ja, heb je ook de zorgen er niet vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er 100¤ van makenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht de stress teveel worden, dan heb ik wel een depositadres hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, heb je ook de zorgen er niet van
Dat is een heel net rendement!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht de stress teveel worden, dan heb ik wel een depositadres hoor![]()
Maar ach, het is gewoon leuk om mee te spelen. En ik moet ook niet mopperen want mijn inleg is 100 euro ooit in totaal. En dat was ook nog eens in december 2014Wat dus 0.1 btc was.
En nu schommelt het een beetje tussen 1.5 en 2.5 btc grofweg.
ALL OUT ALL OUT ALL OUT, PANIEK!quote:
0.15quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is een heel net rendement!
Dat biedt Moneyou niet.
En mss kan je met 0.xx BTC aan LISK straks ook MOOOOONNNN!!!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
FOK! beleggersjargon:
Het gaat Nattekat : bear market
Het gaat Nattebever : bull market
Een magneetje : een tip zonder garanties
Een edraketje : ik hoorde iets op twitter
Een ticootje : in de verkeerde coin zitten
De volumes beginnen je toch naar het hoofd te stijgen....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik wil dus even een magneetje doen naar aanleiding van een edraketje, ik denk dat AMP helemaal nattebever gaat dus zorg dat je geen ticootje doet.
Kijk, zo hebben we een codetaal! Mooonnn!!1!11einzz
Hoezoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De volumes beginnen je toch naar het hoofd te stijgen....
ETH zal eerst moeten stijgen zodat Katje kan switchen. Daarna zal ie pas crashen.quote:
Gaat nog sneller dan ETH.quote:
Appelschaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gaat nog sneller dan ETH.
Zijn ook 10x minder coins natuurlijk.
ETH en FCT zijn toch wel de projecen van 2016.
Als LISK dat ook doet dan koop ik alvast een bouwkavel in Appelscha
Net even stiekem op de kaart gekeken waar het ligtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Appelscha is fantastisch! Kan ik ieder weekend door de Drents Friesche Wold dartelen.
'Kzou nie w'ten wadde bedoel'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net even stiekem op de kaart gekeken waar het ligt
Vlakbij Dwingeloo, daar ben ik wel es geweest.
Eventjes, die mensen praten zo raar
Misschien nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Sjonge, FCT wil echt niet crashen. Zie het morgen dan wel, buy-order staat op 0.007.
Nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Sjonge, FCT wil echt niet crashen. Zie het morgen dan wel, buy-order staat op 0.007.
Maakt mij ook niet zoveel uit of ik nu in ETH of FCT "klem zit" aangezien ze allebei moon gaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou ja, ik heb de MaGNeT-shuffle gedaan en mijn verkochte FCT in ETH gestopt. Dat is nog enigzins goed gegaan.
Mwah op lange termijn wel, maar ETH hield gisteren geen gelijke tred met de stijging van FCT.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet zoveel uit of ik nu in ETH of FCT "klem zit" aangezien ze allebei moon gaan
Nee, klopt, wat iemand net op Skype zei: FCT heeft nog wat achterstand weg te werken t.o.v. ETH.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mwah op lange termijn wel, maar ETH hield gisteren geen gelijke tred met de stijging van FCT.
FCT heeft net een stijging waar je u tegen zegt achter de rug en stagneert, en ETH heeft een flinke daling achter de rug en lijkt op te krabbelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
3k belasting teruggekregen
investeren in fct of eth?
Doe eens verkopen dan. Wij willen naar de moon.quote:
dus beide?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FCT heeft net een stijging waar je u tegen zegt achter de rug en stagneert, en ETH heeft een flinke daling achter de rug en lijkt op te krabbelen.
TIPSquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:13 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg niks terug van de Belastingdienst. Waar zal ik dat in investeren?.
Ik heb net gekocht. Dat kan kloppen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik hoorde dat er een fct correctie aan zit te komen vanavond
Jij hebt gekocht?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:37 schreef NatteBever het volgende:
Tjoeketjoeke, all aboard the ETH train!
* Panicselltquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er ook 4 bijgekocht... We zullen es zien vandaag.
Van mij willen ze nog 120kquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:13 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg niks terug van de Belastingdienst. Waar zal ik dat in investeren?.
120k maarquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Van mij willen ze nog 120k![]()
Waarheen kan ik emigreren?
Eth bijgekocht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fct bijgekocht
we gaan namelijk weer ff een stukje omhoog
Je bent toch geen familie van de Kat, of wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fct bijgekocht
we gaan namelijk weer ff een stukje omhoog
Beter volg ik mn eigen advies.quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik wacht wel tot fct weer op 650 staat ofzo.
Ik zou nog even wachten, meestal gaan grafiekjes zoals deze nog even omlaag:quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:00 schreef roislecxe het volgende:
13 Fct binnen op precies 600000. Laat nu maar weer stijgen dan.
Eergister gekocht op 55, verkocht op 80. Nu teruggekocht op 60. We zullen wel es zien waar t uitkomtquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, meestal gaan grafiekjes zoals deze nog even omlaag:
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat uitlenen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef Tyr80 het volgende:
ETH verkocht op 262 vanmorgen, 1 btc en 50 eth verdiend. Die kan ik weer mooi uitlenen op Polo
Op Polo, via zo'n Quick Transfer linkje van je exchange balance naar je lending balance halen .Dan een loan offer plaatsen, duurt vaak maar seconden voor ze opgepikt worden. En dan wachten.quote:
Zo laag en alsnog blij?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef Tyr80 het volgende:
ETH verkocht op 262 vanmorgen, 1 btc en 50 eth verdiend. Die kan ik weer mooi uitlenen op Polo
Toch maar verkocht op 66 iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, meestal gaan grafiekjes zoals deze nog even omlaag:
[ afbeelding ]
Ja was te hoog begonnen met inkopen, dus heb een flink eind naar beneden mee moeten kopen om weer met winst uit te stappen. Meeste was van 230-234 uiteindellijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo laag en alsnog blij?
Hij doet 251 nu.
Ojawel. Kan ik een keer goedkoop inkopenquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
deze fct dump slaat echt helemaal nergens op
Heb je wel de transfer fee van het te verzenden bedrag afgetrokken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ergste nog is, is dat ik niks kan versturen omdat ik niet genoeg saldo zou hebben. Een nadere kijk op blockchain.info geeft aan dat ik minimaal 0.69 heb.
4 jaar en 3 weken achter maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ergste nog is, is dat ik niks kan versturen omdat ik niet genoeg saldo zou hebben. Een nadere kijk op blockchain.info geeft aan dat ik minimaal 0.69 heb.
0,69 lukt ook niet. Rechtsonder staat 'balance: 0.0000000', dus ik ga er ook van uit dat het daar door komt. Vorige keer lukte het wel, maar dat was op de computer die wel ooit gesynchroniseerd was tot een flink aantal blokken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel de transfer fee van het te verzenden bedrag afgetrokken?
Is die blockchain niet ergens te downloaden als zip-bestand of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0,69 lukt ook niet. Rechtsonder staat 'balance: 0.0000000', dus ik ga er ook van uit dat het daar door komt. Vorige keer lukte het wel, maar dat was op de computer die wel ooit gesynchroniseerd was tot een flink aantal blokken.
Zou even lang durenquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die blockchain niet ergens te downloaden als zip-bestand of zo?.
Kijk die sellwalls dan op Trexquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een 2 jaar en 44 dagen wachten voor de moon svp.
Wie maakt em dicht?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bodem kan hij ook doorheen zakken hoor.
Daar zijn coins waar ik in zit zo goed in.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bodem kan hij ook doorheen zakken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |